OT: vjenčanja?

Msinkec99

nedavno je bila tema o preporuci fotografa za vjenčanja! Kako bi ja mogao to
ponovno pogledati! Sa headers-ima sam pokuąao vratiti ali nisam uspio! Jel
mogu preko googla??
Hvala i i sprika za OT!

--
http://msinkec99.pticica.com
www.fotoamateri.hr

dr. Damir

Studio za snimanje vjencanja iz Zagreba trazi fotografa. Bitno je da imate
nekog iskustva u fotografiranju vjencanja, digitalni aparat je pozeljan ali
nije uvjet. Zanima me koliko ste vjencanja do sada odradili i sa kakvom
opremom radite ( koji aparat i objektiv-i).
Ponude i kontakt br. mob. saljite na mail snimanja.vj...@gmail.com
Hvala!

msinkec99

ne to! Pitao je tip da treba preporuku za fotografa za vjenčanja pa mu je
nabrojeno par fotostudia!!

"dr. Damir" <drda...@yahoo.com> wrote in message

msinkec99

Pronađeno, hvala!!