Kanal VOX

Alemann

Sjeća li se netko kada je njemački kanal VOX emitirao japansku
animaciju u gluho doba noći? To mi je bio prvi uzlet u taj svijet. Ah,
to su bili dani! :-)

eagl...@gmail.com

Ja, jednom sam tako gledao RoLW. Nisam niš kužio ni titl ni jezik, al'
je bilo zabavno. :D

Alemann

On Feb 22, 11:47 am, "eagle1...@gmail.com" <eagle1...@gmail.com>
wrote:

> Ja, jednom sam tako gledao RoLW. Nisam niš kužio ni titl ni jezik, al'
> je bilo zabavno. :D

Kada je znao biti cjelonoćni maraton, uzeo sam dvije VHS kazete od
četiri sata pa navio sat da me digne u pola četiri da zamjenim prvu s
drugom. U ono doba to što je ostalo na kazetama je bilo kao rijetko
blago. Nostalgija! :-)