zasto mi skripe kocnice?

Spuzva

malo da razbijemo monotoniju..:)

dakle iste kocnice na istom biciklu u istom gradu. prosle zime nisu
skripale, osim prednje kad pada kisa.kocnice su hidraulicne s
diskovima.
ove godine skripe i to vrlo glasno cim je vani malo vlaznije ili
hladnije i to i prednja i zadnja. ujutro kad bicikl izvezem iz suhe
prostorije ne skripe. mislim da sam pobrojao sve simptome, molim da
teoretiziranje zapocne. takodje primam i sugestije kako ovu situacuju
rijesiti, odnosno vratiti bicikl u stanje prosle godine. bez
vremeplova.

xy

Vjerojatno nesto nije u redu.

Haponja

On 29.1.2013. 11:13, Spuzva wrote:
> malo da razbijemo monotoniju..:)

jesu iste pakne i isti diskovi kao lani kad nisu skripali?

i jel ista hladnoća i vlaga u zraku kao i lani ? :))

Brik

On 29.1.2013. 11:13, Spuzva wrote:
Imas rjesenje da kupis organic brake pads.. ti vjerojatno imas metalne
postoji jos jedna mogucnos da ti celjust slini tokom voznje odnsno kad
stiskas kocnicu.. ali ako je u pitanju vlaga onda je jedino rjesenje da
ti ne skripi da kupis organic brake pads također postoji jos jedno
rjesenje a to je u obliku spreja ne sjecam se imena niti sam ga ikad
koristio uglavnom postoji i funkcionira ali vjerujem da nije trajno
rjesenje..

Brik

Zaboravio sam ti jos reci ako ti bas smeta pokusaj voziti bicikl dok
drzis stisnutu kocnicu ne do kraja cisto da ju ugrijes tada ce ti
prestati skripiti neko vrijeme tokom voznje jedino rjesenje su organic
brake pads :)

N!NO

Vjerujem da mazanje ulja po diskovima rijesilo problem skripanja.

Fle's

"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
moras podmazat kocnice!! :)
isto kao i mog kolege stari podmazao masinice za gitaru :))
mislim da je stvar da kad se kocnice navlaze stvara se drugaciji otpor koji
nije normalan pa zbog toga

Brik

To ako napravi moze se pozdraviti sa paknama izuzetno dobar savjet si mu
dao..

Sin&sha

"Brik" <br...@mailo.com> wrote in message
Pa šta, koče k'o podmazane :)

Aleks

> [...]
> teoretiziranje zapocne. takodje primam i sugestije kako ovu situacuju
> rijesiti, odnosno vratiti bicikl u stanje prosle godine. bez

Evo nakon tolikog broja korisnih odgovora koji su ti puno pomogli evo jednog
koji ti sigurno nece pomoci.
Samo za info da se identicno ponasa kod mene, samo hladno jos je ok, Vlaga i
hladno je uzas, naravno dom se malo ne zagrije.

Kao sto rekoh necu pomoci ali pratiti cu ovaj post, mozda se nekome omatne i
neka pametna.

N!NO

Brik <br...@mailo.com> wrote:

> To ako napravi moze se pozdraviti sa paknama izuzetno dobar savjet si mu dao..

To je onda vec drugi problem. Sad rjesavamo skripu :-)

chip9munk

Slavek

Rekao bi da se na diskove i/ili pakne natalozila neka prljavstina i da
trebas ocistiti/odmastiti i diskove i pakne, i onda probati dal ce skripati.

Brik

Ko sto sam rekao u prijasnjem postu organic pakne su
jedino rjesenje da ti ne skripe po vlaznim uvjetima
sve ostali savjeti u svezi metalnih pakni ili keramickih
su privremena rjesenja tipa sprej ili ciscenje sa alkoholom itd..
postoji ti opet jos jedna mogucnost a to je da pakne
priblizis sto blize rotoru prakticki ih naslonis da
zapinju (s tim da ne ometa previse u voznji) i da
vrse neko trenje te da zadrzavaju minimalnu neku
toplinu i tada bi rjesio problem na kratko sobzirom
da bi se vrlo brzo istrosile sto opet ni to nije rjesenje..

Brik

Evo vam jedna tema sa foruma o paknama pa si procitajte malo
http://dropbike.com/forum/viewtopic.php?f=41&t=16100

davor55

"Aleks" <AlekMA...@hotmail.com> wrote in message
ma mali fen na duracel s usmjerenim zrakom na pločice i da vidis kako se
rijesi vlage i skripe

davor55

"Slavek" <sla...@globalnet.hr> wrote in message
ne prašina, VLAGA

muflon

popusti quick realase nemoj ga stezat konjski neg onak laganije i neće
ti škripat ,meni je škripalo dok ne kočim

Spuzva

On Tue, 29 Jan 2013 15:24:32 +0100, "Aleks"
<AlekMA...@hotmail.com> wrote:

>Samo za info da se identicno ponasa kod mene, samo hladno jos je ok, Vlaga i
>hladno je uzas, naravno dom se malo ne zagrije.

kad se malo ugriju onda i kod mene nema skripanja. ali zasto mi do
sada nisu nikada skripale kocnice? cak nisu proskripale ni kad pada
kisa po njima dok su frendove uvijek skripale?

Spuzva

On Tue, 29 Jan 2013 11:37:19 +0100, xy <a@b.c> wrote:

>Vjerojatno nesto nije u redu.

sto?

Spuzva

On Tue, 29 Jan 2013 12:02:02 +0100, Haponja <hap...@gmail.com> wrote:

>jesu iste pakne i isti diskovi kao lani kad nisu skripali?

identicne. i slicne onima koje sam vozio tri godine prije toga takodje
bez skipanja i cviljenja

>i jel ista hladno�a i vlaga u zraku kao i lani ? :))

mozda. al sigurno se poklapa sa nekim danima u protekle 4 godine koje
sam vozio bez cviljenja

Spuzva

On Tue, 29 Jan 2013 14:09:30 +0100, Brik <br...@mailo.com> wrote:

> [...]
>drzis stisnutu kocnicu ne do kraja cisto da ju ugrijes tada ce ti
>prestati skripiti neko vrijeme tokom voznje jedino rjesenje su organic

imao na proslom bajku organske (dakle one sto dolaze s kocnicama) pa
kupio sintered. ni jedne ni druge nisu cvilile i skripale kao ove ove
zime

Spuzva

On Tue, 29 Jan 2013 16:11:06 +0100, "Slavek" <sla...@globalnet.hr>
wrote:

>Rekao bi da se na diskove i/ili pakne natalozila neka prljavstina i da
>trebas ocistiti/odmastiti i diskove i pakne, i onda probati dal ce skripati.

moguce. samo kako na obje kocnice i to samo kad je vani vlazno
(diskovi budu totalno suhi na dodir a skripi tako da se ljudi okrecu
na ulici)

ZeeTso

> sto?

metali iz chemtrailsa se nakupe na paknama.

Sin&sha

"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
Mozda masa od kojih su napravljene pakne nije jednoliko"promijesana". Sloj
ispod onog necujnog i istrosenog je drugacijih audio svojstava.

dragud...@gmail.com

I ja imam hisrauliku tectro draco...i meni su se culi diskovi....samo uzmi finu smirglu i malo ih osmirglaj,a posle ocisti sa benzinom...pozz

abdula...@gmail.com

Ako si polio ulje po njima samo zapali upaljacem il kupi nove