Vinski maraton u Momjanu sljedeći vikend, plus ciklomanija.hr u raspadu

Davor Čengija

Eto, u nedjelju je vinski maraton, od vinarije do vinarije u Momjanu. Nas
par iz ZG/VG ide u rano jutro, pa čisto kao podsjetnik...

http://www.ciklomanija.hr/index.php?option=com_jcalpro&Itemid=57&extmode=view&extid=257

Btw, ciklomanija.hr ima neki malware script ili što već pa uključite
antiviruse.

ZeeTso

"Davor Čengija" <davor.cengij...@gmail.com> wrote in message

> [...]

>Btw, ciklomanija.hr ima neki malware script ili ąto već pa uključite

to sto je ciklomanija zarazena virusom je manji problem od navodne
ovogodisnje nedegustacije prije cilja uzrokovane proslogodisnjim
nezgodama...

Davor Čengija

ZeeTso wrote:

> [...]

> to sto je ciklomanija zarazena virusom je manji problem od navodne
> ovogodisnje nedegustacije prije cilja uzrokovane proslogodisnjim

?!#?! (kao, čudim se).

A šta se dogodilo lani? Nisam bio jer je kod nas gore pljuštala kiša pa mi
nije izgledalo baš za voziti. A baš smo se nabrusili na posjete vinarijama
po putu...

ZeeTso

>A ąta se dogodilo lani? Nisam bio jer je kod nas gore pljuątala kiąa pa mi
>nije izgledalo baą za voziti. A baą smo se nabrusili na posjete vinarijama
>po putu...

lani se jedan decko skrsio nakon odlaska iz zadnje okrijepne stanice i
slomio ruku ili kljucnu kost (ne znam tocno), pa se suska da je policija
zabranila organizatoru takvu vrstu organizirane voznje.

u praksi to znaci da ce degustacija biti tek nakon voznje, sto ju onda ne
razlikuje od bilo koje druge grupne voznje.

naravno, ovo uzmite s dozom rezerve, jer je to neprovjerena informacija (ali
ipak iz druge, a ne trece ili seste ruke).

ono sto je ipak + u cijeloj prici su hostese, srednjoskoljke, koje moraju
stajati u prostorima za degustaciju u momjanu i smjeskati se pijanim
budalama dok im toce novi uzorak :))

barakokula

"ZeeTso" <zi...@net4u.hr> wrote in message

> u praksi to znaci da ce degustacija biti tek nakon voznje, sto ju onda ne
> razlikuje od bilo koje druge grupne voznje.

jebemu,...pa to onda znači da se svih 15 km mora odvozit u komadu,...
...i tako propade i posljednja masovka koju sam bio sposoban zavrąiti...
--
drazen

ZeeTso

"barakokula" <drazen.bat...@ri.htnet.hr> wrote in message

hehe, da te utjesim, nije 15km nego...
Momjanski bike maraton /nema obilaska kantina/

NEDJELJA, 14. XI 2010.

Start u 11.00 sati na ulazu u Momjan

Kotizacija 30.00 kn

Rucak u Momjanu u satoru, okrjepa duz staze osigurana

Nakon rucka lutrija

STAZA 1.

Momjan - Sv. Mauro - Smilovici - Krog - Marusici - Kave - Kornarija
/lugareva kucica/ - Marusici -

- Krog - Kortivi - Momjan ................25 km

STAZA 2.

Momjan - Sv Mauro - Smilovici - Krog - Bibali - Triban - Parenzana -
Groznjan - Parenzana - Zubini -
Parenzana - Zavrsje - Makovci - Poropati - Kornarija /lugareva kucica/ -
Marusici - Momjan - .....45 km

Ponijeti rezervnu zracnicu

Zastitna kaciga se preporuca

Ucesce na vlastitu odgovornost !!!
-----------------------------------

to je sluzbeno od organizatora.

predlazem da izbace i 'vinski' i 'maraton' iz naziva :))

barakokula

> hehe, da te utjesim, nije 15km nego...
> Momjanski bike maraton /nema obilaska kantina/

> - Krog - Kortivi - Momjan ................25 km

> Marusici - Momjan - .....45 km

u jebemti,...prije 7-8 godina kraći đir je bio 11, a duzi uvrglave 25 (sa
5-6 lokala unutar kruga)
...poduplali stazu, izbacili "okrjepu"...to je sad za ajronmene,...
dakle,..vraćam se ąahu
--
drazen

Davor Čengija

ZeeTso wrote:

> Momjanski bike maraton /nema obilaska kantina/

Katastrofa. Jedini maraton koji je imao smisla...

barakokula

> Katastrofa. Jedini maraton koji je imao smisla...

više je imao smisla neg što je bio maraton ;-)
--
drazen

Davor Čengija

barakokula wrote:

Oštroumno, kolega, svaka čast!

ZeeTso

> "Davor Čengija" <davor.cengij...@gmail.com> wrote in message

> viąe je imao smisla neg ąto je bio maraton ;-)

cuj, ako krenes u 10h, a stanes oko 23h, nije to bas daleko od maratona ;)

barakokula

> cuj, ako krenes u 10h, a stanes oko 23h, nije to bas daleko od maratona ;)

i to ąto velią,...
...nego meni se čini da se organizator sve krivo postavio,...ukinuo
birtije,...umjesto da je ukinuo bicikle...
...jebate jos ce se za koju godinu trazit i licenca od habeesa...
--
drazen

ZeeTso

> [...]
> birtije,...umjesto da je ukinuo bicikle...
> ...jebate jos ce se za koju godinu trazit i licenca od habeesa...

smijem se, a plako biiii... :)

ZeeTso

"Davor Čengija" <davor.cengij...@gmail.com> wrote in message

>Eto, u nedjelju je vinski maraton, od vinarije do vinarije u Momjanu. Nas
>par iz ZG/VG ide u rano jutro, pa čisto kao podsjetnik...

eto, bili smo na nekadasnjem vinskom maratonu. osim sto se nije stajalo po
konobama, nije bilo ni okrijepe na stazi, a ni degustacije po konobama nakon
biciklijade :(

ajde, barem se prsut od tombole naceo na licu mjesta :)

jos jedna simpaticna manifestacija ode u proslost, pregazena konzumerizmom,
zeljom za zaradom i odrednicama novog svjetskog poretka...

Davor Čengija

ZeeTso wrote:

Da, žao mi je što je tako ispalo, to je bila jedna od rijetkih biciklijada
koja je imala neko specifično ozračje... Mi smo odustali od
2x300km+cestarine jer nije bilo smisla. Šteta.

ZeeTso

>Da, ľao mi je ąto je tako ispalo, to je bila jedna od rijetkih biciklijada

>koja je imala neko specifično ozračje... Mi smo odustali od

>2x300km+cestarine jer nije bilo smisla. ©teta.

za 2x300kn, vjerujem da bi se ovdje na grupi nasli dobri ljudi koji bi
podijelili kakav zanimljiv gps track sa ishodistem i zavrsetkom u njihovoj
konobi... ;)

Davor Čengija

ZeeTso wrote:

> [...]

> za 2x300kn, vjerujem da bi se ovdje na grupi nasli dobri ljudi koji bi
> podijelili kakav zanimljiv gps track sa ishodistem i zavrsetkom u njihovoj

Km, ne kn hehe...

ZeeTso

ZeeTso wrote:

>Km, ne kn hehe...

a cuj, gorivo, cestarina, tunel, kotizacija... nije bas neka razlika

arunpan...@gmail.com

Zxkf