Kol'ko bara ili psi-a ;-)

Igor Bujanovic

Ahoj cestovnjaci,

na koliko drukate gume. Moze bar ili psi, svejedno. Groznica subotnjeg
jutra me hvata. Neopisivo ;-))

ib

Joe

"Igor Bujanovic" <ig...@lufthansa.com> wrote in message
Probaj maximalno do "tvrd-pod-prst" PSIa, koliko je to bara nisam siguran:))

Rudi

"Igor Bujanovic" <ig...@lufthansa.com> wrote in message

1 p.s.i. = pound per square inch
1 p.s.i. = 6895 Pa
100000Pa = 1 bar =14.5 p.s.i.

tanja guma = veći tlak
deblja guma = manji tlak
guma ko prst = 6 bara

joą neąto ?

Igor Bujanovic

Rudi <miljenk...@letina.com> wrote:

> 1 p.s.i. = pound per square inch
> 1 p.s.i. = 6895 Pa
> 100000Pa = 1 bar =14.5 p.s.i.

Ma koja visa matematika ;-) Imam dvije skale na pumpeti. Velis brojku, ja
pumpam dok se kazaljka ne poklopi s brojkom ;-)))

> tanja guma = veci tlak

> deblja guma = manji tlak
> guma ko prst = 6 bara

Ma to te ja pitam ;-) Broj! ;-) Mogel si mi rec i 6 x 14.5 = 87 psi-ja i
opet dobro ;-)

> jos nesto ?

Jel moze muzicka zelja? ;-))) Miljenko, hvala ti. Ima li tko da nudi vise
(ili manje ;-))) Sve me zanima ;-)

ib

Igor Bujanovic

Joe <jbu...@inet.hr> wrote:

> Probaj maximalno do "tvrd-pod-prst" PSIa, koliko je to bara nisam siguran:))

Ma *ebo tu odokativnu metodu ;-) Stisces i stalno ti mekano, a pumpeta moze
pumpat do 160 psi-a ;-)))

ib

Igor Bujanovic

Igor Bujanovic <ig...@lufthansa.com> wrote:

> Jel moze muzicka zelja? ;-))) Miljenko, hvala ti. Ima li tko da nudi vise

> (ili manje ;-))) Sve me zanima ;-)

Iiii nisam dugo cekao i dobijam sasvim drukciji odgovor ovog puta od
uvazenog (nesmem mu rec ime da ga stalno ne reklamiramo, al' covjek je OK
;-)))) koji kaze, paz' sad Miljenko, 11 bara za moje gume. Aha?! To je
odokativno samo potpuno drukcije od onoga kaj si mi ti preporucil ;-)))

Da te vidim sad? ;-)

ib

Vedran Berkovic

> [...]
> ;-)))) koji kaze, paz' sad Miljenko, 11 bara za moje gume. Aha?! To je
> odokativno samo potpuno drukcije od onoga kaj si mi ti preporucil ;-)))

To sam i ja htel rec, continentalke 11 bar...

U principu pise gore, max i recommended, al ja uvijek na max... brzo
ispustaju te cestovne, moras svakih par dana pumpat, tj. prije svake
voznje ak vozis samo vikendom :-( ko ja sad...

b!

Sasa

Ja sam na svojoj trkacici (23 sirina gume) pumpao do 5 bara. Za dobru
rekreativnu voznjicu to je sasvim dovoljno (isao bi ja i vise ali mi
je pocela pustati gumica na pumpi). Mislim da je gumi pisalo da se
moze pumpati do 7.
Ponesto sam se druzio sa triatloncima pa iz pouzdanih izvora znam da
na kvalitetnijim biciklama (i gumama naravno) idu bez problema na 10.

Krešimir Jurlin

Igor Bujanovic <ig...@lufthansa.com> wrote in message

Ako je dobra cesta, tocno kolko pise na gumi, inace 1.5 bara manje.
BTW Bio ja do Stojdrage prije par dana (+14 = dvije majice, bez
presvlacenja).
Koja promjena prema gradskom bicu. Malo okrenes, i ideeeeees.
Kreso

Rudi

"Igor Bujanovic" <ig...@lufthansa.com> wrote in message

Na mojoj gumi Hutchuinson piąe 90 psi = 6.3 bara, iz toga sam
saznao prve odnose, kasnije sam proučio literaturu i saznao viąe. Naravno da
moraą poątivati ono kaj na gumi piąe. Ak ti guma izdrľi 11 bara, zaključujem
da je dobra. Koji promjer u presjeku? Nism te valjda naveo na krivi put,
nedaj boľe grijeh.

Pozdrav

gogo

Igor Bujanovic wrote in message

> Ma *ebo tu odokativnu metodu ;-) Stisces i stalno ti mekano,

Cuj, ib, daj se ne sekiraj, bude sve ok., nemas brige, ti si i do sad, ja
sam uvjeren, znao i mogao, napumpati koliko je trebalo, a da sad ne bi mogao
i znao, to je trema za koju nema razloga, mozda si prejak, na gumi pise do
koliko izdrzi, drzi se toga, uzmi mjerni uredaj, izmjeri, probaj onda i
uvjeri se kako je to ok, reci sam sebi, da to je dobro napumpano, ne treba
vise pumpat, bude moja guma zadovoljna, bude izdrazala, ako i ne bu, bu
druga u Kurzigfirzig Strasse, idem sad, ja cu izdrazati, moja guma ce
izdrazati, mi svi bumo izdrazali, cijeli svijet bu izdrzal, hajde, ne daj se
tako olako, ti vrijedis vise nego ta pumpa i guma,

:o))))))))))))

Hajd
G.

ferro

"Igor Bujanovic" <ig...@lufthansa.com> wrote in message

Malo nevezano za orig. temu, ali molim savjet
U Sloveniji na benzinskim pumpama imaju ZRAK - pumpu kao i kod nas, ali oni
imaju drugaciji sistem. Barem na potezu Brezice-Krsko. Moras utipkati na tom
nekakvom stroju vrijednost/bar na koju hoces da se napumpa, namjestit
ventil na gumu, stisnut zeleni gumb i kao to bi trebalo biti to.
U praski nama naviknutim na gledanje i rucnu kontrolu barometra to nije bas
tako. Stvar je krenula pumpat na vise destina bara od narucenih pa smo
morali na silu cupat da ne eksplodiramo ili odletimo. Mislim glupo je,
kompresor nesto radi, guma je ko kamen tvrda, nigdje pokazivac koliko je
napumpalo i koliko jos misli pumpat. Nismo bili raspolozeni za povjerenje pa
smo User Abort
Zna li netko gdje je greska, kako se postupa s tim cudovistima?

Igor Bujanovic

gogo <goran....@hep.hr> wrote:

> [...]
> i znao, to je trema za koju nema razloga, mozda si prejak, na gumi pise do

Trema, trema, prijatelju. Njezno je to, fino, a ja grubijan ;-) Nisam
ti nikad ispricao sto mi se dogodilo prije, kad ono,..., 7 godina ;-)
U gluho doba noci, oko 3-4 ujutro probudi me jaka eksplozija. Odem ja
i pogledam u drugu sobu i sve naoko OK. Misterija... Kadli drugo jutro
pogledam na bicikl i vidim ispuhanu prednju gumu. Ekspolodirala je u 4
ujutro sama od sebe. I to Hutchinson, dobra guma inace. Ta je valjda
imala gresku i u pogodnom je trenutku prasnula. Isti ovaj uvazeni koji
mi preporuca 11 bara mi je ljubazno zamijenio gumu za drugu ;-)

Eto, zato trema i zato ispitujem ;-)

ib

Igor Bujanovic

Rudi <miljenk...@letina.com> wrote:

> Na mojoj gumi Hutchuinson pise 90 psi = 6.3 bara, iz toga sam
> saznao prve odnose, kasnije sam prouhio literaturu i saznao vise. Naravno da
> moras postivati ono kaj na gumi pise. Ak ti guma izdri 11 bara,zakljucujem

> da je dobra. Koji promjer u presjeku? Nism te valjda naveo na krivi put,

> nedaj boze grijeh.

Ma nemas frke ;-) Bio sam ja gledao na gumu ali uvijek u polumraku pa nisam
vidio sto pise ;-) Valjda pravo musko, umjesto da gledam te bezvezne
karakteristike, ja gledam u pogon ;-))) E ...

ib

Petar Loncarec

"Joe" <jbu...@inet.hr> wrote in message news:a3co8m$nv3$1...@sunce.iskon.hr...

> Probaj maximalno do "tvrd-pod-prst" PSIa, koliko je to bara nisam
siguran:))

Invarijantan je na metricke sustave! :-))

Tom metodom nadopuniti mjerni instrument na svim benzinskim pumpama jer
isti zna biti u kvaru!! Ja sam skoro razvalio gumu (bila je toliko tvrda da
se s boka nije micala niti milimetra), a tlak je bio 0,9 bara :-)) Koliko
se sjecam neki su saznali da ne rade svi pokazivaci na jedan prilicno bucan
nacin!

Duje Kalajžić

"ferro" <ivan.f...@etna.hr> wrote in message

> [...]
pa
> smo User Abort
> Zna li netko gdje je greska, kako se postupa s tim cudovistima?

Ja iman slicna iskustva i uspija san otprilike zakljucit o cemu se radi i
odma te upozoravan da ovo ne mora bit tocno! :))
Naime kad pumpan gume od auta to mi je najbolja stvar koju su izmislili jer
samo nastiman tlak i "prst u uvo" dok kompresor ne pocne svirat i blinkat
ali za biciklu stvari stoje malo drugacije.
Moje iskustvo je sa zracnicama sa "francuskim" ventilom koje pumpas sa
adapterom koji ne vraca dovoljno povratnih informacija i tu nastaju
problemi. Za "auto" ventile ne znan jer ih nikad nisan ima pa neman pojma
koko funkcioniraju.
Automatski kompresori mjere malo drugacije tlak i kad ti nabijes cjev
kompresora na gumu, ventil na gumi bi treba bit skroz otvoren da bi
kompresor, odnosno njegov manometar, moga izmirit tlak sta na biciklama nije
slucaj tako da on pumpa bjesomucno dok ne dobije povratnu informaciju a to
je obicno kad tebi pukne film pa odustanes od pumpanja i dodje ti da uzmes
neku palicu i razbijes ga u komadice. :))
Obicna pumpa miri tlak do ventila i to dok je ventil zatvoren pa bi se moglo
rec da miri najveci tlak prije otvaranja ventila i pumpanja dok automatski
kompresor miri na nacin da otvori ventil i izjednaci tlakove u svojoj komori
sa onim koji je u zracnici i na taj nacin imas puno preciznije mjerenje.
No, ja kao i obicno san smotan za jednostavno objasnit neke stvari pa ne
znan oces li me dobro razumit ali ostaje zakljucak da trazis pumpe koje
imaju analogni manometar a da izbjegavas one sa automatskim kompresorima ma
koliko simpaticno i prakticno djelovali jer su, bar iz mog iskustva na
zracnicama koje san ja vozija, beskorisni.

Pozdrav!

gogo

> [...]

> vidio sto pise ;-) Valjda pravo musko, umjesto da gledam te bezvezne
> karakteristike, ja gledam u pogon ;-))) E ...

Pa ib, ti gledas gumu i to u polumraku, to je otprilike kao da pumpas gumu s
polupumpom. Dalje, za to treba imat osjecaj, ne prepumpat a da bude tvrdo, a
ne kao ti, pumpo, pumpo, i onda guma pukla u 3 i pol ujutro, iako da budem
iskren, ima krivice i na gumi, nes ti gume koju mozes prepumpat, to nije
guma, guma mora izdrazat pumpanje. Guma je za to i i izmisljena, da se
pumpa. Kakva je to guma koja nemre izdrazat pumpanje? Guma grrrr,

:o)))
G.

Igor Bujanovic

gogo <goran....@hep.hr> wrote:

> [...]
> guma, guma mora izdrazat pumpanje. Guma je za to i i izmisljena, da se
> pumpa. Kakva je to guma koja nemre izdrazat pumpanje? Guma grrrr,

Gogo je u formi, dobre volje ;-))) Bit ce pala neka voznjica prek vikenda.
Nekak je cijeli HRB zivnuo kak se digla temperatura ;-)))

Ma ima te Continentalke koje su smedjkaste i pise nanjima ali tak da se
moras naguzit i priblizit na 3 cm od gume da bi vidio, a meni uvijek pogled
odlutao prema mehanici ;-))) A kako nisam imao prikladnu pumpu, onda je sve
to islo na silu a znas i sam... Na kraju pukne ;-)))

Pa si rekoh, idem radije pitat ;-)

Joj, jest mi bio dobar vikend. Jos, jos ;-)))

Dajte i vi nesto napisite, vrag vas odnio ;-))) I ja bih citao nesto o vasim
voznjama ;-))

ib

ps. Hrvoje Akmadzic kupuje trkacicu. Kompletna Ultegra, rama neka karbonska,
Look pedale, proizvodjac 2-Danger (neki ameri) i sve za 990 EUR. Imam HRB
pajdu u Svabiji s kojim cu po Taunusu ;-))

Krešimir Jurlin

> Dajte i vi nesto napisite, vrag vas odnio ;-))) I ja bih citao nesto o
vasim
> voznjama ;-))

Skupilo nas se 9 kod Hunjke u subotu. Visoko to Sljeme u proljece!
:o)))))))))))))))
A ekipa je valjda isla i na cestovni Tour de Medvednica u nedjelju.
Kreso

Suncana Habrun

"Krešimir Jurlin" wrote:

> Skupilo nas se 9 kod Hunjke u subotu. Visoko to Sljeme u proljece!
> :o)))))))))))))))

I jos dos'o Boris K. poslije na vrh - znaci 10.
Plus 2 bicikla bez vozaca kod jaslica, te hrpa mladaca nepoznatih
koji su kapali na vrh u roku cca jednog sata, plus jos jedan
hrabri s golim nogama na Scottu koji nas je projuril na spustu.

A da je Sljeme visoooko - jest :-)))))))
I cesta od Hunjke prema Puntijarki se nekak nagnula prek zime,
valjda se bude malo izravnala kroz godinu :-)))))))

> A ekipa je valjda isla i na cestovni Tour de Medvednica u nedjelju.

Isli samo Bero, Pero, Vlado i ja. Drugi se nisu pojavili.
Laz je bil visi od Sljemena :-)))) ali se izdrzalo.
Bilo je hladnije nego u subotu i do Bistre je bila magla.
Poslije suncano, uz slab promet i par neizbjeznih idiota
za volanom.
Vjezbalo se i smjene u pelotonu po D@dijevim preporukama :-)))

Ispalo vise od 120 km u 2 dana. Prosjeci nisu bajni,
bit ce bolje za koji mjesec....

Suncana

ivan milun

"Suncana Habrun" <su...@proning.hr> wrote

> Isli samo Bero, Pero, Vlado i ja. Drugi se nisu pojavili.

hm,hm, znam na koga se ovo odnosi ;-)) no visa sila adaptacije stana me
zadrzala s nogama na zemlji :( , a ne na pedali i moram priznat da me pekla
savjest kaj nisam ipak smugnul od doma !

Sasa

Gdje to covjek kupuje?