Dragon Ball Z na RTL-u

fbelic

Danas sam se nešto ranije probudio i naletio na prve dvije epizode
Dragon Ball Z-a na RTL-u.

Sinkronizacija je očajna prvih 5 minuta, ali se brzo navikneš. Nema
reklama za vrijeme epizode.

Za nekog tko nije gledao sve epizode ili ih je gledao na jeziku koji
baš ne razumije (npr. ja sam gledao na njemačkom), ovo je dobra
prilika.

TheOFFman

baą ne razumije (npr. ja sam gledao na njemačkom), ovo je dobra
prilika.

Po meni se to isplati gledati samo na japanskom, sve ostalo je kastriranje.

TheOFFman

> Po meni se to isplati gledati samo na japanskom, sve ostalo je
> kastriranje.

Ovo sam napisao bez da sam cuo kako zvuci na hrvatskom, sad kad sam cuo sam
shvatio koliko sam ustvari bio u pravu.