Eto imam pitanjce :)

stallone

Bok ekipo ! Kupio sam USB kabel (mini usb to micro usb) hocu
spojiti fotic sa mobom da dobijem sliku na mobu od fotica ? Na
mob sam instalirao vise aplikacija i nista, kad sve to popalim,
pise mi da fotoapat nije pronaden?" Dali treba sta na fotoaparatu
podesit ? Prosao sam sav meni i nista nisam nasao. Cak sam trazio
i u MagicLanternu i opet nista.

Koristim Canon 700D, mob je Samsung galaxy S6. Gledam na youtubeu
primjer:

https://youtu.be/pzOHw0bTIUw

i njima sve normalno radi. Upale fotic, upale mob i eto slike. Cak
si mislim da sam kupio krivi kabel. Tamo spominju nekakav
adapter. Ja ga nemam jel sam kupio kabel koji pase u fotic i mob
bez adaptera . Jedino si mislim da taj adapter ima u sebi neku
dindu koja je potrebna da se dobije slika. Ako mi treba taj
adapter kupit cu ga ali sam mislio da bude sto manje kablovinja i
spajanja.

Moze mi netko iskusniji objasniti da ovo proradi?
Tnx ;)
--
stallone

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/

Danijel Turina

On 1/3/2017 7:01 PM, Danijel Turina wrote:
> Mislim da se radi o modu u kojem se fotoaparat prezentira preko USB. Ne
> sjećam se točno, ali mislim da se Canon ne prezentira preko USB storage
> device protokola kojeg bi mobitel prepoznao, nego PTP, picture transfer
> protocol. Rješenje je naći softver za android koji zna koristiti PTP
> protokol.

Na googleu sam našao ovo:
https://blog.fonepaw.com/transfer-photos-from-camera-to-android-with-otg.html

stallone

> Na googleu sam na?ao ovo:
> https://blog.fonepaw.com/transfer-photos-from-camera-to-android-with-otg.html

Hvala puno. Trebam usb otg kabel ili adapter. Oni adapteri su
otg na youtubeu. Dobio sam otg adapter uz mob kada sam ga
kupovao. Sad samo moram potraziti po ladicama stare kablove.
(Mini usb to usb) Hvala jos jednom.

Danijel Turina

Danijel Turina

On 03/01/2017 19:19, stallone wrote:

> Hvala puno. Trebam usb otg kabel ili adapter. Oni adapteri su
> otg na youtubeu. Dobio sam otg adapter uz mob kada sam ga
> kupovao. Sad samo moram potraziti po ladicama stare kablove.
> (Mini usb to usb) Hvala jos jednom.

Disclaimer je naravno da to nikad nisam probao napraviti, pa ne znam
radi li zapravo.

Boris Vuletic

Ne znam za mobitel (koji?) ali 700 dizel radi bez problema na piceku
(win7 ultimate 64 bit) suprotno onome što je Ken Rockwell jednom napisao
da je za Kenone potreban poseban softver da bi se spojio. Uštekam ga,
picek ga sam prepozna kao što je to bilo i sa današnjim SX-130. Još i
nacrta Kenona u Devices unt Printers folderu. Ja sam upotrebio kabel
koji je došao uz SX-130, kabel koji se fasuje uz puno skuplji 700D
izgleda jadno i jeftino pa ga nisam niti vadio iz najlona,
pretpostavljam da jednako funkcioniraju

Boris

P.S. ja sam isto fasovao jednog 700D u proteklih deset dana i nekako mi
se čini da je to puno novaca. Premišljao sam se između Nikona D3300 sa
18-55, 1300D sa 18-55 , 100D i ovoga 700. Lijepo su mi rekli da je D3300
bolji za "početnike" što sad neću znati je li istina jer nisam uspio
naći Nikon joint u kojemu bi dotični D3300 mogao uzeti u ruke i
isprobati. Najdalje sam stigao u Chipoteci gdje su mi čak dali da kameru
uzmem u ruke ali dalje ne - baterija se ne smije vaditi iz ambalaže jer
će onda ljudi tražiti manju cijenu? U KSU su bili puno susretljiviji.

P.P.S. treba ga uključiti i stisnuti play botun - to si probao?

Valentin Vidic

On 2017-01-03, Boris Vuletic <xim...@inquisition.va> wrote:
> [...]
> uzmem u ruke ali dalje ne - baterija se ne smije vaditi iz ambalaže jer
> će onda ljudi tražiti manju cijenu? U KSU su bili puno susretljiviji.

yellow store u City Center West ima Nikone ukljucene, sa SD karticom bi
mogao i probati kako rade :)

--
Valentin

Smiljko Rudan

> yellow store u City Center West ima Nikone ukljucene, sa SD karticom bi
> mogao i probati kako rade :)

živjela grupa!

nema ovakvih informacija u Google-u :-)

stallone

> Hvala puno. Trebam usb otg kabel ili adapter. Oni adapteri su
> otg na youtubeu. Dobio sam otg adapter uz mob kada sam ga
> kupovao. Sad samo moram potraziti po ladicama stare kablove.
> (Mini usb to usb) Hvala jos jednom.

Da javim, sve mi sada radi. Spoio sam obican usb kabel u otg
adapter i sve radi kako treba. Svima hvala na pomoci. Pozz do
daljnjeg ;)