Halo!

Rowe

Ima li tu koga?

grizzly

Rowe wrote:
> Ima li tu koga?

Nema. :)

BladeRy

"grizzly" <no....@hate.spam> wrote in message
news:hv4kn9$9ti$1...@ss408.t-com.hr...

> Rowe wrote:
>> Ima li tu koga?
>
> Nema. :)

Svi pomrli i isli na forum..... :)

maliDjuro

Prestali se druzit i samo gledaju animeje...

--
OMAE WA MOU SHINDEIRU!

LangBaoBao

On Mon, 14 Jun 2010 12:42:19 +0200, maliDjuro <mali...@t-com.hr>
wrote:

>Prestali se druzit i samo gledaju animeje...

A ostale su samo ljusture...

LangBaoBao (aka. Tauril)

"Tko kaze da marmelada ne osnazuje!"
--Prvi od stroja, Das Boot

BladeRy

"LangBaoBao" <langb...@nomailexists.net> wrote in message

> A ostale su samo ljusture...
>
> LangBaoBao (aka. Tauril)

Hah, nisam jedini koji jos prati ovu grupu, iako nema vise nista na njoj :(
A i forum je odapeo, bar onaj net-junkie.

Anyway, Eva 2.22 je ispunila sva moja ocekivanja :))))

mali Djuro

Hmmm.... Eva...
Ja sam jos na pravim kljasikima...
Zadnji pao Maison Ikkoku...
I moram priznat da stari Japanci nisu puno drukciji od pravih Hrvata...
Samo traze priliku da se dobro cuga u drustvu...

BladeRy

"mali Djuro" <mali...@vrtic.hr> wrote in message

> Hmmm.... Eva...
> Ja sam jos na pravim kljasikima...

Eva je klasik...15god staro. Rebuild ne racunam, al cekanje 1-2 godine do
novog filma, pa onda jos cca 1 godinu d izadje BR sa remasteranim scenama,
jos bolje je sta 2.22 nisam nasao nista nego 1 cam rip, toliko o piratluku
:)

> Zadnji pao Maison Ikkoku...
> I moram priznat da stari Japanci nisu puno drukciji od pravih Hrvata...
> Samo traze priliku da se dobro cuga u drustvu...

O yeah, those clasics. :)

Kmikovski

pozdrav svima , pitanje koje sam i sam htio postaviti... Maison Ikkoku,
znači isplati se pogledati... pitam zato ąto nisam dugo pogledao nekakav
anime a gleda mi se, jednostavno ne stignem ...posao, razne obaveze,
djevojče... tako da dugo nista... pa reko ako je Maison Ikkoku vrijedan, da
ga pogledam???

"Rowe" <dart...@gmail.com> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hv2q6t$plc$1...@ss408.t-com.hr...

LangBaoBao

On Thu, 17 Jun 2010 07:57:48 +0200, "Kmikovski" <kmik...@yahoo.com>
wrote:

> [...]
>anime a gleda mi se, jednostavno ne stignem ...posao, razne obaveze,
>djevojče... tako da dugo nista... pa reko ako je Maison Ikkoku vrijedan, da

Pa, ako ti se svidjelo ista od Rumiko Takahashi rekao bi da. Doduse
ima nekih 30 godina sad, ali jos je uvijek popularan...

mali Djuro

Meni je jedino Urusei Yatsura od tete Rumiko bolji nego Maison Ikkoku...
Krasni likovi s kojima se mozes sazivit...
Posebno s onima koji stalno idu cugat :-)))

Kmikovski

Urusei Yatsura i Maison Ikkoku... probati obadvoje OKI DOKI- Hvala na
odgovorima

"mali Djuro" <mali...@vrtic.hr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:hvdv3v$s8t$1...@ss408.t-com.hr...

emptee

"maliDjuro" <mali...@t-com.hr> wrote in message

> Prestali se druzit i samo gledaju animeje...
>
> --
> OMAE WA MOU SHINDEIRU!

a neki cak ni to :P