Captain Harlock (Albator) Trailer 2010

Alita

http://www.youtube.com/watch?v=24HC4vmEH1A

..iskreno ne znam sto da mislim o tome kako ce ispasti.

mali Djuro

Hm...
Mene plase dvije stvari...
Najvise najava americkim glasom...
A onda ocigledna priprema za 3d...

Ali ne treba zaboraviti da poucen nekim neugodnim iskustvima iz davne
proslosti stari ljisac Matsumoto ima apsolutnu kontrolu nad svojim
likovima...
A nesto mi govori da ga 3D sam po sebi impresionira manje nego mene...

TFO

"mali Djuro" <mali...@vrtic.hr> wrote in message

A nema komentara na Yamato film? :)

LangBaoBao

On Sat, 03 Jul 2010 21:01:07 +0200, mali Djuro <mali...@vrtic.hr>
wrote:

Slazem se, ni mene pretjerano ne impresionira 3D. Ne znam,
pretpostavljam da cemo vidjeti sta ce se desiti. Sam trailer mi se
cini malo previse akcijski orjentiran. Doduse kao zagrizeni fan EVE
onlinea moram primjetiti da mi se cini da je netko gledao trailere za
doticni prije nego je radio scene bitke u svemiru...

LangBaoBao (aka. Tauril)

"Tko kaze da marmelada ne osnazuje!"
--Prvi od stroja, Das Boot

Bladery

"LangBaoBao" <langb...@nomailexists.net> wrote in message

> Doduse kao zagrizeni fan EVE
> onlinea moram primjetiti da mi se cini da je netko gledao trailere za
> doticni prije nego je radio scene bitke u svemiru...

Ajme, Eve Online, koja je to zaraza jebote. Bjezim od toga uspjesno vec
godinama, onda me uhvati malo volja, pa bacim 2 sedmice triala i vidim da
utucem 18h dnevno na grind :(

Jadna mi majka ako ikada uzmem preplatu...

--
Blade_Ry
---