Anime iz 80ih i 90ih na području Balkana

Neph

Pozdrav ekipi.
Uzeo sam si kao osobni projekt napraviti popis animea koji su bili
dostupni u na vhs-u ili prikazivani na televiziji u 80-ima i 90-ima,
dakle pred-Pokemon era.

Razlog za to? Svako malo se dogodi da se netko sjeća ovog ili onog
animea iz djetinjstva, zna par detalja o njemu i sad ga nakon 15
godina zanima što je to bilo. Najčešće se iz opisa brzo prepozna o
kojem se animeu radi, i obično je to mala grupica od desetak animea
koji se vrte ukrug. Ali svako toliko naiđem na nešto novo, pa sam
odlučio napraviti svojevrsnu bazu s podacima kad i gdje je što bilo
prikazivano/dostupno.
S jedne strane zato jer volim ljudima pomoći da nađu što traže (i sam
sam bio u toj situaciji), a s druge jer i mene zanima što se sve tada
moglo naći kod nas i susjednim državama.
Ograničavam se na stvari koje su bile dostupne široj javnosti, dakle
vhs i tv, a ne ako se nešto nabavljalo poštom, skidalo s neta i
slično.

Pitam ovdje jer znam da se tu skupljala starija anime ekipa.
Ako ste voljni pomoći u skupljanju ovih podataka, napišite što god
znate.
Znam da je među vama bilo i onih koji su još na nekoj talijanskoj
televiziji gledali stare mecha serije, a to su podaci koji mi u
potpunosti fale, pa bih bio zahvalan ako bi netko mogao napisati čega
se sjeća.

Evo naslova koje sam do sada skupio, podaci o tome kad i gdje mi još
uvijek uglavnom fale.

Gall Force, Voltron, Saber Rider, Lily CAT, Genmu Senki Leda, Crystal
Triangle, They Were Eleven, Robotech - Hrvatska, VHS, rane 90-e
Yuki
Windaria
Mazinger, Granzort, Starzinger, Zanbot 3, Trider G7, Mazinger 7
Fist of the North Star
Guy
Candy Candy, Flower girl Lu Lu

Anime lookalikes: Clementine (francuski), Hamos the Green Chariot
(korejski)

Hvala unaprijed.

Crni Zec

Eto ja ću samo napisat jedan blog koji me vratio u djetinjstvo:
http://memorabilia.blog.hr

Marko Marenic

On 2010-11-30, Neph <g.z...@googlemail.com> wrote:
<snip>

> [...]
> Guy
> Candy Candy, Flower girl Lu Lu
>
> Anime lookalikes: Clementine (francuski), Hamos the Green Chariot

Na talijanskoj telki je ishao neki od Gundama i Galaxy Express 999.
Tog se sjecham sa ljetovanja na Cresu :)

Kao klincu su mi najvise ostali u sjechanju razni animei iz koprodukcija
sa childrens channela koji su kolali u mom drustvu i na kazetama.
The Mysterious Cities of Gold
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Mysterious_Cities_of_Gold
Ulysses 31
http://en.wikipedia.org/wiki/Ulysses_31
Spartakus/Arkadia
http://en.wikipedia.org/wiki/Spartakus_and_the_Sun_Beneath_the_Sea

--
smi!s...@kset.org

mali Djuro

A Mjeseceve ratnice?
A Kalimero?

Inace, zanima me otkud si iskopao Mazinger 7? To ti ne postoji...
A nisam bas cuo da je to bilo u rvackoj...
Samo na talijancima...
Za njih ti nije pametno popisivat, jer su u 80ima kupili valjda cijelu
dotadasnju anime produkciju...

mali Djuro

I mene zanima di taj balkan zavrsava?
Mislim, po tim mjerilima bi Peljesac trebo bit do Sarajeva...

Neph

Mazinger 7 ovo - http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5945
Al čini mi se da je to također bilo od talijana.

No dobro, vidim da već na drugom mjestu pojam balkana izaziva
nejasnoće pa mi dopusti da to preformuliram u hrvatsko i srpsko
govorno područje.

Talijane onda neću uzimati u obzir.

mali Djuro

A Pcelica Maja?

Iako je bila koprodukcija s Nijemcima, animacija je Made in Japan.

mali Djuro

On 30/11/10 19:31, Neph wrote:
> Mazinger 7 ovo -http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=5945

Ajoj, pa to je neka jeftina korejska kopija...
Znaci nije naime (po definiciji, anime je animirani film nastao u Japanu)

Naime, Go Nagaijeva Mazinger saga sadrzi:

Mazinger Z (1972.-1974.)
Great Mazinger (1974.-1975.)
God Mazinger (1984.)
Mazinkaiser (OVA) (2001.)
Shin Mazinger Shōgeki! Z-Hen (2009.)

+ jos stogod kratkih filmica Mazinger protiv ovog i onog...

Neph

Znam što je anime, hvala :D
Nego to se nalazi na anidb.net, a oni u pravilu nemaju korejskih već
samo japanske stvari, pa sam logično zaključio da je anime. Bit će da
im se potkralo ovo.

Hvala inače.

Prva verzija updejtanog popisa sutra.

fraGerrard