Trne mi mali nozni prst

Srdan

Svaki put nakon >1h pedalanja mi pocinje trnuti mali prst na lijevoj nozi -
mozda zahvati mrvicu vise kao i prst do, ali nisam siguran.
Probao sam malo i popustiti stezanje cipela i dalje ista stvar. Cipela mi
je taman velicine, kao i desna.

Pretpostavljam da bi trebao pomaknuti blokej na toj nozi, ali ne znam kuda
i po kojoj osi. Stavljen je na sredinu kao i na desnu.
Cipele su Shimano M085, prve SPD do sada.

dobryla

Možda ti pomogne bar što se položaja noge tiče - meni mali prst lijeve noge
trne dok vozim auto jer sam tim dijelom noge (a ne punim stopalom)
naslonjen na oslonac tako da mi je mali prst uvijek opterećen.

Spuzva

On Sun, 8 Aug 2010 20:25:40 +0200, Srdan <spus...@gmail.moc> wrote:

> Cipela mi
>je taman velicine, kao i desna.

al i nisu ista stopala. kolko ja imam iskustva uvijek netko ima
razlicita stopala. nije ista duljina, visina, sirina...

>Pretpostavljam da bi trebao pomaknuti blokej na toj nozi, ali ne znam kuda
>i po kojoj osi. Stavljen je na sredinu kao i na desnu.
>Cipele su Shimano M085, prve SPD do sada.

da malo otpustis kopce/vezice na lijevoj cipeli pa da onda probas?

Quad Machine

Hm, ja imam slican problem, nakon nekih 1h voznje pri intenzivnijem
pedaliranju pocnem osjecati nekakvo "zatezanje" u peti na lijevoj nozi.
Zbilja cudan osjecaj, nije bol, ali mislim da bi moglo uskoro prerasti u
bol? :/ Vozim flat pedale u skejtarskim tenisicama koju su skroz opustene...

Any ideas?

bok!

--
http://mladenpanic.com | Osobni web.
http://quadmachine.info | OSX, hackintosh, iPhone.

gogo

Srdan wrote in message:

> Svaki put nakon >1h pedalanja mi pocinje trnuti mali prst na lijevoj
> nozi -

Otfikari ga, da je vrijedio stogod narastao bi,
:o)

Hasek_Os

"Quad Machine" <mpa...@gmail.com> wrote in message

> [...]
> Zbilja cudan osjecaj, nije bol, ali mislim da bi moglo uskoro prerasti u
> bol? :/ Vozim flat pedale u skejtarskim tenisicama koju su skroz

Zatezanje koje ti osjetis vezano je za Ahilovu tetivu. Nece prerasti u bol,
ali ako preforsiras moze doci do pucanja tetive ili misica koji ju drzi sto
ti ni najmanje ne zelim jer iz osobnog iskustva znam kolko je zajebano i
koliko traje lijecenje iste ozljede, te rehabilitacije poslje.

Moj savjet ti je da odmah posjetis nekog fizioterapeuta i trazis savjete.

Ziga

1. trne li prst ako si u klasicnoj obuci a ne SPDu?
2. dali ti je jedna noga kraca od druge?
3. da probas spustiti sic?
4. mozda te zulja cipela pa se mora malo "razgaziti" :)

--
Ziga

Srdan

On Mon, 09 Aug 2010 11:39:09 +0200, Ziga wrote:

> 1. trne li prst ako si u klasicnoj obuci a ne SPDu?

Ne, do sada nikakvih problema, bilo s tenisicama za po van, za trcanje ili
obicnim cipelama

> 2. dali ti je jedna noga kraca od druge?

Nije, barem do ada nisam primjetio po ostaloj obuci

> 3. da probas spustiti sic?

Sic je na visini dobivenoj po onoj 0,886 formuli, cini mi se da je taman.

> 4. mozda te zulja cipela pa se mora malo "razgaziti" :)

Mislim da je vec trebala, ali mogu joj jos dati vremena

Ziga

Srdan wrote:
> Mislim da je vec trebala, ali mogu joj jos dati vremena

jedino sto mi pada na pamet je jedna noga tj stopalo ti je vece
od drugoga pa mozda to igra ulogu?

lp

--
Ziga

karlek

"Ziga" <zeljkozg...@gmail.com> wrote in message

> jedino sto mi pada na pamet je jedna noga tj stopalo ti je vece
> od drugoga pa mozda to igra ulogu?

Pa dobro kaj fakat nikakve veze nema polozaj blokeja? Imam isti problem -
trne mi mali prst desne noge (i onaj do njega) s tim da samo na cestovnjaku
imam SPD, dok na mtb-u s obicnim pedalama nemam takvih problema. Blokeje sam
namjestio u određenu poziciju bez nekih prethodnih saznanja.

Darko

"Srdan" <spus...@gmail.moc> wrote in message

> On Mon, 09 Aug 2010 11:39:09 +0200, Ziga wrote:
>

> Mislim da je vec trebala, ali mogu joj jos dati vremena

Mozes probati sic nagnuti za 1-2 stupnja, prednji dio prema dolje (meni je
malo pomoglo :)

salkanov...@gmail.com

Na ljevoj nozi

salkanov...@gmail.com