Vjenčanje u Varaždinu ???

BRUJO

Koji restoran valja koji manje valja... Varaždin , Ivanec ??
Kakvi su KTC Ivanec i KTC Varaždin?
Restoran Fontana - Crnković ???
Muzičari, od koga da bežim i koga da uzmem???

Pitaju me jedni koji se tamo namjeravaju ženiti.

Hvala

Kowalsky

Ne znam za sale, ali bend valjda moze biti iz Zg?

logo

KTC Ivanec moľe vrlo dobro odraditi posao, veliki parking i dovoljno
prostora ali se poprilično osjeća atmosfera radničke menze pa osobno i ne
bih preporučio za vjenčanje (isprika parovima kojima je OK).

KTC Varaľdin je bolje uređeno ali nekome bi moglo zasmetati da se ulazi kroz
isti ulaz kao i u samoposluľivanje (prizemlje - trgovina, kat - restoran).

Fontana je OK, samo ąto se nalazi u industrijskoj zoni pa nije za ljude koji
se usred noći ľele proąetati da se "razluftaju uz cigaretu".

Aquacity je OK ako nisu veliki svatovi, nemaju baą puno prostora. Ali ako je
lijepo vrijeme atmosfera moľe biti vrlo dobra (na jezeru, okruľeno
zelenilom, ąetnica).

Orion Horvatsko je OK. Veliki parking i sala, prostrani podij za ples.

Muzika naravno ovisi o afinitetu mladenaca, ali sa Kavalirima iz Bednje se
teąko moľe pogrijeąiti ako su slobodni.

Puno sreće mladencima!

"BRUJO" <bo...@bodul.com> wrote in message
> Koji restoran valja koji manje valja... Varaľdin , Ivanec ??
> Kakvi su KTC Ivanec i KTC Varaľdin?

> Restoran Fontana - Crnković ???

> Muzičari, od koga da beľim i koga da uzmem???
>
> Pitaju me jedni koji se tamo namjeravaju ľeniti.
>
> Hvala

BRUJO

puuunooo hvala na iscrpnom odgovoru... javim im pa nek odluče. hvala u ima
njih...

marko

> Kakvi su KTC Ivanec i KTC Varaždin?

Ako vec razmisljaju o Ivancu, onda je bolja dvorana Vita. Stane puno ljudi,
imaju mislim i svoju kuhinju, veliki parking...

Marko

mladen_sinko@home

Za salu ti preporučujem River Pub,Crnković ili Turist
Za muziku ExZodiac,Spektar ili Vizija band
Ako trebaą i rasvjetu, javi se!

> puuunooo hvala na iscrpnom odgovoru... javim im pa nek odluče. hvala u
> ima njih...

Oxiigen

Dana Fri, 13 Aug 2010 22:33:33 +0200, osoba, koja se odaziva na ime
"mladen_sinko@home", je napisala:

> ExZodiac

S ovim se slažem, sviraju odlično, za sale ti je gore napisano.

--
"Bolje je biti budala, nego svinja od čovjeka,
bolje je biti nesposoban, nego nezadovoljan Sokrat."

Oxiigen

Dana Fri, 13 Aug 2010 19:34:59 +0200, osoba, koja se odaziva na ime
"marko", je napisala:

Orion također, KTC je već netko spomenuo da izgleda malo radnički, ali im
je hrana super...

ladisla...@gmail.com

Lena

Preporučujem vjenčanje na otvorenom u hotelu lagus http://www.hotel-lagus.hr/index.php/hr/

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 15 Nov 2016 23:41:09 -0800 (PST), Lena <lea.kuz...@gmail.com> napis'o:
Obzirom da odgovaras na post iz 2010, ti su se najvjerojatnije vec par
puta u meduvremenu i vjencavali i razvodili. Ne nuzno isti ljudi.