Ime jednog anime iz kraja 90-tih

lopollo

Zanima me ime jedne anime serije, iz kraja 90-tih. Radnja je otprilike
ovakva: u jednom dvoristu su pronasli portal na drugi planet i to je
neka grupa ljudi iskoristila i teleportirala se na taj planet. U
sjecanju mi je ostalo jos da je taj planet uglavnom stjenoviti i ima
jedna scena gdje su stjene u obliku frule, pa kad puse vjetar, onda
stvaraju zvukove.

lopollo

Sjesam se jos jednog detalja, mislim da je taj anime bio francuski.

mali Djuro

Ako je francuski, onda nije anime...

lopollo

On 16.12.2010 11:09, mali Djuro wrote:
> Ako je francuski, onda nije anime...

Ok, ali je u manga stilu, a mozda je francusko-japanska koprodukcija pa
je anime :)

mali Djuro

Jel to mozda onaj cjelovecernji spot od Daft Punk Inter5tella 5555?

lopollo

On 16.12.2010 16:11, mali Djuro wrote:
> Jel to mozda onaj cjelovecernji spot od Daft Punk Inter5tella 5555?
ne