kad vec ima nekog

sisco

treba mi neki dobar izvor za novija izdanja raznih anime-a. nekad davno bi
netko na grubi nabacio sukus onoga sto valja u novoj sezoni no tako nesto je
stvar proslosti pa me zanima neki forum/bklog sta god gdje se moze dobiti
dobre preporuke po sezonama.

s obzirom da se se na anime vracam jednom ili dvaput godisnje, uvijek je
malo naporno kretati u istragu sta treba probati a sta ne, gdje itd.

hvala

mali Djuro

Ako gledas jednom ili dvaput godisnje, onda ti je najsigurnije potrazit
nesto od Gainaxa ili Madhouse produkcije, to bar ne mozes promasit...
Evo ti par koji su se meni svidjeli u zadnjih par godina...
Higurashi no naku... (nekoliko serijala)
Ergo Proxy
Tokyo Magnitude 8
Code Geass
Black Lagoon
Ride Back
Aoi Bungaku

Alita

Foruma ima sad nekoliko, guglaj valjda, a mogu ti preporuciti nekoliko
serija od prosle godine (ovu jos nisam proucavala) -
Michiko to Hatchin
Eve no jikan
Casshern Sins
i Tytania (iako ju nisam stigla dovrsiti)
I nesto sto nije od prosle godine - Tengen Toppa Gurren Lagann

sisco

hvala. vecinu preorucenog sam pogledao, no naslo se par novih imena. problem
sa goolanjem je sto ima hrpva izvora i preporuka, pa treba vremena dok se ne
nadje neko mjesto sa kvalitetnim preporukama. morat cu se ipak malo napatiti
za ove najnovije stvari :p

Eden of the East je odlican, to je zadnje sto sam gledao od prosle sezone.

innuit

"Alita" <anell...@gmail.com> wrote in message

> i Tytania (iako ju nisam stigla dovrsiti)

nemas beda, ionako nema kraja :P