Olympus kombinacija za slikanje dvoranskog sporta

Rejzer

Imam Olympus E-450,

ako kupim objektiv 40-150 4-5,6:

http://www.njuskalo.hr/objektivi/olympus-40-150mm-ed-4-3-ili-m4-3-aparate-oglas-18753569

i Yongnuo Speedlite YN460 bljeskalicu:

http://www.njuskalo.hr/fotooprema/yongnuo-speedlite-yn460-blic-bljeskalica-olympus-jamstvo-oglas-8360726

zanima me dali mogu očekivati donekle nekakve rezultate kod slikanja
sportskih događaja u dvorani s tribina pri slabijem svjetlu, da se vide
igrači. Mislim znam da za 1000 kuna ulaganja nemogu dobiti neke vrhunske
rezultate, ali bar da se donekle vidi kad slikam dijete za uspomenu
znači nikakva profesionalna upotreba.
Jel ima netko iskustva s tim Yonguo bljeskalicama, prvi put sad čujem za
taj brend.

Odnosno, što biste drugo preporučili za moj E-450?

Branko Panic

"Rejzer" <rej...@ck.ht.hr> wrote in message
> Odnosno, ąto biste drugo preporučili za moj E-450?

Trebao bi znati da se u dvorani ne koristi blic jer smeta igracima.
Treba ti veci senzor, noviji aparat i objektiv s blendom 2.8.
Da skratim: puna blenda, sto vise mm, bez blica, 1/500, osjetljivost
na auto, pa vidi kako ce ispasti. Vjerojatno ces se morati poigrati
i s balansom bijelog zbog cudnih rasvjeta, cesto izmiksanih, po
dvoranama.
Pane

Rejzer

Hvala za info,
ovo za blic nisam znao,
znači F2.8, i brza ekspozicija, vidim da nema jeftinog rješenja na
žalost. A te lokalne dvorane baš ono često imaju dosta slabu rasvjetu. A
ništ možda ubodem ovaj rabljeni objektiv pa bar kad igrači stoje s tim
jačim zumom da uslikam koju sliku pa makar i mračnu, a može dobro doći i
za izlete.

Danijel Turina

On 11.4.2016. 0:15, Rejzer wrote:
> Hvala za info,
> ovo za blic nisam znao,
> znači F2.8, i brza ekspozicija, vidim da nema jeftinog rješenja na žalost.

Slikanje sporta je, uz slikanje ptica, valjda najskuplja grana
fotografije. Naprosto ti nemam srca reći koliko bi te to koštalo ako
hoćeš optimalnu opremu.

--
http://www.danijel.org/