Erotični filmovi?

Adriana

Bok svima,

Zanima me dal ima tko kakvih preporuka za neki erotičniji film, koji bi se
isplatilo pogledati (a da nisu klasika - pornići, ili oni soft pornići gdje
im je scenarij 0 bodova). Dakle, da film bude erotičan, da ima strastvenije
scene ili radnju, kemiju između glumaca koji znaju glumiti, i da mu
scenarij liči na nešto :). Prvo što mi na pamet padne jest nešto poput Eyes
wide shut, ili Original sin, ili tako nešto.... any ideas?

Lp

The Boss

Da se nadovezem...prije nekoliko godina (recimo..dvije) sam na
slovenskoj televiziji iza ponoci gledao neki japanski film, erotski,
recimo radnja 19. stoljece. Crno bijeli. Neki opaki faker i njegova
ljubavnica, te ljubomorna zena cini mi se. I bila je jedna fascinantna
scena (necenzurirana), gdje joj je tip stavio jaje u ehm (dok su
jeli..), da ne budem prost. I onda je ona onako postala uzrujana i nije
znala sto ce. I onda joj je on rekao - budi kokos. I onda je slegla jaje :)

Nije da me scena pali ili nesto (ajde malo, priznajem)..ali moram imati
taj film...i citavog ga pogledati.

Zna li tko o kojem se filmu radi ?? Hvala !

P.S sjecam se da je tako bio serijal japanskih filmova kroz duzi period
petkom/subotom iza ponoci...

--
No hard feelings...just soft chevapi.

proteus77

"The Boss" <makni_the...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> taj film...i citavog ga pogledati.
>
> Zna li tko o kojem se filmu radi ?? Hvala !

Mislim da se radi o filmu Carstvo čula, Nagise Oshime.
Originalni naslov tog filma je Ai no corrida, film je iz 1976. Jedino, kolko
ja znam, taj film nije crno bijeli...

Evo i link na imdb-u :
http://www.imdb.com/title/tt0074102/

Oshima je kasnije snimio i Carstvo strasti (Ai no borei), te joą malo
kasnije Sretan Boľić, gospodine Lawrence, u kojem je glavnu ulogu tumačio
David Bowie.

proteus77

"Adriana" <ne.vol...@spam.hr> wrote in message

> [...]
> scene ili radnju, kemiju između glumaca koji znaju glumiti, i da mu
> scenarij liči na neąto :). Prvo ąto mi na pamet padne jest neąto poput
Eyes
> wide shut, ili Original sin, ili tako neąto.... any ideas?

He-he, pretpostavljam da si vrlo mlada (ovako, rekao bih oko 20). Naime, da
si starija sigurno bi ti odmah pao na pamet Devet i pol tjedana (Nine 1/2
weeks, 1986), film Adriana Lynea s Kim Basinger i Mickey Rourkeom (klasične
scene ispred friľidera i kiąna na stepenicama). Tu su joą svakako i Sirove
strasti (Basic instinct, 1992), s parom Douglas-Stone. Ja bih spomenuo i
triler More ljubavi (Sea of love, 1989), jest da je triler, ali kemija Al
Pacina i Ellen Barkin je ono ąto bi te moglo zainteresirati. Evo, to su
naslovi kojih sam se odmah sjetio...

Adriana

On Thu, 30 Oct 2008 20:59:33 +0100, proteus77 wrote:

> He-he, pretpostavljam da si vrlo mlada (ovako, rekao bih oko 20).

pa zapravo i nisam toliko mlada :) twentysomething već imam na računu,
hehe...

> [...]

> scene ispred frižidera i kišna na stepenicama). Tu su još svakako i Sirove

> strasti (Basic instinct, 1992), s parom Douglas-Stone.

hm, da, e, i te scene su mi poznate, no te filmove sam već gledala, pa
tražim još neke slične koji su mi, lako moguće, promakli...

>Ja bih spomenuo i
> triler More ljubavi (Sea of love, 1989), jest da je triler, ali kemija Al

> Pacina i Ellen Barkin je ono što bi te moglo zainteresirati. Evo, to su

> naslovi kojih sam se odmah sjetio...

e, taj bi mogao biti dobar, s obzirom da su mi trileri ionako super, a i Al
Pachino zna glumiti :)

Lp

proteus77

"Adriana" <ne.vol...@spam.hr> wrote in message > e, taj bi mogao biti

dobar, s obzirom da su mi trileri ionako super, a i Al
> Pachino zna glumiti :)

Evo sad se sjetih joą jednog filma : Boja noći (Color of night, 1994), s
Bruce Willisom i Jane March.

The Boss

proteus77 wrote:

> [...]
>
> Oshima je kasnije snimio i Carstvo strasti (Ai no borei), te joą malo
> kasnije Sretan Boľić, gospodine Lawrence, u kojem je glavnu ulogu tumačio

To bi bilo to..nasao neki torrent. Hvala !

noname

> [...]

> Eyes
> wide shut, ili Original sin, ili tako neąto.... any ideas?

amuck
so sweet so perverse
sister of ursula
your vice is a locked room and only i have a key

to bu ti dosta za pocetak

Samson

niz spanjolskih filmova, kao Medju tvojim nogama, I tvoju mamu takodjer,
skoro svi filmovi Bigasa Lune, ...

Andrija

On Thu, 30 Oct 2008 17:28:14 +0100, Adriana wrote:

> Zanima me dal ima tko kakvih preporuka...

Posljednji tango u Parizu?

http://www.imdb.com/title/tt0070849/

--
Andrija

"Now the world has gone to bed,
Darkness won't engulf my head,
I can see by infra-red,
How I hate the night."

Adriana

On Thu, 30 Oct 2008 23:07:59 +0100, noname wrote:

> amuck
> so sweet so perverse
> sister of ursula
> your vice is a locked room and only i have a key
>

> to bu ti dosta za pocetak

e, thanks ljudi, ove filmove sigurno nisam gledala....

innuit

"Adriana" <ne.vol...@spam.hr> wrote in message

i nemoj, osim ako ti pojam erotike nije "pojebi i nakon toga zakolji....a
moze i obrnutim redom"
:P

Ivan Tisljar

Adriana used his keyboard to write :

> wide shut, ili Original sin, ili tako nešto.... any ideas?

Salo :)

Ivan

--
The BBC would like to apologize for the next announcement.
visit me @ http://hlloyge.funpic.de

Adriana

On Fri, 31 Oct 2008 09:51:44 +0100, innuit wrote:

> i nemoj, osim ako ti pojam erotike nije "pojebi i nakon toga zakolji....a
> moze i obrnutim redom"
> :P

daj, zaozbiljno je to glavna radnja ovih filmova? mislim da budem onda
ostala ipak na Al Pachinu, ili onaj Posljednji tango u Parizu mi djeluje
vrlo zanimljivim...

Mad Max

innuit prolije vodu po tipkovnici 31-lis-2008 9:51 koja u soku napise:
lol budem ih ja pogledao ako ona neće :)

noname

"innuit" <lazni...@nesto.negdje> wrote in message

pa vidi se da nisi gledal :)
to su pravi erotski trileri, a ne ova danasnja smeca.

evo od novijih bi izdvojil in the cut

Dead_Poet

innuit

"noname" <morphe...@yahoo.com> wrote in message

> pa vidi se da nisi gledal :)
> to su pravi erotski trileri, a ne ova danasnja smeca.

100 ljudi, 135 bolesti :P

sa imdba:
amuck - "The key to the mystery is gratingly obvious from the start. The
direction is flat and the acting is abysmal, apart from Granger. Incredibly,
the camerawork in this film makes even Venice look and drab and stale. No
mean feat.
Amuck! does offer some surprisingly full-on lesbian lovemaking between Neri
and Bouchet. Also a porno home-movie version of Little Red Riding Hood -
good for a giggle in the right circles. Unless either of these sets your
pulse a-racing, this is one Venice movie you should cross a thousand
canals...to avoid."

so sweet so perverse -" some things are left unexplained like the hole and
the nazis. maybe the hole symbolizing PLOT holes in the movie? hah."

sister of ursula - "it is positively the filthiest Giallo I have ever seen,
the film is positively verging on hardcore porn, its full of sleazy sex,
there is plenty of full frontal nudity, beautiful women in varying degrees
of degradation, oral sex, masturbation, including one scene where a gold
chain is used, so that the the girl can feel closer to man who gave the
gift, lesbian sex, arse licking"

your vice is a locked room and only i have a key - "The film is one of the
poorest and lamest Italian films ever made! No story, no plot, no style and
just nonsense throughout 90 minutes.So if you want to take a look into the
Italian world of mystery, don't start here. "

in the cut - "The plot was, well--absent. The characters were despicable and
repugnant and the atmosphere was grimy and foul, like a back alley crack
house. I had only one persistent emotion during this entire ordeal, and that
was escape. The movie was misery from the opening credits, and couldn't wait
for it to end."

pa ti vidi :)

Mrki

Preporučam ti TDK...

noname

"innuit" <inn...@gmail.com> wrote in message

ja nevjerujem :) in imdb we trust

panoramix

> ja nevjerujem :) in imdb we trust

a ruku na srce, dobro te je opral tu. mogel si nać i veća smeća da mu još
bolje naletiš na volej :P

noname

"panoramix" <crk...@vegetarijanci.org> wrote in message

> a ruku na srce, dobro te je opral tu. mogel si nać i veća smeća da mu joą
> bolje naletią na volej :P

jep priznajem! ::) a s druge strane koji erotski nisu smeca ?
s tim da kao smece bi mogo popusit sister of ursula i in the cut. amuck je
masterpiece

DR

Ima:

Sex and Lucia -- redatelj: Medem, Julio

Behind The Convent Walls -- Borowczyk, Walerian

9 Songs -- Winterbottom, Michael

Jade -- Friedkin, William

Basic Instinct -- Verhoeven, Paul

Davidian

> [...]
> Bok svima,
>
> Zanima me dal ima tko kakvih preporuka za neki eroti�niji film, koji bi se
> isplatilo pogledati (a da nisu klasika - porni�i, ili oni soft porni�i
> gdje
> im je scenarij 0 bodova). Dakle, da film bude eroti�an, da ima
> strastvenije
> scene ili radnju, kemiju izme�u glumaca koji znaju glumiti, i da mu
> scenarij li�i na ne�to :). Prvo �to mi na pamet padne jest ne�to poput
> Eyes
> wide shut, ili Original sin, ili tako ne�to.... any ideas?

Body Heat (nisam gledao jos)
http://www.imdb.com/title/tt0082089/

The Sleeping Dictionary (ni ovo jos nisam gledao)
http://www.imdb.com/title/tt0242888/

lalovi...@gmail.com

da

sven.gj