Uhicivanje fotografa

Tomislav

Evo malo iz osobnog iskustva.
http://www.scribd.com/doc/49738439/Prosvjedi

Na prilozenom linku je tema obradjena puno sire no sama fotografija,
no solidno sam opisao samo uhicenje i ostalo sta sljedi. Isti tekst se
moze pronaci i na mom FaceBook profilu, pa koga zanima moze vidjeti i
komentare.

No nastavak sljedi na sudu. U ovom slucaju vam prijeti 3 g. zatvora
i ne sjecam se vise koliko kuna globe. Ono sto je jos opasnije, ne
shvacajte ovo olako. Kako kaze odvjetnica, suci u pravilu u ovakvim
slucajevima odluku u glavi imaju vec unaprijed. Te se pitanjima naprosto
nevjeste navede kako bi svojim odgovorima dali potkrepu vec unaprijed, u
sucevoj glavi, donesenoj odluci. Velika vecina neduznih ljudi koji se u
ovakvim slucajevima idu braniti sami, izuzevsi odvjetnike odnosno ljude
vicne pravu, bivaju kaznjeni. Stoga topla preporuka svima ako se
slucajno nadjete u ovakvoj situaciji, angazirajte odvjetnika! Ne branite
se sami jer cete vrlo vjerojatno zavrsiti u zatvoru ni krivi ni duzni.

P.S.
Cuvajte se i dobro vam svjetlo ukoliko idete fotkati trenutna
dogadjanja.
Tomislav Car
Ma ti si frustrirani seronja s njuza, ima vas za izvoz.... by Oleg
Mastruko, hr.rec.fotografija.digitalna

Tomislav

Tomislav <tomisla...@gmail.com> wrote:

> [...]
>

> P.S.
> Cuvajte se i dobro vam svjetlo ukoliko idete fotkati trenutna

Ispravak netocnih podataka. Ukoliko dobijete prekrsajnu prijavu,
kakvu sam ja dobio, prijeti vam 60 dana plus jako puno kuna. No ukoliko
je prijava kaznena, ojnda vam prijeti 3 godine i jos vise kuna.

BRUJO

A nažalost... sve je otišlo u Q...
Zbog grupe huligana iz navijačkih BBB redova najebali svi...

Miljenko.Martinjak

On 3.3.2011 8:15, BRUJO wrote:
> A naĹžalost... sve je otiĹĄlo u Q...
> Zbog grupe huligana iz navija�kih BBB redova najebali svi...

Eto odgovora zasto nasi ribari vise ne mogu nista uloviti u
nezasticenom Jadranu, zasto je od 2,8 milijuna radno sposobnih ljudi u
hr zaposleno samo 1,5 milijuna, itd. Eh, ti bbbovci...

BRUJO

MM ... šta si blesav...???
Pa rekao sam da su najebali i oni koji su imali aparate u rukama i
fotkali, zbog grupe hooligana...
A ribari ... kakvi ribari imaju sa fotografima...
?
Valjda nisi čitao teksta sa linka koji je poslao Tomislav...

Miljenko.Martinjak

On 3.3.2011 8:33, BRUJO wrote:

> Pa rekao sam da su najebali i oni koji su imali aparate u rukama i
> fotkali, zbog grupe hooligana...

Ne, rekao si:
">>> A naĹžalost... sve je otiĹĄlo u Q...

> A ribari ... kakvi ribari imaju sa fotografima...

Fotografi su tamo bili zbog prosvjeda, a prosvjedi su tamo bili
zbog stanja u drzavi, a stanje u drzavi je tamo bilo zbog djelovanja
vlade, a ribarima je tako kako jest zbog djelovanja vlade i stanja u
drzavi koje je uzrokovano djelovanjem vlade.

BRUJO

> [...]
> vlade, a ribarima je tako kako jest zbog djelovanja vlade i stanja u
> drzavi koje je uzrokovano djelovanjem vlade.

A jbg... onda smo i ja i ti u rodu, jer kad su naši sa Karpata .....

@yahoo.com GD

"Miljenko.Martinjak" <miljenko....@DELETEzg.htnet.hr> wrote in message

> [...]
> ribarima je tako kako jest zbog djelovanja vlade i stanja u drzavi koje je

Ja bih ipak rekao da je stanje u drzavi (pa tako i vlada) odraz stanja u
drustvu, mentaliteta, nacina razmisljanja ljudi itd. Vecina ljudi su
pokvareni i korumpirani, vecina su spremni prevariti, ukrasti, utajiti
porez, presvercati preko granice, ne prijaviti turiste itd itd itd, svatko
prema svojim mogucnostima, ako im se pruzi prilika i ako znaju da ce proci
nekaznjeno.
Ribari koje spominjes toce loz ulje u brodove, ne prijavljuju porez niti
placaju doprinose, a njihovoj djeci neki sljaker koji radi za 3000 kuna
placa skolovanje, jer njemu jadnome uzmu doprinose i poreze prije nego sto
mu isplate placu.

Lijepo je covjek rezmirao: "Zivimo u drustvu koje je trulo na svim
razinama".

U takvom pokvarenom drustvu vlada ne moze biti drugacija. Rekao bih da vlada
nije uzrok problema, nego posljedica.

Pozdrav

ToMo

Tomislav wrote:
> Evo malo iz osobnog iskustva.
> http://www.scribd.com/doc/49738439/Prosvjedi

Ne da mi na sajt.
--
ToMo

Smiljko Rudan

potpuno pogresno i stetno razmisljanje!

pa ti tvrdis da citavo drustvo ne valja? da smo divlja stoka valjda?

znaci, neka krasna diktatura bi nas dovela u red?

> [...]
> prema svojim mogucnostima, ako im se pruzi prilika i ako znaju da ce proci

za sve ovo sto si gore naveo kriva je iskljucivo vlast!

i to zato sto nije poduzela mjere da se te pojave sprijece,
sankcioniraju i zatome u startu

nasa vlast:
- pusti da se izgrade citava naselja bespravno, pa ih ide rusiti
- poopcava gornji model tako da pusti da se stvore milijunski dugovi,
koje je onda nemoguce rijesiti pa slijede stecajevi, cudne
privatizacije, otkupi itd.
- uvede OIB 20 godina (!!!!) nakon osamostaljenja, kako bi "porezni
sustav funkcionirao"
- dok nije bilo pritiska iz EU, kako je izgledala borba protiv korupcije?
- dopusta da se u saboru izgovaraju biseri "zena je za madraca, a ne
mudraca", "kilo mozga dvije kune", "tko je jamio jamio" ... halo, u saboru!

o cemu mi pricamo?

istina je da je narod izabrao takvu vlast, ali onaj tko je na vlasti ima
odgovornost prema narodu, a ne obratno!

> [...]
> placa skolovanje, jer njemu jadnome uzmu doprinose i poreze prije nego sto

ribari su u strahu od kontrole ... nedajboze da im nadju tragove loz
ulja u motoru

itd. itd.

> Lijepo je covjek rezmirao: "Zivimo u drustvu koje je trulo na svim
> razinama".
>
> U takvom pokvarenom drustvu vlada ne moze biti drugacija. Rekao bih da vlada
> nije uzrok problema, nego posljedica.

osobno, nikada se necu sloziti s takvim stavom

ljudi su u velikoj vecini normalni, hoce raditi, zele zivjeti mirno i
voditi djecu u vrtic i skolu i docekati u konacnici mirovinu od koje se
moze zivjeti

no, ako ludjaci na vlasti isisaju zivot i zdravlje iz citave drzave,
tako da ce sve sto bi se moglo uloziti na unaprijedjenje zivota njihovih
gradjana otici na vracanje kamata, a kapital od dobiti isisan iz
profitabilnih tvrtki u stranom vlasnistvu se nadomjestati u domacem
monetarnom sustavu daljnim zaduzivanjem (ponekad kod njih istih!) e onda
ne zelim ni cuti da nesto s narodom nije u redu!

narod su radnice Kamenskog, seljaci kojima je nestalo zito iz silosa,
ribari kojima talijani oru po necemu cudnom sto se zove zerp ... kao i
svi drugi ljudi koji se muce da zarade svoju kunu

to je narod!

a tvoje razmisljanje (iako znam sto si zelio reci) je na istom tragu
potcijenjivanja, omalovazavanja i vrijedjanja naroda koje ova vlast
sustavno vec godinama cini

Smiljko Rudan

ja mogu

ako te bude zezalo, javi da ti posaljem file

@yahoo.com GD

"Smiljko Rudan" <smi...@emajlBRISI.com> wrote in message

> potpuno pogresno i stetno razmisljanje!
>
> pa ti tvrdis da citavo drustvo ne valja? da smo divlja stoka valjda?

Da, uglavnom je tako. U prosjeku su ljudi lijeni, glupi i primitivni.

> znaci, neka krasna diktatura bi nas dovela u red?

Ne. Mozda, ne znam, ali nisam to rekao.

> za sve ovo sto si gore naveo kriva je iskljucivo vlast!

Mislim da si u krivu si, ali ne znam kako bih ti to dokazao :)

> i to zato sto nije poduzela mjere da se te pojave sprijece, sankcioniraju
> i zatome u startu

Dakle, ti mislis da bi nas krasna diktatura dovela u red? :-)

> [...]
> odgovornost prema narodu, a ne obratno!

> ribari su u strahu od kontrole ... nedajboze da im nadju tragove loz ulja

Ja poznajem neke ribare, love na crno, prodaju restoranima na crno, trose
loz ulje - nisam izmislio.

> osobno, nikada se necu sloziti s takvim stavom

Dobro.

> a tvoje razmisljanje (iako znam sto si zelio reci) je na istom tragu
> potcijenjivanja, omalovazavanja i vrijedjanja naroda koje ova vlast
> sustavno vec godinama cini

Nije tocno, jer kako rekoh, narod je u prosjeku priprost, primitivan,
pohlepan i prilicno lijen, cak i u odnosu na zapadnu civilizaciju kojoj
bismo htjeli teziti, a posebno u odnosu na dalekoistocna drustva. To nije
potcjenjivanje, to je cinjenica.

Na koncu, pricekajmo izbore i rezultate, sve ce ti biti jasno. Za pocetak,
pola ljudi nece uopce izaci na izbore, a to samo po sebi puno govori o
stanju drustvu.

Inace, narod predstavlja i milijun ljudi koji zive u Zagrebu. Koga ti
"zagrepcanci" nakon svega uporno izabiru za gradonacelnika? Ja sam osobno
cuo od puno ljudi "pa on je puno napravio za ovaj grad". I sad ti meni kazes
da ja potcjenjujem taj narod :-)

No, cijeli thread je OT za ovu grupu pa (barem ja) nemam namjeru dalje na tu
temu.

Pozdrav

ToMo

Ma cu od doma, thx.
--
ToMo

Smiljko Rudan

> P.S.
> Cuvajte se i dobro vam svjetlo ukoliko idete fotkati trenutna
> dogadjanja.

Tomislave, hvala na tekstu!

Jedan od velikih problema kompleksnih drustava je cinjenica da se ono
mora urediti zakonima. Drugim rijecima, zdrav razum vise nije kriterij
ispravnosti, vec tvrdo slovo zakona.

U tom kontekstu, ti i ostali kolege fotografi, sada ste uhvaceni u mrezu
tih propisa i iz nje cete se izvuci lakse ili teze.

Prava borba zapravo i nije u sudnici (jer je i sam sudac vezan tim
propisima) niti u kritici interventne policije (jer ti ljudi vide takva
zla i takve probleme, da im vjerojatno ne mozemo zamjeriti ekstremne
mjere predostroznosti i postupanja) pa cak niti u politici (jer to je
entitet koji se bori za opstanak, grcevito kao i svaki drugi, ne
birajuci sredstva).

Pravi problem je problem slobode medija i odgovornosti novinara.

U to ukljucujem i cinjenicu da bi upravo tebi i ljudima oko tebe koji su
htjeli zabiljeziti cinjenice, trebali dati svaku mogucu podrsku.
Pogotovo sada.

U tom kontekstu biste svi vi, koji imate dokazano nenasilnu proslost,
izrazenu fotografsku ambiciju itd. morali biti istog treba oslobodjeni
od svake odgovornosti.

(To ne iskljucuje cinjenicu da vas tijekom nasilnih sukoba policija moze
sprovesti, ako je takva procjena na terenu. U taj dio njihovog posla ne
bih ulazio.)

Cestitam ti na hrabrosti i zelji da dokumentiras aktualne dogadjaje u
nasem drustvu i zelim da iz ovih problema izadjes cim prije i sto
bezbolnije.

Istina je, puno je problema koje treba rijesti i slazem se s tvojim
rezimeom.

Smiljko Rudan

> Dakle, ti mislis da bi nas krasna diktatura dovela u red? :-)

buduci da smo OT, onda doista mozemo sada zavrsiti :-)

samo jedan komentar na ovo gore, a koji je indikativan za citav tekst

nije diktatura sprijeciti stetne pojave i sankcionirati ih ... zapravo,
upravo to je ne samo zdravorazumski postupak (ukljucuje potrebu za
nosenjem zdravog razuma u glavi), nego (ako bas nemamo zdravog razuma)
je to ono sto je drzavi najjeftinije, najisplativije i opcenito
najucinkovitije

poslodavac dva puta ne isplati place? dovidjenja
iskopao si temelje na pomorskom dobru? neces vise nikada, vjeruj
dva puta si napravio isti prijestup? kazna x10

itd. itd.

razvijene zemlje su razvijene upravo zato sto se ponasaju ako ne
zdravorazumski, a onda tako da im se to dugorocno uvijek isplati

nema velike mudrosti ... a i nijedan narod se protiv toga ne buni

i moram jos nesto ... opet ti sa svojim "priprost, primitivan, pohlepan
i uglavnom lijen narod"

pa takvi smo svi mi, samo mozda na razlicitim razinama!

ali zato su tu zakoni, vlast i druga pomocna sredstva ... od kojih neka
u RH znacajno nedostaju, tipa zdrav razum i jasna racunica

ako ti mislis da je prosjecan finski seljak ili engleski penzic manje
"priprost, primitivan, pohlepan i lijen" od nasih ... mislim da bi se
iznenadio :-)

ali odgoj, red, kontrola i postivanje zakona jaaaako pomazu :-)

gotovo, idemo raditi! :-)

Miljenko.Martinjak

On 3.3.2011 10:39, Smiljko Rudan wrote:

> [...]
>
> (To ne iskljucuje cinjenicu da vas tijekom nasilnih sukoba policija moze
> sprovesti, ako je takva procjena na terenu. U taj dio njihovog posla ne

Ma daj - imaj izjavu svjedoka kako je sef tih specijalaca preko
megafona rekao "maknite mi ta fotografska govna". Fotografi su bili
zrtve grubog prekoracenja ovlasti od strane tih policajaca.

To sto su i vlast i ovaj dio policije, barem njenog vodstva, i
sudstvo, na strani zla, druga je prica. To se jedino moze promijeniti s
uspostavom kvalitetne vlasti, koja je duzna, jer joj je stalo do pravde,
revidirati te postupke i nevinim ljudima isplatiti odstetu.

Smiljko Rudan

> Ma daj - imaj izjavu svjedoka kako je sef tih specijalaca preko megafona
> rekao "maknite mi ta fotografska govna". Fotografi su bili zrtve grubog
> prekoracenja ovlasti od strane tih policajaca.

Kao sto sam rekao, ne bih u to ulazio.

Meni se cini da su nasilni prosvjedi situacija u kojoj (pogotovo
interventna) policija nece imati previse vremena za sentimente i fina
postupanja.

S druge strane, dopustam da si u pravu i da je bilo prekoracenja ovlasti.

U svakom slucaju, nasilje nikada nije dobro.

Danijel Turina

Danijel Turina

Tiljak

In article <ikno78$rlg$1...@news2.carnet.hr>, smi...@emajlBRISI.com
says...

> ako ti mislis da je prosjecan finski seljak ili engleski penzic manje
> "priprost, primitivan, pohlepan i lijen" od nasih ... mislim da bi se
> iznenadio :-)

Iskreno ja mislim da smo mi puno manje priprosti i primitivni od većine
drugih naroda, to uvjerenje temeljim na uglavnom osobnim kontaktima.
--
http://www.fot-o-grafiti.hr/

radar

> [...]
> razinama".
>
> U takvom pokvarenom drustvu vlada ne moze biti drugacija. Rekao bih da vlada

posto se ne salis, posto ti eto trebam dati pravo na misljenje, onda da
ti bar i dam svoje.... klasika ali.... misljenje je kao i guzica -
svatko ju ima

koji je tvoj problem to samo ti znas, ali.... by the way, ja ne poznam
takve ljude o kojima govoris; okruzen sam postenima koji se moraju
prilagoditi vremenu u kojem zive i to je sve; nazvati hrvatski narod
pokvarenjacima, prevarantima, kradljivcima, utajivacima, sitnim i
krupnim svercerima....

ne kuzis nista od zivota, i furas se na dnevne novine i politiku koja
traje koliko i dim cigarete, daj si malo truda i procitaj nesto sa
razumijevanjem

budi i ti meni pozdravljen

@yahoo.com GD

"radar" <ra...@email.t-com.hr> wrote in message

> [...]

> ne kuzis nista od zivota, i furas se na dnevne novine i politiku koja
> traje koliko i dim cigarete, daj si malo truda i procitaj nesto sa

Za stanje u kojem se zemlja i drustvo nalazi, nismo si krivi sami, nego nam
je kriv netko drugi, hoces reci? Opet? Talijani? Slovenci? Madari?
Urugvajci? Unutrasnji neprijatelj? Tko je sada kriv? :)
Ili zelis reci da uopce nemamo problema? U pravu si, jako sam mlad, naivan i
neiskusan i furam se na dnevnu politiku :-)

Ali kako rekosmo, to nema veze s fotografijom pa ovo nije adekvatna grupa za
tu pricu, niti je OP ovaj thread uopce trebao zapoceti ovdje - ali kako se
vec ovdje zatekao, ja sam iznio i svoje misljenje.

Pozdrav

@yahoo.com GD

> [...]

> prilagoditi vremenu u kojem zive i to je sve; nazvati hrvatski narod
> pokvarenjacima, prevarantima, kradljivcima, utajivacima, sitnim i krupnim

Inace, i ja sam posten, samo se (jos) nisam prilagodio vremenu u kojem
zivim. Tesko se prilagodavam. Naime, nisam jos nista utajio niti maznuo.
Foto opremu koju imam sam kupio u trgovinama i platio PDV.

Pozdrav

Ivan Bajlo

"Smiljko Rudan" wrote in message news:iknm10$j9f$1...@news2.carnet.hr...

> istina je da je narod izabrao takvu vlast, ali onaj tko je na vlasti ima
> odgovornost prema narodu, a ne obratno!

narod bira lopove, što narod očekuje da će lopov odjednom postati pošten i
odgovoran kad je na vlasti? >:-)

tvrdnja "nismo znali da će nas pokrast" zvuči ko švabe poslije drugog
svjetskog koji su tvrdili da nisu znali da se pored njihovog sela nalazi
konc logor i bilo im je potpuno normalno da im odvode susjede Židove i
ostale

za utjehu nismo jedini koji imamo blesave birače, u Americi su republikanci
nedavno odnijeli povijesnu pobjedu i prva meta im je rušenje reforme
zdravstva koju je proveo Obama, a neki guverneri žele razbiti sindikate
javnih djelatnika pod izgovorom krpanja proračuna, tamo su sve države u
dugovima jer birači žele švedski socijalni sustav, ali s nultom stopom
poreza
http://www.thedailyshow.com/videos/tag/Wisconsin
http://www.thedailyshow.com/watch/tue-april-21-2009/the-stockholm-syndrome-pt--1
http://www.thedailyshow.com/watch/wed-april-22-2009/the-stockholm-syndrome-pt--2

Sleepgolfer

On 3.3.2011 11:50, Danijel Turina wrote:

> To nije istina. Kriterij ispravnosti nije zakon, nego subjektivna
> procjena državnih činovnika. Zakon je samo nekakav generalni predložak
> koji državni činovnici interpretiraju kako im u kojem trenutku odgovara.

word!

Sleepgolfer

On 3.3.2011 12:06, Tiljak wrote:

> Iskreno ja mislim da smo mi puno manje priprosti i primitivni od većine
> drugih naroda, to uvjerenje temeljim na uglavnom osobnim kontaktima.

kao i većina nas, Tiljak, živiš u balonu...okružili smo se s par
desetaka, stotina 'normalnih' ljudi koji nam stvaraju sliku da je takav
hrvatski prosjek...a to je miljama daleko od realnosti.

Sleepgolfer

On 3.3.2011 11:51, Danijel Turina wrote:

> Nije istina, nasilje je vrlo često jedini način da se stvarno riješi
> problem. Nasilje je kroz povijest riješilo više problema nego i jedna
> druga metoda.

word!

Smiljko Rudan

dodao bih nešto ... ali, ne vidim originalni post?

Danijel?

Danijel Turina

Lorenzo

"Danijel Turina" <NA...@danijel.org> wrote in message

> Nije istina, nasilje je vrlo često jedini način da se stvarno rijeąi
> problem. Nasilje je kroz povijest rijeąilo viąe problema nego i jedna
> druga metoda.

Nasilje je kroz povijest stvorilo viąe problema nego i jedna druga metoda.
Dio tih problema rijeąen je nasiljem.
;)

ToMo

Lorenzo wrote:

> Nasilje je kroz povijest stvorilo više problema nego i jedna druga metoda.
> Dio tih problema riješen je nasiljem.
> ;)

S nasiljem (nasilje radja nasilje) je lakse nego s kokom i jajetom.
:)
--
ToMo

Lorenzo

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:iko799$qbn$4...@sunce.iskon.hr...

> S nasiljem (nasilje radja nasilje) je lakse nego s kokom i jajetom.
> :)

Mah, ja lakse probavljam kokota i jajeto...
:)

SwitchBlade

On 2.3.2011. 22:49, Tomislav wrote:
> [...]

> P.S.
> Cuvajte se i dobro vam svjetlo ukoliko idete fotkati trenutna

kvaliteta dosada viđenih fotki sa prosvjeda je ionako lagana katastrofica!

Sleepgolfer

On 3.3.2011 15:37, Lorenzo wrote:

> Mah, ja lakse probavljam kokota i jajeto...
> :)

iskreno, uopće mi nije jasno kako su odjednom sad svi postali toliko
protiv nasilja jer su 3 klinca bacili kantu za smeće na muriju...ovaj
narod je pretrpio toliko vrsta nasilja (gospodarsko, socijalno,
zdravstveno, kulturno, edukacijsko, vjersko...) od strane vlasti i
njenih suradnika (doduše, taj isti glupi narod uporno bira iste te
nasilnike) tako da mi je skroz deplasirano mahati bijelom zastavom i
pozivati na 'mirno rješenje'...nema mirnog rješenja dok se hebranzi i
slični grohotom smiju i dalje nam pišaju po leđima, a mi se za to
vrijeme zgražamo nad 2 bačene cigle...

Ivan Bajlo

"Sleepgolfer" wrote in message news:iko9v9$5nh$1...@ss408.t-com.hr...

> slični grohotom smiju i dalje nam pišaju po leđima, a mi se za to vrijeme
> zgražamo nad 2 bačene cigle...

ono što je još zanimljivije je da se do prije desetak godina bacanjem
kamenja i cigli dokazivalo "domoljublje"
http://www.youtube.com/watch?v=QlAr1nMGIHg
http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20000514/prilozi.htm
http://www.vjesnik.hr/html/2003/04/25/Clanak.asp?r=crn&c=5

a sada se svi čude ko pura dreku otkud su se stvorili ti "huligani"
http://pollitika.com/mi-smo-odgojili-te-huligane

Danijel Turina

BRUJO

> Nasilje je kroz povijest stvorilo vi¹e problema nego i jedna druga metoda.

> Dio tih problema rije¹en je nasiljem.
> ;)

ALI - ONI VRŠE PSIHO SOCIJALNO NASILJE NAD NAMA - a mi im vraćamo
ULIČNIM ...

Tomislav

> [...]

> postupanja.
>
> S druge strane, dopustam da si u pravu i da je bilo prekoracenja ovlasti.

Napokon sam pozavrsavao veci dio stvari za danas pa da se nadovezem.

Za pocetak, hvala tebi i svima ostalima na dobrim zeljama, a sad cu se
malo osvrnut na "sentimente i fina postupanja"

Mozda se iz samog teksta, kojem ovdje u potpunom obimu kakav je na
linku koji sam dao nije mjesto jer prelazi granice fotografije, ne vidi
najbolje, no ja uopce ne zalazim u opravdanost postupaka prije samog
uhicenja/sprovodjenja u maricu. Sasvim je jasno da je to po policajca
rizicna situacija, ulazi u haustor i ne zna sta moze ocekivati. Zato se
prvo baca na pod savlada sve koji su tamo a onda se dalje pokusa snimiti
situacija i na osnovu toga odlucuje sta dalje.

Prva, ne nuzno ovisi o svakom ponaosob kak to vidi, dvojbena
situacija; zapovjednik voda sta li vec, uopce ne pokusava ustanoviti tko
tu sta radi nakon sta se situacija smirila, vec automatski hapsi sve.

Dvije situacije prije toga koje uopce nisu sporne. Policajac se u
verbalnoj komunikaciju spusta na razinu huligana koji unistavaju sve
pred sobom i time samo jos vise potpiruje ionako uzarenu situaciju.
Policajac je profsionalac koji mora imati visoku moc samokontrole. A
kada on gleda huliganom preko barikada na deset metara i na megafon
vice: "Dodji pederu ako imas muda da ti kicmu slomimo!", to po meni nema
veze sa samokontrolom (ili je katastrofalno niska) vec je u pitanju
cista provokacija da se neredi jos vise rasplamsaju.

Druga nedvojbena situacija; isti taj policajac izdaje zapovjed da se
s ulice pociste novinari i govna s foto aparatima. Mislim ono, koji
qrac? Ne znam kak ovo drukcije komentirat no onak kak vec jesam, "koji
qrac?!" Pa di mi to zivimo? Ono, jesmo banana drzava, ali.....

Situacija nakon sprovodjenja u stanicu, koja je sve samo ne dvojbena
vec cista ko suza. Interventni policajac ulazi u sobu di su uhicenici, a
od mjesta prosvjeda pa do dolaska u stanicu je sigurno proslo dvadesetak
minuta, sta je i vise nego dosta da se smiri usljed navale adrenalina, i
dere se na sve u sobi "Picka vam materina, da nisam nikog cuo da je
rijec pisnuo, ko pisne ici ce samnom na razgovor u cetri oka u drugu
sobu, a vjerujte, to vam nije pametno." Ovo spada u cistu psiho torturu.

Iako je ovo otislo debelo off topic, i pretpostavljao sam de ce
vjertojatno zavrsiti u off topicu, htjedoh prvobitnim postom priomarno
reci ovo:

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
+++ ++++
*** Ukoliko idete fotkati prosvjede, cuvajte glavu. To sta ste po ****
_-_ strani i ne stvarate nikakav nered, te sta imate fotic u ruci, -_-_
+++ to nije nikakva garancija da: a) necete biti uhapseni, ++++
*** b) necete biti izvrgnuti bilo fizickoj bilo psiholoskoj ****
-_- torturi. -_-_
*** ****
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Danijel Turina

Danijel Turina

Sleepgolfer

On 3.3.2011 19:03, Danijel Turina wrote:

> Što je, trasheru, naletio si uživo na nekoga tko ti je pokazao kako ta
> vaša sranja izgledaju kad si s krive strane batine? Karma is a bitch.

KABOOOOOM!

:-)

Tomislav

Danijel Turina <NA...@danijel.org> wrote:

> ?to je, trasheru, naletio si u?ivo na nekoga tko ti je pokazao kako ta
> va?a sranja izgledaju kad si s krive strane batine? Karma is a bitch.

Ne znam na koji nacin si si zavrtio film da te proganjam deset
godina, ali lagano mi ides na jetru. Na zalost nemam nista efikasno
protiv toga. Otkantaj od mene i potrazi strucnu pomoc.

Danijel Turina

Tomislav

Danijel Turina <NA...@danijel.org> wrote:

> Ma, ti si jedna neshva?ena urbana zafrkantska du?ica a ja sam zli lu?ak
> koji ne zaboravlja i ne opra?ta.

Kad ovo citam, sve me vise podsjecas na Pernara.

Kristijan Korazija

BRUJO wrote:

> [...]
> ?
> Valjda nisi čitao teksta sa linka koji je poslao Tomislav...

Sarcasm, mothefucker! Do you speak it?!

--
Now I suppose you're going to tell me you're just
out looking for a water chip.

Kristijan Korazija

SwitchBlade wrote:

> kvaliteta dosada viđenih fotki sa prosvjeda je ionako lagana katastrofica!

Pa kad su najbolje obrisali vrli nam polisajci.

--
Look, causing that much destruction wasn't easy!

Lola

"Kristijan Korazija" <ime.p...@globalnet.hr> wrote in message

> Pa kad su najbolje obrisali vrli nam polisajci.

Zato nabavit Canon 1dMK ili sličan aparat sa 2 kartice i jednu negdi sakrit
^^

Igor

On 3.3.2011 18:58, Tomislav wrote:
> qrac? Ne znam kak ovo drukcije komentirat no onak kak vec jesam, "koji
> qrac?!" Pa di mi to zivimo? Ono, jesmo banana drzava, ali.....

A šta si ti mislio? Da muriju plačaš da ti služi, i da te štiti?

yea rajt...

Danijel Turina

SwitchBlade

> Zato nabavit Canon 1dMK ili sličan aparat sa 2 kartice i jednu negdi sakrit
> ^^

da...osobito sad kad im je cjena u rangu cjene jedne kave i kutije cigareta.

Kristijan Korazija

Danijel Turina wrote:

> Srčeko mi se slama, dušice.
>
> Ti mene podsjećaš na Krivokuću koji je dobio po pički pa se pokazala
> cendrava pozadina inače neprobojnog zida bahatosti, cinizma i
> podjebavanja. Neka neka, dobro je da takvi poput tebe povremeno nalete
> na tvrdo, čisto da vidiš koliko u praksi vrijedi vaše "pravo na
> podjebavanje".
>
> Naime mogu si zamisliti reakciju nardkanog policajca koji kontrolira

> ulične nerede *kad vidi tvoju nevjerojatno umišljenu,

> cinično-podjebantsku facu, po sistemu ti si gospodar svijeta i nitko ti

> ništa ne smije*.

Kamo sreće da naleti na tebe. Živo me zanima kako bi se proveo.

--
Well, the spaghetti doesn't have MUCH rat in it...

Cedomir Igaly

Sleepgolfer wrote:

> kao i većina nas, Tiljak, živiš u balonu...okružili smo se s par
> desetaka, stotina 'normalnih' ljudi koji nam stvaraju sliku da je takav
> hrvatski prosjek...a to je miljama daleko od realnosti.

Ja sam zivio vani u "civiliziranoj" drzavi pa mogu iz prve ruke
potvrditi kako je njihova primitiva vise-manje identicna ovoj nasoj.
Kako po kvaliteti, tako i po kvantiteti.

danijel turina

Sleepgolfer

sam termin iz naslova - 'uhićivanje' je zaslužio da dobiješ po njonji

ti tuđmanizmi su trebali otići s njim u grob...

:-))))

Tomislav

Sleepgolfer <sleep...@zuti-titl.com> wrote:

> sam termin iz naslova - 'uhi?ivanje' je zaslu?io da dobije? po njonji
>
> ti tu?manizmi su trebali oti?i s njim u grob...
>
> :-))))

Ko ce svima ugodit. Ak velim hapsenje (na tom pojmu sam odrtasto),
onda sam crvena komunjara, ak velim uhicenje, onda sam pak zadrti
tudjmanovac. Kak god da okrenem, ne valja. :o

Tomislav

> Sr?eko mi se slama, du?ice.

Ajmo ovo jedamput rascistiti za svagda. Koji je tvoj problem samnom?
To sta sam te pred desetak godina oprao kad si bio bezobrazan? To sta ti
ponekad spocitnem da lupetas gluposti? To uopce nisu veliki problemi.
Prvi problem rjesis tak da ne budes bezobrazan a drugi tak da ne lupas
gluposti.

Ak sam nekaj zaboravio, samo izvoli, reci, pa da napokon rijesimo
medjusobne nesuglasice.

Sleepgolfer

On 4.3.2011 20:36, Tomislav wrote:

> Ko ce svima ugodit. Ak velim hapsenje (na tom pojmu sam odrtasto),
> onda sam crvena komunjara, ak velim uhicenje, onda sam pak zadrti
> tudjmanovac. Kak god da okrenem, ne valja. :o

ne pokušavati svima ugoditi.

SwitchBlade

bolje zvuči 'hapsi sve!' nego 'uhićuj sve!' u svakom slučaju

Sleepgolfer

'uhidba'?

:-))))

SwitchBlade

dok je 'hapsi, bre, sve u pi*ku materinu!' ipak ultimativna naredba hahaha

NITROS

Kada se nešto privatizira onda se digne narod i počne srati po tome,
kada je nešto u javnom vlasništvu, opet se narod diže i sere po tome.
Činjenica je da poduzetnici u Hrvatskoj mukom muče što zadržavaju
ljude na poslu. Većina Hrvatskih poduzetnika ima više zaposlenih nego
što im je potrebno samo da ljude ne ostave na cesti.

Vlada da ima i malo poštenih ljudi sve bi rasprodala u privatne ruke,
jer samo ćemo se tako gospodarski dići i postati konkurenti. Imamo
1000 primjera nacionalnih tvrtki i do sada, niti jedna od njih ne
posluje s dobiti. Vlada troši ogromne novce da bi ušpricala novce u te
tvrtke koje su ustvari rupe bez dna.

Istina je da se nakrala, ali tako je uvijek u tvrtkama koje su u
nacionalnom vlasništvu.

Naši seljaci nisu bili pametni kada su vjerovali vladi da će ih
riješiti svih problema. Imamo ogromne površine koje nitko ne obrađuje,
a mogu se obrađivati, ali to nikoga nije briga. Također, pokupovali su
svi najnoviju modernizaciju i ušli u duboke kredite iz kojih se sada
ne mogu iščupati.

Kada dođe netko na vlast koji će uspjeti sve privatizirati, garantiram
vam, da ćemo biti za godinu dvije jedna od najkonkurentnijih tvrtki u
ovom području, BDP će nam se dići strašno, uvjeti života će biti
odlični, a srednja klasa će postati puno bogatija.

Nemojte zaboraviti također da puno stvari i reformi smo morali raditi
radi europske unije i u to smo utrošili jako jako puno novaca, ali je
isto činjenica je da EU puna fondova koji samo čekaju da dođemo i
uzmemo novce iz njih. Naravno s dobrim projektima. Zato treba poticati
poduzetnike da se odvaže i krenu u investicije, ali Vlada nažalost to
ne potiče.

Ako će mi sad netko početi sa glupostima tipa privatnici, tajkuni i
slično, uzmite si primjer SADa koja je najveća i najjača ekonomska,
vojna... sila. Imaju sve privatno, sve! I zato su konkurentni i veoma
jaki na tržištu.

Kristijan Korazija

NITROS wrote:

Zvučiš k'o Škegro.

BTW, evo jedan prigodni sig sa temom iz Fallouta.

--
You'll not find a greater hive of scum and villainy.
Now where did I hear that?

Danijel Turina

Zvonimir Ervacic

Dana Wed, 2 Mar 2011 22:49:43 +0100,
umjetnik/ca Tomislav je napisao/la...
> Cuvajte se i dobro vam svjetlo ukoliko idete fotkati trenutna
> dogadjanja.

U nastavku OT...
http://forum.net.hr/forums/t/313054.aspx

Miljenko.Martinjak

Clanak tipa koji je stalno prisutan u obrani gadova koji su hrvatsku
opljackali za 1000 milijardi.

Kriminalci su jos uvijek na vlasti i dalje pljackaju, a radi se o
nekoliko desetaka opljackanih milijardi godisnje, ne racunajuci gubitak
zbog totalnog upropastavanja privrede. Stvarni dnevni gubitak zbog ove
vlasti iznosi vise od milijardu kn. Itekako dobar razlog da ih se
iscipelari, namaze katranom i perjem i posalje na ispitivanje red-bul
letecih konstrukcija s najvise klisure. Svaki dalji dan s njima je
preveliki gubitak za sve ostale.

A kako se odlazak bude odgadjao, tako ce rasti i nezadovoljstvo, pa
i krajnji obracun moze na kraju biti okrutniji.

Za tisucu puta manje ukradenog novca i imovine u nekim zemljama bi
ih vec davno streljali ili objesili. Ja nisam za smrtne kazne, no ovi su
vec zasluzili jedno stotinjak dozivotnih kazni zatvora svaki.

Danijel Turina

Zvonimir Ervacic

Dana Sun, 06 Mar 2011 10:53:45 +0100,
umjetnik/ca Miljenko.Martinjak je napisao/la...

> [...]
> iscipelari, namaze katranom i perjem i posalje na ispitivanje red-bul
> letecih konstrukcija s najvise klisure. Svaki dalji dan s njima je

Meni je zanimljivo kako se o pljackama govori jos od kraja 90-tih, no
tek sada kada su se te stvari pocele procesuirati i odjednom su svima
pocele smetati, glavni su argument za "pobunu" naroda. To mi je posebno
zanimljivo sto mi je realno za ocekivati da ce sada i oporba doci na
red, treba i njih oblatiti prije izbora. Osim od 2000-2003 oporba je
samo lokalno na vlasti, a nisu nista bolji od HDZ-a, ponasali su se
jednako ali u skladu s mogucnostima vjerovatno u manjim razmjerima. U
zadnjih 20 godina sada se prvi put netko poziva na odgovornost bez
obzira jel to na vlastitu savjest ili zbog pritiska EU.

Danijel Turina

Cedomir Igaly

Ne vidim da se spominju masoni, Kominterna i Vatikan ... sorry,
zaboravio sam da je Vatikan dezurni krivac u teorijama zavjere, ali u
Srbiji.

U svakom slucaju, blazeni su oni koji vjeruju u teorije zavjere po
kojima su za stanje u Hrvatskoj krivi svi osim hrvatskih politicara i
ljudi koji su ih izabrali.

NITROS

On 6 ožu, 12:45, Danijel Turina <N...@danijel.org> wrote:

> [...]

> ne mo e odr ati, budu i da parlamentarne stranke imaju podr ku valjda
> 20% naroda, a nikakva suvisla alternativa nije ponu ena.
>
> Stanje se privremeno mo e zakrpati tako to e se pojaviti neka
> parlamentarna stranka koja e dobro formulirati zahtjeve mase, bit e

> raspisani prijevremeni izbori, i tu bi MMF morao intervenirati jakom
> financijskom injekcijom za stabilizaciju i boost privrede jer e ina e
> sve zavr iti krvavom anarhijom u kojoj e se uli ne bande ubijati s
> policijom i Hrvatska e postati ne to poput Beiruta.

Ljudi vi uopće neznate što znači MMF u državi. Ako MMF dođe, ne samo
da će privremeno srediti ekonomiju, nego će ju stvarno i srediti, ali
na toliko grub i gadan način, da će porast ne samo nezaposlenost, već
će i jako puno ljudi ostati bez krova nad glavom. MMF reže strašne
troškove i prvo gdje će ići rezati je zdravstvo i obrazovanje. Na MMF
se nebi trebalo opće gledati na način da će nas on izvući iz problema,
on je stvarno zadnja slamka spasa za koju se primamo.

Trenutno da je bilo koja vlast na vrhu, u istim sranjima bi bili,
previše smo mi zaglibili da bi se maknuli iz cijele priče za godinu,
dvije.

Na EU ne trebamo gledati kao na rješenje problema, nego na početak
većih problema, ali moramo gledati i kao na početak nove stranice
Hrvatske. Kada uđemo u EU ekonomija nam se mora promjeniti, jer u
suprotnom će nas inozemna konkurencija pojesti, ali imamo i puno šire
tržište na kojem možemo sudjelovati i EU gledam na takav način. Ne
gledam ga kao nešto loše, već kao priliku da postanemo konkurentniji i
bogatiji.

@Martinjak

Rušenjem vlasti i dolaskom bilo koga drugoga gore ne da se neće ništa
dogoditi, nego će se pogoršati.
Treba pustiti da nas ovi uvedu u EU, predaju mandat nekome drugome i
to je to.
Nasilnim rušenjem nećemo ništa napraviti, jer tko god sada dođe na
čelo, trebat će mu godina dana da se prilagodi, asimilira i preuredi
sve za svoju politiku i da krene putem na kojem je stala prijašnja
vlada. Ne vidim rušenje vlade kao izlaz iz svega.

Btw. za sve koji čitaju ovo, nisam za niti jednu stranku da se
razumijemo, tako da mi ne smeta po kome god vi srali. Čisto mi se hebe
za to.

Miljenko.Martinjak

On 6.3.2011 20:14, NITROS wrote:

> Trenutno da je bilo koja

tebi poznata

> vlast na vrhu, u istim sranjima bi bili,
> previše smo mi zaglibili da bi se maknuli iz cijele priče za godinu,
> dvije.

No s kvalitetnom vladom mozemo ostvariti dvoznamenkasti rast, dakle
zaustaviti pad i ubrzano rasti. Jasno mi je da ne znas nikoga tko je to
sposoban ostvariti, no ja znam drukcije.

> [...]
> Hrvatske. Kada uđemo u EU ekonomija nam se mora promjeniti, jer u
> suprotnom će nas inozemna konkurencija pojesti

A u cemu je tu razlika u odnosu na sadasnju situaciju - zar nisu i
sada potrebne promjene, Trebamo cekati Godoa 2013 - dakle dvije godine,
da bi nam za godinu i pol rekli da jos ne zadovoljavamo uvjete, ali da
bi mogli upasti do 2015, zatim ce se naci problemi s granicama pa ce
pomaknuti na 2017, zatim ce se naci, ma svejedno... S promjenama treba
ici sada, a prvi uvjet je uklanjanje kriminalaca s vlasti.

, ali imamo i puno šire
> tržište na kojem možemo sudjelovati i EU gledam na takav način.

Danas nam je trziste cijeli svijet. Koliko ga jos mozemo prosiriti?

> [...]
> dogoditi, nego će se pogoršati.
> Treba pustiti da nas ovi uvedu u EU, predaju mandat nekome drugome i

U redu, onda cekajmo do 2013, ne, do 2015, ne, do 2017, ne, ...

> Nasilnim rušenjem nećemo ništa napraviti, jer tko god sada dođe na
> čelo, trebat će mu godina dana da se prilagodi,

Tako potrebno uredjivanje brojnih zakona koji trebaju bitno
olaksati uvjete poslovanja u zemlji moze se vecim dijelom obaviti sa
samo 3 mjeseca od uspostavljanja kvalitetne vlasti, u roku od 6 mjeseci
moguce je odraditi 95 posto najvaznijeg posla oko zakona bitnih za
poslovanje.
Drzavnu upravu takodjer treba bitno drukcije / kvalitetnije
organizirati, i to se mora obaviti u roku 3-6 mjeseci.
Sav rad nove kvalitetne vlasti mora u prvih 6 mjeseci imati izraziti
prioritet - omoguciti apsolutno najbolje optimalno moguce uvjete
poslovanja u zemlji. Ima i mnogo drugih vaznih prioriteta za koje ovdje
nema mjesta.

asimilira i preuredi
> sve za svoju politiku i da krene putem na kojem je stala prijašnja
> vlada.

Jel si ti normalan. Put krimala, korupcije, pljacke, ubojstava. Od
toga sto dalje.

NITROS

On 6 ožu, 20:29, "Miljenko.Martinjak"

<miljenko.martin...@DELETEzg.htnet.hr> wrote:

> [...]

> nema mjesta.
>
>   asimilira i preuredi

>    Jel si ti normalan. Put krimala, korupcije, pljacke, ubojstava. Od

Nisam mislio put kriminala i korupcije, već put prema EU.

Kako ti je tržište cijeli svijet kada nisi konkurentan niti na jednom
tržištu? Kada nećeš imati carina i ostalih formalnosti koje trenutno
poduzetnici moraju prolaziti kako bi izvozili u EU i kada će nestati
granica, vjeruj mi, konkurentnost će nam biti na puno višoj razini.

Miljenko.Martinjak

Danijel Turina

Sleepgolfer

ovo je jedna klasična zabluda kod naivaca koji vide med i mlijeko
ukidanjem carine i kako je to, u stvari, nešto što će nas preko noći
učiniti zanimljivima za uvoz u EU, bilo robe, bilo znanja, bilo
usluga...puca evropi kurac za našu konkurentnost...taj mit o tome kako
ćemo bit ravnopravni sa, ne znam, njemačkom ili francuskom pri sklapanju
poslova je naprosto imbecilan...
plan je da uđemo i izjednačimo tržišne uvjete sa bogatim zemljama unije
pa će tako još lakše strani kapital ući u zemlju i još brže izaći,
oplemenjen visokom dobiti...još brže i lakše će nam ionako zgaženu
proizvodnju pregaziti još proizvoda velikih korporacija (made in china)...
mi ćemo moći reći kako su nam se otvorila nova tržišta, ali nam je
privreda toliko osakaćena da nemamo na tim tržištima ništa za
ponuditi...pogledajte primjer konzuma i sustavnog uništavanja malih,
kvartovskih dućana...sad si zamislite još 10 takvih transnacionalnih
korporacija kako haraju državom...we don't stand a chance...

Ivan Bajlo

"NITROS" wrote in message

> [...]
> će i jako puno ljudi ostati bez krova nad glavom. MMF reže strašne
> troškove i prvo gdje će ići rezati je zdravstvo i obrazovanje. Na MMF

to nas čeka kako god da se okrene, da se pokrene gospodarstvo treba skresati
poreze i opterećenja na plaće što znači masovni otkazi svih kojih su na
proračunu i kresanje plaća, a vjerovatno i penzija iako tu nema previše
lufta

> Treba pustiti da nas ovi uvedu u EU, predaju mandat nekome drugome i
> to je to.

samo što mi nemamo šanse uć još narednih 2-3 godine, pravosuđe se nema šanse
srediti dok god je HDZ na vlasti, a i sam si rekao da naše gospodarstvo nema
šanse u EU, znači sama EU teško da će nas pustiti unutra jer već su se
opekli s Rumunjskom i Bugarskom, a da uđem i kihne gospodarstvo onda nas oni
moraju spašavati, mislim da im je Grčka trenutno više nego dovoljna

> vlada. Ne vidim rušenje vlade kao izlaz iz svega.

korak u pravom smjeru

Zvonimir Ervacic

Dana Sun, 06 Mar 2011 20:29:54 +0100,
> [...]

> zaustaviti pad i ubrzano rasti. Jasno mi je da ne znas nikoga tko je to
> sposoban ostvariti, no ja znam drukcije.

S obzirom da je vrlo malo zadovoljnih sa trenutnom situacijom, a dosta
ih nije zadovoljna ni s alternativom koliko bi ti bio problem s nama
podjeliti naziv onih koji bi nas mogli izvuci iz problema?

Zvonimir Ervacic

Dana Sun, 06 Mar 2011 19:20:21 +0100,
umjetnik/ca Cedomir Igaly je napisao/la...

> Ne vidim da se spominju masoni, Kominterna i Vatikan ...

Ako bas nedostaju ima ovdje zanimljivog materijala :-)
http://www.zeitgeistmovie.com/

Sleepgolfer

On 6.3.2011 21:20, Zvonimir Ervacic wrote:

> Ako bas nedostaju ima ovdje zanimljivog materijala :-)
> http://www.zeitgeistmovie.com/

amateru...

Danijel Turina

NITROS

On 6 ožu, 21:19, Sleepgolfer <sleepgol...@zuti-titl.com> wrote:

> [...]
> pa e tako jo lak e strani kapital u i u zemlju i jo br e iza i,
> oplemenjen visokom dobiti...jo br e i lak e e nam ionako zga enu
> proizvodnju pregaziti jo proizvoda velikih korporacija (made in china)...
> mi emo mo i re i kako su nam se otvorila nova tr i ta, ali nam je
> privreda toliko osaka ena da nemamo na tim tr i tima ni ta za
> ponuditi...pogledajte primjer konzuma i sustavnog uni tavanja malih,
> kvartovskih du ana...sad si zamislite jo 10 takvih transnacionalnih
> korporacija kako haraju dr avom...we don't stand a chance...

Pa puca europi, al meni ne puca. Naivno je misliti da nam se neće
povečati konkurentnost, ali Hrvate svrbi to što će morati svi završiti
bar faks i puno se više potruditi da ostanu na svojem radnom mjestu.
Ti možeš mene nazivati naivcem, ali okrećeš ono što sam ja rekao.
Nisam nigdje rekao da ćemo biti ravnopravni s Njemačkom, Francuskom
ili nekom drugom silom, već sam rekao da će nam se otvoriti to
tržište, a vjeruj mi, neke tvrtke u Hrvatskoj bi imale veliku korist
od toga.
Zanimljiviji ćemo biti sigurno za EU, ali to diže problem Hrvata kao
naroda. Mi smo po prirodi ispod radnog standarda EU, nama se ne radi
previše niti smo vezani uz svoje firme, a to je problem.

Male kvartovske trgovine nisu niti mogle opstati, to je činjenica, bar
ne u Hrvatskoj. Amerikanci imaju drugačije sređeno to i tamo svaki
grad referendumom bira dal se može izgraditi dućan ili ne može. Al to
je Amerika (čitaj sređena država), a mi smo još uvijek Balkanci...

NITROS

On 6 ožu, 21:21, "Ivan Bajlo" <ivan.ba...@zg.t-com.hr> wrote:
> [...]
> poreze i optere enja na pla e to zna i masovni otkazi svih kojih su na
> prora unu i kresanje pla a, a vjerovatno i penzija iako tu nema previ e

> lufta

> samo to mi nemamo anse u jo narednih 2-3 godine, pravosu e se nema anse
> srediti dok god je HDZ na vlasti, a i sam si rekao da na e gospodarstvo nema
> anse u EU, zna i sama EU te ko da e nas pustiti unutra jer ve su se
> opekli s Rumunjskom i Bugarskom, a da u em i kihne gospodarstvo onda nas oni
> moraju spa avati, mislim da im je Gr ka trenutno vi e nego dovoljna

Ima puno poteza koji bi nas mogli izvući iz krize, ali su nezanimljivi
političari u predizbornoj godini...

Sleepgolfer

On 6.3.2011 21:40, NITROS wrote:

> [...]
> grad referendumom bira dal se može izgraditi dućan ili ne može. Al to
> je Amerika (čitaj sređena država), a mi smo još uvijek Balkanci...

pitaj ljude koje su izgubili svoje male, obiteljske dućane zbog
wallmarta što misle o tom izboru...

borism100

"Sleepgolfer" <sleep...@zuti-titl.com> wrote in message

> [...]
> će tako joą lakąe strani kapital ući u zemlju i joą brľe izaći, oplemenjen
> visokom dobiti...joą brľe i lakąe će nam ionako zgaľenu proizvodnju
> pregaziti joą proizvoda velikih korporacija (made in china)...
> mi ćemo moći reći kako su nam se otvorila nova trľiąta, ali nam je
> privreda toliko osakaćena da nemamo na tim trľiątima niąta za
> ponuditi...pogledajte primjer konzuma i sustavnog uniątavanja malih,
> kvartovskih dućana...sad si zamislite joą 10 takvih transnacionalnih
> korporacija kako haraju drľavom...we don't stand a chance...

Ne. Izlaz je u malim poduzećima koja mogu biti konkurentna. Po čemu su mala
poduzeća u Njemačkoj bolja od istih takvih u Hrvatskoj? Bitna je zarada, u
krivu su svi koji misle da ako postoje dvije ponude istog artikla- jedan iz
Hrvatske, drugi iz Njemačke, a hrvatski je jeftiniji, da će npr.
Austrijanac, ©vicarac, ©veđanin.... uzeti njemački. Zaąto bi, uzet će
hrvatski.

B.

borism100

>"NITROS" <nitros....@gmail.com> wrote in message
>
>Ruąenjem vlasti i dolaskom bilo koga drugoga gore ne da se neće niąta
>dogoditi, nego će se pogorąati.

>Treba pustiti da nas ovi uvedu u EU, predaju mandat nekome drugome i
>to je to.
>Nasilnim ruąenjem nećemo niąta napraviti, jer tko god sada dođe na

>čelo, trebat će mu godina dana da se prilagodi, asimilira i preuredi
>sve za svoju politiku i da krene putem na kojem je stala prijaąnja
>vlada. Ne vidim ruąenje vlade kao izlaz iz svega.

Netočno. Loąu vlast treba sruąiti. Kriminalce zatvoriti i oduzeti im svu
stečenu imovinu. Pa neka nova vlast vidi da se ne moľe zajebavati.

B.

borism100

"Ivan Bajlo" <ivan....@zg.t-com.hr> wrote in message

> srediti dok god je HDZ na vlasti, a i sam si rekao da naąe gospodarstvo
> nema ąanse u EU, znači sama EU teąko da će nas pustiti unutra jer već su

> se opekli s Rumunjskom i Bugarskom, a da uđem i kihne gospodarstvo onda

> nas oni moraju spaąavati, mislim da im je Grčka trenutno viąe nego
> dovoljna

Po meni je pravosuđe i kriminalna HDZovska vlast najveći problem. Radią za
drľavu, pa te drľava ne plaća. Sorry, ne ide to tako. Sa druge strane, radią
poąteno, ali nemaą ąanse opstati zbog sive ekonomije. Uvoze se govna, dok se
hrvatski kvalitetni proizvodi nemaju gdje plasirati (hrana).
Naąe gospodarstvo ima itekakve ąanse u EU, kao ąto i sada postoje mnoge male
tvrtke koje uspjeąno izvoze u Europu i u Ameriku. Međutim, treba ih biti
puno viąe kako bi se gospodarstvo oporavilo. A za to je potrebno napraviti
veliki rez- pozatvarati kriminalce, obračunati se sa sivom ekonomijom i
srediti sudstvo.

B.

Sleepgolfer

On 6.3.2011 22:19, borism100 wrote:

> Ne. Izlaz je u malim poduzeæima koja mogu biti konkurentna. Po èemu su mala
> poduzeæa u Njemaèkoj bolja od istih takvih u Hrvatskoj?

pa...imali su desetljeća i desetljeća za optimizaciju i modernizaciju
svog poslovanja/proizvodnje...

mi smo imali 2 desetljeća planskog i sustavnog uništavanja tog segmenta
gospodarstva.

Sleepgolfer

On 6.3.2011 22:24, borism100 wrote:
A za to je potrebno napraviti
> veliki rez- pozatvarati kriminalce, obraèunati se sa sivom ekonomijom i
> srediti sudstvo.
>
> B.

misliš pohapsiti jedan veliki dio sudstva i ritualno ih smaknuti na
glavnom gradskom trgu, a ustavni sud spaliti na lomači od ebanovine koju
su si nedavno naručili?

Igor

On 6.3.2011 22:19, borism100 wrote:
> Ne. Izlaz je u malim poduzećima koja mogu biti konkurentna. Po čemu su mala

Kakvo naivno razmišljanje...
http://img339.imageshack.us/i/thejobspeopledo.png/

Sleepgolfer

hehe...dakle, EU žudi za još većim brojem birokrata...pa mi ćemo se
divno uklopiti...još da je i korumpirana birokracija, gdje ćeš većeg
veselja!

Danijel Turina

Ivan Bajlo

"Igor" wrote in message news:il10t2$7q7$1...@localhost.localdomain...

> Kakvo naivno razmišljanje...
> http://img339.imageshack.us/i/thejobspeopledo.png/

patuljci pojma nemaju :-p

Whilst over 99% of all enterprises in Europe are SMEs, 90% of SMEs are
actually micro-enterprises - with fewer than 10 employees - and the average
company has just five workers. However, these micro-enterprises account for
53% of all jobs in Europe, so their importance to the European economy is
enormous.
http://ec.europa.eu/enterprise/policies/sme/promoting-entrepreneurship/crafts-micro-enterprises/

Miljenko.Martinjak

On 6.3.2011 22:30, Sleepgolfer wrote:

> pa...imali su desetlje�a i desetlje�a za optimizaciju i modernizaciju
> svog poslovanja/proizvodnje...
>
> mi smo imali 2 desetlje�a planskog i sustavnog uniťtavanja tog
> segmenta gospodarstva.

Singapur je u 2 desetljeca iz siromastva izrastao u vjerojatno
najnapredniju zemlju svijeta.

Nismo mi kao narod drukciji, samo imamo drukciju vlast. Dapace,
Singapur je bio pionir na mnogim podrucjima. Danas se zna sto treba
napraviti, pa je moguc jos brzi napredak. Sve ovisi o tome kakvi ce
ljudi voditi drzavu.

Sleepgolfer

On 7.3.2011 0:09, Ivan Bajlo wrote:
> However, these micro-enterprises
> account for 53% of all jobs in Europe,

pitanje je koliki postotak prihoda u evropskoj uniji tih 53% zaposlenika
ostvaruje...

Miljenko.Martinjak

On 6.3.2011 23:37, Danijel Turina wrote:

> To je s jedne strane dobro po nas budući da naša industrijska
> proizvodnja ne može konkurirati kineskoj, ali u domeni usluga imamo
> daleko više konkurentnih proizvoda, od biotehnologije preko informatike
> do turizma.

Tu se uvijek sjetim RODE mikrofona. Australski vlasnici su najprije,
kao i vecina ostalih, preselili proizvodnju u Kinu da bi mogli ostati
konkurentni. Nakon nekoliko godina vratili su proizvodnju u Australiju,
a jeftine kineske radnike zamijenili su vrhunski automatizirani strojevi
i roboti. Njihov proizvod je i dalje poznat po kvaliteti i konkurentan
cijenom mikrofonima iz Kine. Naravno, uvjeti poslovanja u Australiji i
kod nas su bitno razliciti. Nitko nas ne sprecava da budemo bolji, osim
trenutne vlasti.

Danijel Turina

Igor

On 7.3.2011 0:09, Ivan Bajlo wrote:

Svrha poduzetništva je da pravi promet bankama. Nemoj to zaboravit.

BTW moja ilustracija je također sa
http://ec.europa.eu/publications/booklets/eu_glance/66/en.pdf str. 37,
da neko ne pomisli da sam to izmislio.

borism100

"Igor" <ibu...@etfos.com> wrote in message

> Kakvo naivno razmiąljanje...
> http://img339.imageshack.us/i/thejobspeopledo.png/

Mogu ti nabrojati nekoliko manjih tvrtki iz Hrvatske koje izvoze u recimo
Ameriku. Znači, mogu one, mogu i drugi. Nema tu previąe mudrovanja. Dobar
artikl- recept za uspjeh. Artikl, usluga, softver, turizam_________

B.

borism100

> [...]
>
> mislią pohapsiti jedan veliki dio sudstva i ritualno ih smaknuti na
> glavnom gradskom trgu, a ustavni sud spaliti na lomači od ebanovine koju

Ne nuľno. Ako pohvataą i kaznią glavu, i tijelo će se početi ponaąati kako
to dolikuje.

B.

It is loading more messages.