Molba za kredit -savjet?

zekoslav.mrkva

PRIMATELJ: Podravka d.d. Koprivnica

Cijenjeni!

Zbog iznimno teske situacije ovim putem obracam Vam se sa molbom za kredit.
IZNOS: Dakle potrebno mi je 1 000 000,00 kn za rjesavanje mojih tekucih
problema dok se ne iskoprcam iz govana i pokrenem biznis.
ROK: Cim dulji ali svakako grace period od godinu dana.
GARANCIJA: Moj kurac, (malo rabljen ali u voznom stanju) , u slucaju
nevracanja kredita troskove transplatacije vi snosite.

Obrazlozenje:
Zbog opcepoznate krize i recesije eto nadoh se u teskoj situaciji, pa posto
sam saznao iz novina da se vi bavite kreditiranjem molim Vas za navedeni
iznos koji sam stvarno minimalizirao. Oko detalja isplate mozemo razgovarati
odmah po odobrenju , te mogu o vlastitom trosku otvoriti racun na
Djevicanskim otocima.

POTPIS: Zekoslav Mrkva

Lijepi pozdrav od Vaseg vjernog konzumenta Vegete.

PS. Ajde skvadro sa interneta pomozite mi da tu molbu sastavim kako Bog
zapovjeda ... nema smisla da me odbiju zbog pravnih ili gramatikih gresaka a
lova mi fakat treba :)

zekoslav.mrkva

Eh zaboravio sam biznisiplan ... evo sad

BIZNIS PLAN: Kupovina blindiranog BMW jca , jedne jahtice za odmor i male
vikendice u Opatiji ili Dubrovniku (gdje bude jeftinije),
TEKUCI TROSKOVI: Zderanje Paske janjetine i ispijanje viskija u Esplanadi .
POSAO: Prodavanje magle (u malim bocicama - ljekovito!) glupanima (kojih kod
nas ima u izobilju) ... kojima se ista prodaje za kes. (poznati sistem kes
and derry) . Detalje ne objasnjavam jer je to zasticeni Trademark .

Tommmo

"zekoslav.mrkva" <zekoslav...@googlemail.com> wrote in message

Postovani!
Trenutno smo u mogucnosti ponuditi vam kredit po navedenim uvjetima u koliko
ispunjavate potrebne uvjete, da ste predsjednik drzave sa fleksibilnim
pravosudjem, ili clan njegove familije, kum, osoba od povjerenja, clan
nadzornih odbora brodogradilista, HEP-a ili slicnih poduzeca. Molimo vas da
formular sa dopunjenim podatcima prilozite zahtjevu za kredit.
Vjerno vasa banka

kokolino

On 20 ruj, 12:01, "Tommmo" <nos...@no.hr> wrote:

> [...]
> nadzornih odbora brodogradilista, HEP-a ili slicnih poduzeca. Molimo vas da
> formular sa dopunjenim podatcima prilozite zahtjevu za kredit.

DODATNA KLAUZULA:

Ukoliko niste u mogućnosti te uvijete ispuniti, biti će dovoljna
usmena garancija od aktualnog ministra gospodarstva za kojeg bi bilo
poželjno da je uz svoju ministarsku titulu i potpredsjednik Vlade
Republike Hrvatske. U slučaju da netko dovede u pitanje legalnost
takav kredit, Vi se samo pozovite na to da je ministar i
potpredsjednik Vlade tako rekao i onda će to biti sasvim u redu.

zekoslav.mrkva

"Tommmo" <nos...@no.hr> wrote in message news:h94uht$9b4$1...@ss408.t-com.hr...

Znaci traze se i reference... joj joj i ta prokleta birokracija... Evo
dopune:

MOJE VJESTINE I RADNO ISKUSTVO: Bez treptanja oka serem kvake i gledam Vas u
oci (kao i svi veliki nasi politicari i gospodarstvenici). Rodo mi radi na
porti u Saboru tako da imam i sve potrebne veze i poznanstva. Od dosadasnjih
poslovnih uspjeha izdvajam uspjesnu prodaju zgradice sa 30 stanova 100
kupaca. Kupci su cak danas uspjeli pregraditi i podijeliti stanove tako da
svaki stan za sada ima 3 vlasnika. Cujem dabome da su neki i uspjesniji od
mene pa su prodali i po 5 kupaca 1 stan ... ali niko nije 30 stanova prodao
kao ja. Daklem moji poslovni potencijali su ogromni i zjape neiskoristeni ,
te Vas ponovno smjerno molim da mi odobrite navedeni milijuncic za pocetni
kapital kojega definitivno udeseterostrucim.

Vas vjerni potrosac Vegete!

ajeje

"zekoslav.mrkva" <zekoslav...@googlemail.com> wrote in message

Po�tovani,
Obavje�tavamo Vas da Va� zahtjev za kredit ne udovoljava na�em osnovnom
uvjetu, a taj je da bude BESPOVRATAN.
Obzirom na tu �injenicu, odbijamo Va� zahtjev za kredit.

Va�a Banka Vegeta.

--
sjetit cu se jos neceg

infos.k...@gmail.com

Hitno novcani krediti ! ! !
Za one koji žele hitan zajam Predlažem vam pristupacne kamatnu stopu od 3%. Vi ste bili odbijen od strane mnogih banaka? Trebate li sredstva za konsolidaciju duga

hitno? Ili vam je potrebno financiranje za svoje poslovanje po stazi. Dakle, mi smo najbolje rješenje za svoje potrebe. Nudimo kredite zainteresiranim klijentima bez

kazne. Ako ste zainteresirani molimo da nas kontaktirate što prije i da ce pobijediti s radošcu.

E-adresa : infos.k...@gmail.com

Whatsapp: +33 7 56 81 46 01

Kodi

Odjebi kretencino, jeba ti cuko majku kretensku.

mariaconce...@gmail.com

mariaconce...@gmail.com

Potreban vam je kredit, ali banka ili finansijske institucije vas odbijaju, što vas sprečava da izgubite mesečne prihode i visoke kamatne stope. Želite da imate kredit za sebe. Bez problema Bez obzira na finansijsku situaciju, nudim hipoteke, kredite, kredite u inostranstvu, lične kredite, ekskluzivne zajmove i kredite za studije. Predlažem kredite za partnerstva i mnoge. Stvarno ste u potrebi, pa nas kontaktirajte. E-mail: claudia...@gmail.com

El Diablo

HA HA ... DO YAYA !
-----------------------------

je napisao u poruci interesnoj
grupi:4c22f747-c622-4a56...@googlegroups.com...
---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.

rddu off

Trebate li bilo kakvu financijsku pomoć? Osobni zajmovi? Poslovni krediti? Stambeni krediti? Zajmovi poduzeća? Financiranje poljoprivrede i projekata? Dajemo kredite uz kamatu od 2%! Kontakt podaci: (richard...@gmail.com)

Hitna ponuda kredita.

rddu off

rddu off

Trebaš li novca? Ako da, pošaljite e-poštu na: richard...@gmail.com za više detalja.

Ponuda za zajam

rddu off

Feb 22, 2024, 7:35:19 AMFeb 22
Dajemo zajmove kako bismo pomogli ljudima, tvrtkama koje trebaju ažurirati svoje financijsko stanje u cijelom svijetu, vrlo niske godišnje kamatne stope od samo 3% unutar godine - 30 godina otplate futamido u bilo kojem dijelu svijeta. Dajemo zajmove u rasponu od 2.000 € do 500.000.000 €. Krediti su dobro osigurani i najvažnija je maksimalna sigurnost. Zainteresirana osoba neka nam se javi na e-mail: (richard...@gmail.com)

Ponuda za zajam.

rddu off

Feb 22, 2024, 7:36:40 AMFeb 22