Canyon vs Trek

Marko Mi

Sta mislite o ova dva bicikla koji bi bio bolji izbor za odprilike istu
lovu?
Canyon SPECTRAL AX 7 2008
http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=89&WYSESSID=TFPu1v9NoG4Agxbuz2IAPw7E3G
ili

Trek FUEL EX 9 2009
http://www.trekbikes.com/us/en/bikes/mountain_full_suspension/fuel_ex/fuelex9/

Hvala!

EsArt

On Fri, 19 Sep 2008 08:39:59 +0200, Marko Mi wrote:

> Sta mislite o ova dva bicikla koji bi bio bolji izbor

uzmeš li bilo kojeg od ta dva nemožeš pogriješiti .Osobno mogu govoriti o
Treku jer ga vozim nekoliko mjeseci i sa njim sam prošao ljetos podosta
toga i mogu ti reci da je izdrzao i mojih 104 kg i jos sam ga opteretio sa
bisagama 10 kg i na volanu oko 5 kg ..podosta sam bajkova dosad promjenio i
mislim da sam konacno naisao na bajk po mojoj mjeri ....

pogledaj malo

http://www.novi-marof.com/index.php?option=com_fireboard&Itemid=107&func=view&id=8847&catid=16

ante....@gmail.com

On 19 ruj, 08:39, "Marko Mi" <marko...@yahoo.com> wrote:
> Sta mislite o ova dva bicikla koji bi bio bolji izbor za odprilike istu
> [...]

Canyon ima bulju vilicu (RLC a ovaj C je razlika, znaci da ima jedno
podesavanje vise, C=kompresija-odpor koji vilica pruza dok se sabija),
po meni su i kocnice bolje, rama je karbonska (sto je mozda bolje, ali
sigurno lakse).

Sve u svemu, vrlo su slicni, izaberi lakseg (vrijedi ako si sam
normalne tezine), odnosno izaberi onog koji ti se izgledom vise
svidja.

evil zlayo

On Fri, 19 Sep 2008 08:39:59 +0200, Marko Mi wrote:

> Sta mislite o ova dva bicikla koji bi bio bolji izbor za odprilike istu
> [...]

ovi trekovi su krcati neuglednim i jeftinim bontragerovim komponentama,
koje ljudi masovno skidaju i prodaju naknadno. a na canyonu je easton,
selle italia, dt swiss, schwalbe... tu je velika prednost canyona.

osobno mi se canyon više sviđa i zbog horst linka, dok je trek, unatoč svim
djidjama-midjama i dalje single pivot.

goginjo

On Sep 19, 9:29 am, evil zlayo <zla...@KURACPALACgmail.com> wrote:

> osobno mi se canyon više sviđa i zbog horst linka, dok je trek, unatoč svim
> djidjama-midjama i dalje single pivot.

jeli ja to dobro vidim ili Canyon nema niti jedan bottle mount?

evil zlayo

http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=164

goginjo

On Sep 19, 9:41 am, evil zlayo <zla...@KURACPALACgmail.com> wrote:

> http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=164

http://www.canyon.com/mountainbikes/index.html?b=89&WYSESSID=TFPu1v9N

O cemu onda ovisi bottle mount da jedan ima drugi nema?

Pa nije valjda to dodatna oprema.

goginjo

Sorry, ne vidjeh da rupe nisu izbacene ...

Medomish

evil zlayo wrote:
> [...]
> komponentama, koje ljudi masovno skidaju i prodaju naknadno. a na
> canyonu je easton, selle italia, dt swiss, schwalbe... tu je velika

Istina da su Bontrager dijelovi manje-viąe za k****, al koliko vidim nisu
zbog toga jeftini.
Meni osobno su ruľni, i zbog toga ću ih mijenjati. Mislim da ti je promaklo
da na nabama Fuela piąe "made by DTSwiss".

O ostalom ne bih, jer nisam ni pogledao link za Canyona.

Tomislav Grosic

mislim da je najveca razlika izmedju ova dva bajka geometrija, trek ima jako
neuobicajeno dug TT , dok je canyon po tim mjerama negdje kao i oststak
konkurencije. ovaj dugi tt nekome pase nekome ne.
treka vozio nisam, a canyona spectrala ( doduse top model LTD ) mi ima frend
i bajk je odlican.....

"Marko Mi" <mark...@yahoo.com> wrote in message

J.C.

"evil zlayo" <zla...@KURACPALACgmail.com> wrote in message

> On Fri, 19 Sep 2008 08:39:59 +0200, Marko Mi wrote:

> ovi trekovi su krcati neuglednim i jeftinim bontragerovim komponentama,
> koje ljudi masovno skidaju i prodaju naknadno. a na canyonu je easton,

Mislis skidamo samo sic ...!

> selle italia, dt swiss, schwalbe... tu je velika prednost canyona.
>
> osobno mi se canyon više sviđa i zbog horst linka, dok je trek, unatoč
> svim
> djidjama-midjama i dalje single pivot.

nebi bas rekao da je to klasicni single pivot ...

kaj jos?

J.C.

J.C.

<ante....@gmail.com> wrote in message

> [...]
> podesavanje vise, C=kompresija-odpor koji vilica pruza dok se sabija),
> po meni su i kocnice bolje, rama je karbonska (sto je mozda bolje, ali

Imam taj "C" na Talasu i nije bas da sluzi necemu ...
jer ako lokas lokas, a ne ovak bi nebi ...

J.C.

neno67

"Marko Mi" <mark...@yahoo.com> wrote in message
Canyon!
Ne vozim traktore i nemam neka iskustva na njima, ali čitajući recenzije i
testove glasam za germanski model.

N.

ZeeTso

"evil zlayo" <zla...@KURACPALACgmail.com> wrote in message

> osobno mi se canyon više sviđa i zbog horst linka, dok je trek, unatoč

> svim
> djidjama-midjama i dalje single pivot.

mozes li ovo malo pojasniti?

ZeeTso

"Marko Mi" <mark...@yahoo.com> wrote in message
> Sta mislite o ova dva bicikla koji bi bio bolji izbor za odprilike istu
> lovu?

tezak izbor koji moze olaksati predvidjena namjena.
naime, canyon, iako ima bolju opremu, ima 'plasticni' okvir koji ne voli
brzu voznju po kamenitim stazicanma.
no, ako takve voznjice nisu prioritet, vjerujem da je kg laksi canyon ipak u
prednosti.
ono sto bi mogla (nisam imao prilike dovoljno isprobavati) biti prednost
treka je drugaciji sistem zadnje suspenzije.

Domagoj Malovic

"ZeeTso" <zeets...@gmail.com> wrote in message

Borna je expert u ovome, ali dok on razmislja hoce li se raspisati ja bih ti
preporucio da malo proguglas vrste FS sustava. Imas te neke Single Pivote,
pa Horst Link, pa VPP. Marin recimo fura od Jon Whitea Quad Link.

Sve se svodi na to kojom ce se krivuljom kretati osovina zadnjeg kotaca,
pogotovo u odnosu na BB, zatim koji ce biti odnos kompresije (rate of
compression), jer to se moze sloziti da je linearno ili nelinearno itd.
Naravno, kako mjenjas te parametre, mjenjaju se i zahtjevi za rad zadnjeg
amortizera, pa se tu stavljaju verzije koje imaju komore za zrak malog ili
velikog kapaciteta.

Neki tamo negdje nesta pricaju da je najbolje imati true two bar linkage,
sto ti recimo quad link ima. Dobro je takodjer da su poluge (ti bars) sto
kraci, tako da je hod amortizera kraci i manji je bobbing.

Evo ti samo jedan od clanaka gdje je to odlicno objasnjeno na primjeru Quad
linka od White-a.

No ponavljam, ja nisam strojar, detalji strojarstva mi nikad nisu bili
omiljeni pa ce ti netko drugi to puno bolje opisati.

How does Marin Quad Link differ from VPP and DW Link

http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=437886

Domi

evil zlayo

On Sat, 20 Sep 2008 11:54:45 +0200, ZeeTso wrote:

> mozes li ovo malo pojasniti?

trekov sustav je linkage actuated single pivot i ima axle path single
pivota. čak i po postojanju pivota koncentričnog stražnjoj nabi(split pivot
po weaglu, active breaking pivot po treku) znaš da je single pivot jer se
on korisiti na takvim biciklima za sprečavanje brake jacka.

ShPIro!!

"J.C." <cirimoti...@gmail.com> wrote in message

> Imam taj "C" na Talasu i nije bas da sluzi necemu ...
> jer ako lokas lokas, a ne ovak bi nebi ...

Sluzi, ali u principu se namjesti i ne dira. Slicno kao i rebound. Naravno,
ako kuzis kako rade mogu biti jako korisni prije neke posebne voznje
(utrke?), ali nikako kao Lock-out da prckas po tome u voznji.

--
Luka "ShPIro!!" Filetin