Sony FE 90mm f/2.8 G Macro

Danijel Turina

words playing me deja vu

15.9.2017. u 17:39, Danijel Turina je napisao/la:
> https://www.danijel.org/blog/vacation-sony-fe-90mm-g-macro-and-misc-photo-stuff/
>

> Jel uopće grupa aktivna više ili su ju izbrisali?

aha

Branko Panic

15.09.2017. u 17:39, Danijel Turina je napisao/la:
> https://www.danijel.org/blog/vacation-sony-fe-90mm-g-macro-and-misc-photo-stuff/
> Jel uopće grupa aktivna više ili su ju izbrisali?

Bilo je nekih pretumbavanja jer je T-com news server krknut
i sad je ulogu preuzeo Iskon news server. Grupa postoji
ali je, kao i ostale, praznjikava. ;>
Pane

Danijel Turina

Baš gledam, nema poruka nigdje a neko vrijeme mi nije prolazilo ništa na
binaries, pa sam zaključio da su vjerojatno pobrisali 90% grupa zbog
nedostatka prometa.
Što je sranje, jer nisam baš vidio neku bolju alternativu newsima. Imaš
forume na dpreview i drugdje, ali nekako nisam baš oduševljen
kvalitetom. Puno poruka a manje-više sve bez veze.

Zeka_Peka

"Danijel Turina" <NA...@danijel.org> je napisao u poruci interesnoj grupi:opisdm$dl3$1...@sunce.iskon.hr...
RASPADANJE U PRAZNINI

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.