Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Shutter island kraj...?? SPOILER

7,763 views
Skip to first unread message

Help is Here!

unread,
May 25, 2010, 12:38:16 AM5/25/10
to
Dobar film ali ne volim kad film nema happy end.
Ako već mora bit film bez happy end-a onda neka bar bude po istinitom
događaju.

Jedna stvar mi je nije jasna.

Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?
Na kraju je išao do svjetionika, dali je to bilo radi operacije mozga?

marky

unread,
May 25, 2010, 2:10:44 AM5/25/10
to
"Help is Here!" <"Help is Here!"@nomail.com> wrote in message
news:htfk7u$j6o$1...@localhost.localdomain...

> Dobar film ali ne volim kad film nema happy end.
> Ako već mora bit film bez happy end-a onda neka bar bude po istinitom
> događaju.

ovo mi je malo smijesno, ali ok..stvar ukusa.

> Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?
> Na kraju je išao do svjetionika, dali je to bilo radi operacije mozga?

bojim se da si jako povrsno gledao film, jer je sve detaljno
objasnjeno..stovise..dosta ljudi je zamjerilo da se previse rano
pocinje otkrivat rasplet.
aak ti se ne provjerava sto si propustio, objasnjenje (SPOILER):


Da, stvarno je bio lud...dogadjaj kad im zena podavi djecu je bio
stvaran. u svjetioniku su mu objasnili da je cijeli niz dogadjaja
iskonstruiran kao neka psiho-drama koja bi mu mogla pomoci
da se pomiri s tim i prihvati stvarnost, posto se redovito gubio
u nekom svom svjetu.
..no, na kraju filma on shvati da nema volje suocavati se sa
stvarnoscu i namjerno se pravi lud kako bi zavrsio na lobotomiji.

Tomo

unread,
May 25, 2010, 2:35:21 AM5/25/10
to

"marky" <mark...@yahoo.com> wrote in message
news:htfpks$p0e$1...@gregory.bnet.hr...


Ja sam sve ovo skužio,
osim onog da se on na kraju namjerno pravi da je lud

marky

unread,
May 25, 2010, 4:20:27 AM5/25/10
to
"Tomo" <bir...@gmail.com> wrote in message
news:htfr38$3sd$1...@news.metronet.hr...
> Ja sam sve ovo sku�io,

> osim onog da se on na kraju namjerno pravi da je lud

ne sjecam se na pamet hintova, ali znam da je bilo prilicno ocito.

NoXoN

unread,
May 25, 2010, 5:03:18 AM5/25/10
to


uz Di Caprijevu glumu ne ntreba puno hintova... vrhunska ekspresija, to
cini velike glumce, ne moraju nista reci da gledatelj zna sta misle....

faramir

unread,
May 25, 2010, 5:36:05 AM5/25/10
to


da, ja isto nisam skuzio da se on pravi lud vec sam mislio (i dalje
mislim) da je uistinu lud. Naime ista stvar sa Genijalnim umom (Russel
Crowe) kad on zbog shizofrenije kaze da je svjestan da je neki lik
proizvod njegove maste ali on ipak i dalje VIDI TAJ LIK (dakle unatoc
tome sto taj lik ne postoji i on zna da ne postoji ali ga vidi u sobi 2
metra od sebe)
Dakle molim dokaz da se pravio lud....

Tomo

unread,
May 25, 2010, 5:37:23 AM5/25/10
to

"faramir" <lo...@boromir.hr> wrote in message
news:htg5m5$9nc$1...@nntp.amis.hr...

takoder :D

d

unread,
May 25, 2010, 6:11:10 AM5/25/10
to

"faramir" <lo...@boromir.hr> wrote in message
news:htg5m5$9nc$1...@nntp.amis.hr...
> marky wrote:

> Dakle molim dokaz da se pravio lud....

Ne pravi se lud tijekom filma vec samo na kraju kad je shvatio stvarnost te
izbrao pobjeci od nje.
To se vidi po par zadnjih recenica

master

unread,
May 25, 2010, 6:13:40 AM5/25/10
to

Ako je se pravio ludim onda bi reko da je to tek od zadnje scene (kad
sjedne na stepenice).

VEki

unread,
May 25, 2010, 6:49:58 AM5/25/10
to

> uz Di Caprijevu glumu ne ntreba puno hintova... vrhunska ekspresija, to
> cini velike glumce, ne moraju nista reci da gledatelj zna sta misle....

ma daj molim te, di se vidi da se pravi lud?!? na kraju se vidi da je IPAK
puko, unatoc njihovim nastojanjima da mu pomognu na taj nacin da ga izvedu
na cistac sa onime sta radi u svom ludilu. i na kraju se vidi, to
jednostavno nije proslo i lud, je nista se ne pravi lud, to su gluposti.

--
I know where you live.

NoXoN

unread,
May 25, 2010, 6:54:25 AM5/25/10
to


ja sam shvatio drugacije... ;)

VEki

unread,
May 25, 2010, 6:50:54 AM5/25/10
to
On Tue, 25 May 2010 06:38:16 +0200, Help is Here! <"Help is
Here!"@nomail.com> wrote:

> Dobar film ali ne volim kad film nema happy end.
> Ako već mora bit film bez happy end-a onda neka bar bude po istinitom
> događaju.

ma super, necu ni komentirat :)
to nije film za hepi end i gotovo.

> Jedna stvar mi je nije jasna.
>
> Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?

bio je lud i pomagali su mu. al nisu uspjeli.

VEki

unread,
May 25, 2010, 6:53:04 AM5/25/10
to

> ..no, na kraju filma on shvati da nema volje suocavati se sa
> stvarnoscu i namjerno se pravi lud kako bi zavrsio na lobotomiji.

ovo je bas glupost, sorry. ako ti nije problem onovo pogledat kraj filma i
rec di ti to vidis. ko sto sam napiso vec, na kraju na stepenicama doktor
koji je glumio detektiva pokusa vidjet jel lud ili nije, znaci jel im
prosla cijela ceremonija sa glumom da ga izlijece, i vidi da nije, i kimne
drugom doktoru da je lud, u stilu jebiga, nije proslo. bas po nicemu se
neda zakljucit da se predo i da je lud. mozda sam u krivu, al...dokazi,
znam da nisam :)

Domagoj X

unread,
May 25, 2010, 7:05:59 AM5/25/10
to
NoXoN submitted this idea :

Ako glavni junak dobije ono sto je zelio - lobotomiju, moze se
zakljuciti da film ipak zavrsava hepiendom.


VEki

unread,
May 25, 2010, 7:20:21 AM5/25/10
to

> ja sam shvatio drugacije... ;)

ma ok, sve 5, samo po cemu si to zakljucio? po kojoj sceni? na kraj pameti
mi to nije bilo, a obicno sve polovim, pa ono... zanima me.

Determinator

unread,
May 25, 2010, 7:32:12 AM5/25/10
to

"VEki" <ol...@net.hr> wrote in message news:op.vc9ci...@bomb.lan...

Neki ljudi kao da nisu gledali film. Da, klimne glavom, ali nakon toga ima
jos filma. Po cemu se da zakljuciti da na kraju glumi da je lud? Prva stvar
je ta sto ranije u filmu kada mu objasnjavaju njegovu povijest doktor kaze
da su ga vec jednom vratili u stvarnost i bio je normalan jedan dio vremena
(ako se ne varam 9 mjeseci). Dakle nije da odmah pada u zaborav iduci dan
kad ga vrate. Drugi, puno znacajniji dokaz je posljednji citat u filmu gdje
glavni lik kaze "Its better to die as a good man than to live as a monster"
ili slicno. Mislim da je tu vise nego dovoljno jasno napomenuto kako je on
svjesno izabrao smrt, znajuci sto ga ocekuje ako se nastavi pretvarati da je
US Marshall. Dakle umire kao US Marshall, a ne kao alkoholicar koji je
odgovoran za smrt vlastite djece itd.


NoXoN

unread,
May 25, 2010, 7:39:44 AM5/25/10
to
On 25.5.2010. 13:20, VEki wrote:
>
>> ja sam shvatio drugacije... ;)
>
> ma ok, sve 5, samo po cemu si to zakljucio? po kojoj sceni? na kraj
> pameti mi to nije bilo, a obicno sve polovim, pa ono... zanima me.
>


neznam, jednostavno cijela ta zadnja scena, njihovi pogledi, izrazi
lica... sve mi nekako kazuje da je on svjesno odlucio da zeli
lobotomiju, i da je doktor to shvatio...

slika

unread,
May 25, 2010, 7:48:36 AM5/25/10
to

"Determinator" <b...@r.com> wrote in message news:htgcfm$o4s$1...@localhost.localdomain...

Rofl.


Touche

unread,
May 25, 2010, 8:11:17 AM5/25/10
to
VEki wrote:
>
> ma daj molim te, di se vidi da se pravi lud?!? na kraju se vidi da je
> IPAK puko, unatoc njihovim nastojanjima da mu pomognu na taj nacin da
> ga izvedu na cistac sa onime sta radi u svom ludilu. i na kraju se
> vidi, to jednostavno nije proslo i lud, je nista se ne pravi lud, to
> su gluposti.

http://www.youtube.com/watch?v=hKsgUa5m1yk


Vedr@n

unread,
May 25, 2010, 8:49:31 AM5/25/10
to

Za smrt zene, ali ne mijenja stvar.

Cinjenica je da hladno prihvaca sudbinu na kraju, a odlazeci od svog
''kompanjona'' kaze kako vrijedi razmisljati o tome je li bolje
umrijeti kao dobar covjek ili zivjeti kao cudoviste.

Iskreno, nisam na prvo gledanje dozivio da nije lud, ali lakoca
predavanja sudbini kazuje da to ocito ne cini protiv svoje volje.



Determinator

unread,
May 25, 2010, 9:08:45 AM5/25/10
to

"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message
news:1khnv5pbqdkns236e...@4ax.com...

> On Tue, 25 May 2010 13:32:12 +0200, "Determinator" <b...@r.com>
>
> Za smrt zene, ali ne mijenja stvar.
>
> Cinjenica je da hladno prihvaca sudbinu na kraju, a odlazeci od svog
> ''kompanjona'' kaze kako vrijedi razmisljati o tome je li bolje
> umrijeti kao dobar covjek ili zivjeti kao cudoviste.
>
> Iskreno, nisam na prvo gledanje dozivio da nije lud, ali lakoca
> predavanja sudbini kazuje da to ocito ne cini protiv svoje volje.
>

Da, zene... ali i djece, rekao je da se smatra odgovornim jer je ignorirao
njezino ponasanje. Nije si sam zelio priznati u kakvom je ona stanju i
stalno je isao na zadatke, bjezuci od zivota.

Ma mislim cijeli taj dio filma je bas jasan. Ne znam, vise ocito su mogli
napravit jedino da su nam direkt rekli na kraju "E, alo, ja nisam lud vise,
ali se ne mogu nositi sa svim tim teretom pa cu se u neku ruku ubit."
Taj citat, pa onda kada ga lijecnik zovne po "imenu" Teddy, a on se uopce ne
osvrne, pa miran polazak s doktorima... ocito je da bi drugacije reagirao da
je isti lik kao i s pocetka price, ne bi mirno posao s njima, bio bi pun
pitanja i sumnjicav itd. A i u glumi se vidi, pokreti, pogledi i sl.


Vedr@n

unread,
May 25, 2010, 9:28:03 AM5/25/10
to


U svakom slucaju, jedan od onih (rijetkih) novih filmova koji imaju
glavu, tijelo i rep, a da ne izgledaju kao da je sva radnja u pocetku,
nesto malo u sredini, a da je kraj zazbukan tek toliko da ima kakav
takav rasplet.

Cijeli film je podjednako napet cijelim svojim tijekom, isprepletene
radnje tako da se ne zna sto se stvarno dogada dok se stvarno i ne
dogodi, a i tada ne znas sto je stvarno istina, a sto s one strane
pameti.

Tako i zavrsava. :-)

marky

unread,
May 25, 2010, 9:42:45 AM5/25/10
to

"VEki" <ol...@net.hr> wrote in message news:op.vc9ci...@bomb.lan...
> bas po nicemu se neda zakljucit da se predo i da je lud. mozda sam u
> krivu, al...dokazi, znam da nisam :)

hmm..ne znam koji su ti argumenti za takvu samouvjerenost.
procitaj sto autor knjige kaze o tome. scenario je izmjenjen
onom "Would you rather live as a monster or die as a hero?"
recenicom bas zato da stvori dvosmisleno tumacenje..ali cak
se i on vise priklanja misljenju da se Leadis pravi lud.
Meni je to objasnjenje i smislenie, objasnjavalo se kroz
ovaj tred u vise navrata zasto: draze mu je dat lobotomizirati se,
nego zivjeti s krivnjom koja ga tjera u ludilo.
ne znam sto je tebi u toj premisi takva glupost.

sober

unread,
May 25, 2010, 11:45:47 AM5/25/10
to
On Tue, 25 May 2010 14:11:17 +0200, Touche wrote:


> http://www.youtube.com/watch?v=hKsgUa5m1yk

Ne mo�e biti jasnije. Pravi se lud na kraju.

VEki

unread,
May 25, 2010, 12:34:39 PM5/25/10
to
On Tue, 25 May 2010 13:39:44 +0200, NoXoN <niko...@gmail.com> wrote:

> neznam, jednostavno cijela ta zadnja scena, njihovi pogledi, izrazi
> lica... sve mi nekako kazuje da je on svjesno odlucio da zeli
> lobotomiju, i da je doktor to shvatio...


eto citam sad komentare ljudi na youtubeu, slazu se sa tobom, sta ja
znam... moram opet pogledat :)

VEki

unread,
May 25, 2010, 12:37:22 PM5/25/10
to


ja to nisam tako shvatio, al gledao sam jednom i nisam nesto previse
razmisljao o tome. pogledat cu definitivno opet jer me sad ful zanima.

marky

unread,
May 25, 2010, 1:29:44 PM5/25/10
to
"VEki" <ol...@net.hr> wrote in message news:op.vc9sg...@bomb.lan...

> On Tue, 25 May 2010 15:42:45 +0200, marky <mark...@yahoo.com> wrote:
> ja to nisam tako shvatio, al gledao sam jednom i nisam nesto previse

To je u redu, znaci da su reziser/scenarist postigli cilj..potaknuli ljudi
da
malo razmisle (ili se svade po njuzama :)

idioteque.volta

unread,
May 25, 2010, 4:38:48 PM5/25/10
to
"sober" <sobe...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:kuchigkuhybu$.egbov33bj23i.dlg@40tude.net...

> On Tue, 25 May 2010 14:11:17 +0200, Touche wrote:
>
>
>> http://www.youtube.com/watch?v=hKsgUa5m1yk
>
> Ne mo�e biti jasnije. Pravi se lud na kraju.

ne mogu se odlu�iti jel se pravi lud il je i dalje lud. ima mnogo pluseva i
za jedno i za drugo. do sada sam bio uvjeren da je ono drugi, da je i dalje
lud, al �to vi�e gledam sam kraj i samo izraze i na�in na koji dicaprio
govori, to vi�e sumnjam.
pogledaj samo ovaj njegov pogled na 1:31 kada ka�e tu re�enicu "is it better
to live as a monster...", prakti�ki mu je namignuo.


NoXoN

unread,
May 25, 2010, 5:00:12 PM5/25/10
to


ma, njegov taj pogled i onaj pogled prema ovim bolnicarima govori vise
od tisucu rijeci... svaka cast di capriju, to nije emocija tipa: tuzan
sam/sretan sam, za ovo je trebalo nekog grdog skilla :D

VEki

unread,
May 25, 2010, 5:03:19 PM5/25/10
to


da, kako god bilo, dobar film. a inception ce isto bit dobar, cini mi se.

MM

unread,
May 25, 2010, 8:19:27 PM5/25/10
to
"VEki" <ol...@net.hr> wrote in message news:op.vc9cd...@bomb.lan...

jeben te glupa, vidi se iz aviona da je glumio da je lud, jer inace zasto bi
sam posao sa doktorima na kraju? a cijelo vrijeme dok je stvarno bio lud mu
se nitko nije mogao ni priblizit od doktora??

--
Kad je teren dobar i kad je lopta dobra, onda ne grijesim. Onda ne mogu
izgubiti loptu. Medutim, nisu bili dobri niti lopta niti teren.


idioteque.volta

unread,
May 25, 2010, 9:16:52 PM5/25/10
to
"VEki" <ol...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:op.vc94r...@bomb.lan...

bolje mu je da bude, o�ekivanja su mi previsoka. moram se malo smiriti.
pratim inception od kad ga je najavio nolan. drago mi je da je dicaprio u
igri, lik mi je svakom ulogom sve bolji i bolji. jedan od najboljih glumaca
svoje "mla�e" generacije, bez sumnje.


marky

unread,
May 26, 2010, 1:42:13 AM5/26/10
to
"idioteque.volta" <idioteq...@email.t-com.hr> wrote in message
news:hthsq7$k1u$1...@ss408.t-com.hr...

> drago mi je da je dicaprio u igri, lik mi je svakom ulogom sve bolji i
> bolji. jedan od najboljih glumaca svoje "mlađe" generacije, bez sumnje.

moram priznat da koliko god mi je kao klinac bio iritantan..prakticki
mi sa svakim novim filmom sve vise sjeda kao glumac.

VEki

unread,
May 26, 2010, 3:41:39 AM5/26/10
to

> jeben te glupa, vidi se iz aviona da je glumio da je lud, jer inace
> zasto bi
> sam posao sa doktorima na kraju? a cijelo vrijeme dok je stvarno bio lud
> mu
> se nitko nije mogao ni priblizit od doktora??


ti si glupi frustrirani tovar i tvoj komentar ne uvazavam, buduci da tvoji
postovi na nogometnoj grupi govore i previse o tebi.

vrba [shplj]

unread,
May 26, 2010, 5:04:42 AM5/26/10
to
On 25 svi, 18:34, VEki <o...@net.hr> wrote:

> On Tue, 25 May 2010 13:39:44 +0200, NoXoN <nikoi8...@gmail.com> wrote:
> >   neznam, jednostavno cijela ta zadnja scena, njihovi pogledi, izrazi  
> > lica... sve mi nekako kazuje da je on svjesno odlucio da zeli  
> > lobotomiju, i da je doktor to shvatio...
>
> eto citam sad komentare ljudi na youtubeu, slazu se sa tobom, sta ja  
> znam... moram opet pogledat :)


cijelo vrijeme je lud, ali na kraju je nromalan, nakon rečenice "Would
you rather live as a monster or die as a hero?" ustaje i dobrovoljno
daje da ga "riješe" da je to onaj isti detektiv bejžao bi, protivio se
itd, te njegov "partner" nakon što je ovaj izgovorio onu rečenicu
ustaje i čudi se, čime se isto daje naslutiti da je skužio da je to
normalni lik a ne detektiv..
pogeldaj ponovno film i razmišljaj o njemu sat vremena i sve će ti se
posložiti..

MM

unread,
May 26, 2010, 7:28:40 AM5/26/10
to
"VEki" <ol...@net.hr> wrote in message news:op.vdayb...@bomb.lan...

ti si tragično glupi purger koji ne moľe shvatit najočitije stvari u filmu.
imam doma hrčka koji je shvatio kraj.

--
Kad je teren dobar i kad je lopta dobra, onda ne grijeąim. Onda ne mogu

Alien Predatorovski

unread,
May 26, 2010, 2:58:56 PM5/26/10
to
> Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?
> Na kraju je išao do svjetionika, dali je to bilo radi operacije mozga?

lud je. citavo vrijeme je pacijent bolnice. njegov "partner" detektiv
je zapravo psihijatar koji se nekoliko puta spomene u filmu ali ga
nikad nema. di caprio je ubio svoju obitelj, zavrsio u umobolnici i da
bi pobjegao od stvarnosti, izmislio je price o herojstvu u drugom
svjetskom ratu i detektivski posao. to je to.

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:04 PM5/26/10
to

on je uvjeren da je ovaj opet pao u regresiju, kima doktorima, i onda
di caprio kaze sto kaze, i ovaj shvati, ali suti, jer postuje njegovu
odluku. moguce je i da nije siguran, ali naslucuje.

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:04 PM5/26/10
to

spomenuo si ime Leadis. koji je anogram tom imenu ? :) i kojem liku
iz "stvarnosti" taj anogram odgovara? lud je bio ko slapa XD

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:05 PM5/26/10
to
marky wrote:
> "Help is Here!" <"Help is Here!"@nomail.com> wrote in message
> news:htfk7u$j6o$1...@localhost.localdomain...
>> Dobar film ali ne volim kad film nema happy end.
>> Ako već mora bit film bez happy end-a onda neka bar bude po istinitom
>> događaju.
>
> ovo mi je malo smijesno, ali ok..stvar ukusa.

>
>> Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?
>> Na kraju je išao do svjetionika, dali je to bilo radi operacije mozga?
>
> bojim se da si jako povrsno gledao film, jer je sve detaljno
> objasnjeno..stovise..dosta ljudi je zamjerilo da se previse rano
> pocinje otkrivat rasplet.
> aak ti se ne provjerava sto si propustio, objasnjenje (SPOILER):
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Da, stvarno je bio lud...dogadjaj kad im zena podavi djecu je bio
> stvaran. u svjetioniku su mu objasnili da je cijeli niz dogadjaja
> iskonstruiran kao neka psiho-drama koja bi mu mogla pomoci
> da se pomiri s tim i prihvati stvarnost, posto se redovito gubio
> u nekom svom svjetu.

> ..no, na kraju filma on shvati da nema volje suocavati se sa
> stvarnoscu i namjerno se pravi lud kako bi zavrsio na lobotomiji.
>

upravo tako. fascinira me koliko puno ljudi nakon gledanja filma
i dalje misli da je zavjera XD neki dan sam jednoj curi ovo rekao,
i ona me u cudu pogledala, i rekla "vis, ovo mi nikad nije palo na
pamet" XD

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:04 PM5/26/10
to

sve tocno osim zakljucka. odlazi u lobotomiju svjesno sto je napravio,
ne zeleci opet sve iznova prozivljavati, i opet shvacati sto je
napravio. ide hrabro

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:05 PM5/26/10
to

totalno XD
ja sam gledao film u kinu, i osjetio sam se ko mulac na kraju.
zapravo, sumnjao sam sve dok doktor nije na panou poceo o imenima.
do tada sam brijao na zavjere (citao sam npr od Noami Klein "The
Shock Doctrine" gdje prica o tim pokusima nad psihom i mozgu, pa sam
cijelo vrijeme brijao da je to neka CIA operacija). I onda shvatim da
sam mulac, i po glavi mi se pocnu vrtiti scene koje su bile, jbg, ocite,
da sam znao gdje gledati.

Film je strava!

Btw, Caprio i Scorcese su "za potrebe filma" pregledali preko 100
noir filmova (primjetili ste specificnu atmosferu, kuteve snimanja,
boje i pretjeranu dramatičnost, što kroz kadrove, što kroz glazbu, to
je tzv. "noir" stil), tj, tako su barem svojima rekli, u biti su
gustali XD evo, sad rade novi projekt.

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:04 PM5/26/10
to
idioteque.volta wrote:
> "VEki" <ol...@net.hr> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:op.vc94r...@bomb.lan...
>> On Tue, 25 May 2010 19:29:44 +0200, marky <mark...@yahoo.com> wrote:
>>
>>> "VEki" <ol...@net.hr> wrote in message news:op.vc9sg...@bomb.lan...
>>>> On Tue, 25 May 2010 15:42:45 +0200, marky <mark...@yahoo.com> wrote:
>>> > ja to nisam tako shvatio, al gledao sam jednom i nisam nesto previse
>>>
>>> To je u redu, znaci da su reziser/scenarist postigli cilj..potaknuli
>>> ljudi da
>>> malo razmisle (ili se svade po njuzama :)
>>
>>
>> da, kako god bilo, dobar film. a inception ce isto bit dobar, cini mi se.
>
> bolje mu je da bude, oèekivanja su mi previsoka. moram se malo smiriti.

> pratim inception od kad ga je najavio nolan. drago mi je da je dicaprio u
> igri, lik mi je svakom ulogom sve bolji i bolji. jedan od najboljih glumaca
> svoje "mlaðe" generacije, bez sumnje.
>
>

slazem se, sve bolji i bolji! odlican mi je bio u "The Gangs of NY"

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:06 PM5/26/10
to
VEki wrote:
>
>> uz Di Caprijevu glumu ne ntreba puno hintova... vrhunska ekspresija, to
>> cini velike glumce, ne moraju nista reci da gledatelj zna sta misle....
>
> ma daj molim te, di se vidi da se pravi lud?!? na kraju se vidi da je IPAK
> puko, unatoc njihovim nastojanjima da mu pomognu na taj nacin da ga izvedu
> na cistac sa onime sta radi u svom ludilu. i na kraju se vidi, to
> jednostavno nije proslo i lud, je nista se ne pravi lud, to su gluposti.
>

veki ne provociraj XD

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:05 PM5/26/10
to

samo je zenu ubio, a zena je ubila djecu

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:06 PM5/26/10
to
marky wrote:
> "Tomo" <bir...@gmail.com> wrote in message
> news:htfr38$3sd$1...@news.metronet.hr...
> > Ja sam sve ovo sku¾io,
>> osim onog da se on na kraju namjerno pravi da je lud
>
> ne sjecam se na pamet hintova, ali znam da je bilo prilicno ocito.
>
>
>

ima jedan hint na samom pocetku, kad trebaju predati oruzje, pa
se zamjenik malo stilta

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:04 PM5/26/10
to
NoXoN wrote:
> On 25.5.2010. 13:20, VEki wrote:
>>
>>> ja sam shvatio drugacije... ;)
>>
>> ma ok, sve 5, samo po cemu si to zakljucio? po kojoj sceni? na kraj
>> pameti mi to nije bilo, a obicno sve polovim, pa ono... zanima me.

>>
>
>
> neznam, jednostavno cijela ta zadnja scena, njihovi pogledi, izrazi
> lica... sve mi nekako kazuje da je on svjesno odlucio da zeli
> lobotomiju, i da je doktor to shvatio...

nije zelio zivjeti sa tom spoznajom, i nije zelio prozivjeti novu
regresiju i novu spoznaju. draza mu je bila lobotomija, a doktoru
je ono rekao iz zahvalnosti za sve sto su za njega ucinili.

doktor je to shvatio, i nije reagirao.

Marlock

unread,
May 26, 2010, 5:22:05 PM5/26/10
to
faramir wrote:
> marky wrote:
>> "Tomo" <bir...@gmail.com> wrote in message
>> news:htfr38$3sd$1...@news.metronet.hr...
>> > Ja sam sve ovo sku¾io,
>>> osim onog da se on na kraju namjerno pravi da je lud
>>
>> ne sjecam se na pamet hintova, ali znam da je bilo prilicno ocito.
>>
>>
>>
>
>
> da, ja isto nisam skuzio da se on pravi lud vec sam mislio (i dalje
> mislim) da je uistinu lud. Naime ista stvar sa Genijalnim umom (Russel
> Crowe) kad on zbog shizofrenije kaze da je svjestan da je neki lik
> proizvod njegove maste ali on ipak i dalje VIDI TAJ LIK (dakle unatoc
> tome sto taj lik ne postoji i on zna da ne postoji ali ga vidi u sobi 2
> metra od sebe)
> Dakle molim dokaz da se pravio lud....

dokaz da jest lud, pogledaj anograme imena, pred kraj filma

VEki

unread,
May 26, 2010, 5:55:51 PM5/26/10
to
On Wed, 26 May 2010 23:22:06 +0200, Marlock <marloc...@gmail.com>
wrote:

ma nisam provocirao, nego nisam skuzio, stvarno :)

idioteque.volta

unread,
May 26, 2010, 6:32:53 PM5/26/10
to
"Marlock" <marloc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:PM0004878...@miso-mudrics-macbook-pro.unknown.dom...

> Alien Predatorovski wrote:
>>> Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?
>>> Na kraju je i�ao do svjetionika, dali je to bilo radi operacije mozga?

>>
>> lud je. citavo vrijeme je pacijent bolnice. njegov "partner" detektiv
>> je zapravo psihijatar koji se nekoliko puta spomene u filmu ali ga
>> nikad nema. di caprio je ubio svoju obitelj, zavrsio u umobolnici i da
>> bi pobjegao od stvarnosti, izmislio je price o herojstvu u drugom
>> svjetskom ratu i detektivski posao. to je to.
>
> samo je zenu ubio, a zena je ubila djecu

da, to vidim da puno ljudi krivo shvati, misle da je on ubio djecu, pa kako,
zar nisu gledali film?!?
ima scena u kojoj o�ito vidi� da je ih je �ena utopila i on pla�e nad njima
kad ih jednog po jednog vadi van.

mene samo mu�i jedna stvar u tom cijelom filmu, koja je vi�e moje osobno
mi�ljenje, vjerojatno 8), a to je �to dicapriov lik ka�e da bi �ivio kao
�udovi�te zbog svega �to je u�inio, pri�a kao da je masakrirao nevine ljude
po zagorju, a u biti je ubio svoju �enu (nemojte me krivo shvatiti, ubojstvo
je to, a i bila je psihi�ka poreme�ena, svjestan sam svega toga i on je
trebao odgovarati za to), al ta �ena je vlastitim rukama utopila njihovu
djecu, pa tko je ne bio koknuo u tom trenutku kad te preplavi sav taj bijes,
ja ne da bih je ubio nego bi joj odrezao i ruke i noge do kad ne bi molila
za metak.


VEki

unread,
May 26, 2010, 8:03:49 PM5/26/10
to

> pogeldaj ponovno film i razmišljaj o njemu sat vremena i sve će ti se
> posložiti..

ma ne da mi se... tolko mi nije dobar da idem o njemu razmisljat sat
vremena :)

marky

unread,
May 27, 2010, 1:39:00 AM5/27/10
to
"Marlock" <marloc...@gmail.com> wrote in message
news:PM0004878...@miso-mudrics-macbook-pro.unknown.dom...

> spomenuo si ime Leadis. koji je anogram tom imenu ? :) i kojem liku
> iz "stvarnosti" taj anogram odgovara? lud je bio ko slapa XD

pitaj Vekija dal je skuzio :)))

master

unread,
May 27, 2010, 6:18:55 AM5/27/10
to
On 27.5.2010. 0:32, idioteque.volta wrote:
> "Marlock"<marloc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:PM0004878...@miso-mudrics-macbook-pro.unknown.dom...
>> Alien Predatorovski wrote:
>>>> Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?
>>>> Na kraju je i�ao do svjetionika, dali je to bilo radi operacije mozga?

>>>
>>> lud je. citavo vrijeme je pacijent bolnice. njegov "partner" detektiv
>>> je zapravo psihijatar koji se nekoliko puta spomene u filmu ali ga
>>> nikad nema. di caprio je ubio svoju obitelj, zavrsio u umobolnici i da
>>> bi pobjegao od stvarnosti, izmislio je price o herojstvu u drugom
>>> svjetskom ratu i detektivski posao. to je to.
>>
>> samo je zenu ubio, a zena je ubila djecu
>
> da, to vidim da puno ljudi krivo shvati, misle da je on ubio djecu, pa kako,
> zar nisu gledali film?!?
> ima scena u kojoj o�ito vidi� da je ih je �ena utopila i on pla�e nad njima

> kad ih jednog po jednog vadi van.
>
> mene samo mu�i jedna stvar u tom cijelom filmu, koja je vi�e moje osobno
> mi�ljenje, vjerojatno 8), a to je �to dicapriov lik ka�e da bi �ivio kao
> �udovi�te zbog svega �to je u�inio, pri�a kao da je masakrirao nevine ljude
> po zagorju, a u biti je ubio svoju �enu (nemojte me krivo shvatiti, ubojstvo
> je to, a i bila je psihi�ka poreme�ena, svjestan sam svega toga i on je
> trebao odgovarati za to), al ta �ena je vlastitim rukama utopila njihovu

> djecu, pa tko je ne bio koknuo u tom trenutku kad te preplavi sav taj bijes,
> ja ne da bih je ubio nego bi joj odrezao i ruke i noge do kad ne bi molila
> za metak.
>
>

To opet mozez gledat sa strane da ako je bila poremecena i ako se to
znalo, zasto je onda zivjela s djecom i ostajala sama s njima doma. Nije
joj sigurno preko noci samo doslo, aj idem ubiti djecu. U filmu nigdje
nije istaknuto da je ona od prije poremeceni i neuracunljiva, jer da je
to tako ne bi sigurno zivjela s njima, vec bi bila pod nekim nadzorom...

marky

unread,
May 27, 2010, 6:31:21 AM5/27/10
to

"idioteque.volta" <idioteq...@email.t-com.hr> wrote in message
news:htk7iq$rl0$1...@ss408.t-com.hr...

> mene samo mu�i jedna stvar u tom cijelom filmu, koja je vi�e moje osobno
> mi�ljenje, vjerojatno 8), a to je �to dicapriov lik ka�e da bi �ivio kao
> �udovi�te zbog svega �to je u�inio, pri�a kao da je masakrirao nevine
> ljude po zagorju, a u biti je ubio svoju �enu (nemojte me krivo shvatiti,
> ubojstvo je to, a i bila je psihi�ka poreme�ena, svjestan sam svega toga i
> on je trebao odgovarati za to), al ta �ena je vlastitim rukama utopila
> njihovu djecu, pa tko je ne bio koknuo u tom trenutku kad te preplavi sav
> taj bijes, ja ne da bih je ubio nego bi joj odrezao i ruke i noge do kad
> ne bi molila za metak.

krivi sebe za to sto je zanemarivao zenu i nije skuzio da je pukla..
pa to se kroz cijeli film gura.

Marlock

unread,
May 27, 2010, 6:45:35 AM5/27/10
to

XD

Marlock

unread,
May 27, 2010, 6:45:35 AM5/27/10
to
idioteque.volta wrote:
> "Marlock" <marloc...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
> grupi:PM0004878...@miso-mudrics-macbook-pro.unknown.dom...
>> Alien Predatorovski wrote:
>>>> Dali je on stvarno bio lud, ili su ga ipak oni napravili ludim?
>>>> Na kraju je i¹ao do svjetionika, dali je to bilo radi operacije mozga?
>>>
>>> lud je. citavo vrijeme je pacijent bolnice. njegov "partner" detektiv
>>> je zapravo psihijatar koji se nekoliko puta spomene u filmu ali ga
>>> nikad nema. di caprio je ubio svoju obitelj, zavrsio u umobolnici i da
>>> bi pobjegao od stvarnosti, izmislio je price o herojstvu u drugom
>>> svjetskom ratu i detektivski posao. to je to.
>>
>> samo je zenu ubio, a zena je ubila djecu
>
> da, to vidim da puno ljudi krivo shvati, misle da je on ubio djecu, pa kako,
> zar nisu gledali film?!?
> ima scena u kojoj oèito vidi¹ da je ih je ¾ena utopila i on plaèe nad njima

> kad ih jednog po jednog vadi van.
>
> mene samo muèi jedna stvar u tom cijelom filmu, koja je vi¹e moje osobno

> mi¹ljenje, vjerojatno 8), a to je ¹to dicapriov lik ka¾e da bi ¾ivio kao
> èudovi¹te zbog svega ¹to je uèinio, prièa kao da je masakrirao nevine ljude

> po zagorju, a u biti je ubio svoju ¾enu (nemojte me krivo shvatiti, ubojstvo
> je to, a i bila je psihièka poremeæena, svjestan sam svega toga i on je

> trebao odgovarati za to), al ta ¾ena je vlastitim rukama utopila njihovu
> djecu, pa tko je ne bio koknuo u tom trenutku kad te preplavi sav taj bijes,
> ja ne da bih je ubio nego bi joj odrezao i ruke i noge do kad ne bi molila
> za metak.
>
>

A gle, volio ju je, plus, ubojstvo je ubojstvo, a on se kao am. vojnik
borio protiv likova koji su ubijali zene i djecu. dakle, podsvjest
ga je automatski svrstala u red gestapovaca, i zato je i skrenuo.
previse je to bilo za njega, plus gubitak djece... plus sjecanja iz
rata...

Determinator

unread,
May 27, 2010, 9:29:24 AM5/27/10
to

"Marlock" <marloc...@gmail.com> wrote in message
news:PM0004878...@miso-mudrics-macbook-pro.unknown.dom...

> sve tocno osim zakljucka. odlazi u lobotomiju svjesno sto je napravio,


> ne zeleci opet sve iznova prozivljavati, i opet shvacati sto je
> napravio. ide hrabro

To sam i napisao...


tea.k...@gmail.com

unread,
Jul 24, 2012, 6:01:38 AM7/24/12
to
Smatram da su ga oni napravili ludim, inace to je 1954. godina, u filmu a i u knjizi se spominje Kafka, i svi pisci tog doba. Inace Kafka je napisao knjigu Proces u kojem se jasno vidi kako vlast koja se takodjer spominje i u ovom filmu pravi svoje strojeve (ljude) i da jednostavno postoji neko visi i uvijek ce bit visi i ti se moras prilagodit njihovim igrama te ja smatram tako je i on to prihvatio jer se na kraju pomirio da nema izlaza. Vlast se boji takvih ljudi bas kao i oni pa su ga odlucili ukloniti napraviti ga njihovim strojem. To se dosta da vidit i iz Kafkinog Procesa gdje je Jozef K. kriv a ne zna ni zasto jednostavno vlast je aparat vrhovni koji hoce da napravi svoje proizvode koji ce sutit i slusat i prihvatit sve njihovo. Ne znam al sam dosta citala ove knjige i to tako tumacim, mozda i nisam upravu al to je moje objasnjenje. Ne vjerujem da je ona zena u spilji tek tako izmisljena :)

master

unread,
Jul 24, 2012, 7:01:03 AM7/24/12
to


wrote in message
news:83077c25-cf19-485c...@googlegroups.com...
varas se...

evo objasnjenja:
S
P
O
I
L
E
R

Teddy Daniels ne postoji. Njegovo pravo ime je Andrew Laeddis. Nakon što je
njegova žena ubila djecu, a na poslijetku on nju, Andrew je poludio (još uz
alkoholizam i vjerovatno PTSP iz rata). Tada, pošto sam sebi nije mogao
priznati da je ubio svoju ženu, u glavi izmišlja lik Teddya i "ubojicu"
(palikuću) Laeddisa te živi dvije godine u toj iluziji (sve dok doktori na
otoku nisu uspjeli doprijeti do njegovog razuma, što im je i cilj napraviti
sa svakim pacijentom).

Najbitniji dio filma vam je rečenica pred kraj, kada Andrew kaže "Chucku"
(dr. Sheenanu) "I wonder, is it better to live like a monster, or die a good
man?". Andrew je prestao biti lud (eksperiment je uspio), ali se ujutro pred
"Chuckom" pravio da je lud, jer nije htio provesti ostatak života među
luđacima, nego odlazi na lobotomiju gdje će vjerovatno umrijeti.

Uz to, vjerovatno vam nije bila jasna Rachel Solando. Ona ne postoji,
također je dio Teddyeve mašte. Ona "Rachel" koju su kasnije "pronašli" je
ustvari medicinska sestra koja radi na otoku (možete ju vidjeti na kraju
filma kada se Andrew probudi). A "prava" Rachel koju je Teddy pronašao u
spilji je bila iluzija, kao i cijeli njegov život kao takav.

Može se govoriti i o simbolici u filmu. Najveću simboliku predstavljaju
vatra i voda. Vatra predstavlja taj izmišljeni svijet, a voda realnost.
Vatra u smislu toga da mu je žena poginula u požaru (a nije), a voda kao
mjesto gdje je njegova žena stvarno ubila djecu. Vjerovatno ste primjetili
da svaki put kad Teddy počne imati halucinacije, na sceni bude vatra svuda
okolo. Isto tako kada "sretne" Rachel Solando u spilji. Ne znam koliko ste
primjetili, ali ona vatra koju je zapalila je dosta jako svijetlila i davala
odbljesak kao svaki puta dok Teddy ima halucinacije/iluzije.

master

unread,
Jul 24, 2012, 7:07:01 AM7/24/12
to


"master" wrote in message news:julv9l$4qt$1...@ls237.t-com.hr...
--> A opet neki kazu da tni to nije istina vec da on nije ozdravio vec se
samo vratio u stanje u kojem je bio na pocetku, simbolika vatre je
istinita... on je duboko u sebi zatomio Laedissa i stvorio taj alter ego,
ali vatra djeluje kao neki podsvijesni kljuc koji otvara vrata u nj.
sjecanje i zbog tog halucinira s vatrom kao glavnim elementom jer zbog
ludila samo podsvijesno zna za pravoga sebe, ubojicu i palikucu ali svejedno
to ne moze potpuno zaboraviti. Kad na kraju kaze ono Chucku jasno se vidi
ono sto je doktor rekao, ludilo ne prestaje i stalno se vraca nakon svake
terapije.... Ova terapija vidjena u film je nije prva takva i bilo ih je
mnogo, za sve pacijente ali na njega to ne djeluje.

Marlock

unread,
Jul 26, 2012, 4:38:24 PM7/26/12
to
Sve stoji, jednimo nudim alternativno objašnjenje njegove odluke na kraju
filma: nije da nije htio provesti ostatak života među luđacima, već nije želio
živjeti sa spoznajom koju je uz pomoć doktora dobio, radije lud nego proći
kroz sve to opet, tj., živjeti s tim.

emilij...@hotmail.com

unread,
Jan 8, 2015, 3:17:38 PM1/8/15
to
Kako jebeno ne razumete? Da ona Rejčel u pećini, prava Rejčel, Tediju objašnjava sve vreme da oni u tom svetioniku rade protiv zakonite stvari, i doktor i ovi sa celog ostrva njega pokušavaju da zadrže na ostrvu tako što ga prave ludim, jer ako bi se on vratio sa ostrva, on bi njih prijavio policiji i ostrvo bi bilo zatvoreno, jebote
0 new messages