One Piece

Morgan

Ak netko ima na japanskom sa engleskim subovima, treba mi od 150e
epizode nadalje pa ak bi se mogli nes dogovorit bila bi jako
zahvalna :)

sisco

> Ak netko ima na japanskom sa engleskim subovima, treba mi od 150e
> epizode nadalje pa ak bi se mogli nes dogovorit bila bi jako
> zahvalna :)

http://arutha.hopto.org:5000/ - sve one piece epizode u HQ

botu mozes pristupiti na nakama-fansubs @rizon

Morgan

da, ali problem je bas u tom da trenutno ne mogu downloadat seriju jer
imam problema s net-om, zato trazim ako neko ima skinute da se
dogovorimo za neku razmjenu/kompenzaciju

sisco

> da, ali problem je bas u tom da trenutno ne mogu downloadat seriju jer
> imam problema s net-om, zato trazim ako neko ima skinute da se
> dogovorimo za neku razmjenu/kompenzaciju

hmm, ja imam do negdje 320te, tada sam prestao pratiti. Ako si iz Zg-a, na
eksternom hardu su pa si prebaci. Ne znam koliko si gledao i koliko su ti
vazni, no ako nekim slucajem volis filere, njih nema.

Morgan

to bi bilo super, sam reci kad ces imat vremena da se dogovorimo :)