kako se zove film

Ivan Condic

Radnja filma nije sli�na radnji filma "Beskrajni dan", ali se bazira na
istoj ideji. Tip u nekoj firmi zaljubi se u djevojku u istoj firmi i
poku�ava joj pri�i. Dakle svima u filmu se taj dan ponavlja, a njemu vrijeme
te�e normalno, tako da je mo�e malo bolje upoznati... Ako netko zna koji je
film ili tko glumi, bio bih zahvalan.

Cyber Demon

rall

"Ivan Condic" <ico...@amzd.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hi74c2$g7e$1...@ss408.t-com.hr...
>http://www.imdb.com/title/tt0106188/

Ivan Condic

Hvala puno

PadanFain

On Fri, 08 Jan 2010 12:19:35 +0100, Ivan Condic <ico...@amzd.hr> wrote:

> Radnja filma nije slièna radnji filma "Beskrajni dan", ali se bazira na

> istoj ideji. Tip u nekoj firmi zaljubi se u djevojku u istoj firmi i

> poku¹ava joj priæi. Dakle svima u filmu se taj dan ponavlja, a njemu
> vrijeme
> teèe normalno, tako da je mo¾e malo bolje upoznati... Ako netko zna koji

> je
> film ili tko glumi, bio bih zahvalan.

Ponoov sam pogledao film, gledao sam kao klinac, sjećam se još davno i
mogu reći da je oke. Radjen po kratkoj priči istog imena. Priču nisam
čitao, a vidim da je dosta stara ('73.). S druge strane, Groundog Day je
vrlo razvodnjena i pojednostavljena adaptacija Ken Grimwoodovog romana
Replay iz '87., koji je još uvijek u top tri knjige što sam ikada čitao.