Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

iGO je najvece smece

152 views
Skip to first unread message

majstor

unread,
May 28, 2009, 5:49:29 AM5/28/09
to
Vidim prazna grupa, kaj ste se umorili?

Ajmo sad pljuvat po iGO :-))


Kenny

unread,
May 28, 2009, 9:27:32 AM5/28/09
to
In article <gvlmp2$dn6$1...@ss408.t-com.hr>, majs...@post.t-com.hr
says...>
> Vidim prazna grupa, kaj ste se umorili?
>
> Ajmo sad pljuvat po iGO :-))

Cisto da napomenem kako sam jos 2005g. propisno ispljuvao IGO :)

--
I See Offline People !

majstor

unread,
May 28, 2009, 9:58:51 AM5/28/09
to
Kenny wrote:

>> Vidim prazna grupa, kaj ste se umorili?
>>
>> Ajmo sad pljuvat po iGO :-))
>
> Cisto da napomenem kako sam jos 2005g. propisno ispljuvao IGO :)

Negdje te sam godine prodao svog Garmina jer CroGuide nije bila rutabilna
karta iako su mi Navigovci, prilikom kupnje, rekli da je. Kasnije se pojavio
Adrai Route, no i viaGPS, pa se na Garmina nisam vise vracao


Ja

unread,
May 28, 2009, 3:42:47 PM5/28/09
to

"majstor" <majs...@post.t-com.hr> wrote in message
news:gvm5bo$hji$1...@ss408.t-com.hr...
�ivio svemogu�i garmin! :-))))))))))))))))))))))))))))))))


kzendra

unread,
May 28, 2009, 4:51:21 PM5/28/09
to
On Thu, 28 May 2009 15:27:32 +0200, Kenny wrote:

> In article <gvlmp2$dn6$1...@ss408.t-com.hr>, majs...@post.t-com.hr
> says...>
>> Vidim prazna grupa, kaj ste se umorili?
>>
>> Ajmo sad pljuvat po iGO :-))
>
> Cisto da napomenem kako sam jos 2005g. propisno ispljuvao IGO :)

Ja sam ga preksino� poku�ao instalirati i nije mi uspjelo :-D
Odnosno, instalirao sam ga bez beda, 5 minuta, ali se nije htio pokrenuti,
ka�e, jok na tvom �udu ne�em radit, ne svi�a mi se boja ku�i�ta :-D

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/

brun...@gmail.com

unread,
May 28, 2009, 5:20:32 PM5/28/09
to
On 28 svi, 15:27, Kenny <and...@seronja.com> wrote:
> In article <gvlmp2$dn...@ss408.t-com.hr>, majst...@post.t-com.hr

> says...>
>
> > Vidim prazna grupa, kaj ste se umorili?
>
> > Ajmo sad pljuvat po iGO :-))
>
> Cisto da napomenem kako sam jos 2005g. propisno ispljuvao IGO :)
>
> --
> I See Offline People !

nemoj zezat i po IBM-u su pljuvali prije 50 godina :D

IGO8 je prosjecan software kao i svaki drugi. Nista bolji ili losiji
od drugih,svaki ima svoje mane i vrline.

Kenny

unread,
May 28, 2009, 5:30:19 PM5/28/09
to
In article <bf65b3e7-b3c8-4064-a03f-
492656...@h23g2000vbc.googlegroups.com>, brun...@gmail.com says...>

Prica je bila jako zanimljiva - kupio sam original koji je netom izasao
i sljedeci dan povucen, a radio je katastrofalno. Kroz mjesec ili dva
se pojavila bitno popravljena verzija koja je nekim cudom radila znatno
bolje nego piratske verzije koje su ovdje bile masovno pljuvane od
strane nekih koji se danas ovdje zaklinju u njega i koji su me
proglasavali za iGO placenika :)

Onda sam kupio Garmin Zumo s kojim sam eto vec drugu godinu jako
zadovoljan pa me trenutno pretitulirali s IGO na Garminovog placenika :)

majstor

unread,
May 29, 2009, 4:12:13 AM5/29/09
to
kzendra wrote:
>
>> Cisto da napomenem kako sam jos 2005g. propisno ispljuvao IGO :)
>
> Ja sam ga preksino� poku�ao instalirati i nije mi uspjelo :-D

> Odnosno, instalirao sam ga bez beda, 5 minuta, ali se nije htio
> pokrenuti, ka�e, jok na tvom �udu ne�em radit, ne svi�a mi se boja
> ku�i�ta :-D

E, koji si ti vic kzendra....

Hvalis Garmina, pljujes po viaGPS i iGO i onda se par dana kasnije ispostavi
da iGO nisi ni probao jer ga sam ne znas sloziti da ti radi. A smijes se
onima koji ne znaju iskopirati cardinale.exe nove verzije preko stare
verzije :-)

Ajde, reci koji uredjaj imas, pa cu ti pomoci.


kzendra

unread,
May 31, 2009, 1:02:55 PM5/31/09
to
On Fri, 29 May 2009 10:12:13 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>>
>>> Cisto da napomenem kako sam jos 2005g. propisno ispljuvao IGO :)
>>

>> Ja sam ga preksino� poku�ao instalirati i nije mi uspjelo :-D


>> Odnosno, instalirao sam ga bez beda, 5 minuta, ali se nije htio

>> pokrenuti, ka�e, jok na tvom �udu ne�em radit, ne svi�a mi se boja
>> ku�i�ta :-D


>
> E, koji si ti vic kzendra....
>
> Hvalis Garmina, pljujes po viaGPS i iGO i onda se par dana kasnije ispostavi
> da iGO nisi ni probao jer ga sam ne znas sloziti da ti radi. A smijes se
> onima koji ne znaju iskopirati cardinale.exe nove verzije preko stare
> verzije :-)
>

Ako pro�ita� moje postove u onoj temi vidjet �e� da sam ga isprobao prije
par godina i da sam zaklju�io da je sme�e.
Tako�er sam u onoj temi dopisao da ga na sada�njem ure�aju nisam uspio
natjerati da radi zbog rezolucije. Sve pi�e, samo treba �itati.

> Ajde, reci koji uredjaj imas, pa cu ti pomoci.

Samsung Omnia

max

unread,
May 31, 2009, 3:47:59 PM5/31/09
to
Ti si krele �to da ti ka�em!

igo ima 4 revizije karata i �esto a nekad i pre�esto izlaze update karata u
prve 3 revizije
imaju najnapredniji software za experte i za tupane koji neznaju �emu slu�i
navigacija, pa su tako radi takvih izbacili amigo, do sada najjednostavniji
soft na koji sam nai�ao.

a uz garmin i cardinale neki su se napla�ali kazni radi krivih ulazaka u
ulicu i zabrane skretanja

pljuvanje ti je beskorisno, jer kod kupnje kupac kupuje u trgovini
ono �to mu se �ini jeftino, no kad zapo�ne koristiti, e onda vidi
da se zaje.o
pozdrav grupi

PS glupo je pljuvati po ne�emu �to ti poma�e "da se ne izgubi�"


Kenny

unread,
May 31, 2009, 3:52:24 PM5/31/09
to
In article <gvumte$ocu$1...@news1.carnet.hr>, dogs.s...@gmail.com
says...>
> Ti si krele ąto da ti kaľem!

Vidim da je za neke sarkazam jednako nepremostiv kao osnove postanja na
njuze.

River

unread,
May 31, 2009, 4:16:03 PM5/31/09
to

"max" je napisao u poruci interesnoj grupi:

Mio-vci su pukli ko kokice


majstor

unread,
May 31, 2009, 4:48:13 PM5/31/09
to
kzendra wrote:
>>> Ja sam ga preksino� poku�ao instalirati i nije mi uspjelo :-D

>>> Odnosno, instalirao sam ga bez beda, 5 minuta, ali se nije htio
>>> pokrenuti, ka�e, jok na tvom �udu ne�em radit, ne svi�a mi se boja
>>> ku�i�ta :-D

>>
>> E, koji si ti vic kzendra....
>> Hvalis Garmina, pljujes po viaGPS i iGO i onda se par dana kasnije
>> ispostavi da iGO nisi ni probao jer ga sam ne znas sloziti da ti
>> radi. A smijes se onima koji ne znaju iskopirati cardinale.exe nove
>> verzije preko stare verzije :-)
>
> Ako pro�ita� moje postove u onoj temi vidjet �e� da sam ga isprobao
> prije par godina i da sam zaklju�io da je sme�e.
> Tako�er sam u onoj temi dopisao da ga na sada�njem ure�aju nisam uspio
> natjerati da radi zbog rezolucije. Sve pi�e, samo treba �itati.

Sve sam ja procitao, ono kljucno je:
1. da novu verziju ne mozes pokrenuti na svom uredjaju, pa nemas pojma kakav
je iGO 8 program
2. "isprobao prije par godina", dakle verziju 2006 s nekim prastarim kartama

I prije par godina iGO 2006 je imao mogucnosti koje Garmin nema ni danas.
Osim toga, oni nove verzije programa i karata izbacuju svaka 2-3 mjeseca.

>> Ajde, reci koji uredjaj imas, pa cu ti pomoci.
>
> Samsung Omnia

Ovdje skini program
http://rapidshare.com/files/223713689/nav_apr3.rar
pass: squirrel

Ovdje skini data.zip koji ima podrsku za sve rezolucije:
http://rs680.rapidshare.com/files/233379404/data_8.3.2_fixed_v10b.zip
Trebas samo zamjeniti SD/IGO8/data.zip s ovim koji si skinuo. Naravno, kad
skines data_8.3.2_fixed_v10b.zip treba ge preimenovati u data.zip i snimiti
na SD karticu preko postojeceg

Ovdje imas karte
http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
Zadnja HR je 2009.02 od 090403


kzendra

unread,
May 31, 2009, 5:10:13 PM5/31/09
to
On Sun, 31 May 2009 22:48:13 +0200, majstor wrote:
>
> Sve sam ja procitao, ono kljucno je:
> 1. da novu verziju ne mozes pokrenuti na svom uredjaju, pa nemas pojma kakav
> je iGO 8 program

Vidio kod frenda, �minkerski, sam htio poku�ati detaljnije, ali budu�i da
sme�e od programa ima fiksne rezolucije, jbg, ne�e mo�i :-D

> 2. "isprobao prije par godina", dakle verziju 2006 s nekim prastarim kartama
>
> I prije par godina iGO 2006 je imao mogucnosti koje Garmin nema ni danas.
> Osim toga, oni nove verzije programa i karata izbacuju svaka 2-3 mjeseca.
>

Je, imao je mogu�nost da grani�ni prijelaz bregana ne postoji :-D

>
> Ovdje skini program
> http://rapidshare.com/files/223713689/nav_apr3.rar
> pass: squirrel
>
> Ovdje skini data.zip koji ima podrsku za sve rezolucije:
> http://rs680.rapidshare.com/files/233379404/data_8.3.2_fixed_v10b.zip
> Trebas samo zamjeniti SD/IGO8/data.zip s ovim koji si skinuo. Naravno, kad
> skines data_8.3.2_fixed_v10b.zip treba ge preimenovati u data.zip i snimiti
> na SD karticu preko postojeceg
>
> Ovdje imas karte
> http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
> Zadnja HR je 2009.02 od 090403

Ajd poku�at �u, al moram ti priznat da mi to zvu�i kompliciranije nego
garmin ;-)

kzendra

unread,
May 31, 2009, 5:11:16 PM5/31/09
to
On Sun, 31 May 2009 21:47:59 +0200, max wrote:

> Ti si krele �to da ti ka�em!
>
> igo ima 4 revizije karata i �esto a nekad i pre�esto izlaze update karata u
> prve 3 revizije
> imaju najnapredniji software za experte i za tupane koji neznaju �emu slu�i

> navigacija, pa su tako radi takvih izbacili amigo, do sada najjednostavniji

> soft na koji sam nai�ao.
>
> a uz garmin i cardinale neki su se napla�ali kazni radi krivih ulazaka u
> ulicu i zabrane skretanja
>

Takvi zaslu�uju pla�enu kaznu. Auto vozi voza�, a ne navigacija.

majstor

unread,
May 31, 2009, 6:29:05 PM5/31/09
to
kzendra wrote:
>> Ovdje skini program
>> http://rapidshare.com/files/223713689/nav_apr3.rar
>> pass: squirrel
>>
>> Ovdje skini data.zip koji ima podrsku za sve rezolucije:
>> http://rs680.rapidshare.com/files/233379404/data_8.3.2_fixed_v10b.zip
>> Trebas samo zamjeniti SD/IGO8/data.zip s ovim koji si skinuo.
>> Naravno, kad skines data_8.3.2_fixed_v10b.zip treba ge preimenovati
>> u data.zip i snimiti na SD karticu preko postojeceg
>>
>> Ovdje imas karte
>> http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
>> Zadnja HR je 2009.02 od 090403
>
> Ajd poku�at �u, al moram ti priznat da mi to zvu�i kompliciranije nego
> garmin ;-)

Komplicirano?
Na 90% strojeva je dovoljno skinuti i odrarati nav_apr3.rar na SD karticu i
pokrenuti igo.exe
Na preostalih 10% strojeva treba zamjeniti originalni data.exe s navedenim
koji podrzava i neke nove rezolucije koje do sada nisu bile ceste (do prije
nekoliko mjeseci smo na WinCE uredjajima imali QVGA, VGA i 240x240, a sad ih
vec ima 20-ak)
Karte i sve ostalo samo prekopiras na SD karticu


kzendra

unread,
Jun 1, 2009, 2:50:15 AM6/1/09
to
On Mon, 1 Jun 2009 00:29:05 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>>> Ovdje skini program
>>> http://rapidshare.com/files/223713689/nav_apr3.rar
>>> pass: squirrel
>>>
>>> Ovdje skini data.zip koji ima podrsku za sve rezolucije:
>>> http://rs680.rapidshare.com/files/233379404/data_8.3.2_fixed_v10b.zip
>>> Trebas samo zamjeniti SD/IGO8/data.zip s ovim koji si skinuo.
>>> Naravno, kad skines data_8.3.2_fixed_v10b.zip treba ge preimenovati
>>> u data.zip i snimiti na SD karticu preko postojeceg
>>>
>>> Ovdje imas karte
>>> http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
>>> Zadnja HR je 2009.02 od 090403
>>

>> Ajd poku�at �u, al moram ti priznat da mi to zvu�i kompliciranije nego


>> garmin ;-)
>
> Komplicirano?
> Na 90% strojeva je dovoljno skinuti i odrarati nav_apr3.rar na SD karticu i
> pokrenuti igo.exe
> Na preostalih 10% strojeva treba zamjeniti originalni data.exe s navedenim
> koji podrzava i neke nove rezolucije koje do sada nisu bile ceste (do prije
> nekoliko mjeseci smo na WinCE uredjajima imali QVGA, VGA i 240x240, a sad ih
> vec ima 20-ak)
> Karte i sve ostalo samo prekopiras na SD karticu

�injenica je da 90% ljudi nema 90% strojeva (po modelima) ;-)

kzendra

unread,
Jun 1, 2009, 6:55:05 AM6/1/09
to
On Sun, 31 May 2009 22:48:13 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>>>> Ja sam ga preksino� poku�ao instalirati i nije mi uspjelo :-D


>>>> Odnosno, instalirao sam ga bez beda, 5 minuta, ali se nije htio

>>>> pokrenuti, ka�e, jok na tvom �udu ne�em radit, ne svi�a mi se boja

>>>> ku�i�ta :-D


>>>
>>> E, koji si ti vic kzendra....
>>> Hvalis Garmina, pljujes po viaGPS i iGO i onda se par dana kasnije
>>> ispostavi da iGO nisi ni probao jer ga sam ne znas sloziti da ti
>>> radi. A smijes se onima koji ne znaju iskopirati cardinale.exe nove
>>> verzije preko stare verzije :-)
>>

>> Ako pro�ita� moje postove u onoj temi vidjet �e� da sam ga isprobao
>> prije par godina i da sam zaklju�io da je sme�e.


>> Tako�er sam u onoj temi dopisao da ga na sada�njem ure�aju nisam uspio

>> natjerati da radi zbog rezolucije. Sve pi�e, samo treba �itati.


>
> Sve sam ja procitao, ono kljucno je:
> 1. da novu verziju ne mozes pokrenuti na svom uredjaju, pa nemas pojma kakav
> je iGO 8 program
> 2. "isprobao prije par godina", dakle verziju 2006 s nekim prastarim kartama
>
> I prije par godina iGO 2006 je imao mogucnosti koje Garmin nema ni danas.
> Osim toga, oni nove verzije programa i karata izbacuju svaka 2-3 mjeseca.
>
>>> Ajde, reci koji uredjaj imas, pa cu ti pomoci.
>>
>> Samsung Omnia
>
> Ovdje skini program
> http://rapidshare.com/files/223713689/nav_apr3.rar
> pass: squirrel
>
> Ovdje skini data.zip koji ima podrsku za sve rezolucije:
> http://rs680.rapidshare.com/files/233379404/data_8.3.2_fixed_v10b.zip
> Trebas samo zamjeniti SD/IGO8/data.zip s ovim koji si skinuo. Naravno, kad
> skines data_8.3.2_fixed_v10b.zip treba ge preimenovati u data.zip i snimiti
> na SD karticu preko postojeceg
>
> Ovdje imas karte
> http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
> Zadnja HR je 2009.02 od 090403

Btw, ja imam stati�ki IP tako da mi je Rapidshare malo beskoristan :-D
A premium acc na rapidshare ne�u pla�ati, ako ve� pla�am, onda pla�am za
download licenciranog SW-a, a ne ilegalnog :-D

majstor

unread,
Jun 1, 2009, 7:27:44 AM6/1/09
to
kzendra wrote:
>
> Btw, ja imam stati�ki IP tako da mi je Rapidshare malo beskoristan :-D

Stvarno si nesposoban, a smijes se drugima.... Fakat je Garmin za tebe pravi
dobitak...

Skini prvo data.zip, jednu fajlu mozes skinuti i bez placanja i cekanja, pa
probaj s iGO koji vec imas, ali ti ne radi.

Ako ne proradi, onda nakon sat-dva skini iGO 8 verziju od Aprila 2009, neces
trebati placati nista, samo pricekati neko vrijeme.


kzendra

unread,
Jun 1, 2009, 8:08:45 AM6/1/09
to
On Mon, 1 Jun 2009 13:27:44 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>>
>> Btw, ja imam stati�ki IP tako da mi je Rapidshare malo beskoristan :-D


>
> Stvarno si nesposoban, a smijes se drugima.... Fakat je Garmin za tebe pravi
> dobitak...
>

�uj, ajd malo oladi sa podjebavanjima. Ja sam ovaj tren na poslu i nemam
ba� vremena istra�ivati kako i za�to radi rapidshare...

> Skini prvo data.zip, jednu fajlu mozes skinuti i bez placanja i cekanja, pa
> probaj s iGO koji vec imas, ali ti ne radi.
>
> Ako ne proradi, onda nakon sat-dva skini iGO 8 verziju od Aprila 2009, neces
> trebati placati nista, samo pricekati neko vrijeme.

Skinuo sam ve� oba koriste�i proxije, ali to je to zasad, nemam dovoljno
proxy-ja za karte...
To �em sutra :-D

majstor

unread,
Jun 1, 2009, 9:38:08 AM6/1/09
to
kzendra wrote:

>> Stvarno si nesposoban, a smijes se drugima.... Fakat je Garmin za
>> tebe pravi dobitak...
>>
>

> �uj, ajd malo oladi sa podjebavanjima. Ja sam ovaj tren na poslu i
> nemam ba� vremena istra�ivati kako i za�to radi rapidshare...


Ti si neargumentirano pod... prosli tjedan, sad ti pomazem da slozis iGO na
Omniji, pa mi dozvoli tu slobodu da ti vratim :-)


kzendra

unread,
Jun 1, 2009, 10:10:43 AM6/1/09
to
On Mon, 1 Jun 2009 15:38:08 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>>> Stvarno si nesposoban, a smijes se drugima.... Fakat je Garmin za
>>> tebe pravi dobitak...
>>>
>>

>> �uj, ajd malo oladi sa podjebavanjima. Ja sam ovaj tren na poslu i
>> nemam ba� vremena istra�ivati kako i za�to radi rapidshare...


>
> Ti si neargumentirano pod... prosli tjedan, sad ti pomazem da slozis iGO na
> Omniji, pa mi dozvoli tu slobodu da ti vratim :-)

Eh
Ja nisam podjebavao nego sam pisao svoje iskustvo

Ajd na�i gdje sam ja koga od u�esnika u raspravi nazvao nesposobnim?

majstor

unread,
Jun 1, 2009, 10:55:57 AM6/1/09
to
kzendra wrote:
> On Mon, 1 Jun 2009 15:38:08 +0200, majstor wrote:
>
>> kzendra wrote:
>>
>>>> Stvarno si nesposoban, a smijes se drugima.... Fakat je Garmin za
>>>> tebe pravi dobitak...
>>>>
>>>
>>> �uj, ajd malo oladi sa podjebavanjima. Ja sam ovaj tren na poslu i
>>> nemam ba� vremena istra�ivati kako i za�to radi rapidshare...

>>
>> Ti si neargumentirano pod... prosli tjedan, sad ti pomazem da slozis
>> iGO na Omniji, pa mi dozvoli tu slobodu da ti vratim :-)
>
> Eh
> Ja nisam podjebavao nego sam pisao svoje iskustvo
>
> Ajd na�i gdje sam ja koga od u�esnika u raspravi nazvao nesposobnim?

Gle, ne zelim se svadjati ni vrijeme trositi na trazenje starih poruka, ajde
ti napravi ono sto sam ti napisao, pa javi je li radi.


D J

unread,
Jun 1, 2009, 1:44:55 PM6/1/09
to
On Sun, 31 May 2009 23:10:13 +0200, kzendra <kze...@email.t-com.hr>
wrote:

>Je, imao je mogu�nost da grani�ni prijelaz bregana ne postoji :-D

To sam ja na Garminu iskusio.
BTW, to mi je bio prvi doticaj sa posu�enim PNA (prilikom povratka iz
Slovenije u Samobor (zato smo trebali i�i na mali prijelaz).
Stalno nas je vra�ao na veliki prijelaz.
Malu breganu smo na�li nakon �to su nam ljudi na onoj benzinskoj
objasnili kako do�i na mali prijelaz.

--
DOLJE SIG!

kzendra

unread,
Jun 1, 2009, 4:57:29 PM6/1/09
to

Mali prijelaz Garmin i danas ignorira jer nije obilje�en kao dr�avni.

kzendra

unread,
Jun 1, 2009, 5:00:45 PM6/1/09
to
On Mon, 1 Jun 2009 16:55:57 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>> On Mon, 1 Jun 2009 15:38:08 +0200, majstor wrote:
>>
>>> kzendra wrote:
>>>
>>>>> Stvarno si nesposoban, a smijes se drugima.... Fakat je Garmin za
>>>>> tebe pravi dobitak...
>>>>>
>>>>

>>>> �uj, ajd malo oladi sa podjebavanjima. Ja sam ovaj tren na poslu i

>>>> nemam ba� vremena istra�ivati kako i za�to radi rapidshare...


>>>
>>> Ti si neargumentirano pod... prosli tjedan, sad ti pomazem da slozis
>>> iGO na Omniji, pa mi dozvoli tu slobodu da ti vratim :-)
>>
>> Eh
>> Ja nisam podjebavao nego sam pisao svoje iskustvo
>>

>> Ajd na�i gdje sam ja koga od u�esnika u raspravi nazvao nesposobnim?


>
> Gle, ne zelim se svadjati ni vrijeme trositi na trazenje starih poruka, ajde

A da ti se jebat u mozak :-P

> ti napravi ono sto sam ti napisao, pa javi je li radi.


Budem sutra, danas sam kasno do�ao doma pa mi ba� i nije uspjelo :-D

Goran Zajec

unread,
Jun 1, 2009, 5:56:50 PM6/1/09
to
On Thu, 28 May 2009 11:49:29 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

>Vidim prazna grupa, kaj ste se umorili?
>
>Ajmo sad pljuvat po iGO :-))
>

Evo moja iskustva u par recenica:

Via 3.0 Black Edition
-----------------
- najbolja karta Hrvatske, nasao nekoliko lokacija koje na IGo8 i
Garminu ne postoje (npr. Ulica Zeleni Brijeg, Bunjani)
- najlosiji softwer(mozda stvar ukusa)

Igo 8.3.2
----------------------
- solidan softwer, prilicno hardverski zahtjevan, vizualno
najatraktivniji
- solidna karta Hrvatske, nisam nasao nekoliko lokacija koje je
ViaCardinale pronasla bez problema

garmin XT 5.020
----------------------
- najbolji softwer, jednostavan, logican i potpuno prilagodjen
upravljanju prstom, sve potrebne opcije prisutne ukljucujuci razne
online usluge koje ne postoje god IGO8 i Via 3.0, izvrsna integracija
sa Kontaktima/Address book-om (WM6.1 uredjaj)
- karta hrvatske(Adroaroute 2.20) slabija od Cardinale i Igo8, karte
zapadne evrope perfektne(osobno probao Austriju i sjevernu Italiju)

kzendra

unread,
Jun 2, 2009, 2:38:42 AM6/2/09
to

Sad si najebo kad te majstor opere :-D

majstor

unread,
Jun 2, 2009, 4:41:14 AM6/2/09
to
kzendra wrote:
>> garmin XT 5.020
>> ----------------------
>> - najbolji softwer, jednostavan, logican i potpuno prilagodjen
>> upravljanju prstom, sve potrebne opcije prisutne ukljucujuci razne
>> online usluge koje ne postoje god IGO8 i Via 3.0, izvrsna integracija
>> sa Kontaktima/Address book-om (WM6.1 uredjaj)
>> - karta hrvatske(Adroaroute 2.20) slabija od Cardinale i Igo8, karte
>> zapadne evrope perfektne(osobno probao Austriju i sjevernu Italiju)
>
> Sad si najebo kad te majstor opere :-D

:-)

Meni je kod Garmina super ta jednostavnost i logicnost, pocevsi od
upisivanja odredisne adrese. Samo te par koraka dijeli od pocetka navigacije
:->
1. Kamo?
2. Adrese
3. Unos imena drzave
4. Hrvatska
5. Unos imena savezne drzave
6. Hr
7. Unos imena grada
8. Zagreb, Hr
9. Ilica
10. klik na Ilica
11. 16
12. Slijedece
13. Idi!

Dok sve to poklikas i upises prodje te volja za navigacijom...
A nedo Bog da to radis u voznji :-)

Na drugim aplikacijama izaberem adresu i 3 via tocke za isto vrijeme :-)

viaGPS, istina, nema uvoz kontalata iz Contacts, no iGO to ima.

I, da, sve nove verzije navigacija koje spominjemo prilagodjene su
koristenju prstima, ako mislis da nisam u pravu, instaliraj viaGPS 1.0 pa
vidi kako izgleda SW koji nije prilagodjen prstima.

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 6:27:10 AM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 10:41:14 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

>Meni je kod Garmina super ta jednostavnost i logicnost, pocevsi od
>upisivanja odredisne adrese. Samo te par koraka dijeli od pocetka navigacije
>:->
>1. Kamo?
>2. Adrese
>3. Unos imena drzave
>4. Hrvatska
>5. Unos imena savezne drzave
>6. Hr
>7. Unos imena grada
>8. Zagreb, Hr
>9. Ilica
>10. klik na Ilica
>11. 16
>12. Slijedece
>13. Idi!

Kakva savezna dr�ava u Hrvatskoj, o cemu pricas? Ja jos nisam vidio
navigaciju u koju netreba upisati adresu ili odabrati neko odredi�te.
Apsolutno nema razlike izmedju IGO i Garmina u upisivanju adrese.

>viaGPS, istina, nema uvoz kontalata iz Contacts, no iGO to ima.

Ne radi se o nikakvom uvozu kontakta vec se Garmin integrira u
kontakte tvog uredjaja, npr u kontaktima se pojavi opcija "Garmin >
Ruta do" i "Garmin > Prikazi na karti".

>I, da, sve nove verzije navigacija koje spominjemo prilagodjene su
>koristenju prstima, ako mislis da nisam u pravu, instaliraj viaGPS 1.0 pa
>vidi kako izgleda SW koji nije prilagodjen prstima.

Slazem se, al Garmin je ipak najprilagodjeniji radu prstima,
izbornici, tipkovnica i opcije su barem 30% veci od onih u IGO ili
Via.


btw. Nije mi namjera zastupati Garmina na newsgrupama, ja sam osobno
odabrao Via 3.0 zbog najbolje karte. Ako vec imas potrebu za
kontriranjem daj barem neki suvisli argument, ovako ispada da ti je
jedini cilj pljuvanje po Garminu koristeci krive argumente.....a edini
pravi argument moze biti manjkava karta.

majstor

unread,
Jun 2, 2009, 7:06:36 AM6/2/09
to
Goran Zajec wrote:
>
> Kakva savezna dr�ava u Hrvatskoj, o cemu pricas? Ja jos nisam vidio
> navigaciju u koju netreba upisati adresu ili odabrati neko odredi�te.

> Apsolutno nema razlike izmedju IGO i Garmina u upisivanju adrese.

Ne znam koju ti verziju imas, li postoji verzija koja pita i za saveznu
drzavu i svih 13 koraka koje sam naveo, nisam pisao napamet. Ostale
navigacije imaju barem duplo manje koraka za upis adrese.

>> viaGPS, istina, nema uvoz kontalata iz Contacts, no iGO to ima.
>
> Ne radi se o nikakvom uvozu kontakta vec se Garmin integrira u
> kontakte tvog uredjaja, npr u kontaktima se pojavi opcija "Garmin >
> Ruta do" i "Garmin > Prikazi na karti".

OK, nije isto, ali je slicno, iGO kod prvog pokretanja importira sve iz
Contacts u svoju bazu POI-a. No moras znati da to vrijedi samo na WM i
Symbian uredjajima, vlasnicima Garminovih navigacija to nista ne znaci jer
sam uredjaj nema kontakte kao Smartphone-i. Dakle, to i nije neka prednost
Garmina u odnosu na druge.

>> I, da, sve nove verzije navigacija koje spominjemo prilagodjene su
>> koristenju prstima, ako mislis da nisam u pravu, instaliraj viaGPS
>> 1.0 pa vidi kako izgleda SW koji nije prilagodjen prstima.
>
> Slazem se, al Garmin je ipak najprilagodjeniji radu prstima,
> izbornici, tipkovnica i opcije su barem 30% veci od onih u IGO ili
> Via.

Ma daj... Koliko je tu u pixelima? :-)

> btw. Nije mi namjera zastupati Garmina na newsgrupama, ja sam osobno
> odabrao Via 3.0 zbog najbolje karte. Ako vec imas potrebu za
> kontriranjem daj barem neki suvisli argument, ovako ispada da ti je
> jedini cilj pljuvanje po Garminu koristeci krive argumente.....a edini
> pravi argument moze biti manjkava karta.

Ja sam iznio svoje argumente u ovom i u proslim postovima, ne namjeravam se
ponavljati, ako te veseli citaj moje stare poruke

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 7:23:45 AM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 13:06:36 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

>Ne znam koju ti verziju imas, li postoji verzija koja pita i za saveznu
>drzavu i svih 13 koraka koje sam naveo, nisam pisao napamet. Ostale
>navigacije imaju barem duplo manje koraka za upis adrese.

Nema nikakve savezne drzave. Ponavljam, apsolutno nema bitne razlike
izmedju IGO i Garmina u upisivanju adrese. U jednom i drugom moras
odabrati prvo drzavu, pa grad, pa ulicu, pa kucni broj i onda kliknuti
na" kalkuliraj rutu" ili "idi".
Mozes ti to interpretirat kao 13 koraka ili kao 3 koraka ali neke
bitnije razlike apsolutno nema.

River

unread,
Jun 2, 2009, 7:27:42 AM6/2/09
to

"majstor" je napisao u poruci interesnoj grupi:

> Meni je kod Garmina super ta jednostavnost i logicnost, pocevsi od
> upisivanja odredisne adrese. Samo te par koraka dijeli od pocetka
> navigacije :->
> 1. Kamo?
> 2. Adrese
> 3. Unos imena drzave
> 4. Hrvatska
> 5. Unos imena savezne drzave
> 6. Hr
> 7. Unos imena grada
> 8. Zagreb, Hr
> 9. Ilica
> 10. klik na Ilica
> 11. 16
> 12. Slijedece
> 13. Idi!

Tak sam si i mislio, Mio korisnici ne mogu na�i gdje je Ilica 16 bez
PS-a - nije za vas Garmin :)


River

unread,
Jun 2, 2009, 7:28:36 AM6/2/09
to
> bez PS-a

bez GPS-a


Spuzva

unread,
Jun 2, 2009, 8:02:58 AM6/2/09
to
Dana Tue, 02 Jun 2009 13:23:45 +0200, Goran Zajec napisao/la je:

>Nema nikakve savezne drzave.
kod mene ima. garmin xt

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 8:10:48 AM6/2/09
to

Dakle, odaberes Hrvatsku i nakon toga je odabir savezne drzave?

majstor

unread,
Jun 2, 2009, 8:24:29 AM6/2/09
to
Goran Zajec wrote:
>
>> Ne znam koju ti verziju imas, li postoji verzija koja pita i za
>> saveznu drzavu i svih 13 koraka koje sam naveo, nisam pisao napamet.
>> Ostale navigacije imaju barem duplo manje koraka za upis adrese.
>
> Nema nikakve savezne drzave. Ponavljam, apsolutno nema bitne razlike
> izmedju IGO i Garmina u upisivanju adrese. U jednom i drugom moras
> odabrati prvo drzavu, pa grad, pa ulicu, pa kucni broj i onda kliknuti
> na" kalkuliraj rutu" ili "idi".
> Mozes ti to interpretirat kao 13 koraka ili kao 3 koraka ali neke
> bitnije razlike apsolutno nema.

OK, nema, neka ti bude, mi ostali smo coravi


Kenny

unread,
Jun 2, 2009, 8:51:42 AM6/2/09
to
In article <5gu925dv74bn0mp51...@4ax.com>,
goran.za...@gmail.com says...>
> On Tue, 2 Jun 2009 10:41:14 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
> wrote:
>
> >Meni je kod Garmina super ta jednostavnost i logicnost, pocevsi od
> >upisivanja odredisne adrese. Samo te par koraka dijeli od pocetka navigacije
> >:->
> >1. Kamo?
> >2. Adrese
> >3. Unos imena drzave
> >4. Hrvatska
> >5. Unos imena savezne drzave
> >6. Hr
> >7. Unos imena grada
> >8. Zagreb, Hr
> >9. Ilica
> >10. klik na Ilica
> >11. 16
> >12. Slijedece
> >13. Idi!
>
> Kakva savezna država u Hrvatskoj, o cemu pricas? Ja jos nisam vidio
> navigaciju u koju netreba upisati adresu ili odabrati neko odredište.
> Apsolutno nema razlike izmedju IGO i Garmina u upisivanju adrese.

Ima.

--
I See Offline People !

kzendra

unread,
Jun 2, 2009, 8:53:18 AM6/2/09
to

Da. Jo� mi nije jasno �emu to, ali to je samo za na�ih par banana, ovaj
dr�ava...

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 9:42:14 AM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 14:24:29 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

>Goran Zajec wrote:

Pa ti ne koristis Garmin pa vjerojatno neznas! Evo ja ponovo
instalirao Garmin XT 5.00.20 i ako odaberes drzavu koja nema savezne
drzave(npr. Hrvatska) nema takve opcije. Trebas video kao dokaz ili
vjerujes?

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 9:51:55 AM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 14:51:42 +0200, Kenny <and...@seronja.com> wrote:

>Ima.

Nema

kzendra

unread,
Jun 2, 2009, 10:09:22 AM6/2/09
to

Ima :-D

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 10:50:33 AM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 16:09:22 +0200, kzendra <kze...@email.t-com.hr>
wrote:

>Ima :-D

Nema

Kenny

unread,
Jun 2, 2009, 12:27:22 PM6/2/09
to
In article <bjba25p9i0jcjlclp...@4ax.com>,
goran.za...@gmail.com says...>
> On Tue, 2 Jun 2009 14:51:42 +0200, Kenny <and...@seronja.com> wrote:
>
> >Ima.
>
> Nema

Sad provjerih - doista nema :)

Kenny

unread,
Jun 2, 2009, 1:00:16 PM6/2/09
to
In article <h035lv$2i5$1...@ss408.t-com.hr>, majs...@post.t-com.hr
says...>

Ocito jeste Vi ostali coravi :)

http://www.youtube.com/watch?v=Hzs7fFSNB18

majstor

unread,
Jun 2, 2009, 1:45:25 PM6/2/09
to
Kenny wrote:

>>> Ima.
>>
>> Nema
>
> Sad provjerih - doista nema :)

Ima :-)
http://yfrog.com/58p6022138j

Evo i jedna rasprava iz ove grupe u kojoj sudjeluju vlasnici Garmina:
http://209.85.129.132/search?q=cache:NRSV-G-HNe4J:groups.google.com/group/hr.rec.gps/browse_thread/thread/dc3b7ab1d484e3da+%22unos+savezne+drzave%22&cd=6&hl=hr&ct=clnk&gl=hr

Uglavnom, kod Garmina kojeg imam trebam 13 koraka do pocetka navigacije do
zeljene adrese, iGO 8 koraka, viaGPS 9 koraka.

BTW, iGO ima jednu sjajnu stvar, a to je da kod upisivanja prikazuje samo
ona slova koja je trenutno moguce upisati s obzirom na ime
drzave/grada/ulice koje je u bazi, a ne kompletnu abecedu sto znatno ubrzava
unos jes su ta slova istaknuta, a i smanjuje broj pogresaka prilikom unosa s
"cevapima" jer ima manje slova na tipkovnici koja se slucajno mogu
pritisnuti.

Uglavnom, iz vlastite prakse tvrdim da je trazenje adrese na iGO duplo brze
nego na Garminu, a na viaGPS (ako se koristi old style) je nesto sporije
zbog sitnije tipkovnice i neistaknutih mogucih slova

Kenny

unread,
Jun 2, 2009, 1:56:59 PM6/2/09
to
In article <h03off$dcj$1...@ss408.t-com.hr>, majs...@post.t-com.hr
says...>
> Kenny wrote:
>
> >>> Ima.
> >>
> >> Nema
> >
> > Sad provjerih - doista nema :)
>
> Ima :-)
> http://yfrog.com/58p6022138jž

Takav natpis nikad nisam vidio.


> Uglavnom, kod Garmina kojeg imam trebam 13 koraka do pocetka navigacije do
> zeljene adrese, iGO 8 koraka, viaGPS 9 koraka.

Ajde prebroji:
http://www.youtube.com/watch?v=Hzs7fFSNB18

:)

> Uglavnom, iz vlastite prakse tvrdim da je trazenje adrese na iGO duplo brze
> nego na Garminu, a na viaGPS (ako se koristi old style) je nesto sporije
> zbog sitnije tipkovnice i neistaknutih mogucih slova

Iz vlastite prakse tvrdim da je trazenje adrese na Garminu Zumo gotovo
trenutno.

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 2:16:17 PM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 19:45:25 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

>Ima :-)
>http://yfrog.com/58p6022138j
>

Nema. Kak mozes trosit i energiju na uvjeravanje u glupost. Rekao
sam ti koju verziju Garmina sam testirao i nema.

>Evo i jedna rasprava iz ove grupe u kojoj sudjeluju vlasnici Garmina:
>http://209.85.129.132/search?q=cache:NRSV-G-HNe4J:groups.google.com/group/hr.rec.gps/browse_thread/thread/dc3b7ab1d484e3da+%22unos+savezne+drzave%22&cd=6&hl=hr&ct=clnk&gl=hr
>
>Uglavnom, kod Garmina kojeg imam trebam 13 koraka do pocetka navigacije do
>zeljene adrese, iGO 8 koraka, viaGPS 9 koraka.

Na Garminu koji ja testiram treba 8 koraka.

>BTW, iGO ima jednu sjajnu stvar, a to je da kod upisivanja prikazuje samo
>ona slova koja je trenutno moguce upisati s obzirom na ime
>drzave/grada/ulice koje je u bazi, a ne kompletnu abecedu sto znatno ubrzava
>unos jes su ta slova istaknuta, a i smanjuje broj pogresaka prilikom unosa s
>"cevapima" jer ima manje slova na tipkovnici koja se slucajno mogu
>pritisnuti.

To je zgodno, ne previse vazno al ok feature.

- Zoki -

unread,
Jun 2, 2009, 2:44:58 PM6/2/09
to

"kzendra" <kze...@email.t-com.hr> wrote in message news:7tnoqnn9j5di$.1ox8pu0ouu6vr$.dlg@40tude.net...

> On Tue, 02 Jun 2009 14:10:48 +0200, Goran Zajec wrote:
>
>> On Tue, 02 Jun 2009 14:02:58 +0200, Spuzva <fl...@vk.t-com.hr> wrote:
>>
>>>Dana Tue, 02 Jun 2009 13:23:45 +0200, Goran Zajec napisao/la je:
>>>
>>>>Nema nikakve savezne drzave.
>>>kod mene ima. garmin xt
>>
>> Dakle, odaberes Hrvatsku i nakon toga je odabir savezne drzave?
>
> Da. Jo� mi nije jasno �emu to, ali to je samo za na�ih par banana, ovaj
> dr�ava...
>


Mislim da se i meni to pojavilo nakon �to sam ubacio City Navigator 2009, kad sam
stavio 2010 koliko vidim vi�e nema tog upita. Mada jo� nisam ziher da li je
ba� do city navigatora.


majstor

unread,
Jun 2, 2009, 3:27:04 PM6/2/09
to
Kenny wrote:

>>>>> Ima.
>>>>
>>>> Nema
>>
>> Ima :-)
>> http://yfrog.com/58p6022138j


>
> Takav natpis nikad nisam vidio.

Ja imam Garmin MobileXT za PPC, ocito postoje razlicite verzije za razlicite
platforme, pa mene pita za saveznu drzavu, a tebe ne pita.
Glavno da nitko nije corav :-)

Ajmo sad novi thread, viaGPS je smece :-)

majstor

unread,
Jun 2, 2009, 3:26:56 PM6/2/09
to
Goran Zajec wrote:
>
>> Ima :-)
>> http://yfrog.com/58p6022138j
>>
>
> Nema. Kak mozes trosit i energiju na uvjeravanje u glupost. Rekao

Kako nema? Kaj si corav, kaj ne vidis na slici da me pita za saveznu drzavu?


Kenny

unread,
Jun 2, 2009, 3:35:30 PM6/2/09
to
In article <h03ue9$qo1$2...@ss408.t-com.hr>, majs...@post.t-com.hr
says...>
> Kenny wrote:
>
> >>>>> Ima.
> >>>>
> >>>> Nema
> >>
> >> Ima :-)
> >> http://yfrog.com/58p6022138jľ

> >
> > Takav natpis nikad nisam vidio.
>
> Ja imam Garmin MobileXT za PPC, ocito postoje razlicite verzije za razlicite
> platforme, pa mene pita za saveznu drzavu, a tebe ne pita.
> Glavno da nitko nije corav :-)
>
> Ajmo sad novi thread, viaGPS je smece :-)

Meni je bas cool kako si dva puta elegantno preskocio jubito link i onda
nastavio u revijalnom tonu.

stallone

unread,
Jun 2, 2009, 4:11:11 PM6/2/09
to
mene pita za saveznu drzavu, a tebe ne pita.
> Glavno da nitko nije corav :-)
>
> Ajmo sad novi thread, viaGPS je smece :-)
>
>
>
:)

kzendra

unread,
Jun 2, 2009, 4:17:24 PM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 20:44:58 +0200, - Zoki - wrote:

> "kzendra" <kze...@email.t-com.hr> wrote in message news:7tnoqnn9j5di$.1ox8pu0ouu6vr$.dlg@40tude.net...
>> On Tue, 02 Jun 2009 14:10:48 +0200, Goran Zajec wrote:
>>
>>> On Tue, 02 Jun 2009 14:02:58 +0200, Spuzva <fl...@vk.t-com.hr> wrote:
>>>
>>>>Dana Tue, 02 Jun 2009 13:23:45 +0200, Goran Zajec napisao/la je:
>>>>
>>>>>Nema nikakve savezne drzave.
>>>>kod mene ima. garmin xt
>>>
>>> Dakle, odaberes Hrvatsku i nakon toga je odabir savezne drzave?
>>

>> Da. Jo� mi nije jasno �emu to, ali to je samo za na�ih par banana, ovaj

>> dr�ava...
>>
>
> Mislim da se i meni to pojavilo nakon �to sam ubacio City Navigator 2009, kad sam
> stavio 2010 koliko vidim vi�e nema tog upita. Mada jo� nisam ziher da li je
> baďż˝ do city navigatora.

Fak, gle stvarno nema vi�e :-D
Otkako sam stavio zadnju verziju nisam baďż˝ puno koristio pa mi nije zapelo
za oko :-D

LOL :-D

Eto koliko su meni bitne ili nebitne sitnice...

kzendra

unread,
Jun 2, 2009, 4:17:33 PM6/2/09
to

OK, nema :-D

kzendra

unread,
Jun 2, 2009, 4:20:57 PM6/2/09
to

Nekako je problem sa starom / novom verzijom :-D

majstor

unread,
Jun 2, 2009, 5:00:34 PM6/2/09
to
Kenny wrote:
> Meni je bas cool kako si dva puta elegantno preskocio jubito link i
> onda nastavio u revijalnom tonu.

Prvi put link nije radio tj. video se nije zelio pokrenuti, drugi put sam
odgledao i vidio da nemamo istu verziju, nisi ni ti znao dok nisi isao
provjeriti, i sam znas da te je prije uvijek pitao za saveznu drzavu


Kenny

unread,
Jun 2, 2009, 5:09:42 PM6/2/09
to
In article <h043te$a17$1...@ss408.t-com.hr>, majs...@post.t-com.hr
says...>

Koliko si uspio nabrojati potrebnih koraka za pocetak navigiranja ?

Ja ne vidim niti jedan suvisan kojeg bi se moglo maknuti, a da za sobom
ne povede nepotrebne komplikacije.

Goran Zajec

unread,
Jun 2, 2009, 6:03:07 PM6/2/09
to
On Tue, 2 Jun 2009 22:20:57 +0200, kzendra <kze...@email.t-com.hr>
wrote:

>Nekako je problem sa starom / novom verzijom :-D

Ma razumije on to, al ga sila tjera da trokelja. :)

kzendra

unread,
Jun 3, 2009, 2:11:49 AM6/3/09
to

Al vidiďż˝ da smo svi koji dugo imamo garmin bili generalno uvjereni da (joďż˝)
pita za saveznu dr�avu :-D

majstor

unread,
Jun 3, 2009, 2:12:47 AM6/3/09
to
Kenny wrote:
>> Prvi put link nije radio tj. video se nije zelio pokrenuti, drugi
>> put sam odgledao i vidio da nemamo istu verziju, nisi ni ti znao dok
>> nisi isao provjeriti, i sam znas da te je prije uvijek pitao za
>> saveznu drzavu
>
> Koliko si uspio nabrojati potrebnih koraka za pocetak navigiranja ?
> Ja ne vidim niti jedan suvisan kojeg bi se moglo maknuti, a da za
> sobom ne povede nepotrebne komplikacije.5555

Ja sam jucer pokrenuo svog Garmina kojeg nisam koristio mjesecima jer mi je
to zadnja navigacija koju bi koristio, klikao po njemu i zapisao 13 koraka.
Ako uzmemo u obzir da postoji novija verzija koju ti imas (priznaj da do
jucer nisi znao da su to u nekom nedavnom updateu izbacili) i koja je
iritantan nacin unosa malo skratila, opet ima vise koraka od ostalih. Da
bude sve fer, kad sam brojao, ja sam u iGO i viaGPS upisivao ime drzave i
grada (kao i kod Garmina) iako to nisam trebao. Naime, ta dva programa pamte
zadnje unose. Tako moj Garmin ne pamti ni drzavu ni saveznu drzavu ni grad,
iGO pamti drzavu i grad, pa trebam unijeti samo ulicu i kbr, a viaGPS pamti
drzavu, grad, ulicu, pa cak i kbr. S obzirom da ja navigaciju koristim 99%
po ZG, na Garminu mi nepotreban unos drzave, savezne drzave i grada za svaku
adresu koju trazim dodaje 5-6 klikova, na novijoj je verziji vjerojatno
manje, ali opet par vise.

Sad kad smo to rijesili, pokrenimo thread viaGPS je smece :-)


majstor

unread,
Jun 3, 2009, 2:19:04 AM6/3/09
to
kzendra wrote:

>>> Nekako je problem sa starom / novom verzijom :-D
>>
>> Ma razumije on to, al ga sila tjera da trokelja. :)
>

> Al vidi� da smo svi koji dugo imamo garmin bili generalno uvjereni da
> (jo�) pita za saveznu dr�avu :-D

Zbog te cinjenice je svima jasno da bas i ne koristite cesto Garminovu
navigaciju jer bi u suprotnom uocili da su to ispravili, ipak je to bio
jedan od najiritantnijih Garminovih "featurea", iako ih ima jos nekoliko :-)


kzendra

unread,
Jun 3, 2009, 3:36:15 AM6/3/09
to
On Wed, 3 Jun 2009 08:12:47 +0200, majstor wrote:

> Kenny wrote:
>>> Prvi put link nije radio tj. video se nije zelio pokrenuti, drugi
>>> put sam odgledao i vidio da nemamo istu verziju, nisi ni ti znao dok
>>> nisi isao provjeriti, i sam znas da te je prije uvijek pitao za
>>> saveznu drzavu
>>
>> Koliko si uspio nabrojati potrebnih koraka za pocetak navigiranja ?
>> Ja ne vidim niti jedan suvisan kojeg bi se moglo maknuti, a da za
>> sobom ne povede nepotrebne komplikacije.5555
>
> Ja sam jucer pokrenuo svog Garmina kojeg nisam koristio mjesecima jer mi je
> to zadnja navigacija koju bi koristio, klikao po njemu i zapisao 13 koraka.
> Ako uzmemo u obzir da postoji novija verzija koju ti imas (priznaj da do
> jucer nisi znao da su to u nekom nedavnom updateu izbacili) i koja je
> iritantan nacin unosa malo skratila, opet ima vise koraka od ostalih. Da

Veliďż˝ da ne poredimo starog IGO-a kojeg sam ja spominjao, pa ne poredi ni
starog garmina. Instaliraj novog pa se javi ;-)

kzendra

unread,
Jun 3, 2009, 3:41:03 AM6/3/09
to
On Wed, 3 Jun 2009 08:19:04 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>>>> Nekako je problem sa starom / novom verzijom :-D
>>>
>>> Ma razumije on to, al ga sila tjera da trokelja. :)
>>

>> Al vidiďż˝ da smo svi koji dugo imamo garmin bili generalno uvjereni da
>> (jo�) pita za saveznu dr�avu :-D


>
> Zbog te cinjenice je svima jasno da bas i ne koristite cesto Garminovu
> navigaciju jer bi u suprotnom uocili da su to ispravili, ipak je to bio
> jedan od najiritantnijih Garminovih "featurea", iako ih ima jos nekoliko :-)

Pa ja sam ve� pisao u onom prija�njem threadu da mi nije jasno kako svi
odjednom navigacije, kurci palci. Nekom ko vozi dostave na dom du�e od par
mjeseci navigacija dobro do�e bar tri puta tjedno. Jer �ak ni zagreb nema
toliko ulica da ih nemo�e� nau�iti u dogledno vrijeme.

A nama ostalima navigacija treba, hmmmm, neznam. Ja sam je zadnji put
korisno upotrijebio na putu u beograd da prona�em firmu u koju sam i�ao te
hotel u kojem sam spavao. I jednom mi je pomogla u Slo kad se zagu�vala
glavna cesta prema ljubljani pa sam okrenuo na lokalne puteljke i skratio
sat vremena stajanja. To je otprilike sve u zadnjih 6 mjeseci.
Trebat �e mi u subotu jer idem u Prijedor, a zadnji put sam fulao neko
skretanje kod Sunje...

majstor

unread,
Jun 3, 2009, 4:17:28 AM6/3/09
to
kzendra wrote:
>>> Al vidi� da smo svi koji dugo imamo garmin bili generalno uvjereni
>>> da (jo�) pita za saveznu dr�avu :-D

>>
>> Zbog te cinjenice je svima jasno da bas i ne koristite cesto
>> Garminovu navigaciju jer bi u suprotnom uocili da su to ispravili,
>> ipak je to bio jedan od najiritantnijih Garminovih "featurea", iako
>> ih ima jos nekoliko :-)
>
> Pa ja sam ve� pisao u onom prija�njem threadu da mi nije jasno kako

> svi odjednom navigacije, kurci palci. Nekom ko vozi dostave na dom
> du�e od par mjeseci navigacija dobro do�e bar tri puta tjedno. Jer
> �ak ni zagreb nema toliko ulica da ih nemo�e� nau�iti u dogledno
> vrijeme.

Ako GPS koriste taxisti, mogu i ja :-)
Vecinu adresa sam nadjem, ali Zagreb je veci nego ti mislis, za vecinu
dostava u navigaciju gledam tek zadnjih 200-300m koje me vode do kucnog
broja, kvartove znam i sam naci.

> A nama ostalima navigacija treba, hmmmm, neznam. Ja sam je zadnji put

> korisno upotrijebio na putu u beograd da prona�em firmu u koju sam
> i�ao te hotel u kojem sam spavao. I jednom mi je pomogla u Slo kad se
> zagu�vala glavna cesta prema ljubljani pa sam okrenuo na lokalne


> puteljke i skratio sat vremena stajanja. To je otprilike sve u
> zadnjih 6 mjeseci.

> Trebat �e mi u subotu jer idem u Prijedor, a zadnji put sam fulao neko
> skretanje kod Sunje...

Znam da vecina ni ne pali svoje navigacije jer se svakodnevno voze do doma
do posla i obrnuto, a to su vec nakon par puta uspjeli svladati :-) i naci
brze pravce od onih koje nude sve navigacije.

Ja imam 2DIN 7" uredjaj ugradjen u autu koji se pali i trazi satelite cim
dam kontakt. Dok se vozim slusam radio, kad mi zatreba navigacija pritisnem
gumb NAV, na ekranu prstom odaberem iGO (iako imam instalirano nekoliko
navigacija) i upisem adresu. S obzirom da imam 7" LCD, a iGO ima najvecu
tipkovnicu i feature sa skrivanjem slova koja ne mogu biti upotrebljena, to
mogu bez problema raditi i u voznji, na ostalima fulavam slova, pa je i to
jedan od razloga zasto druge ne koristim.

Jos nesto, za glasovno navodjenje mi je najjaci viaGPS s Duskom Curlicem,
Natasa iz iGO jedva prolazi, dok je ona baba iz Garmina toliko iritantna da
je permanentno utisana.

majstor

unread,
Jun 3, 2009, 4:02:39 AM6/3/09
to
kzendra wrote:
>> Ja sam jucer pokrenuo svog Garmina kojeg nisam koristio mjesecima
>> jer mi je to zadnja navigacija koju bi koristio, klikao po njemu i
>> zapisao 13 koraka. Ako uzmemo u obzir da postoji novija verzija koju
>> ti imas (priznaj da do jucer nisi znao da su to u nekom nedavnom
>> updateu izbacili) i koja je iritantan nacin unosa malo skratila,
>> opet ima vise koraka od ostalih. Da
>
> Veli� da ne poredimo starog IGO-a kojeg sam ja spominjao, pa ne

> poredi ni starog garmina. Instaliraj novog pa se javi ;-)

Nema potrebe da apdejtam Garmina kad ga ionako necu koristiti, (pre)sretan
sam s iGO, pa zasto ici s konja na magarca.

Nego, jesi li ti uspio upogoniti iGO?


Kenny

unread,
Jun 3, 2009, 4:21:05 AM6/3/09
to
In article <h054ch$gb$1...@ss408.t-com.hr>, majs...@post.t-com.hr says...>
> Kenny wrote:

> Ja sam jucer pokrenuo svog Garmina kojeg nisam koristio mjesecima jer mi je
> to zadnja navigacija koju bi koristio, klikao po njemu i zapisao 13 koraka.
> Ako uzmemo u obzir da postoji novija verzija koju ti imas (priznaj da do
> jucer nisi znao da su to u nekom nedavnom updateu izbacili) i koja je
> iritantan nacin unosa malo skratila, opet ima vise koraka od ostalih.

Mislim da se radi cak o predzadnjoj AR, a to sto nisam primjetio ocito
govori koliko je to sve zajedno neprimjetno. Ali i dalje ne vidim koji
bi se korak i zbog cega trebao maknuti.

> adresu koju trazim dodaje 5-6 klikova, na novijoj je verziji vjerojatno
> manje, ali opet par vise.
>
> Sad kad smo to rijesili, pokrenimo thread viaGPS je smece :-)

Imam ruznu naviku ne komentirati ono sto ne koristim ili nisam probao.

Nenad

unread,
Jun 3, 2009, 4:21:33 AM6/3/09
to
On Sun, 31 May 2009 22:48:13 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

>Ovdje skini program
>http://rapidshare.com/files/223713689/nav_apr3.rar
>pass: squirrel

Skinuo ovo, i kaze: initialization error, no language files were found

Kenny

unread,
Jun 3, 2009, 4:23:25 AM6/3/09
to
In article <1vmz6sphkd581$.1a7akhjh92d56$.d...@40tude.net>,
kze...@email.t-com.hr says...>

> A nama ostalima navigacija treba, hmmmm, neznam. Ja sam je zadnji put

> korisno upotrijebio na putu u beograd da pronađem firmu u koju sam išao te
> hotel u kojem sam spavao. I jednom mi je pomogla u Slo kad se zagužvala


> glavna cesta prema ljubljani pa sam okrenuo na lokalne puteljke i skratio
> sat vremena stajanja. To je otprilike sve u zadnjih 6 mjeseci.

Slicno kao i kod mene, zadnji put sam ga koristio kad me je bez problema
proveo od Ptuja do Murecka, nekako bi sam sebi bio cudan da me
svakodnevo vodi do mjesta koje znam napamt :)

kzendra

unread,
Jun 3, 2009, 4:33:45 AM6/3/09
to
On Wed, 3 Jun 2009 10:02:39 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>>> Ja sam jucer pokrenuo svog Garmina kojeg nisam koristio mjesecima
>>> jer mi je to zadnja navigacija koju bi koristio, klikao po njemu i
>>> zapisao 13 koraka. Ako uzmemo u obzir da postoji novija verzija koju
>>> ti imas (priznaj da do jucer nisi znao da su to u nekom nedavnom
>>> updateu izbacili) i koja je iritantan nacin unosa malo skratila,
>>> opet ima vise koraka od ostalih. Da
>>

>> Veliďż˝ da ne poredimo starog IGO-a kojeg sam ja spominjao, pa ne


>> poredi ni starog garmina. Instaliraj novog pa se javi ;-)
>
> Nema potrebe da apdejtam Garmina kad ga ionako necu koristiti, (pre)sretan
> sam s iGO, pa zasto ici s konja na magarca.
>
> Nego, jesi li ti uspio upogoniti iGO?

no time :-(

majstor

unread,
Jun 3, 2009, 4:45:33 AM6/3/09
to
Nenad wrote:
>
>> Ovdje skini program
>> http://rapidshare.com/files/223713689/nav_apr3.rar
>> pass: squirrel
>
> Skinuo ovo, i kaze: initialization error, no language files were found

U paketu se ne nalaze jezici, karte,... Sve se ti skida posebno inace bi
morao skinuti sve jezike, karte,... a to bi izaslo par GB, ovako skines sve
sto trebas u manje od 100MB

http://www.i-go.com/download/voice/
http://www.i-go.com/download/lang/

Ne znam jesu li to zadnje verzije ili postoje novije, pogledan na
http://www.ppcwarez.org/

kzendra

unread,
Jun 3, 2009, 4:53:00 AM6/3/09
to
On Wed, 3 Jun 2009 10:17:28 +0200, majstor wrote:

>
> Ako GPS koriste taxisti, mogu i ja :-)
> Vecinu adresa sam nadjem, ali Zagreb je veci nego ti mislis, za vecinu
> dostava u navigaciju gledam tek zadnjih 200-300m koje me vode do kucnog
> broja, kvartove znam i sam naci.
>

Znam ja dobro koliki je zagreb, �ivio sam dovoljno dugo u njemu ;-)

>
> Znam da vecina ni ne pali svoje navigacije jer se svakodnevno voze do doma
> do posla i obrnuto, a to su vec nakon par puta uspjeli svladati :-) i naci
> brze pravce od onih koje nude sve navigacije.
>
> Ja imam 2DIN 7" uredjaj ugradjen u autu koji se pali i trazi satelite cim
> dam kontakt. Dok se vozim slusam radio, kad mi zatreba navigacija pritisnem
> gumb NAV, na ekranu prstom odaberem iGO (iako imam instalirano nekoliko
> navigacija) i upisem adresu. S obzirom da imam 7" LCD, a iGO ima najvecu
> tipkovnicu i feature sa skrivanjem slova koja ne mogu biti upotrebljena, to

To je definitivno najbolji feature IGO-a i u principu jedna stvar koju bi
htio vidjeti na Garminu...

> mogu bez problema raditi i u voznji, na ostalima fulavam slova, pa je i to
> jedan od razloga zasto druge ne koristim.
>
> Jos nesto, za glasovno navodjenje mi je najjaci viaGPS s Duskom Curlicem,
> Natasa iz iGO jedva prolazi, dok je ona baba iz Garmina toliko iritantna da
> je permanentno utisana.

:-D

kzendra

unread,
Jun 3, 2009, 4:58:13 AM6/3/09
to
On Wed, 3 Jun 2009 10:23:25 +0200, Kenny wrote:

> In article <1vmz6sphkd581$.1a7akhjh92d56$.d...@40tude.net>,
> kze...@email.t-com.hr says...>
>
>> A nama ostalima navigacija treba, hmmmm, neznam. Ja sam je zadnji put

>> korisno upotrijebio na putu u beograd da prona�em firmu u koju sam i�ao te
>> hotel u kojem sam spavao. I jednom mi je pomogla u Slo kad se zagu�vala


>> glavna cesta prema ljubljani pa sam okrenuo na lokalne puteljke i skratio
>> sat vremena stajanja. To je otprilike sve u zadnjih 6 mjeseci.
>
> Slicno kao i kod mene, zadnji put sam ga koristio kad me je bez problema
> proveo od Ptuja do Murecka, nekako bi sam sebi bio cudan da me
> svakodnevo vodi do mjesta koje znam napamt :)

Ajde dostavlja�i jo� nekako, ako ni�ta da ti ka�e tu je ku�ni broj...
Al svi ostali, preserans na kvadrat :-D

Najja�i su mi komentari kad se ljudi �ale na doma�em terenu da ih vodi po
�udnoj trasi ili ne�to... Koji kurac, ako ionako zna� trasu bolje neg
navigacija...

A onda neki drugi koji ka�e, joj idem negdje u MP3 i pojma nemam kud idem i
neznam jel me vodi po optimalnoj ruti. Ono, brine me +-500 metara, a
navigacija �e me dovesti pred vrata nakon 500 Km vo�nje...

Kenny

unread,
Jun 3, 2009, 5:27:17 AM6/3/09
to
In article <uct3wcxw6sci.5n9kkdi2msk0$.d...@40tude.net>, kzendra@email.t-
com.hr says...>
> On Wed, 3 Jun 2009 10:23:25 +0200, Kenny wrote:

> Ajde dostavljači još nekako, ako ništa da ti kaže tu je kućni broj...


> Al svi ostali, preserans na kvadrat :-D
>

> Najjači su mi komentari kad se ljudi žale na domaćem terenu da ih vodi po
> čudnoj trasi ili nešto... Koji kurac, ako ionako znaš trasu bolje neg
> navigacija...
>
> A onda neki drugi koji kaže, joj idem negdje u MP3 i pojma nemam kud idem i


> neznam jel me vodi po optimalnoj ruti. Ono, brine me +-500 metara, a

> navigacija će me dovesti pred vrata nakon 500 Km vožnje...

Moju ulicu sve aplkacije imaju pogresno definiranu kao dvosmjernu,
razlog vise da ne koristim GPS :)

majstor

unread,
Jun 3, 2009, 5:55:52 AM6/3/09
to
Kenny wrote:
> Moju ulicu sve aplkacije imaju pogresno definiranu kao dvosmjernu,
> razlog vise da ne koristim GPS :)

Moju imaju sve tocno definiranu, ali susjednu nema jedino Garmin :-)


kzendra

unread,
Jun 3, 2009, 6:12:05 AM6/3/09
to
On Wed, 3 Jun 2009 11:27:17 +0200, Kenny wrote:

> Moju ulicu sve aplkacije imaju pogresno definiranu kao dvosmjernu,
> razlog vise da ne koristim GPS :)

E vidi�, ja sam u jo� �udnijoj kombinaciji. Adresa je na jednu ulicu, a
ulaz pred zgraduje iz druge ulice.
Ova ulica na koju glasi adresa je 2 + 2 trake sa dvostrukom punom na
sredini i svi koji dolaze sa navigacijom imaju probleme sve do trenutka dok
istu ne ugase i poslu�e se logikom. Zgrada od 19 katova je jasno vidljiva,
ali kako do�i do nje? Ako slu�a� navigaciju, onda nikako :-D

Goran Zajec

unread,
Jun 3, 2009, 7:10:23 AM6/3/09
to
On Wed, 3 Jun 2009 11:55:52 +0200, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

Moze ime ulice i mjesto, da provjerim...sumljiv si.

majstor

unread,
Jun 3, 2009, 7:31:50 AM6/3/09
to
Goran Zajec wrote:
>>> Moju ulicu sve aplkacije imaju pogresno definiranu kao dvosmjernu,
>>> razlog vise da ne koristim GPS :)
>>
>> Moju imaju sve tocno definiranu, ali susjednu nema jedino Garmin :-)
>>
> Moze ime ulice i mjesto, da provjerim...sumljiv si.

Naravno :-)

Zagreb, Prilaz Slave Raskaj, jedino Garmin misli da se tuda moze autom i
uporno radi rutu tom "cestom", a to nije cesta vec samo pjesacki put


kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 5:12:14 AM6/4/09
to
On Sun, 31 May 2009 22:48:13 +0200, majstor wrote:


> Ovdje imas karte
> http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
> Zadnja HR je 2009.02 od 090403

Nego, jel postoji neka mogu�nost da se tamo pofiltrira za svaku zemlju
zadnja karta pa da se ne zajebavam pretjerano...
Jer ovak �u klikat tri dana dok nakljukam �ta je �ta, a jo� sve radim preko
VNC...

majstor

unread,
Jun 4, 2009, 5:34:24 AM6/4/09
to
kzendra wrote:
> On Sun, 31 May 2009 22:48:13 +0200, majstor wrote:
>
>
>> Ovdje imas karte
>> http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
>> Zadnja HR je 2009.02 od 090403
>
> Nego, jel postoji neka mogu�nost da se tamo pofiltrira za svaku zemlju

> zadnja karta pa da se ne zajebavam pretjerano...
> Jer ovak �u klikat tri dana dok nakljukam �ta je �ta, a jo� sve radim
> preko VNC...

Za svaku kartu ti pise datum izdavanja i izdavac. Npr.:

Croatia 83 NS Chorvatsko 2009.02 090403 6467 KB 24.4.2009

NS je NavigoSistem, TA je TeleAtlas i sl.

NS je tocnija od TA, pa nju skini.

Za Sloveniju skini

Slovenia 83 MON Slovinsko 2009.02 090403 24505 KB 24.4.2009

kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 6:08:38 AM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 11:34:24 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>> On Sun, 31 May 2009 22:48:13 +0200, majstor wrote:
>>
>>
>>> Ovdje imas karte
>>> http://volny.cz/sstopar/mio_mapy_igo8_3.html
>>> Zadnja HR je 2009.02 od 090403
>>

>> Nego, jel postoji neka mogu�nost da se tamo pofiltrira za svaku zemlju


>> zadnja karta pa da se ne zajebavam pretjerano...

>> Jer ovak �u klikat tri dana dok nakljukam �ta je �ta, a jo� sve radim


>> preko VNC...
>
> Za svaku kartu ti pise datum izdavanja i izdavac. Npr.:
>
> Croatia 83 NS Chorvatsko 2009.02 090403 6467 KB 24.4.2009
>
> NS je NavigoSistem, TA je TeleAtlas i sl.
>
> NS je tocnija od TA, pa nju skini.
>
> Za Sloveniju skini
>
> Slovenia 83 MON Slovinsko 2009.02 090403 24505 KB 24.4.2009

Stavio sam jDownloader i tresno sve linkove pa �u se tim baviti kad ih
poskida :-D

jedino �u ve�eras nabaciti sloveniju, hrvatsku i bosnu pa �u ga testirati
na putu ;-)

Btw, nije mi jasno kako jDownloader radi, ja imam stati�ki IP i ve� odavno
bih trebao biti u zoni koju Rapidshare blokira. A download ide dalje bez
beda.

majstor

unread,
Jun 4, 2009, 6:19:17 AM6/4/09
to
kzendra wrote:
> jedino �u ve�eras nabaciti sloveniju, hrvatsku i bosnu pa �u ga
> testirati na putu ;-)

Znaci uspio si napokon pokrenuti iGO na Omniji?
Skini s Interneta manual za njega, ima brdo "skrivenih" featurea koje ces
tesko sam skuziti jer su tipa stisni i drzi 2 sekunde, pa se otvori novi
izbornik za koji 95% ljudi ne zna da postoji i da se dodatno moze
konfigurirati


kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 9:03:42 AM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 12:19:17 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>> jedino �u ve�eras nabaciti sloveniju, hrvatsku i bosnu pa �u ga


>> testirati na putu ;-)
>
> Znaci uspio si napokon pokrenuti iGO na Omniji?
> Skini s Interneta manual za njega, ima brdo "skrivenih" featurea koje ces
> tesko sam skuziti jer su tipa stisni i drzi 2 sekunde, pa se otvori novi
> izbornik za koji 95% ljudi ne zna da postoji i da se dodatno moze
> konfigurirati

Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras
uzeti pol sata za njega...
Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D

majstor

unread,
Jun 4, 2009, 10:15:21 AM6/4/09
to
kzendra wrote:

> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


> uzeti pol sata za njega...

> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D

Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)


kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 2:32:17 PM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


>> uzeti pol sata za njega...

>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>
> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
> ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)

:-D
Jo� uvijek mu nedam vi�e od pol sata. Evo sad �u :-P

kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 3:55:24 PM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


>> uzeti pol sata za njega...

>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>
> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
> ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)

Nakon �to sam gore instalirao ono �to si mi poslao linkove dobijem
Initialization error. No language files were found.
�ta je to toliko komplicirano staviti 20 jezika odmah unutra pa si miran
:-S

kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 4:23:21 PM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


>> uzeti pol sata za njega...

>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>
> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
> ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)

Eh, uspio sam ga nastudirati da se pokrene, me�utim sad nemam nijedne
karte, nemogu odabrati adresu. Karte su uredno iskopirane gore, one �to su
bile

A nakon �to me locirao gdje sam me na 3d karti pokazao ispred kipa slobode
:-S

kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 4:24:32 PM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


>> uzeti pol sata za njega...

>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>
> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
> ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)

Prebacivanje u ekspertni mod me je jako podsjetilo na WinME, IGO je samo
nesto sa ekrana :-D

kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 4:24:46 PM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


>> uzeti pol sata za njega...

>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>
> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
> ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)

Sad se vi�e neda pokrenuti.

kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 4:31:05 PM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


>> uzeti pol sata za njega...

>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>
> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
> ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)

Ovo sme�e mi se sru�ilo vi�e puta u pol sata nego garmin otkad ga imam..

kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 5:02:41 PM6/4/09
to
On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:

> kzendra wrote:
>
>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si ve�eras


>> uzeti pol sata za njega...

>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>
> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje nova karta
> ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj decimali :-)

Ovo je bilo ugodno potro�enih dva sata. �ak se ne pojavi u remove programs
nego sam sa file explorerom morao tra�iti gdje je njegov uninstall.
Btw, nakon jednog pokretanja IGO-a i zatvaranja istog, garmin vi�e neradi
do resetiranja telefona (nema pristup do GPS-a).

Ne�u re�i da je najve�e sme�e, ali jo� uvijek je sme�e. Mo�e imati funkcija
koliko ho�e�, ali da bi te funkcije bile iskoristive, mora raditi. Bez
ru�enja. nakon ru�enja niti IGO vi�e ne komunicira sa GPS-om do resetiranja
telefona.

Btw, ugasio mi je motion senzor koji naravno dok je IGO pokrenut ne postoji
jer IGO mo�e� ru�no rotirati i gotovo, za razliku od garmina koji uredno
detektira da sam ga ja zarotirao u landscape (jer je tako tipkovnica ve�a i
lak�e se tipka) te da sam ga vratio u portrait.

SME�E. Bez rasprave.
Mo�da ponovo kroz par godina. Al ne garantiram.

majstor

unread,
Jun 4, 2009, 6:10:57 PM6/4/09
to

Ima li jos netko ovdje Omniju i iGO, pa da mu pomogne to sloziti? Covijek je
usao u zonu sumraka vs x-files :-)

U principu se sve svodi na to da odraras igo_nesto.rar na SD:\IGO, dodas u
foldere jezike, karte, zgrade,... vec sta hoces i pokrenes igo8.exe.
Eventualno za neke ne bas ceste rezolucije ekrana treba nabaviti noviji
data.zip i njime pregaziti postojeci. Max. 10 minuta posla.

Sto se tice deinstalacije, normalno je da je nema, program se ne instalira
ni deinstalira (osim ako nisi skinuo neku verziju s instalacijom; ja sam ti
dao link na onu koja se samo odrara), pa se "deinstalacija" provodi tako da
obrises folder s SD kartice.

S obzirom na to da su drugi bez problema stavili iGO na svoje uredjaje
mislim da je Omnija smece :->


kzendra wrote:
> On Thu, 4 Jun 2009 16:15:21 +0200, majstor wrote:
>
>> kzendra wrote:
>>

>>> Jok, na poslu sam, a sve se natalo�ilo doma na server pa �u si
>>> ve�eras uzeti pol sata za njega...
>>> Vi�e od toga ne dobije ni garmin kojeg treba update-ati godi�nje :-D


>>
>> Nitko te ne sili da radis update svaka 2-3 mjeseca kad god izadje
>> nova karta ili nova verzija SW koja se promjenila u petoj-sestoj
>> decimali :-)
>

> Ovo je bilo ugodno potro�enih dva sata. �ak se ne pojavi u remove
> programs nego sam sa file explorerom morao tra�iti gdje je njegov
> uninstall.
> Btw, nakon jednog pokretanja IGO-a i zatvaranja istog, garmin vi�e


> neradi do resetiranja telefona (nema pristup do GPS-a).
>

> Ne�u re�i da je najve�e sme�e, ali jo� uvijek je sme�e. Mo�e imati
> funkcija koliko ho�e�, ali da bi te funkcije bile iskoristive, mora
> raditi. Bez ru�enja. nakon ru�enja niti IGO vi�e ne komunicira sa


> GPS-om do resetiranja telefona.
>
> Btw, ugasio mi je motion senzor koji naravno dok je IGO pokrenut ne

> postoji jer IGO mo�e� ru�no rotirati i gotovo, za razliku od garmina


> koji uredno detektira da sam ga ja zarotirao u landscape (jer je tako

> tipkovnica ve�a i lak�e se tipka) te da sam ga vratio u portrait.
>
> SME�E. Bez rasprave.
> Mo�da ponovo kroz par godina. Al ne garantiram.


kzendra

unread,
Jun 4, 2009, 6:21:12 PM6/4/09
to
On Fri, 5 Jun 2009 00:10:57 +0200, majstor wrote:

> Ima li jos netko ovdje Omniju i iGO, pa da mu pomogne to sloziti? Covijek je
> usao u zonu sumraka vs x-files :-)
>
> U principu se sve svodi na to da odraras igo_nesto.rar na SD:\IGO, dodas u
> foldere jezike, karte, zgrade,... vec sta hoces i pokrenes igo8.exe.
> Eventualno za neke ne bas ceste rezolucije ekrana treba nabaviti noviji
> data.zip i njime pregaziti postojeci. Max. 10 minuta posla.
>
> Sto se tice deinstalacije, normalno je da je nema, program se ne instalira
> ni deinstalira (osim ako nisi skinuo neku verziju s instalacijom; ja sam ti
> dao link na onu koja se samo odrara), pa se "deinstalacija" provodi tako da
> obrises folder s SD kartice.
>
> S obzirom na to da su drugi bez problema stavili iGO na svoje uredjaje
> mislim da je Omnija smece :->
>

To je svakako tvoje mi�ljenje, moje je da je to daleko najbolji TS
smartphone kojeg mo�e� novog dobiti za 100 EUR. I na kojem garmin radi ko
�vicarski sat. I prvi fix nakon instalacije mu treba 18 sekundi.
I instalacija traje cca 10 minuta + kopiranje karte. �to je ono, klikne� i
odeďż˝ gledat TV.

Kod ovog instalira� jedno pa prekopira� drugo, pa smisli� tre�e i na kraju
NERADI.

Molim lijepo, ne pljuvati po garminu jer ja laik njega slo�im lijevom rukom
�mire�i, dok mi to sa IGO-om nije uspjelo. A ono laik u prijevodu zna�i da
mi se neda istra�ivati i zajebavati van radnog mjesta, doma kad sjednem za
komp, onda �elim malo biti laik koji sam klikne i odmah radi.

Garmin je plug and play princip. jendvatri i radi. IGO je za one kojim se
da zajebavat i kojima je bitno da se sjaji i ima nacrtan kip slobode. To je
jedino �to sam vidio na ekranu.

majstor

unread,
Jun 4, 2009, 7:31:10 PM6/4/09
to
kzendra wrote:

>> S obzirom na to da su drugi bez problema stavili iGO na svoje
>> uredjaje mislim da je Omnija smece :->
>>
>

> To je svakako tvoje mi�ソスljenje, moje je da je to daleko najbolji TS
> smartphone kojeg mo�ソスe�ソス novog dobiti za 100 EUR. I na kojem garmin

Istina, najbolji je za 100EUR :->

> I instalacija traje cca 10 minuta + kopiranje karte. �ソスto je ono,
> klikne�ソス i ode�ソス gledat TV.

10 minuta instalacije + kopiranje karte (s indeksiranjem) = 3-4 sata :-)

> Kod ovog instalira�ソス jedno pa prekopira�ソス drugo, pa smisli�ソス tre�ソスe i na
> kraju NERADI.

Gle, odi si kupi original iGO, pa ces sve vec dobiti servirano na SD
kartici, samo je ubaci u svoju Omniju i pokreni, za to ti nece trebati ni 2
minute, ili mozda ipak nece biti dosta ni 2 sata? Ovisi o tebi.

Znas onu, nije zvaka za seljaka? :-)

Vec sam napisao da je Garmin ko' stvoren za ekipu koja kupuje navigaciju ko'
i ja peglu. Znam je upaliti i sretan sam ako se zagrije i pusti paru. Drugo
me ne zanima.

> Molim lijepo, ne pljuvati po garminu jer ja laik njega slo�ソスim lijevom
> rukom �ソスmire�ソスi, dok mi to sa IGO-om nije uspjelo. A ono laik u

Ovo je najbolji argument koji si do sada napisao, bravo... :->
Tebe bi trebali koristiti u NCAP testovima :-)

> prijevodu zna�ソスi da mi se neda istra�ソスivati i zajebavati van radnog
> mjesta, doma kad sjednem za komp, onda �ソスelim malo biti laik koji sam


> klikne i odmah radi.
> Garmin je plug and play princip. jendvatri i radi. IGO je za one
> kojim se da zajebavat i kojima je bitno da se sjaji i ima nacrtan kip

> slobode. To je jedino �ソスto sam vidio na ekranu.

Vidis, ja sam se zajeb... jedno 2 minute dok nisam odrarao arhivu i
presnimio je na SD, uh sto sam se nazivciro... :-> A bio bi i prije gotov da
nisam morao upisivati pass za arhivu :-) Onda mi je trebalo jos 10 sekundi
da presnimim jezike i 2 minute za karte. Ukupno 4 minute i 10 sekundi. Onda
sam odlucio dodati zgrade, 3D teren, POI i sl, za to sam potrosio jos 4
minute. Ubio se od posla.

Oprosti, necu ti vise pomagati u instalaciji, ako ovako pristupas poslu
najbolje je da koristis Garmin.

To sto ga nisi uspio sloziti da radi ne znaci da nije dobar, pa vidi samo
koliko ga ljudi u ovoj grupi koristi, ti si jedini koji ga nije u stanju
sloziti da radi.

Da iGO je zbog toga smece...


- Zoki -

unread,
Jun 5, 2009, 10:56:42 AM6/5/09
to

"majstor" <majs...@post.t-com.hr> wrote in message news:h09lg2$7gk$1...@ss408.t-com.hr...

> kzendra wrote:
>
>>> S obzirom na to da su drugi bez problema stavili iGO na svoje
>>> uredjaje mislim da je Omnija smece :->
>>>
>>
>> To je svakako tvoje mi�ljenje, moje je da je to daleko najbolji TS
>> smartphone kojeg mo�e� novog dobiti za 100 EUR. I na kojem garmin

>
> Istina, najbolji je za 100EUR :->
>
>> I instalacija traje cca 10 minuta + kopiranje karte. �to je ono,
>> klikne� i ode� gledat TV.

>
> 10 minuta instalacije + kopiranje karte (s indeksiranjem) = 3-4 sata :-)
>

Samo ako sla�e�/komponira� svoju kartu, ako kopira� gotov img fajl onda ti je jedino ograni�enje
brzina USB komunikacije i mem. kartice.

Pro�li mjesec ekipa na poslu dobila nove nokie pa sam instalirao jedno 10-ak garmina, prosjek
15-20 minuta po mobu sa cca 2GB raznih karata (AR, AT, SiCG, CNEUNT, Blue Chart).
Primjetio sam da ove 5800 imaju puno br�u komunikaciju, 2GB karata prebaci za manje od 3 min.


kzendra

unread,
Jun 5, 2009, 5:02:30 PM6/5/09
to
On Fri, 5 Jun 2009 01:31:10 +0200, majstor wrote:


>
> Istina, najbolji je za 100EUR :->
>

kako vrijeme prolazi i kako pojedini frendovi imaju modele koji su meni u
datom trenutku bili preskupi, moram priznat da je trenutno jedini WM
bazirani model kojeg smatram boljim onaj HTC najskuplji model od 700 EUR.

>
> 10 minuta instalacije + kopiranje karte (s indeksiranjem) = 3-4 sata :-)
>

Neznam kako kod tebe, ali meni se karta poindeksira i kopira u desetak
minuta. ja ne patim da imam kartu bjelorusije i ukrajine gore.

>
> Gle, odi si kupi original iGO, pa ces sve vec dobiti servirano na SD
> kartici, samo je ubaci u svoju Omniju i pokreni, za to ti nece trebati ni 2
> minute, ili mozda ipak nece biti dosta ni 2 sata? Ovisi o tebi.
>

Re�i �e mi da nemaju predvi�eno za Omniu i ponuditi refundaciju ;-)
Slu�bena verzija za omniu ne postoji.

> Znas onu, nije zvaka za seljaka? :-)
>

E jesi debil.

> Vec sam napisao da je Garmin ko' stvoren za ekipu koja kupuje navigaciju ko'
> i ja peglu. Znam je upaliti i sretan sam ako se zagrije i pusti paru. Drugo
> me ne zanima.
>

Pa meni navigacija nije ne�to na �to planiram tro�iti vrijeme. Evo sad sam
ujebo dva sata jer mi VMware workstation na Ubuntu-u 9.04 nije htio za
virtualku povu�i fizi�ku particiju... I jo� �u potro�iti dvadesetak sati
dok ga natjeram da mi za takvu virtualku napravi snapshot. A garmina sam
koristio danas i sutra i prekosutra �u. Plan je bio da to bude IGO na
testu, al jebga, sme�e ne fercera.

>
> Ovo je najbolji argument koji si do sada napisao, bravo... :->
> Tebe bi trebali koristiti u NCAP testovima :-)
>

Za�to? Mislim ono, na grupi od formule me leek napljuvao jer nisam �ivot
podredio gledanju utrka i jer mi gledanje utrka nije na prvom mjestu. Tu
sam crush test dummie jer mi se neda zajebavati sa programom kojeg nisam
platio i od kojeg mi ne ovisi egzistencija nego par sati luksuza...
Whatever.

>
> Vidis, ja sam se zajeb... jedno 2 minute dok nisam odrarao arhivu i
> presnimio je na SD, uh sto sam se nazivciro... :-> A bio bi i prije gotov da
> nisam morao upisivati pass za arhivu :-) Onda mi je trebalo jos 10 sekundi
> da presnimim jezike i 2 minute za karte. Ukupno 4 minute i 10 sekundi. Onda
> sam odlucio dodati zgrade, 3D teren, POI i sl, za to sam potrosio jos 4
> minute. Ubio se od posla.
>

Blago tebi.
Ja vjerujem da se radi o nekakvoj bedastoj sitnici koju sam previdio, ali
na koju mi se neda gubiti vrijeme jer kao programer smatram da se installer
(onaj slu�beni kojeg sam koristio) mora pobrinuti da ja ne zajebem. I
programera koji ga je napravio smatram fu�erom. Meni bi �ef odbio od pla�e
takav propust.

> Oprosti, necu ti vise pomagati u instalaciji, ako ovako pristupas poslu
> najbolje je da koristis Garmin.
>

Ne�e biti potrebno, ako se ikad ponovno odlu�im na taj potez onda �u biti
spreman potro�iti dovoljno vremena da sam pokupim sve.

> To sto ga nisi uspio sloziti da radi ne znaci da nije dobar, pa vidi samo
> koliko ga ljudi u ovoj grupi koristi, ti si jedini koji ga nije u stanju
> sloziti da radi.
>

A �uj, znam ja punol judi koji imaju navigaciju koju im je stavio od
susjeda mali ;-)
Neznaju kako se zove navigacija koju koriste.

> Da iGO je zbog toga smece...

Da, ja ga zbog svega toga �to se meni desilo smatram sme�em.

majstor

unread,
Jun 5, 2009, 6:25:19 PM6/5/09
to
kzendra wrote:
>
> E jesi debil.

E sad si stvarno pretjerao... Kad ti ponestane argumenata pocnes vrijedjati,
da si barem smajlica iza stavio.
Molim te vise ne odgovaraj ni na jednu moju poruku, nemoj ih ni citati, ja
tvoje necu. Ovo je posljednja.
Pa-pa...


kzendra

unread,
Jun 7, 2009, 2:57:18 PM6/7/09
to

A �ta ti napisa u subjectu?
Da sam mislio sa smajli�em bi ga i napisao.

A argumenata sam napisao sasvim dovoljno.

0 new messages