Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Suma summarum i piratstvo kao bolji izbor

15 views
Skip to first unread message

Goran Marinić

unread,
Feb 3, 2012, 10:11:45 PM2/3/12
to

Kupio film. Odmah ga prebacio u kolekciju i pogledao. Krenuo spremiti
DVD u kutiju s ostalim fizičkim medijima kad mi padne na pamet da bih
mogao pogledati dodatke. Ubacim DVD pa me dočeka "piratstvo je zločin"
koji se ne može preskočiti pa onda još malo logoa... Uvijek se osjetim
kao majmun kad to vidim.


P.S. Jebali te podnaslovi, Kontinentalu.

a

unread,
Feb 4, 2012, 5:13:53 AM2/4/12
to

> P.S. Jebali te podnaslovi, Kontinentalu.

mislis Continentalu!

suljone

unread,
Feb 4, 2012, 5:50:59 AM2/4/12
to

"Goran Marinić" <sfgm...@filozof.ffzg.hr> wrote in message
news:jgi7ku$p6k$1...@news2.carnet.hr...
>
> Kupio film. Odmah ga prebacio u kolekciju i pogledao.


svaka cast,radi takvih kao ti se jos uvijek snimaju filmovi i onda mi imamo
kaj skidat i gledat..:) samo tak nastavi i sve bu ok za sve nas..:)

panoramix

unread,
Feb 4, 2012, 5:59:20 AM2/4/12
to
On 4 velj, 11:50, "suljone" <su...@suljone.com> wrote:
> "Goran Marinić" <sfgma...@filozof.ffzg.hr> wrote in message
a kak znaš da bu ti on stavil film gore za skinut? meni se on čini kao
neki uštogljeni debil koji to nikad ne bi napravil. ja sam taj koji
podržava obje strane i čim kupim original dvd bude na torentima nakon
par dana, pa skidaj, hi hi

Alien Predatorovski

unread,
Feb 4, 2012, 6:41:37 AM2/4/12
to
ja jos uvijek prodajem 15 komada ovog filma ali mislim da necu
prodavati jer ce za 2 g ovaj film biti genijalni raritet

originalni poštar

unread,
Feb 4, 2012, 6:49:08 AM2/4/12
to
istina , to je sranje.
bilo bi fer da se moze preskocit vec kad se kupi.

Vanja Tarczay

unread,
Feb 4, 2012, 7:46:21 AM2/4/12
to
On 2/4/12 4:11 AM, Goran Marinić wrote:
>
> Kupio film. Odmah ga prebacio u kolekciju i pogledao. Krenuo spremiti
> DVD u kutiju s ostalim fizičkim medijima kad mi padne na pamet da bih
> mogao pogledati dodatke. Ubacim DVD pa me dočeka "piratstvo je zločin"
> koji se ne može preskočiti pa onda još malo logoa... Uvijek se osjetim
> kao majmun kad to vidim.

Potpuno se slažem, izdavači su glupi kao ona stvar - otežavaju gledanje
nama koji kupujemo proizvode, dok oni koji samo skidaju i kradu nemaju
nikakvih otežavajućih okolnosti...

Jedna atomska bomba na mjesto njihovog godišnjeg summita u pravo vrijeme
možda bi riješila stvar...

--
Vanja

ToMo

unread,
Feb 4, 2012, 2:19:49 PM2/4/12
to
Vanja Tarczay wrote:
> Jedna atomska bomba na mjesto njihovog godišnjeg summita u pravo vrijeme
> možda bi riješila stvar...

Mislim da je ovo nase skidanje s torrenta najbolji nacin borbe.
:)
--
ToMo

Shran

unread,
Feb 4, 2012, 3:41:18 PM2/4/12
to

"Goran Marinić" <sfgm...@filozof.ffzg.hr> wrote in message
news:jgi7ku$p6k$1...@news2.carnet.hr...
>
> Kupio film. Odmah ga prebacio u kolekciju i pogledao. Krenuo spremiti DVD
> u kutiju s ostalim fizičkim medijima kad mi padne na pamet da bih mogao
> pogledati dodatke. Ubacim DVD pa me dočeka "piratstvo je zločin" koji se
> ne moľe preskočiti pa onda joą malo logoa... Uvijek se osjetim kao majmun
> kad to vidim.

Evo to je upravo to
http://cache.gawkerassets.com/assets/images/17/2010/02/pirate-vs-pay.png


D

unread,
Feb 4, 2012, 4:58:59 PM2/4/12
to


--


"Shran" <so...@no.mail> wrote in message news:jgk55r$kf$1...@ss408.t-com.hr...
:-)


Goran Marinić

unread,
Feb 4, 2012, 8:12:53 PM2/4/12
to
On 4.2.2012. 11:13, a wrote:
>
>> P.S. Jebali te podnaslovi, Kontinentalu.
>
> mislis Continentalu!

Zapanjen sam. Uspio si nešto citirati. Još samo malo truda pa ćeš to
raditi po svim pravilima.

Goran Marinić

unread,
Feb 4, 2012, 8:13:03 PM2/4/12
to
On 4.2.2012. 21:41, Shran wrote:
> Evo to je upravo to
> http://cache.gawkerassets.com/assets/images/17/2010/02/pirate-vs-pay.png

Aha. Taj sam link ostavio ovdje prije skoro dvije godine.

majstor

unread,
Feb 5, 2012, 2:16:56 AM2/5/12
to
"Shran" <so...@no.mail> wrote in message news:jgk55r$kf$1...@ss408.t-com.hr...
>
Ziva istina. A najgore je na crticima, kupim klinkama crtic na kiosku, onda
prvo izbor jezika, pa 5 minuta reklama, pa izbor jezika, pa praven
napomene,... Dodje mi da ga prvo presnimim na DVD-R, pa ga onda pustim da
gledaju, otprilike treba isto vremena, a ne trujem djecu reklamama za
igracke koje ne mogu preskociti


Alien Predatorovski

unread,
Feb 5, 2012, 5:49:52 AM2/5/12
to
> Ziva istina. A najgore je na crticima, kupim klinkama crtic na kiosku, onda
> prvo izbor jezika, pa 5 minuta reklama, pa izbor jezika, pa praven
> napomene,... Dodje mi da ga prvo presnimim na DVD-R, pa ga onda pustim da
> gledaju, otprilike treba isto vremena, a ne trujem djecu reklamama za
> igracke koje ne mogu preskociti

tako ti je to kad postujes zakon :) i usput "trujes" djecu sranjim od
reklama

El Viejo Dragon

unread,
Feb 5, 2012, 9:24:28 AM2/5/12
to
On 5.2.2012 8:16, majstor wrote:
> Dodje mi da ga prvo presnimim na DVD-R, pa ga onda pustim da
> gledaju, otprilike treba isto vremena, a ne trujem djecu reklamama za
> igracke koje ne mogu preskociti

Svi koje znam a imaju malu djecu to rade vec godinama

Shran

unread,
Feb 5, 2012, 11:52:35 AM2/5/12
to

"Goran Marinić" <sfgm...@filozof.ffzg.hr> wrote in message
news:jgkl2v$1tr$6...@news2.carnet.hr...
>
>> http://cache.gawkerassets.com/assets/images/17/2010/02/pirate-vs-pay.png
>
> Aha. Taj sam link ostavio ovdje prije skoro dvije godine.

Pa dobro, valjda nemaš nikakav (C) na taj link ? :-)


ToMo

unread,
Feb 5, 2012, 12:50:12 PM2/5/12
to
Svi koje znam skidaju crtice s THRa i slicnih, DVDove jos kupuju samo
dide i babe.
No istovremeno, i dalje vidim hrpu ekipe po videotekama, pa me bas
zanima koliki postotak skida a koliki iznajmljuje.
--
ToMo

majstor

unread,
Feb 5, 2012, 1:12:57 PM2/5/12
to
"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jgmfhe$bpp$2...@ss408.t-com.hr...
> El Viejo Dragon wrote:
>> On 5.2.2012 8:16, majstor wrote:
>>> Dodje mi da ga prvo presnimim na DVD-R, pa ga onda pustim da
>>> gledaju, otprilike treba isto vremena, a ne trujem djecu reklamama za
>>> igracke koje ne mogu preskociti
>>
>> Svi koje znam a imaju malu djecu to rade vec godinama
>
> Svi koje znam skidaju crtice s THRa i slicnih, DVDove jos kupuju samo dide
> i babe.


Ovisi koji crtic.
DVD Pepa Pig (odlican za malu djecu) u One2Play kosta samo 10kn



Arminio Grgic

unread,
Feb 6, 2012, 3:26:52 AM2/6/12
to
On 4 velj, 04:11, Goran Marinić <sfgma...@filozof.ffzg.hr> wrote:
> Kupio film. Odmah ga prebacio u kolekciju i pogledao. Krenuo spremiti
> DVD u kutiju s ostalim fizičkim medijima kad mi padne na pamet da bih
> mogao pogledati dodatke. Ubacim DVD pa me dočeka "piratstvo je zločin"
> koji se ne može preskočiti pa onda još malo logoa... Uvijek se osjetim
> kao majmun kad to vidim.

Vidim da cu morato ozivjeti katalog losih DVD izdanja :)
http://www33.brinkster.com/stoplosidvd/

> P.S. Jebali te podnaslovi, Kontinentalu.

Stvarno - da li ti mozes aktivirati HR titlove? Koliko znam, film je u
kinima imao prijevod na mjestima gdje prica "obitelj". Na DVDu postoji
opcija za "hrvatski" titl, ali titl se ne pojavljuje - a koliko vidim,
ni nema ga tj. samo je jedan jedini titl gore i to engleski.

!?




ToMo

unread,
Feb 6, 2012, 3:35:44 AM2/6/12
to
On 02/05/2012 07:12 PM, majstor wrote:
> Ovisi koji crtic.
> DVD Pepa Pig (odlican za malu djecu) u One2Play kosta samo 10kn

Ih, ima pepe na THRu ko blata.
:)
--
ToMo

majstor

unread,
Feb 6, 2012, 5:00:19 AM2/6/12
to
"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jgo3d4$km0$1...@sunce.iskon.hr...
Sinhronizirano?
10kn mi stvarno nije problem platiti, a klinke svaki DVD gledaju valjda 10
puta prije nego im dostadi sto znaci da traje barem 3 tjedna. Jedini su
problem reklame za One2Play


ToMo

unread,
Feb 6, 2012, 5:26:51 AM2/6/12
to
On 02/06/2012 11:00 AM, majstor wrote:
> "ToMo"<To...@Mo.To> wrote in message news:jgo3d4$km0$1...@sunce.iskon.hr...
>> Ih, ima pepe na THRu ko blata.
>
>
> Sinhronizirano?
> 10kn mi stvarno nije problem platiti, a klinke svaki DVD gledaju valjda 10
> puta prije nego im dostadi sto znaci da traje barem 3 tjedna. Jedini su
> problem reklame za One2Play

Naravno. Sto mislis, otkud to dodje na THR?
:)
--
ToMo

panoramix

unread,
Feb 6, 2012, 5:57:08 AM2/6/12
to
On 6 velj, 11:26, ToMo <T...@Mo.To> wrote:
> On 02/06/2012 11:00 AM, majstor wrote:
>
> > "ToMo"<T...@Mo.To>  wrote in messagenews:jgo3d4$km0$1...@sunce.iskon.hr...
> >> Ih, ima pepe na THRu ko blata.
>
> > Sinhronizirano?
> > 10kn mi stvarno nije problem platiti, a klinke svaki DVD gledaju valjda 10
> > puta prije nego im dostadi sto znaci da traje barem 3 tjedna. Jedini su
> > problem reklame za One2Play
>
> Naravno. Sto mislis, otkud to dodje na THR?
> :)
> --
> ToMo

s partisa...

a

unread,
Feb 6, 2012, 7:01:40 AM2/6/12
to
a i poštivanje tuđih prava je nekaj do cega bi ljudima trebalo biti
stalo, ukoliko želimo bit boje društvo! Ali uz ovkava razmišljanja ne
bumo mi daleko...

Cose

unread,
Feb 6, 2012, 7:06:03 AM2/6/12
to
On Mon, 6 Feb 2012 11:00:19 +0100, "majstor" <majs...@post.t-com.hr>
wrote:

>>> Ovisi koji crtic.
>>> DVD Pepa Pig (odlican za malu djecu) u One2Play kosta samo 10kn
>>
>> Ih, ima pepe na THRu ko blata.
>
>Sinhronizirano?

Ima svega syncano - sa telke i DVD-a. Samo navrati do mene jedan dana
sa dovoljno velikim diskom... :)


>10kn mi stvarno nije problem platiti, a klinke svaki DVD gledaju valjda 10
>puta prije nego im dostadi sto znaci da traje barem 3 tjedna. Jedini su
>problem reklame za One2Play

I onda na tih 10kn koje si isao platiti da budes korektan prema njima
onda potrosis jos sat vremena da izbacis njihove govnarije - ne hvala.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

a

unread,
Feb 6, 2012, 7:14:47 AM2/6/12
to
samo treba znat bolje baratat uređajima za repredukciju i reklame se
(vecinom) mogu preskocit...cak i kad se ne mogu direktno preskocit mogu
se premotat kaj dolaskom digitalije nije problem...cudno da vi
svercerceri (lopovi) s grupe .uredaji to ne znate!

panoramix

unread,
Feb 6, 2012, 8:15:10 AM2/6/12
to
On 6 velj, 13:06, Cose <firstname.lastn...@gmail.com> wrote:
> On Mon, 6 Feb 2012 11:00:19 +0100, "majstor" <majst...@post.t-com.hr>
pa uložite u pošteni player za koji postoji frmver koji to automatski
izbacuje, a ne imate one kaj dobijete uz prašak za veš pa kukate :-)

panoramix

unread,
Feb 6, 2012, 8:19:17 AM2/6/12
to
moram priznat da sam i sam ostao osupnut elementarnom debilnošću
kuknjave, količinski i sadržajem :-D

majstor

unread,
Feb 6, 2012, 10:49:54 AM2/6/12
to
"Cose" <firstname...@gmail.com> wrote in message
news:legvi7p72fdips9cf...@4ax.com...

>>> DVD Pepa Pig (odlican za malu djecu) u One2Play kosta samo 10kn
>>
>> Ih, ima pepe na THRu ko blata.

Vjerujem da THR nije http://www.hollywoodreporter.com/ :-)

>>Sinhronizirano?

> Ima svega syncano - sa telke i DVD-a. Samo navrati do mene jedan dana
> sa dovoljno velikim diskom... :)

Posalji mailom :-)
Nemam potrebe za velikim kolicinama crtica, ove moje jedan DVD gledaju
nekoliko tjedana, pa kad kupim 3 miran sam ohohoho....

>>10kn mi stvarno nije problem platiti, a klinke svaki DVD gledaju valjda 10
>>puta prije nego im dostadi sto znaci da traje barem 3 tjedna. Jedini su
>>problem reklame za One2Play
>
> I onda na tih 10kn koje si isao platiti da budes korektan prema njima
> onda potrosis jos sat vremena da izbacis njihove govnarije - ne hvala.

E, pa to je ono sto me zivcira. No ajde kad su jeftini, ali i ista je stvar
i s filmovima koje platits 100-200kn, jednostavnije je izripati samo film i
onda pogledati film nego gledati sva ta sra... ispred filma


Alien Predatorovski

unread,
Feb 6, 2012, 11:35:49 AM2/6/12
to
> a i poštivanje tuđih prava je nekaj do cega bi ljudima trebalo biti
> stalo, ukoliko želimo bit boje društvo! Ali uz ovkava razmišljanja ne
> bumo mi daleko...

i sjevernokorejanci dijele tvoje misljenje :)

Goran Marinić

unread,
Feb 6, 2012, 8:50:07 PM2/6/12
to
On 5.2.2012. 17:52, Shran wrote:
>
> Pa dobro, valjda nemaš nikakav (C) na taj link ? :-)

Pomalo mi je smiješno kad mi netko ilustrira ono što sam rekao mojom
vlastitom ilustracijom.

Goran Marinić

unread,
Feb 6, 2012, 8:51:30 PM2/6/12
to
Samo treba znati... Postoji li neko područje života na koje ta mudrost
nije primjenjiva?

ToMo

unread,
Feb 7, 2012, 3:18:15 AM2/7/12
to
On 02/06/2012 11:57 AM, panoramix wrote:
>> Naravno. Sto mislis, otkud to dodje na THR?
>> :)
>> --
>> ToMo
>
> s partisa...

HR sync verzije rjedje. Nadje ih se i na partisu, ali puno cesce su
slovenske. Tako da uglavnom kad dodje hrsync dvd u videoteke, dan-dva
nakon eto ti njih na THRu.
--
ToMo

noname

unread,
Feb 7, 2012, 3:28:06 AM2/7/12
to


"Arminio Grgic" wrote in message
news:7524d48f-42d5-4a87...@gi10g2000vbb.googlegroups.com...

>cut

jep nema ga, zgleda da je kontinental opetnekaj zajebal... ili vti, oni su
proizvođač



panoramix

unread,
Feb 7, 2012, 3:38:06 AM2/7/12
to
meni thr ide na kurac sa svojim seedanjem gdje ak nekaj ne skineš u
prva tri dana od kad se pojavi kasnije skidaš brzinom puža. ono,
treker utočište za zadnje debile. i kad god nešto ima i na partisu
skidam od tamo, to je za thr televizor u boji.

ToMo

unread,
Feb 7, 2012, 3:47:45 AM2/7/12
to
On 02/07/2012 09:38 AM, panoramix wrote:
> meni thr ide na kurac sa svojim seedanjem gdje ak nekaj ne skineš u
> prva tri dana od kad se pojavi kasnije skidaš brzinom puža. ono,
> treker utočište za zadnje debile. i kad god nešto ima i na partisu
> skidam od tamo, to je za thr televizor u boji.

Je, ja THR koristim kad nema na partisu. Ili kad s partisa treba skinut
50 GB koji nije freeleech, a na THRu treba samo izdrzati 3 dana
seedanja. Ali kako sam u zadnje vrijeme nabio jedno 120 GB plusa u
uploadu, imam rezerve. Samo kako je krenulo, ne znam dokle. Eto btjunkie
prdnuo, a on mi je bio super za starije filmove...
--
ToMo

Goran Marinić

unread,
Feb 7, 2012, 4:13:22 AM2/7/12
to
On 4.2.2012. 11:59, panoramix wrote:
> On 4 velj, 11:50, "suljone"<su...@suljone.com> wrote:
>>
>> svaka cast,radi takvih kao ti se jos uvijek snimaju filmovi i onda mi imamo
>> kaj skidat i gledat..:) samo tak nastavi i sve bu ok za sve nas..:)
>
> a kak znaš da bu ti on stavil film gore za skinut? meni se on čini kao
> neki uštogljeni debil koji to nikad ne bi napravil. ja sam taj koji
> podržava obje strane i čim kupim original dvd bude na torentima nakon
> par dana, pa skidaj, hi hi

Ja sam ga shvatio ovako: "on kupuje film pa će izgladnjeli umjetnici
imati za jelo i snimiti još filmova". Očekivao bih sličan komentar od
tebe, samo bez odobravajućeg tona: "Radi uštogljenih debila kao tebe se
još uvijek snimaju filmovi i onda mi imamo kaj skidat i gledat.. Samo
tak nastavi da od tebe bu bar malo koristi za sve nas..."

panoramix

unread,
Feb 7, 2012, 4:16:14 AM2/7/12
to
mariniraniću, ti si nekaj gadno zabrijal ;-)

panoramix

unread,
Feb 7, 2012, 4:11:53 AM2/7/12
to
ja nikad čuo za taj btjunkie i megaupload dok se nisu ugasili, sve
staro kaj sam ikad trebao našao na isohunt, pirate bay, emule, a
zadnjih godinu dana od kickass nema bolje ni po sadržaju ni po
funkcijama, daleko su najbolji.

panoramix

unread,
Feb 7, 2012, 4:19:51 AM2/7/12
to
a taman se spremam po kijametu prošetat do preradovićeve, sad smi mi
ubil volju...

ToMo

unread,
Feb 7, 2012, 5:05:08 AM2/7/12
to
On 02/07/2012 10:11 AM, panoramix wrote:
> ja nikad čuo za taj btjunkie i megaupload dok se nisu ugasili, sve
> staro kaj sam ikad trebao našao na isohunt, pirate bay, emule, a
> zadnjih godinu dana od kickass nema bolje ni po sadržaju ni po
> funkcijama, daleko su najbolji.

A cuj, masa njih ima iste stvari, pa je maltene svejedno gdje trazis.
Ovi koje si nabrojao osim emule su sve javni trackeri?
--
ToMo

panoramix

unread,
Feb 7, 2012, 5:53:02 AM2/7/12
to
da..a kickass ima stvarno dobre funkcije za podesit kad si ulogiran.

noname

unread,
Feb 7, 2012, 9:05:39 AM2/7/12
to


"panoramix" wrote in message
news:caa8b1dd-c180-45bc...@hs8g2000vbb.googlegroups.com...



>a taman se spremam po kijametu prošetat do preradovićeve, sad smi mi
>ubil volju...

ma odi, imas engleski titl. obavezno ga ukljuci. narocito pred kraj. jer bez
titla film dosta gubi, narocito na kraju kad sanjin podjebava jongbloda.

Arminio Grgic

unread,
Feb 7, 2012, 10:11:01 AM2/7/12
to
On 7 velj, 09:28, "noname" <morpheus_...@yahoo.com> wrote:
Nevjerojatno! Pa zar nitko nakon authoringa nije ni pogledao DVD !?!?
Kvaliteta kontrole je za njih nepoznat pojam... >:(

Shran

unread,
Feb 7, 2012, 12:47:07 PM2/7/12
to

"Goran Marinić" <sfgm...@filozof.ffzg.hr> wrote in message
news:jgq008$o8b$1...@news2.carnet.hr...
>>
>> Pa dobro, valjda nemaą nikakav (C) na taj link ? :-)
>
> Pomalo mi je smijeąno kad mi netko ilustrira ono ąto sam rekao mojom
> vlastitom ilustracijom.

Pojma nemam, znam jedino da tu sliku imam u favoritima već godinama (stavio
sam ju tamo jer mi je bila simpatična) a dal je to tvoja ilistracija ili
ilustracija Pere Loľača svejedno mi je :-)



movie

unread,
Feb 9, 2012, 12:31:49 PM2/9/12
to

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jgmfhe$bpp$2...@ss408.t-com.hr...

> No istovremeno, i dalje vidim hrpu ekipe po videotekama, pa me bas zanima
> koliki postotak skida a koliki iznajmljuje.




S obzirom da su videoteke rijetke poput obrti za potkivanje konaja, gdje
si majstore vidio te hrpe i te videoteke?


movie

unread,
Feb 9, 2012, 12:35:00 PM2/9/12
to

"majstor" <majs...@post.t-com.hr> wrote in message
news:jgo8fk$ba$3...@ss408.t-com.hr...

> 10kn mi stvarno nije problem platiti, a klinke svaki DVD gledaju valjda 10
> puta prije nego im dostadi sto znaci da traje barem 3 tjedna. Jedini su
> problem reklame za One2Play



Još uvijek je to preskupo! Kada uz taj crtić po toj cijeni dobiješ i 10
kn, tada možemo govoriti o povoljnoj kupnji. Bar tako razmišlja velika
većina ljubitelja filma..


ToMo

unread,
Feb 10, 2012, 3:09:04 AM2/10/12
to
On 02/09/2012 06:31 PM, movie wrote:
> S obzirom da su videoteke rijetke poput obrti za potkivanje konaja, gdje
> si majstore vidio te hrpe i te videoteke?

U Puli, u naselju Vidikovac, videoteka se zove Avantura
(http://www.avantura.hr/), prepuna filmova i u tih pol sata sto sam s
malom bio tamo, uslo je i izaslo jedno 20ak ljudi, svaki s 2 do 3 filma
u ruci.
--
ToMo

NN

unread,
Feb 10, 2012, 3:52:32 AM2/10/12
to
On 9.2.2012 18:35, movie wrote:

>> > 10kn mi stvarno nije problem platiti, a klinke svaki DVD gledaju valjda 10
>> > puta prije nego im dostadi sto znaci da traje barem 3 tjedna. Jedini su
>> > problem reklame za One2Play
>
> Još uvijek je to preskupo! Kada uz taj crtić po toj cijeni dobiješ i 10
> kn, tada možemo govoriti o povoljnoj kupnji. Bar tako razmišlja velika
> većina ljubitelja filma..

Kako mislis da dobije samo 10 kuna? Pa valjda mi netko mora platiti i
trud da prosecem do tamo kako bih to "kupio".

majstor

unread,
Feb 10, 2012, 4:18:24 AM2/10/12
to
"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jh2jb4$8b4$3...@sunce.iskon.hr...
U videoteci u koju ja zalazim imaju pretplate, pa za 100kn dobijes 12
filmova.
Iako imam JB AppleTV s XBMC i IceFilms plug-inom, 8,33kn po filmu mi stvarno
nije problem dati (za Jutarnji svaki dan dam 7kn), pogotovo sto za iste
novce mogu posuditi i BluRay izdanje.


Alien Predatorovski

unread,
Feb 10, 2012, 1:18:03 PM2/10/12
to
>  Joą uvijek je to preskupo!  Kada uz taj crtić po toj cijeni dobijeą i 10
> kn, tada moľemo govoriti o povoljnoj kupnji.  Bar tako razmiąlja velika
> većina ljubitelja filma..

jedno pitanje: Kad ti ne bi bilo preskupo?

ToMo

unread,
Feb 13, 2012, 3:11:07 AM2/13/12
to
Istina je, digitalna domena i internet su otvorili mogucnost lagane
kradje koja se za sad tolerira i nema te cijene koju ce prosjecni
konzument platiti ako se moze do sadrzaja dokopati besplatno. A u prilog
mu ide i to da sve moze napraviti iz kuce, dok se za placeni medij cesto
mora prosetati, voziti i slicno. Ako se i kad to uspjesno sprijeci,
vratit ce se na staro.
--
ToMo

noname

unread,
Feb 13, 2012, 4:43:54 AM2/13/12
to


"ToMo" wrote in message news:jh2jb4$8b4$3...@sunce.iskon.hr...

>U Puli, u naselju Vidikovac, videoteka se zove Avantura
>(http://www.avantura.hr/), prepuna filmova i u tih pol sata sto sam s
>malom bio tamo, uslo je i izaslo jedno 20ak ljudi, svaki s 2 do 3 filma
>u ruci.


pula punk !!!

Goran Marinić

unread,
Feb 18, 2012, 9:19:26 AM2/18/12
to
On 7.2.2012. 18:47, Shran wrote:
>
> Pojma nemam, znam jedino da tu sliku imam u favoritima već godinama (stavio
> sam ju tamo jer mi je bila simpatična) a dal je to tvoja ilistracija ili
> ilustracija Pere Ložača svejedno mi je :-)

Ic OK, samo kažem da sam je proslijedio ovamo čim je bila objavljena, a
ne znam da imam ikakav monopol na informacijske izvore.

Shran

unread,
Feb 18, 2012, 12:59:32 PM2/18/12
to

"Goran Marinić" <sfgm...@filozof.ffzg.hr> wrote in message
news:jhoc10$76n$2...@news2.carnet.hr...
>>
>> Pojma nemam, znam jedino da tu sliku imam u favoritima već godinama
>> (stavio
>> sam ju tamo jer mi je bila simpatična) a dal je to tvoja ilistracija ili
>> ilustracija Pere Loľača svejedno mi je :-)
>
> Ic OK, samo kaľem da sam je proslijedio ovamo čim je bila objavljena, a ne
> znam da imam ikakav monopol na informacijske izvore.

OK, onda smo opet prijatelji ? :-)


Goran Marinić

unread,
Feb 18, 2012, 4:13:42 PM2/18/12
to
On 18.2.2012. 18:59, Shran wrote:
>
> OK, onda smo opet prijatelji ? :-)

Ako smijem u pje��anik a da me ne ga�a� blatom.

movie

unread,
Mar 5, 2012, 12:02:49 PM3/5/12
to

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jh2jb4$8b4$3...@sunce.iskon.hr...

> U Puli, u naselju Vidikovac, videoteka se zove Avantura
> (http://www.avantura.hr/), prepuna filmova i u tih pol sata sto sam s
> malom bio tamo, uslo je i izaslo jedno 20ak ljudi, svaki s 2 do 3 filma u
> ruci.




Svaka videoteka je prepuna filmova. Problem je što su zadnjih godinu dana
videoteke prepune ali samo starih filmova jer novi slabo izlaze. Od cijele
hrpe distributera ostala su još dva i oni zajedno izdaju mjesećno desetak
naslova. Nekad je u videoteke mjesećno dolazilo stotinjak naslova. Razlika
je očita i danas videoteke ne mogu funkcionirati.. Uz sve poznate razloge
jedan je i taj što sve manje izlazi novih filmova. Iz postera koje vidim na
slici, svi su stari po 5 i više godina što znači da ima novih filmova očito
bi postere starih zamjenio novim? Izgleda da ljudi u puli vole gledati stare
filmove i po tom je ta videoteka jedinstvena u hrvatskoj.. Ovakav prosjek
izlaska i ulaska u videoteku nije bio niti u njenim najboljim godinama pa
čestitam vlasniku ako je to istina...


Cose

unread,
Mar 5, 2012, 1:38:17 PM3/5/12
to
On Fri, 10 Feb 2012 09:09:04 +0100, ToMo <To...@Mo.To> wrote:

>> S obzirom da su videoteke rijetke poput obrti za potkivanje konaja, gdje
>> si majstore vidio te hrpe i te videoteke?
>
>U Puli, u naselju Vidikovac, videoteka se zove Avantura
>(http://www.avantura.hr/), prepuna filmova i u tih pol sata sto sam s
>malom bio tamo, uslo je i izaslo jedno 20ak ljudi, svaki s 2 do 3 filma
>u ruci.

Kod nas se zatvorila zadnja videoteka u kvartu - dugo se nisu dali ali
prije par tjedana su i oni prdnuli u fenjer.

Prije sam redovito dolazio i svaki vikend posudjivao 2-3 filma, nesto
za nas i nesto za klince - onda se smanjio broj novih filmova u
dolasku, pa onih interesantnijih naslova nije dolazilo dovoljno (jer
su im distributeri bolje filmove uvjetovali smecem koje moraju
kupiti), pa sam ja smanjio dolaske, pa su oni jos vise smanjili broj
novih filmova, pa sam ja jos smanjio dolaske i na kraju mislim da sam
zadnji puta kod njih bio proslo ljeto.

Vjerujem da je ovo samo jedna od brda slicnih prica koje objasnjavaju
kako je sve to otislo k vragu - pocevsi sa blesavim distributerima
koji su jedni drugima dizali cijene kod vanjskih partnera kako bi
imali ekskluzivne filmove, a onda taj enormni trosak prebacivali na
videoteke koje to nisu mogle financirati.

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

ToMo

unread,
Mar 6, 2012, 3:06:28 AM3/6/12
to
On 03/05/2012 06:02 PM, movie wrote:
> Svaka videoteka je prepuna filmova. Problem je što su zadnjih godinu dana
> videoteke prepune ali samo starih filmova jer novi slabo izlaze. Od cijele
> hrpe distributera ostala su još dva i oni zajedno izdaju mjesećno desetak
> naslova. Nekad je u videoteke mjesećno dolazilo stotinjak naslova. Razlika
> je očita i danas videoteke ne mogu funkcionirati.. Uz sve poznate razloge
> jedan je i taj što sve manje izlazi novih filmova. Iz postera koje vidim na
> slici, svi su stari po 5 i više godina što znači da ima novih filmova očito
> bi postere starih zamjenio novim? Izgleda da ljudi u puli vole gledati stare
> filmove i po tom je ta videoteka jedinstvena u hrvatskoj.. Ovakav prosjek
> izlaska i ulaska u videoteku nije bio niti u njenim najboljim godinama pa
> čestitam vlasniku ako je to istina...

Krivo. Ne znam sto je na webu, ali u videoteci uredno dobivaju najnovije
naslove, kako se pojave na DVDu, vidim jer prolazim svaki dan pored nje
pa gledam plakate. I stalno ekipa parkira pored videoteke i kidaju mi
zivce jer ostave aute na cesti.
--
ToMo

majstor

unread,
Mar 6, 2012, 3:12:13 AM3/6/12
to
"Cose" <firstname...@gmail.com> wrote in message
news:li1al7hfo2ego4pjo...@4ax.com...
> Kod nas se zatvorila zadnja videoteka u kvartu - dugo se nisu dali ali
> prije par tjedana su i oni prdnuli u fenjer.


Nedavno se zatvorila i Pauk videoteka u Maksimirskoj u kojoj sam u zadnjih
10 godina posudio barem jedan film tjedno. U kvartu ima lokalna videoteka,
no s toliko losim izborom filmova da sam bio tamo mozda 2-3 puta. Hitove
imaju po jednu kopiju do koje ne mozes doci jer je stalno vani, a kad
posudis film ne dobijes originalnu kutiju i sl., pa tamo nisam zalazio. Zao
mi je sto nisam na vrijeme uocio da se Pauk zatvara jer je bila rasprodaja
filmova.
U zivotu sam s interneta skinuo max. 5 filmova (znam da nisam normalan
:-) ), no sad mi drugo ne preostaje jer ni na TV ne mogu pogledati nista sto
vec nisam gledao, a one trecerazredne filmove na RTL i Nova nemam namjeru
gledati.


ToMo

unread,
Mar 6, 2012, 3:35:01 AM3/6/12
to
On 03/06/2012 09:12 AM, majstor wrote:
> U zivotu sam s interneta skinuo max. 5 filmova (znam da nisam normalan
> :-) ), no sad mi drugo ne preostaje jer ni na TV ne mogu pogledati nista sto
> vec nisam gledao, a one trecerazredne filmove na RTL i Nova nemam namjeru
> gledati.

Nemas pojma kako ces uzivati. :)
--
ToMo

majstor

unread,
Mar 6, 2012, 7:37:52 AM3/6/12
to
"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jj4i7o$iht$8...@sunce.iskon.hr...
Vidi ovo:
http://www.24sata.hr/crna-kronika-news/policija-uhitila-dvoju-kastelana-jer-su-skinuli-filmove-i-program-256492



ToMo

unread,
Mar 6, 2012, 8:28:41 AM3/6/12
to
Vidio sam, da.
Ako se ispostavi da su ko mi, e onda jebiga.
Zelim vjerovati da nije tako.
--
ToMo

movie

unread,
Mar 6, 2012, 10:49:07 AM3/6/12
to

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jj4gi7$iht$1...@sunce.iskon.hr...

> Krivo. Ne znam sto je na webu, ali u videoteci uredno dobivaju najnovije
> naslove, kako se pojave na DVDu, vidim jer prolazim svaki dan pored nje pa
> gledam plakate. I stalno ekipa parkira pored videoteke i kidaju mi zivce
> jer ostave aute na cesti.



Gle, videom se bavim već 20 godina. Danas izlaze dva filma tjedno ąto je
smijeąno. Govorim o legalnoj ponudi. O onoj drugoj ne govorim niti me
interesira. Znači, lik ne moľe imati neąto ąto ne postoji. Dva do
eventualno tri filma tjedno je smijeąna ponuda jer smo nekad imali četiri
filma dnevno. S druge strane sada sam primjetio kako se reklamira s 5 kn
novim filmom ąto je čista prostitucija i meni sasvim dovoljan signal koliko
mu posao dobro ide... S danaąnjom ponudom niti jedna videoteka ne moľe
normalno poslovati pa zato u videotekama ima svega i svačega na prodaju kako
bi se nekako preľivjelo, od igle do lokomotive... činjenica je kako su
videoteke proąlost...


-::beyond_lightless ::-

unread,
Mar 6, 2012, 11:18:20 AM3/6/12
to
majstor pretended :
Ček malo, krivi su.

--
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny
(")_(") to help him gain world domination.


ToMo

unread,
Mar 7, 2012, 3:30:15 AM3/7/12
to
On 03/06/2012 04:49 PM, movie wrote:
> Gle, videom se bavim već 20 godina. Danas izlaze dva filma tjedno što je
> smiješno. Govorim o legalnoj ponudi. O onoj drugoj ne govorim niti me
> interesira. Znači, lik ne može imati nešto što ne postoji. Dva do
> eventualno tri filma tjedno je smiješna ponuda jer smo nekad imali četiri
> filma dnevno. S druge strane sada sam primjetio kako se reklamira s 5 kn
> novim filmom što je čista prostitucija i meni sasvim dovoljan signal koliko
> mu posao dobro ide... S današnjom ponudom niti jedna videoteka ne može
> normalno poslovati pa zato u videotekama ima svega i svačega na prodaju kako
> bi se nekako preživjelo, od igle do lokomotive... činjenica je kako su
> videoteke prošlost...

Dva filma tjedno je za prosjecnu obitelj koja nije potpuno luda za
filmom vise nego dovoljno, ne mislis li? Velika vecina ljudi oko mene
voli gledati filmove ali ih rijetko gleda. Tako da se meni taj ritam
uopce ne cini nesto katastrofalno los. Ok, ne kuzim se ni u video ni
ostali biznis s ekonomskog stajalista, no ne vidim cemu inzistiranje na
tome da ta videoteka ne posluje legalno ili da ne posluje uopce, kad
imam bjelodani dokaz da radi punom parom.
Prosjecni lik kad udje prvo naravno gleda najnovije filmove. Ako ih je
pogledao sve, onda ide gledati starije koje nije stigao/nije znao da
postoje/nesto trece. Prosjecni lik nema istancani ukus i uzet ce cesto
ono sto mu zaposlenik predlozi. I svi sretni.
Onih 5 kn, to je neka teza stela, nesto s brojem naslova koje moras
uzeti ili slicno, jer ja sam maloj uzeo neki srednje stari crtic i
platio 12 kn, kao obicni smrtnik koji rijetko iznajmljuje.
--
ToMo

movie

unread,
Mar 7, 2012, 3:30:05 PM3/7/12
to

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jj76aq$gem$1...@sunce.iskon.hr...

> Dva filma tjedno je za prosjecnu obitelj koja nije potpuno luda za filmom
> vise nego dovoljno, ne mislis li? Velika vecina ljudi oko mene voli
> gledati filmove ali ih rijetko gleda. Tako da se meni taj ritam uopce ne
> cini nesto katastrofalno los. Ok, ne kuzim se ni u video ni ostali biznis
> s ekonomskog stajalista, no ne vidim cemu inzistiranje na tome da ta
> videoteka ne posluje legalno ili da ne posluje uopce, kad imam bjelodani
> dokaz da radi punom parom.
> Prosjecni lik kad udje prvo naravno gleda najnovije filmove. Ako ih je
> pogledao sve, onda ide gledati starije koje nije stigao/nije znao da
> postoje/nesto trece. Prosjecni lik nema istancani ukus i uzet ce cesto ono
> sto mu zaposlenik predlozi. I svi sretni.
> Onih 5 kn, to je neka teza stela, nesto s brojem naslova koje moras uzeti
> ili slicno, jer ja sam maloj uzeo neki srednje stari crtic i platio 12 kn,
> kao obicni smrtnik koji rijetko iznajmljuje.



Ne inzistiram ja na ničem samo konstatiram da danaąnjim tempom izlaľenja
videoteka ne moľe napraviti niti 30% nekadaąnjeg prometa. Da bi ti mogao
izabrati svoja dva filma tjedno moraą imati ponudu od bar 15 filmova jer ne
sviđa ti se ovaj ioli onaj glumac, ona ili ova glumica je ruľna i baą ne
volią ovog ili onog redatelja a niti ti se sviđa ovaj ili onaj film. Znači
ponuda mora biti takva da svatko tko uđe moľe birati i izabrati. Danas je
to nemoguće jer je izbor sve manji.
Kako da ja nekome dam njegovih trideset filmova mjesečno koje je naučio do
sada gledati kada toliko filmova ne dobijem u gotovo dva mjeseca a imam
članova koji su mjesečno gledali i po ąezdesetak naslova? Manji uzbor
počinje ljude odbijati i na kraju zacrąią na ovima kao ti koji uđu jednom
mjesečno a od toga se ne ľivi... S druge strane ta videoteka je fenomen ako
znamo da je u Zgb. nekada poslovoalo preko 350 videoteka a danas ih nema
desetak. Trend je jasan i izgleda da je vrijeme stalo samo u puli.....


ToMo

unread,
Mar 8, 2012, 3:05:47 AM3/8/12
to
On 03/07/2012 09:30 PM, movie wrote:
> Ne inzistiram ja na ničem samo konstatiram da današnjim tempom izlaženja
> videoteka ne može napraviti niti 30% nekadašnjeg prometa. Da bi ti mogao
> izabrati svoja dva filma tjedno moraš imati ponudu od bar 15 filmova jer ne
> sviđa ti se ovaj ioli onaj glumac, ona ili ova glumica je ružna i baš ne
> voliš ovog ili onog redatelja a niti ti se sviđa ovaj ili onaj film. Znači
> ponuda mora biti takva da svatko tko uđe može birati i izabrati. Danas je
> to nemoguće jer je izbor sve manji.
> Kako da ja nekome dam njegovih trideset filmova mjesečno koje je naučio do
> sada gledati kada toliko filmova ne dobijem u gotovo dva mjeseca a imam
> članova koji su mjesečno gledali i po šezdesetak naslova? Manji uzbor
> počinje ljude odbijati i na kraju zacršiš na ovima kao ti koji uđu jednom
> mjesečno a od toga se ne živi... S druge strane ta videoteka je fenomen ako
> znamo da je u Zgb. nekada poslovoalo preko 350 videoteka a danas ih nema
> desetak. Trend je jasan i izgleda da je vrijeme stalo samo u puli.....

A bo, ja ne ulazim dublje, samo konstatiram sto primjecujem. A da li je
ekipa tako izbirljiva kao sto ti kazes, ne znam, ali cini mi se da nije,
no to je samo amaterska opservacija. Mah, dobro, EOD. :)
--
ToMo

movie

unread,
Mar 8, 2012, 10:48:32 AM3/8/12
to

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jj9p90$cmb$2...@sunce.iskon.hr...

> A bo, ja ne ulazim dublje, samo konstatiram sto primjecujem. A da li je
> ekipa tako izbirljiva kao sto ti kazes, ne znam, ali cini mi se da nije,
> no to je samo amaterska opservacija. Mah, dobro, EOD. :)





Da je sve tako bajno kako ti primjećujeą ne bi broj videoteka u Zgb. s
350 pao na 10, a takav je trend u cijeloj zemlji da sada ne govorim u europi
i svijetu...


ToMo

unread,
Mar 8, 2012, 4:03:10 PM3/8/12
to
movie wrote:
> Da je sve tako bajno kako ti primje?uje^(1) ne bi broj videoteka u Zgb. s
> 350 pao na 10, a takav je trend u cijeloj zemlji da sada ne govorim u europi
> i svijetu...

Hehe, evo cujem jos jedna u Puli radi punom parom, Flash.
http://www.pulainfo.net/pula/usluge/videoteke/flash_videoteka_vl_skomersic_nevio
Ja sam nju trosio dok mi je bila blize.
Pa ti vidi.
:)
--
ToMo

movie

unread,
Mar 10, 2012, 10:21:00 AM3/10/12
to

"ToMo" <To...@Mo.To> wrote in message news:jjb6r5$l1j$3...@ss408.t-com.hr...

> Hehe, evo cujem jos jedna u Puli radi punom parom, Flash.
> http://www.pulainfo.net/pula/usluge/videoteke/flash_videoteka_vl_skomersic_nevio
> Ja sam nju trosio dok mi je bila blize.
> Pa ti vidi.





Izgleda da je pula HR i svjetski fenomen! Drago mi je da bar u nečem
odskačete od prosjeka. Nego, ovih dana je izaąao novi kartalog contija za
sljedećih 40 dan i u njema tri nova filma uz nekoliko starih reizdanja na
blu rayu.
Ako s time pulske videoteke mogu raditi takve promete onda zasluľuju
nobelovu nagradu za čudo neviđeno....


a

unread,
Mar 10, 2012, 11:15:21 AM3/10/12
to
a vidi, možda su Puljani i Puljanke sam došli k pameti i shvatil da je
važno pogledati DOBAR film, a ne najnoviji!

ToMo

unread,
Mar 12, 2012, 4:25:27 AM3/12/12
to
On 03/10/2012 04:21 PM, movie wrote:
> Izgleda da je pula HR i svjetski fenomen! Drago mi je da bar u nečem
> odskačete od prosjeka. Nego, ovih dana je izašao novi kartalog contija za
> sljedećih 40 dan i u njema tri nova filma uz nekoliko starih reizdanja na
> blu rayu.
> Ako s time pulske videoteke mogu raditi takve promete onda zaslužuju
> nobelovu nagradu za čudo neviđeno....

Ne znam, bilo bi zanimljivo da neko napravi neku neovisnu analizu po
gradovima, bas me zanima...
--
ToMo

Cose

unread,
Mar 12, 2012, 7:21:54 AM3/12/12
to
On Mon, 12 Mar 2012 09:25:27 +0100, ToMo <To...@Mo.To> wrote:

>> Ako s time pulske videoteke mogu raditi takve promete onda zaslužuju
>> nobelovu nagradu za čudo neviđeno....
>
>Ne znam, bilo bi zanimljivo da neko napravi neku neovisnu analizu po
>gradovima, bas me zanima...

Jos par komada da se zatvori pa nece vise uopce imati na kome raditi
analizu.

majstor

unread,
Mar 12, 2012, 7:54:05 AM3/12/12
to
"Cose" <firstname...@gmail.com> wrote in message
news:k1nrl7lqdeh1thlc2...@4ax.com...
On Mon, 12 Mar 2012 09:25:27 +0100, ToMo <To...@Mo.To> wrote:

>> Ako s time pulske videoteke mogu raditi takve promete onda zasluľuju
>> nobelovu nagradu za čudo neviđeno....
>
>Ne znam, bilo bi zanimljivo da neko napravi neku neovisnu analizu po
>gradovima, bas me zanima...
>
> Jos par komada da se zatvori pa nece vise uopce imati na kome raditi
> analizu.


I onda ce se svi cuditi sto ce se sve vise skidati filmovi s interneta...
Sad kad su zatvorili i videoteku u kojoj sam 11 godina posudjivao 1-2x
tjedno nove filmove i ja razmisljam o torrentima.


ToMo

unread,
Mar 12, 2012, 8:01:11 AM3/12/12
to
On 03/12/2012 12:54 PM, majstor wrote:
> I onda ce se svi cuditi sto ce se sve vise skidati filmovi s interneta...
> Sad kad su zatvorili i videoteku u kojoj sam 11 godina posudjivao 1-2x
> tjedno nove filmove i ja razmisljam o torrentima.

Ja kad sam nabavio wdtv live prije 2 godine sam odma prestao sa
videotekom, jer sam preko torrenta em mogao skinuti HD verziju filma
koje nije bilo u videoteci, em je bilo free. Do tada su divx verzije sa
svojom rezom od 300-400px bile inferiorne DVDu. A i onda smo shareali
DVD ripove (dvdshrink i ostali) medjusobno.
--
ToMo

Cose

unread,
Mar 12, 2012, 9:27:58 PM3/12/12
to
Meni je videoteka prestala biti interesantna jer su se filmovi mogli
na netu skinuti par mjeseci prije dolaska u videoteke, a nije se ni
moralo cekati tjednima da bi dosao na red za neki noviji film (kojeg
je videoteka imala svega par komada radi abnomralnih cijena koje su im
nametali distributeri). O dostupnosti nekih egozticnih filmova ili
serija opcenito da ne pricam.

Tek kasnije, prije cca 3 godine, je u fokus dosao HD s nabavkom LCD
televizora i WDTV playera - ali tada sam vec u videoteci bio jako
rijetko.
0 new messages