Pitanje Nakamura

optimist

�ta mislite o tim biciklima, vrijede li, dizajn mi se dopada, dosta povoljnu
cijenu imaju ali neznam kako stoje sa kvalitetom, ima li tko kakva
saznanja??

Swerz

On Jun 14, 2:06 pm, "optimist" <optimist...@net.hr> wrote:
> ©ta mislite o tim biciklima, vrijede li, dizajn mi se dopada, dosta povoljnu

> cijenu imaju ali neznam kako stoje sa kvalitetom, ima li tko kakva
> saznanja??

Imam ja iz prve ruke.
Nakamura je proizvodi iskljucivo za intersport. To je nesto kao
njihova kucna marka i nemres ga negdje drugdje kupiti.
Vozim njihov trekking vec godinu dana i presao sam 2300km bez skoro pa
i jednog problema.
Problem je bio sto se pogon poceo odvrtati nakon cca. 1000-1500km pa
se trebao cesto zatezati. To je rijeseno za 120kn stavljanjem nove
pogonske osovine. Ova je bila tvornicki zatvorena pa se nije imalo kaj
odvrtat:)
Jos sam prije par mjeseci sam doma podesio masinicu jer mi je lanac
strgao u 21. brzini.
Takodjer sam strgao onaj prsten na headsetu ali mojom krivicom jer sam
pretegnuo zvijezdu. Trosak je bio 0kn jer sam dobio rabljeni prsten od
servisera L.R. Pedala.

Ako si kratak sa lovom i nemas nekih ekstremnih ambicija nakamura je
definitivno dobar izbor.

Dino

Bicikl jednake kvalitete kao i svaki drugi samo jeftiniji. Imam Cliff
Hanger i nesto s lulicom nije stimalo odmah od pocetka. ljudi u
servisu zamijenili pod garancijom i od onda nikad nist s njim.
preporuka

*RM*

Nakamura djecji 20", pukao stitnik lanca (moze i bez njega), lanac
ispada sa prednjeg supcanika (sredeno cekicem).

Ja Nakamuru vise ne bih kupovao ni da su jos jeftiniji, u usporedbi sa
ostalim ozbiljnim markama - poluproizvod.

Dobar i pouzdan bicikl se kupuje u specijaliziranoj trgovini sa
biciklima, a ne u supermarketu, pa bio on i sportski orjentiran.

Swerz

On 15 lip, 09:16, *RM* <rmicu...@inet.hr> wrote:
> [...]
>
> Dobar i pouzdan bicikl se kupuje u specijaliziranoj trgovini sa
> biciklima, a ne u supermarketu, pa bio on i sportski orjentiran.

Lanac koji ispada sa prednjeg zupcanika se rijesava podesavanjem
prednje masinice sa sarafcigerom a ne sa cekicem:)
Tu je problem u podesenosti i oni se pojavljulju i na 3x skupljim
biciklima.

"*RM*" <rmic...@inet.hr> wrote in message

> Dobar i pouzdan bicikl se kupuje u specijaliziranoj trgovini sa
> biciklima, a ne u supermarketu, pa bio on i sportski orjentiran.

Dobar i pouzdan bicikl se kupuje * tamo gdje ti ga ponude * .. ;)

Uglavnom: imao sam ( zapravo jos imam - sam je sada formalno burazov )
model Summit s kojim sam bio poprilicno zadovoljan sve dok nije pukla
rama .
Tad mi je zadovoljstvo bilo poremeceno nesposobnoscu trgovca da (
suprotno zakonima pa cak i vlastitoj izjavi na jamstvenom listu ) mi
isporuci rezervnu ramu .
Dakle ak bi takva situacija smetala i onoga tko trazi bic, onda mu
Nakamuru ne mogu preporuciti .

*RM*

> Lanac koji ispada sa prednjeg zupcanika se rijesava podesavanjem
> prednje masinice sa sarafcigerom a ne sa cekicem:)
> Tu je problem u podesenosti i oni se pojavljulju i na 3x skupljim
> biciklima.

taj djecji bicikl ima samo jedan prednji zupcanik.

*RM*

> Dobar i pouzdan bicikl se kupuje * tamo gdje ti ga ponude * .. ;)

ili pak tamo gdje postoji svojevrsna garancija kvalitete i prateceg servisa.

U cetiri posta svi vlasnici Nakamure imaju potrebu za zamjenom dijelova
i servisom koji ne spada u redovno odrzavanje.

> [...]
> isporuci rezervnu ramu .
> Dakle ak bi takva situacija smetala i onoga tko trazi bic, onda mu

Puno bolji izbor je uzeti proslogodisnji model nekog renomiranog
proizvodaca.
Nakamura koliko kosta toliko i vrijedi, pojedini modeli imaju opremu, no
tradicija, ime i iskustvo proizvodaca takoder ima svoju cijenu.

Dario Bernobic

> U cetiri posta svi vlasnici Nakamure imaju potrebu za zamjenom dijelova i
> servisom koji ne spada u redovno odrzavanje.

Evo jos jednog vlasnika Nak(r)amure. Kolko sam para potrosio na servise mogo
sam 3x bolju biciklu kupit... eh danak neiskustvu, sad se steka lova za neku
pilu.

I ne kuzim zasto ali skoro svaki put kad odem u sumu s njom probijem
zracnicu?! A gume su jedino sto valja na njoj, one Mountain King, naravno
kupljene posebno.

parobrod

Ukratko, Nakamura je super i gotovo da se ne kvari, osim sto su svi vlasnici
Nakamure koji su odgovorili na post imali neke netipicne kvarove (kako je
gore vec netko zakljucio). Ja imam Giant sa opremom u nivou Shimano SIS i u
5-6 godina koliko imam bicikl nisam imao ni jedan od gore spomenutih
kvarova. A Giant i nije neka turbo marka (osim sto je kupljen u Turbo
sportu...). Dakle, Nakamura sucks! ALi mora se priznati da ti bicikli lijepo
izgledaju onako poredani u Mercatoru.

"*RM*" <rmic...@inet.hr> wrote in message

> ili pak tamo gdje postoji svojevrsna garancija kvalitete i prateceg
> servisa.

U principu se slazem ali kak je stanje otprilike takvo da i u
renomiranim i specijaliziranim servisima znaju zeznuti tak ispada da
nazalost nigdje i nikada ne mozes bezuvjetno racunati na tu, ispada
samo teoretsku prednost .
Zato sve vise toga obavljam doma sam, polako si kompletiram alat ( kak
mi kaj zatreba, tak to i kupim ) ..

Sve to sa servisima mi je polako vec prava tlaka - evo jednog nedavnog
iskustva: nes mi je pocelo kvrckati oko volana, nazovem jedan
renomirani i cesto preporucivani servis da si dogovorim termin ak je
moguce za taj dan ( ili sutra - preksutra, ali u svakom slucaju sto
prije zato kaj bic vozim svakodnevno ), a oni meni lijepo odgovore da
je moguce doci na servis tek za nekoliko tjedana ?!? I kaj je
najbolje - mislis da su nakon svega to rijesili kak spada ? Problem je
rijesen tek nakon kaj sam se sam pozabavio s tim . :o

> U cetiri posta svi vlasnici Nakamure imaju potrebu za zamjenom
> dijelova i servisom koji ne spada u redovno odrzavanje.

Mozda se sam Fortuna poigrala s njima ? :o
Sve nabrojano su po meni sitnice koje se dogadaju i na drugim markama
.
Osim toga ne znas kaj je tko od tih ljudi radio s tim bicevima ..

> Puno bolji izbor je uzeti proslogodisnji model nekog renomiranog
> proizvodaca.

Ovisi o kojem modelu se radi, na kakvu seriju naletis itd .

Inace Nakamura nije bas tak jako nepoznata marka - negdje sam procitao
da su u Francuskoj najprodavanija marka, mislim da su jedne godine
bili i nekakvi specijalni sponzori TdF -a ..

http://skrati.net/23r

http://skrati.net/lcq

http://nakamura.no/

> Nakamura koliko kosta toliko i vrijedi,

A np. Kona je kaj - potplacena ili preplacena ? :o

I kaj s akcijama - nesto kaj kosta 6300 kuna vrijedi, a kad ista stvar
padne na 3900 onda to isto odjednom vise ne valja ? :D
Upravo tak sam ja bio kupio svoj Summit ..

> pojedini modeli imaju opremu, no tradicija, ime i iskustvo
> proizvodaca takoder ima svoju cijenu.

Ima, iako ni dalje nije garancija da ce biti tak kak si si zamislio,
no ima tu jos jedna kvaka - te vlastite robne marke ( Nakamura spada
bas tu ) zapravo cesto rade renomirane tvornice za robne kuce pa ti
ovo o tradiciji vise ne znaci puno ( dobijes podjednaku kvalitetu ali
je proizvod na kraju jeftiniji jer nema nekih drugih troskova koji se
vezu uz poznatije marke ) ..

"parobrod" <marin.knep...@zg.htnet.hr> wrote in message

> Ukratko, Nakamura je super i gotovo da se ne kvari,

Samo malo - daj objasni kak si do�ao do ovog Briljanta Logike ? :o

Recimo meni je uredno puknula rama, * ali * ne mogu biti siguran u
kojoj mjeri sam sam zaslu�an za to pa ne�u sve svaljivati na
proizvo�a�a ( zamjeram samo Intersportu Hrvatska za to kaj mi nisu
mogli isporu�iti rezervnu ramu ), bilo je jo� nekakvih problem�i�a ..

> osim sto su svi vlasnici Nakamure koji su odgovorili na post imali
> neke netipicne kvarove

Po �emu bi to bili netipi�ni kvarovi odnosno kaj su onda tipi�ni
kvarovi ?

*RM*

> [...]

> Mozda se sam Fortuna poigrala s njima ? :o
> Sve nabrojano su po meni sitnice koje se dogadaju i na drugim markama

valjda

> Ovisi o kojem modelu se radi, na kakvu seriju naletis itd .

Evo ja sam dva zadnja bicikla kupio preko weba (Univega-DSG), super
zadovoljan.

> Inace Nakamura nije bas tak jako nepoznata marka - negdje sam procitao
> da su u Francuskoj najprodavanija marka, mislim da su jedne godine
> bili i nekakvi specijalni sponzori TdF -a ..

Kao i pevec kod nas :)))

> http://skrati.net/23r
>
> http://skrati.net/lcq
>
> http://nakamura.no/

> A np. Kona je kaj - potplacena ili preplacena ? :o

Pa i trgovci moraju zivjet:)
sa Konom nemam iskustva.

> I kaj s akcijama - nesto kaj kosta 6300 kuna vrijedi, a kad ista stvar
> padne na 3900 onda to isto odjednom vise ne valja ? :D
> Upravo tak sam ja bio kupio svoj Summit ..

Uvijek kupujem proslogodisnje modele i to u kasnu jesen. Kad nesto hitno
trebas onda to najcesce i placas.

> [...]
> ovo o tradiciji vise ne znaci puno ( dobijes podjednaku kvalitetu ali
> je proizvod na kraju jeftiniji jer nema nekih drugih troskova koji se

Ma sve bi to bilo u redu, da kod intersporta nemam osjecaj, da su
bicikli sastavljeni od restlova i skartova sa radnom snagom na skolovanju ;)
Kad kupujem u supermarketima ne zaobilazim robne marke, ali dobro citam
etiketu da izbjegnem kupovinu macka u vreci.
Nakamura je upravo to - macak u vreci.

*RM*

Ne tvrdim da su smece, ali nisu nis specijalno, ni po odnosu dobiveno
ulozeno, ni po samoj kvaliteti.

To je francuski pevecikl, a zato sto je francuski on jednostavno mora
izgledat dobro :))

*RM*

> Po �emu bi to bili netipi�ni kvarovi odnosno kaj su onda tipi�ni
> kvarovi ?

Uobicajeni kvarovi su oni koji nastaju uslijed eksploatacije. Netipicni
su oni uslijed lose konstrukcije, montaze, materijala, osim ako ti nisu
karakteristika modela, onda jesu tipicni :)

> Evo ja sam dva zadnja bicikla kupio preko weba (Univega-DSG), super
> zadovoljan.

Ja eto s Univegom imam vise problemcica nego s Nakamurom - np.
rasklimao mi se pogon ( naravno da od toga nisam radio tragediju,
narocito nakon kaj sam se uvjerio da nis nije osteceno - zategnes i
picis dalje ), zapekao mi se klipic na jednoj celjusti pa sam imao
egzibiciju ( ali opet - rijeseno i Idemo Dalje (TM) :D ), morao sam
vaditi, cistiti i podmazivati lezaj vilice .. i sve to u vremenu cak i
kracem nego kaj sam vozio Nakamuru .

> Kao i pevec kod nas :)))

:) Mada ne znam bas da bi se sam tak uguzili medu sponzore .. pa nije
to HRF ! :D

> Ma sve bi to bilo u redu, da kod intersporta nemam osjecaj, da su
> bicikli sastavljeni od restlova i skartova sa radnom snagom na
> skolovanju ;)

Jeftiniji i djecji modeli mozda i jesu, ali kak sam nedavno kupovao
bic i za maloga tak sam stekao dojam da ni tu ni kod drugih (
renomiranijih) marki nije puno bolje - barem dok ne predes carobnu
granicu od nekakvih 1500 - 2000 kuna ( kaj mi je bilo previse za dati
za bic koji ce vjerojatno prerasti u iducih godinu dana ) .
A i osjecaj cesto zna zavarati ..

> Nakamura je upravo to - macak u vreci.

Jedino ak su i sve druge marke macke u vrecama ..
Inace ne vidim razloga zakaj bih tu naveo samo ovu marku jer korisnici
apsolutno svih njih nekada imaju nekakvih problema .

*RM*

> [...]
> granicu od nekakvih 1500 - 2000 kuna ( kaj mi je bilo previse za dati
> za bic koji ce vjerojatno prerasti u iducih godinu dana ) .

Ako nemas vise djece, IMHO za jednu sezonu previse.

> Jedino ak su i sve druge marke macke u vrecama ..
> Inace ne vidim razloga zakaj bih tu naveo samo ovu marku jer korisnici
> apsolutno svih njih nekada imaju nekakvih problema .

Moj prvi MTB kupljen je pred 18tak godina, u svemu inferioran danasnjim
bajkovima, prosao je svega i svacega (i kilolometara i terena).
Svaki bajk ukoliko je pazen i mazen moze svom vlasniku pruzit puno
zadovoljstva.

Swerz

On Jun 15, 1:10 pm, *RM* <rmicu...@inet.hr> wrote:
> taj djecji bicikl ima samo jedan prednji zupcanik.

A tako dakle. Onda je mozda lanac predugacak bio pa ga je trebalo ili
skratiti ili pomaknuti zadnji kotac sto je vise moguce iza.

Swerz

On Jun 15, 3:56 pm, *RM* <rmicu...@inet.hr> wrote:
> Ne tvrdim da su smece, ali nisu nis specijalno, ni po odnosu dobiveno
> ulozeno, ni po samoj kvaliteti.
>
> To je francuski pevecikl, a zato sto je francuski on jednostavno mora
> izgledat dobro :))

Ako se dobro sjecam, nakamura je iz norveške.

Swerz

On Jun 15, 4:49 pm, *RM* <rmicu...@inet.hr> wrote:
> [...]
> bajkovima, prosao je svega i svacega (i kilolometara i terena).
> Svaki bajk ukoliko je pazen i mazen moze svom vlasniku pruzit puno

Tocno to. Meni se svi smiju kad im velim da svakih 200km ocistim i
podmazem gotovo cijeli bic a svaka 6mj podmazem cak i sajle.

Ukratko ako je bicikl odrzavan i ispravno podesen sluzit ce svrsi bila
to kona, nakamura ili pevecikl.
Samo se treba odluciti koju je cifru prihvatljivo izdvojiti za bicikl.

OTomo

Swerz wrote:

> Tocno to. Meni se svi smiju kad im velim da svakih 200km ocistim i
> podmazem gotovo cijeli bic a svaka 6mj podmazem cak i sajle.

svakih 200 km ?! po sumi se vozis ili samo asfalt ?

--
Drhte ruke, oko moje plavo,
Oj rakijo odnio te davo

"Swerz" <schw...@gmail.com> wrote in message

Meni se svi smiju kad im velim da svakih 200km ocistim i
podmazem gotovo cijeli bic a svaka 6mj podmazem cak i sajle.

---

To ne moze skoditi ( mislim na bica - ne i vlasnika ;) ), ali ak imas
drekec od bica nikakvo ulje i podmazivanje ga nece spasiti .

"Swerz" <schw...@gmail.com> wrote in message

Ako se dobro sjecam, nakamura je iz norve�ke.

---

Na kutiji od moje je pisalo Made in Vietnam ( to se sigurno ne odnosi
na sve dijelove pa je mogu�e da se tam sam sastavljaju ) .
Istina je da im je norve�ka stranica najkompletnija od svih koje sam
vidio ( ima dosta informacija i na francuskoj stranici od
Intersporta ) .

Swerz

On Jun 15, 8:08 pm, "OTomo" <brbeliMA...@vip.hr> wrote:
> svakih 200 km ?! po sumi se vozis ili samo asfalt ?

Covjek bi reko da vozim po blatu do koljena, kad ono cesta 99%
vremena:)
Nije mi tesko izdvojiti pola sata vremena da posteno ocistim,
odmastim, zamastim i operem bicikl.

OTomo

Swerz wrote:

> Covjek bi reko da vozim po blatu do koljena, kad ono cesta 99%
> vremena:)

necu nist komentirat...samo rec da imam jednog poznanikad koji je isto takav
:o)

> Nije mi tesko izdvojiti pola sata vremena da posteno ocistim,
> odmastim, zamastim i operem bicikl.

nekak prebrzo to sve nabrojano napravis...

*RM*

Straga ima brzine. Prednji zupcanik je bio savijen, centriran je i sad
je kako treba.

Swerz

On 16 lip, 02:40, "OTomo" <brbeliMA...@vip.hr> wrote:
> nekak prebrzo to sve nabrojano napravis...

Malko sam se nedoreceno izrazio.
Odmascujem i cistim lanac, zupcanike, kazetu i sve pokretne i
nepokretne djelove koje dodiruju lanac. Suhom krpom prebrisem cijelu
ramu te potom naspricam kokpit sprey na drugu suhu krpu i sa time
prebrisem ramu sve do sjaja pseceg muda. Nikad nisam stopao koliko mi
treba za sve to, ali recimo da je oko pola sata. S time da se lanac
cisti preko noci u boci benzina a podmazuje isto preko noci u boci
ulja.

E da, na mascenje prednjeg amortizera sam potrosio jedno 250g masti/
ulja. :)

OTomo

Swerz wrote:

> [...]
> ulja.
>
> E da, na mascenje prednjeg amortizera sam potrosio jedno 250g masti/

svaka budala ima svoje veselje :D
svoj bicikl vise ni ne cistim, kad blato "dozori" gore, samo otpadne
lanac namazem uljem koje mi pri ruci, kad se sjetim

nhf, al ovo tvoje drkarenje oko bicikla je po meni bolesno

Swerz

On Jun 16, 11:03 pm, "OTomo" <brbeliMA...@vip.hr> wrote:
> svaka budala ima svoje veselje :D
> svoj bicikl vise ni ne cistim, kad blato "dozori" gore, samo otpadne
> lanac namazem uljem koje mi pri ruci, kad se sjetim
>
> nhf, al ovo tvoje drkarenje oko bicikla je po meni bolesno

A cuj, tak to ide sa novim stvarima. U pocetku ih mazis i pazis a onda
ti dosade pa ti vise nisu zanimljive. Trenutno sam jos u prvoj fazi:)
Prosli bicikl sam vozio dok se nije doslovno raspao. Jedno 10god nije
vidio kantu vode i krpicu a lanac sam jedno 3x nauljio. Naravno, bez
odmascivanja samo sloj na sloj da bude bolje:Đ

OTomo

Swerz wrote:

> A cuj, tak to ide sa novim stvarima. U pocetku ih mazis i pazis a onda
> ti dosade pa ti vise nisu zanimljive. Trenutno sam jos u prvoj fazi:)

ovo mi nest poznato...al mene ta faza ne drzi dugo, do prve ogrebotine :D

> Prosli bicikl sam vozio dok se nije doslovno raspao. Jedno 10god nije
> vidio kantu vode i krpicu a lanac sam jedno 3x nauljio. Naravno, bez

> odmascivanja samo sloj na sloj da bude bolje:�

ipak mu malo vise brige posvecujem jel nije bas tak jeftin.
lanac i kazete stavljam sto jeftinije jel ih u roku 2-3k km unistim
podmazivao ili ne.

ticak...@gmail.com

Vozim Nakamuru MTB 3 god
god. prelazim 4500 km i odlican bez greske a bio sam i na nekim biciklijadama. Nebi mjenjao marku !

znamho...@gmail.com

Frend imo xc nakamuru i geometrija nije bila dobra. Po visini je rama bila ok ali je bila prekratka pa je imo problema kod tehnickih spustova i uspona. Rjeseno preslagivanjem na Authorovu ramu i upgrade bitnih djelova. Znaci od nakamure je ostalo skoro nista;-)
(Govorim o ozbiljnim xc voznjama. Za full nezahtjevnog korisnika i povremenu voznju Maximirom je ok)