mali OT: preporuka-fotkanje vjenčanja

Lutajuci Reporter Zdena

molim preporuke za fotografe u i oko zagreba, za fotkanje mladenaca.
željeli bi originalne fotke izvan studija, dakle ne tipa
"kum-kuma-mladenci-roditelji" ;-)
hvala!

BOOster

"Lutajuci Reporter Zdena" <zd...@reporter.net> wrote in message

www.focusvideo.hr

sv5

romanski

http://www.fotosupera.hr/

odite kod njih i pogledajte albume .... ja sam bio jako zadovoljan i
pratim njihov rad ...

Bojan Bonifacic

sinkec

www.fotoputtar.hr

www.fotoamateri.hr
http://msinkec99.pticica.com

"Bojan Bonifacic" <b...@juhuhu.kom> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ep4sjf$9rp$1...@ss408.t-com.hr...
> www.miloshorvat.com

Lutajuci Reporter Zdena

hej romane lijepo je vidjeti te ovdje a ne samo na flickr :-p

Kibo

Znam jednu djevojku, koja radi u foto shopu i koje je bila nas
'sluzbeni' fotograf na vjencanju, sve: od doma, crkve, svadbe, foto session
u gradu itd. Cura je slikala sa analognim Nikonom i digitalnim foto
aparatom, sve slike
skenirala i sprzila na medij, uglavnom bili smo jako jako zadovoljni, cak i
moja zena;)
I nije bila uopce skupa, za razliku od monih 'studia' koji su se bahatili sa
cijenama.
Ak' treba, posalji neki pravu mail adresu pa posaljem na mail broj telefona.

BRUJO

niksa

"Lutajuci Reporter Zdena" <zd...@reporter.net> wrote in message

www.foto-vjencanja.com

Lutajuci Reporter Zdena

hvala svima na odgovorima!

natalij...@gmail.com

petra...@gmail.com

robert.fr...@gmail.com

Dana utorak, 23. siječnja 2007. u 11:01:50 UTC+1, korisnik Lutajuci Reporter Zdena napisao je:
http://wedding-tales-by-light.com

Nikolaj Lazic

Dana Wed, 20 Nov 2019 01:47:24 -0800 (PST), robert.fr...@gmail.com <robert.fr...@gmail.com> napis'o:
Pa, ti su se vec odavno razveli. Mozda ovi tvoji fotkaju i razvode?