Eto i mene u svijetu digitalne fotografije :)

stallone

Pozdrav ekipo ! Nikad se nisam nadao da cu uci u ovaj svijet.
Kako sam prije tri godine kupio kcerkici Canon D650, poceo sam se
i ja malo zabavljati time i pocelo mi se svidati te odlucio sebi
kupiti fotic da nemoram stalno posudivati od nje pa sam sebi
odabrao Canon 700D. (Da bas nemamo isti) Mic po mic i odradio par
svadbica sa kolegama koji se bas bave sa tim i krenulo je sve
vise i vise :) Osnovnog znanja sam imao a vrlo rado sam slusao
svoje kolege koji su me poducavali i ucili o svijetu digitalne
fotografije. Kako se to sve sirilo tako me je tjeralo da sam
morao i kupovati ostalu opremu koja ide uz sve to. Led rasvjetu
za fotic, mikrofon, stady, dodatni flash, tripod, monopod, te
nezaobilazna torba za sve to. Kada sam se naoruzao sa dovoljno
opreme, onda sam se odvojio od njih i krenuo svojim putem. Slikam
i snimam razno razne koncerte po ljepoj nasoj. Vecinom su to
festivali, manifestacije ala Dani Karlovackih piva, Rujan fest,
Jaskanski dani vina i po jadranu da ne nabrajam.
:)
Usput sa tim snimanjem sam i upoznao puno poznatih pjevaca/ica
poput: Jole, Maje Suput, Severine, Crvene Jabuke, Lidija Bacic,
(bomba od zene) :) Ekipu iz Opce opasnosti, Thompsona, Ivana Zaka
te jos mnogo njih ali da ne preskocim svog omiljenog Drazena
Zecica :) Lijepi je osjecaj sjediti sa njima u backstageu i
porazgovarati o svemu i svacemu. Eto, od danas pa na dalje,
pratiti cu ovu grupu pa mozda i naucim jos puno puno toga :)
Svima skupa Sretan Bozic i uspjesnu Novu 2017 godinu te puno puno
skljocanja ;)
--
stallone

----Android NewsGroup Reader----