Nosivost bicikla

ivica...@gmail.com

Zanima me kolike su nosivosti bicikla, budući da taj podatak nisam
nigdje našao?

Kupio bih bike, a imam oko 110kg, pa me zanima može li svaki bike
podnijeti tu težinu?

Hvala

Dejan Rozic

moze, ali samo do trenutka kad vise ne moze.

spinner

<ivica...@gmail.com> wrote in message
Pozdrav

Zanima me kolike su nosivosti bicikla, budući da taj podatak nisam

nigdje naąao?

Kupio bih bike, a imam oko 110kg, pa me zanima moľe li svaki bike
podnijeti tu teľinu?

Hvala

U specijaliziranim trgovinama biciklima će ti prodavač znati dati savjet
koji bicikl kupiti, obzirom na tvoj budľet, ľelje, namjenu, teľinu i sl... U
Pevcu, TS, Intersportu, Hervisu i sl. najvjerojatnije neće.

Najbitnije je da kad ga kupią, ąto viąe vrtią pedale, pa ćeą biti lakąi i
taj problem će polako nestati ;-)

spinner

"spinner" <spinnerMAKNIOVOKAJEN...@vip.hr> wrote in
message news:grhj0o$nj7$1...@ss408.t-com.hr...

> [...]
> savjet koji bicikl kupiti, obzirom na tvoj budľet, ľelje, namjenu,
> teľinu i sl... U Pevcu, TS, Intersportu, Hervisu i sl.

Uff - kakvih sam se ' savjeta ' nasluąao i po tim ' specijaliziranim '
trgovinama .. :/

<ivica...@gmail.com> wrote in message
Zanima me kolike su nosivosti bicikla, budući da taj podatak nisam
nigdje naąao?

---

Sumnjam da ćeą ga naći - neki proizvođači to eventualno spomenu u
uvjetima garancije pa to onda moľe biti indikativno, neki tek naglase
da je neki bic namijenjen teľim vozačima ( np. Kona u slučaju Hossa -
ali se opet nigdje ne spominju konkretne brojke ) ..

Kupio bih bike, a imam oko 110kg, pa me zanima moľe li svaki bike
podnijeti tu teľinu?

---

U principu moľe - sam je pitanje koliko dugo . :)

glumac

ivica...@gmail.com wrote:
> Kupio bih bike, a imam oko 110kg, pa me zanima mo�e li svaki bike
> podnijeti tu te�inu?

Samo oni bicikli koji imaju napred 130 jer ovi sa 100 nece izdrzat ;)

bori...@gmail.com

On 8 tra, 09:29, glumac <v...@vrag.com> wrote:

> Samo oni bicikli koji imaju napred 130 jer ovi sa 100 nece izdrzat ;)

Imam KTM treking i imam 114 kg i predjenih oko 3000 km a bicikl nije
niti skripnuo a star je oko 9 mjeseci.
Uzgred planiram ga prodati i kupiti specijalku. Zvjeravaju me da će i
ona sve izdržati ako promjenim kotače

brni

> Imam KTM treking i imam 114 kg i predjenih oko 3000 km a bicikl nije
> niti skripnuo a star je oko 9 mjeseci.
> Uzgred planiram ga prodati i kupiti specijalku. Zvjeravaju me da �e i
> ona sve izdr�ati ako promjenim kota�e

iz iskustva : ho�e.
iz iskustva. od 80 do 130+ i natrag :-)

Libero

>Kupio bih bike, a imam oko 110kg, pa me zanima mo�e li svaki bike
>podnijeti tu te�inu?

Velkam tu d klab! Ista kila�a (cca), kupovao bicikl, kupio polovni
Kona Hoss Deluxe. Robusni bicikl koji me nosi od pro�le jeseni
vrlo korektno. A mo�e se nabaviti za relativno male novce.

barakokula

"brni" <branko._MAKN...@zg.t-com.hr> wrote in message

> iz iskustva : ho�e.
> iz iskustva. od 80 do 130+ i natrag :-)

oho...pa nisam znao da si bio ba� toliko zna�ajan :-)
--
drazen

brni

> oho...pa nisam znao da si bio ba� toliko zna�ajan :-)

kad sam skroman <<blush>>

<bori...@gmail.com> wrote in message

Imam KTM treking i imam 114 kg i predjenih oko 3000 km a bicikl nije
niti skripnuo a star je oko 9 mjeseci.

---

To ne zna�i da ve� sutra ne�e kvrcnuti . ;)
Kad je rije� o izdr�ljivosti dosta toga ovisi i o namjeni ( tojest
na�inu kori�tenja ) a kak ti ima� treking, pretpostavljam da se vozi�
po lak�im terenima ..

Nego kak stoji� sa felgama ?
Imam frenda koji je donedavno bio na 130 + kg pa su mu se svako malo
deformirale ( i mene je ve� po�elo frustrirati a mu�enik se vozio samo
po cesti :) ) ..

bori...@gmail.com

On 8 tra, 10:43, "z" <fak...@yahoo.com> wrote:
> <boris...@gmail.com> wrote in message

Pa ja nemam problema niti sa felgama a i istina je da se tim biciklom
vozim samo po cesti. Van ceste vozim...a sto reci...kona hoss :-)

Ivica J

On 8 tra, 09:16, "Dejan Rozic" <terapi...@inet.hr> wrote:

> moze, ali samo do trenutka kad vise ne moze.

Ha, ha, ha!
Kad malo bolje razmislis - upravo je tako.

*RM*

Svaki bicikl moze nositi tu tezinu, ono sto odreduje trajnost su
dinamicka opterecenja, tj nacin koristenja.
Ispravno bi bilo naglasiti namjenu i iznos koji namjeravas izdvojiti za
bicikl.

mimica....@gmail.com

Moj suprug ima 131kg.preporučite biciklu koju da kupi i bodivost bicikla

andr...@net.hr

Pa neki TREK mountajn bajk malo skuplji ak se možete protegnut 8000-10000kn ti su jači kvalitetniji čvršći imaju bolje zupčanike kočnice lanac gume felge žbice na felgama rama je od kvalitetnijeg aluminija mozda moze proc i neki od 5000kn ali oni se brzo kvare mozda neki polovan za 5-6 tisuca koji je bio 8-10 k kn moze i od marke Specialized Cannondale mada su oni svi tu negdje po kvaliteti u rangu cijene 10kkn svi se rade u istoj tvornici na Taiwanu roboti vare rame samo drugu naljepnicu naljipe i svi stavljaju shimano japansku opremu ili švicarsku SRAM ili talijansku Campagnolo niko vise ne proizvodi sam bicikle sve u istoj tvornici na Taiwanu rade kinezi za sve
Firme a ovi ih Samo sklapaju u svom pogonu a moze neki s čeličnom ramom on se ugiba i uvija bolje od alumijia koji krt a čelik radi giba se savija u vožnji pa je mekši od aluminija a iMa i od titana isto udoban a ne hrđa dok čelik hrđa ako ga ne mažeš

borislav trajkovic

Il giorno giovedì 20 febbraio 2020 alle 16:36:04 UTC+1 andr...@net.hr ha scritto:
> [...]
> Firme a ovi ih Samo sklapaju u svom pogonu a moze neki s čeličnom ramom on se ugiba i uvija bolje od alumijia koji krt a čelik radi giba se savija u vožnji pa je mekši od aluminija a iMa i od titana isto udoban a ne hrđa dok čelik hrđa ako ga ne mažeš
https://www.amazon.de/s?k=ryde+andra+40&i=sports&__mk_de_DE=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&camp=2025&creative=165953&creativeASIN=B07G772R7L&crid=2W8PU4B8BKUOE&linkCode=xm2&sprefix=ryde+and%2Csports%2C159&tag=rithmics-21&ref=nb_sb_ss_i_1_8%3FSubscriptionId%3DAKIAJ4BGJTA4QVCLPGNA

borislav trajkovic

RYDE ANDRA..IMAJU NOSIVOST DO 180 KG...NORMALNO,ZAVISI I KAKAV JE RAM BICIKLA...MOZDA GA MALO OJACATI...DISKOVI ZA KOCENJE MINIMALNO 180 MM...DEBLJE ZICE..2,2 MM ...