Biciklom kroz Zagreb; preporuka rute

AAtrox

Cesto dolazim biciklom iz Varazdina u Zagreb. Do sad sam ulazio u Sesvetama
i vozio do otprilike Maksimira. Manje vise tu nije bilo nemoguce blizuna
Lanista (Naserov trg - Savski Gaj, tocnije). Kako uz sto manje problema doci
biciklom tamo od, primjerice, Dubca?

Hvala

AAtrox

"AAtrox" <van...@gmail.com> wrote in message
Nesto je poslo po zlu u originalnom postu, trebalo bi pisati ovako:

Cesto dolazim biciklom iz Varazdina u Zagreb. Do sad sam ulazio u Sesvetama
i vozio do otprilike Maksimira. Manje vise tu nije bilo nemoguce proci iako
nije idealno za bicikl. Sad bih trebao proci kroz prakticki citav grad, do
rotora blizu Lanista (Naserov trg - Savski Gaj, tocnije). Kako uz sto manje

zotto

Od dubca odi na Branimirov ulicu, dakle dole juzno od Dubca ti je
Interspar i tamo imas kolnik pa prakticki cijelom Branimirovom.
Kad dodjes do Savske ceste pratis nju juzno dok ne dodjes do Jadranskog
mosta i onda preko, dalje ces znati i sam jel ces vidjeti Arena Centar.

Uzivaj !

skerl

On 23.4.2013. 7:34, AAtrox wrote:

> [...]
> rotora blizu Lanista (Naserov trg - Savski Gaj, tocnije). Kako uz sto manje
> problema doci biciklom tamo od, primjerice, Dubca?

Ako ti nije problem makadam, a �eli� izbje�i vo�nju prometnim ulicama,
preporu�am ti da ve� u Sesvetama skrene� u Lj. Posavskog i vozi� sve do
Resnika, onda desno kroz �itnjak, izbije� na kru�ni tok kod Domovinskog
mosta, a otamo mo�e� uz nasip sve do Savskog Gaya. Bilo kojom stranom,
iako je zbog "mirisa" po�eljnije voziti lijevom obalom pa preko bilo
kojeg mosta pre�e� u Novi Zagreb.

AAtrox

"skerl" <s...@hrvatska.hr> wrote in message
> Ako ti nije problem makadam, a želiš izbjeći vožnju prometnim ulicama,
> preporučam ti da već u Sesvetama skreneš u Lj. Posavskog i voziš sve do
> Resnika, onda desno kroz Žitnjak, izbiješ na kružni tok kod Domovinskog
> mosta, a otamo možeš uz nasip sve do Savskog Gaya. Bilo kojom stranom,
> iako je zbog "mirisa" poželjnije voziti lijevom obalom pa preko bilo kojeg
> mosta pređeš u Novi Zagreb.

Makadam nije problem. Ono sto bas ne kuzim je kamo idem dalje kad dodjem na
krizanje LJ. Posavskog i Slavonske avenije, desno Slavonskom ili nesto
drugo?

AAtrox

"zotto" <zo...@jsee.com> wrote in message news:kl57q3$ilk$1...@sunce.iskon.hr...
> [...]
> Kad dodjes do Savske ceste pratis nju juzno dok ne dodjes do Jadranskog
> mosta i onda preko, dalje ces znati i sam jel ces vidjeti Arena Centar.

Kroz novu Branimirovu ima odvojeni kolnik(nogostup) za bicikle? Koliko me
sjecanje sluzi kroz Savsku bas i ne.. Uglavnom, valjda cu naci neku
optimalnu bicycle friendly rutu.

Bla

"AAtrox" wrote

> Kroz novu Branimirovu ima odvojeni kolnik(nogostup) za bicikle? Koliko me
> sjecanje sluzi kroz Savsku bas i ne.. Uglavnom, valjda cu naci neku
> optimalnu bicycle friendly rutu.

imo, preko savske je definitivno losa ruta .. novi
zagreb ima cijelom avenijom dubrovnik biciklisticku
stazu, koja iako nije bas u sjajnom stanju na nekim
dijelovima, barem postoji i zapravo uopce nema guzve

dakle svakako gledaj kako ces sto lakse/brze doci do
zaprudja, a onda picis samo ravno .. dakle cak mozda
i nije losa vec preporucena ruta kroz resnik i nasip
sa kojom dodjes do borovja i onda na most do "prudja" :)

--
signatjur nije moja furka ;)

skerl

On 23.4.2013. 8:52, AAtrox wrote:

> Makadam nije problem. Ono sto bas ne kuzim je kamo idem dalje kad dodjem na
> krizanje LJ. Posavskog i Slavonske avenije, desno Slavonskom ili nesto
> drugo?

Prođeš Slavonsku i ideš praktički dokle god možeš, doći ćeš do križanja
gdje možeš samo lijevo ili desno. Ideš desno.
Ovako: http://postimg.org/image/ao04bpv8x/full/
Kad dođeš do Domovinskog mosta, spusti se niz stube s bilo koje strane i
naći ćeš se na makadamu koji vodi uz nasip.

brni

ako si već u Sesvetama .... po Lj. Posavskog do kraja, preći Slavonsku,
nastaviti ravno dok ima asfalta i na Ivanjorečkoj si. desno kroz Resnik, uz
zelenu trľnicu (paralelna cesta uz slavonsku, vodi do Radničke uz mala
krivudanaj), kad dojdeą do Radničke nije se problem krooz naselja dovuć do
Folnegovićevog, preć Drľićevu na semaforu (M.Trninae ako se ne varam), kroz
Savicu prema zapadu nije problem, ravno i neprometno, prođeą ispod mosta
Slobode (tj prilaza istom) i na nasip tu ili uz malo petljanja kod Boćarskog
doma na prisavlju, do starog Savskog mosta a onda znaą gdje si.

Zmayski

"AAtrox" je napisao u poruci interesnoj
grupi:kl56ge$kvf$1...@news.metronet.hr...
[...]

To zavisi od osobnog stila vožnje. Ja se najsigurnije osjećam kad vozim
između dva prometna traka koji gledaju u suprotnim smjerovima - dakle,
sredinom ceste. Svi me vide, sve vidim. Užasavam se vožnje između
tramvajskog traka i prometnog traka u istom smjeru; svi mi dolaze s leđa, ne
vidim da li me vozači vide (sportski biciklisti vole voziti tako). Ne volim
ni ove naše nakarade od biciklističkih traka; na križanjima si spor, pješaci
te ne doživljavaju... Ako nema tramvajske pruge, onda desnom prometnom
trakom, uz rub nogostupa.

Moj osobni izbor za tvoju relaciju je - preko Trga! Po sredini Avenije
Dubrava, Maksimirske i Vlaške, Starom Vlaškom do trgaća, Ilica, Frankopanska
i ravno Savskom (opet sredinom ceste) do starog Savskog mosta, ostacima
stare Karlovačke do Gaja. Tako je i najbrže, sigurno. Sto puta sam vozio
tako Dubrava-Savski most. Alternativa, kad želiš mirniju vožnju je i
korištenje savskog nasipa. U večernjim satima dobro je koristiti i
Vukovarsku; dobro je osvijetljena, nema gužve, preko Svetica si brzo na
Maksimirskoj.

Ceste koje biciklisti u Zgb-u trebaju SVAKAKO izbjegavati; avenija
Dubrovnik, Slavonska - Zagrebačka - Ljubljanska, Nova Branimirova,
Heinzelova, Klaićeva, Selska južno od Zagrebačke. Auti tuda voze brzo i
naguravaju se međusobno - ne očekuju i ne primjećuju biceve.

Dobar biciklist (u kondiciji, brz i okretan) ne smeta autima, na križanjima
je i brži od njih - ali ako voziš Vž-Zg, onda ti to neće biti problem. :-)

...on je bio ljuta zvijerka, stog su njega zvali...

ER
KA a.k.a. Zmayski

davor55

"Zmayski" <zma...@gmail.com> wrote in message
> [...]
> Dubrava, Maksimirske i Vlaške, Starom Vlaškom do trgaća, Ilica,
> Frankopanska i ravno Savskom (opet sredinom ceste) do starog Savskog

kaj ga želiš ubiti, na ulici Dubrava nema rješenje za bicikl i kako se vozi
bolje da ju izbjegaca, baš tu ne bi trebao voziti sredinom ceste, em je
zabranjeno i policija ako ga uhvati oderat će mu novčanu kaznu, a tim prije
jer Maksimirskom ne smije po cesti uopće ima nacrtane biciklističke staze na
nogostupu, preko glavnog Trga i u pješačkoj zoni bicikl smije samo gurati, a
Frankopanskom i Savskom mu je zabranjeno biciklom na ulicu, postoji znak

> [...]
> Heinzelova, Klaićeva, Selska južno od Zagrebačke. Auti tuda voze brzo i
> naguravaju se međusobno - ne očekuju i ne primjećuju biceve.

daaa, a baš te ceste i ulice imaju nacrtane bicikističke staze na nogostupu
i po zakonu se tu i moras tako voziti, a ne po asfaltu

> Dobar biciklist (u kondiciji, brz i okretan) ne smeta autima, na
> križanjima je i brži od njih - ali ako voziš Vž-Zg, onda ti to neće biti
> problem. :-)

biciklist nikad nije brži od auta, osim na spustu sa Sljemena ili Vršića,a u
gradu najČešeće ih trknu automobili, JAO NISAM TE VIDIO

ovo sto si savjetovao uglavnom je vrijedilo možda prije ucrtavanja
biciklističkih staza koje idu bilo kuda i opasno, ali po zakonu ih se moras
pridržavati takve kave su

ch

"Bla" <nea_...@itiz.over.nao> wrote in message
Avenija Dubrovnik ima biciklisticku stazu, ali ima problematicnih dijelova
na semaforima gdje se prolazi kroz pothodnik . Po mom iskustvu, voznja po
nasipu je znatno ugodnija i opustenija :)

Pozz, ch

davor55

"AAtrox" <van...@gmail.com> wrote in message
ima vise mogucih pravaca, pa ih probaj i odluci koji ti najbolje pase

dakle krećemo od Sesveta
predložena ruta
- od centra Sesveta krećeš Zagrebačkom ulicom prema ZG i vozis po cesti koja
ima 2+2 vozna traka - tu nema biciklističkih označenih staza
- prolaziš TRCZ prodaju rabljenih automoboila s desne strae i dolaziš na
križanje sa semaforom lijevo ti je PSC autosalon, ravno je Avenija Dubrava,
a lijevo se skrećeš u Ul. Kneza Branimira, voziš po cesti 2 traka u jednom
sjmjeru 2 traka u drugom smjeru odvojena zelenim pojasom, prolaziš
INTERSPAR, pa BILLU, e sad ako te nije frka vozis ravno po cesti (nema
ucrtanih bic staza) po novoj Branimirovoj sve dok ne dođeš do križanja sa
Heinzelovom (ovaj dio vožnje po novoj Branimirovoj se može dijelom izbječi
lokalnim cestama ili dijelom vožnjom po nogostupu, tu te policija neće
nikada zaustaviti, ali prekomplicirano je da sad objašnjavam) i skreni
lijevo, ali opet po zapadnom dijelu Heinzelove voziš po nogostupu s ucrtanom
bic stazom ravno sve do križanja s Držićevom i kod Chromosovog neboder (žute
boje) skreneš desno po biciklističkoj stazi na nogostupu koja je ucrtana
skreni desno u Av grada Vukovara i dalje imas nacrtanu stazu na sjevernom
nogostupu i vozis ravno do križanja s Držićevom, i dalje ravno po sjevernoj
strani s ucrtanom bic. stazom na nogostupu i dolazis do Dvorane V. Lisinski
i tu skreni lijevo, ali na zapadnoj strani (suprotno od suda), u Hrvatsku
vratsku zajednicu, prolaziš pored Nacionalne biblioteke s desne strane
ostaje, prelaziš semafor sa Slavonskom avenijom i dlaje nastavljaš
nogostupom s ucrtanom bic stazom ravno Av Holjevac i na most preko Save -
imaš ucrtane biciklističke staze preko mosta na nogostupu, kada pređeš most
iz Av V. Holjevca na semaforu skreni desno i Ul. Jozefa Antalla (pored
hipodroma) i tu voziš dio po cesti i nakon 100 m skreneš lijevo prije
Velesajma u ulicu po kojoj se vozis prema INI i AV Dubrovnik, na kraju ulice
skreneš desno ali ne na Av Dubrovnik nego na onu paralelnu cesti ispred
južnog dijela Velesajma i po njom po cesti (nema staze za bic) voziš do
semafora na Av Dubrovnik i skreneš lijevo u ulicu Trnsko i onda dalje cik
cak vjerujme znas kroz naselje doci do Savskog Gaja

A)
jedna od alternacija je da gornju rutu dok se voziš po nogostupu s ucrtanom
bic stazom na Ul G. Vukovara na križanju s Držićevom odeš lijevo, pa po
cesti nastaviš sa 3+3 trake Držičevom do mosta Mladosti (ako ideš nogostupom
onda na mostu moras se penjati i spustati po stepenicama s biciklom), a onda
kada pređeš most Mladosti na spustu prije kraja mosta skreneš desno (ko da
ideš na Jakuševački sajam automobila), ceta te okrene za 180 stupnjeva i
nakon 250 metara skreneš lijevo u ulicu Damira Tomljanovića i ideš dalje
ravno njom dok ti s desne strane ostaje Bundek i dolaziš do mosta Slobode i
dalje se spajaš na onu rutu gore kaj sam napisao (vjerijem da ti je ova ruta
brža, osobito ako se usudiš voziti po cesti preko mosta Mladosti)

ovo nije najbrža a ni najsigurnija ruta, ali je po propisu, nije loša ni ona
koju ti preporučaju po nasipi, ali češ usvinjiti bicikl, a možda i probušiti
gumu

trebaš znat da policija s vrmeena na vrijeme kažnjava u Zg biociklist ekoji
se voze po cesti ako je ucrtana bic. staza na nogostupu, pa pripazi na to, a
i na to da te staze same po sebi znaju biti opasne, da pješaci ih ne
doživljavaju i da su pune rupa ili završe odjednom sa stupom u sredini, tako
da dobro pazi - i još nešto, zna staza naprasno pretati 10 m prije križanja
i nastavi se tek iza križanja, pa bi doslovno se držeći zakona trebao preko
križanja gurati bicikl, pa pripazi ako se voziš na biciklu da ne naletiš na
policijsku patrolu u autu koja prelazi križanje da ne bi bilo :-)

i inače kada ideš po nogostupu s ucrtanom staom i preko križanja dobro pazi
na aute koji skreću da te ne pokupe, jer vozači nas ne doživljajavju uopće

sretno i javi koja ti ruta je najbolja, čisto me zanima

AAtrox

"davor55" <dav...@yahoo.com> wrote in message

Hvala na detaljnoj ruti. Za sad mi se svidja ova tvoja prva varijanta a
odmah do nje mi je voznja po nasipu. Sigurnost je vazna ali jos mi je
vaznije (da, bas tako) da vozim po propisu. Ne placaju mi se kazne, a koliko
vidim, u ZG su se okomili na bicikliste. Zagreb, nazalost, nije nimalo
prijateljski raspolozen prema biciklistima a nije ni infrastrukturno sredjen
u tom pogledu. U malom Varazdinu puno je jednostavnije i lakse. Kako stojimo
s unosenjem bicikla u tramvaj? Po stranim gradovima vidim da bez beda ljudi
idu i u podzemnu s bicilkima, pretpostavljam da toga ovdje nema.

AAtrox

"AAtrox" <van...@gmail.com> wrote in message

Hvala svima za preporuke.. Razmislit cu o optimalnoj i nekaznjivoj ruti.

davor55

"davor55" <dav...@yahoo.com> wrote in message

> ima vise mogucih pravaca, pa ih probaj i odluci koji ti najbolje pase

dopun još jedna ruta:
dakle krećemo od Sesveta
- od centra Sesveta krećeš Zagrebačkom ulicom prema ZG i vozis po cesti koja
ima 2+2 vozna traka - tu nema biciklističkih označenih staza
- na mislim 3. semaforu od centra skreneš lijevo (desno ostnae SAMSUNG) u
Ul.Kneza Lj. Posavskog i preko nadvožnjaka
prelaziš prugu i ideš ravno skoruz (tu već ima ucrtane bic. staze na lijevoj
strani)...
ideš do kraja do velikog križanja sa Slavonskom i ideš ravno u Ul Mije
Haleuša (lijevo ti ostaje Lesnina, desno šuma) i ideš do kraja te na T
križanju skreneš desno u Resnik 1
- držišt tu glavnu cestu, koja je malo uća i brdovita, te nako 2 oštra
zavoja, prvo lijevo, pa desno dolaziš do T križanja, te tu skrećeš lijevo u
Čulinečku cestu, pa voziš ravno, nakon 200m s desne strane ostaje DIOKI,
pičiš ravno i vidiš s lijeve tornjeve pročistača dreka, cesta iza jednog
mosta skreće desno (ne ravno), te poslije 300 m zavija lijevo i ionda ide
dugo dugo ravno - to su Struge III, cesta je prije 2g asfaltirana, ali
kanali su izvirili van a zna biti i prometa, pa pazi, pšoclije ravnog cuga
sa kućama lijevo i denso te palstinicima poslije jedno 1,5 km cesta ide malo
ulijevo i počinje ulica Žitnjak Martinci, samo drži glavnu cestu (imaš jedan
S zavoj koji je jak slklizaki kad je suh pa pripazi,kao i na aute koji
sijeću zavoj, i samo drži tu cestu koja se pred kraj zove Žitnjak i ta cesta
završava na kružnom toku., a sasvim lijevo se ide na domovinski most, a
desno na Radnilku cestu.

pogle si kartu na http://www.karta-zagreba.com/karta-zagreba/ i povečaj dio
oko Domovinskog mosta

a)
sad imaš varijantu na kružmnom toku iči ravno do nasipa (ili denso prema
mostu pa sići na nasip) i ostati na ovoj sjevernoj strani nasipa, ali mislim
da imas tabulare ili cestovne gume i ja ne bi vozio po pravom makadamu, te
ponasipu mozes doci do mosta Mladosti ili slobode,a dalje znaš...

b)
druga varijanta je preći domovinski most zajednos autima, ili po nogostupu
koji je odvojen. Kada pređeš domovinski most imaš semafor na kojem skreni
desno, te nakon 400 metara na T križanju skreni desno te drži glavnu cestu,
prolaziš korz jedno manje selo, onda s lijeve strane sotavljaš Oryx centar
poligon sigurno vožnje, držiš glavnucestu doalziš do Mičevea i držiš ravno
glavnu cestu koja kasnije zavija 2 opštrim desno i pštrim lijevo zavojem u
podvožnjakom (iznad je pruiga), pa dalje voziš otvorenom cestom, s desne
stane možeš vidjeti i
namirisati Jakuševački otpad, a s lijeve strane ti je ranžirni kolodvor,
ideš ravno po glavnoj cesti, i Jakuševačkom ulicom dolaziš do križanja i eto
te u Sloboštini,
Na tom križanju skreni desno u Sarajevsku cestu i vozi ravno, prolaziš
križanje na kojem je s lijeve strane Konzum, te na sljedećem semaforu skreni
lijevo (pored Renault servisa) (možeš i produžiti ravno do rotora, ali je
zahebano voziti bicikl) u Ukrajinsku ulicu, te tom ulicom 2+2 odvojene trake
vozi skroz ravno do T križanja i skreni desno u Av. V. Holjevca, te odmah
nakon 50 metara skreni lijevo u Aleju Pomorca, lijevo ostavljaš Dom
zdravlja,a s desne strane ti je Brodarski institut, cesta glavna skreće pod
90 stupnjeva i okrećeš se prema sjeveru i prema južnom ulazu Velesajma -
odavde dalje sam znaš - kroz Siget ili Avenijom Dubrovnik kako te volja

ovo je ruta kojomvoziš po cesti i nema bic. staza, pa pretpostavljam da
možeš voziti znatno brže, premda je u km možda nešto više...

sretno pedaliranje

davor55

"AAtrox" <van...@gmail.com> wrote in message
ne koristim ZET, ali eto potražio sam
http://www.zet.hr/o-zet-u/pravila-prijevoza.aspx
U vozilima nije dozvoljeno uzimati na prijevoz:
stvari čije su dimenzije veće od 80 x 50 x 40 cm ili koje su teže od 30 kg

Dakle nista od bicikla u tramvaju ili autobusu u ZG

a ovo su iskustva
http://www.zagrebancija.com/hr-aktualnosti/s-bicikloasm-u-tramvaj-novi-plan-za-brzi-prijevoz_307082
http://www.24sata.hr/reporteri/zbog-putnika-s-biciklom-zastoj-tramvaja-trajao-je-sat-vremena-205985

skerl

On 23.4.2013. 11:48, AAtrox wrote:

> Hvala na detaljnoj ruti. Za sad mi se svidja ova tvoja prva varijanta a
> odmah do nje mi je voznja po nasipu. Sigurnost je vazna ali jos mi je
> vaznije (da, bas tako) da vozim po propisu.

Meni je va�an i zrak koji udi�em, ne volim ba� udisati ispu�ne plinove
ako ne moram, pa zato radije biram ovu kombinaciju slabo prometnih
cestica i nasipa. Sigurno, po propisima i bar malo zdravije.

> Ne placaju mi se kazne, a koliko
> vidim, u ZG su se okomili na bicikliste.

Okomili su se na bicikliste koji voze pje�a�kim zonama ili nogostupima.
Voziďż˝ se normalno i nitko te ne gnjavi.

> nije ni infrastrukturno sredjen
> u tom pogledu.

To stoji.

> Kako stojimo
> s unosenjem bicikla u tramvaj? Po stranim gradovima vidim da bez beda ljudi
> idu i u podzemnu s bicilkima, pretpostavljam da toga ovdje nema.

Hm, nisam primijetio nikakve znakove zabrane uno�enja bicikla u tramvaj
pa pretpostavljam da je dopu�teno.

Petar Bjelčić

"Zmayski" <zma...@gmail.com> wrote in message

Ja se najsigurnije osjećam kad vozim
> između dva prometna traka koji gledaju u suprotnim smjerovima - dakle,
> sredinom ceste. Svi me vide,

Osjecaj ti je pogresan i moze te odvest u smrt ili invalidska kolica.
To je najopasnije mjesto.
To sto te svi vide nema veze, zbunjujes neiskusne, pogotovo vozacice sto
moze biti kobno. Kad polozis vozacki znat ces
da autom ne smijes pretjecat i obilazit sa desne strane. Biciklistu je
mjesto na krajnjoj desnoj strani, a ja ga obilazim za njegovu visinu ako
je moguce, jer ako se skucajno srusi
ili skrene, da ga teoretski ne mogu udarit prednjim krajem, jedino on moze
udarit auto bocno, a to je sam kriv.

Ako je biciklist na sredini ceste, a pretjecanje obavezno lijevom stranom
biciklista, onda ti je valjda jasno koje sranje radis.
Kad ja vidim biciklista na sredini, natjeram ga na njegovo mjesto ili
obidjem ako nije puna crta, lijevom trakom, nikako desnom iako je prazna.
Ona sluzbeno nije prazna, na njoj je bicklist, koji samo nije na svojem
mjestu.

A ti sad razmiski ako kod obilaznja dodje vozilo iz susjednog smjera ko ce
stradat, ili kada su dva ili vise auta u koloni i jedan pocne pretjecat
drugi, a koce stradat i jos biti kriv za nesrecu,
odnosno ko nije na zakonom odredjenom mjestu.
I kad se u slucaju istovremeno nadju dva neiskusna vozaca odnosno vozacice.
--
Veliki umovi raspravljaju o idejama
Prosječni umovi raspravljaju o događajima

skerl

On 23.4.2013. 19:39, Petar Bjelčić wrote:

> [...]
> obidjem ako nije puna crta, lijevom trakom, nikako desnom iako je prazna.
> Ona sluzbeno nije prazna, na njoj je bicklist, koji samo nije na svojem

Gdje god se biciklist vozio, dužan si ge pretjecati drugom prometnom
trakom - bicikl je vozilo i tebi bi postupci trebali biti jednaki kao da
pretičeš traktor, autobus ili Lamborghini Murcielago. Što se tiče
zakona, piše da se biciklist mora voziti "što bliže" desnom rubu
kolnika, što je prilično rastezljiv pojam.

Boris Vuletic

Vidim da ti neki preporučuju i rutu koja prolazi kroz Sloboštinu. Ako
već dođeš tu ili blizu (Dugave, Travno) do jučer je bila jedna lijepa
prečica do centra Remetinca(Lanište je odmah pokraj) sa 0%
"bicklističkih staza" koja ide sporednim cestama i malo zemljanim putem
uz prugu preko pruge i pored apsane
Ako te zanima nacrtat ću ti - da objašnjavam vjerovatno bi se izgubio

Boris

ch

"Boris Vuletic" <xim...@inquisition.va> wrote in message
Ak nije bed, zanimalo bi mene. Prolazim u tom smjeru svakodnevno sa cestim
promjenama ruta, pa za slucaj da mi je nekaj promaklo :)

Pozz, ch

Petar Bjelčić

"skerl" <s...@hrvatska.hr> wrote in message
Vidi vidi zagorske fiskalije.
Zaboravljas da je biciklist taj kojemu je ugrozen zivot, i taj koji ce
odozdo gledat travu
ako nastrada cak i krivnjom vozaca.
Biciklistu je za vlastitu i za tuđu grešku presuda u tom slučaju konačna,
a vozacu cak i da je kriv, pijan, sudi se, presuda nije konačna, ima pravo
žaalbe, ima ova i ona prava,
ako zavrsi u zatvoru i tu ima prava, a u najgorem mogucem slucaju nece
proci lose kao biciklist.
I ja nekad vozim bicikl, i postujem prava jaceg, ne marim za prava, nego za
goli zivot.
Kad vozim auto, sklanjam se od kamiona, jebe mi se za pravo.
A tebi nek budu prometni propisi budu rastezljivi pojmovi.
Vozi ti po sred ceste.

skerl

?

> [...]
> Kad vozim auto, sklanjam se od kamiona, jebe mi se za pravo.
> A tebi nek budu prometni propisi budu rastezljivi pojmovi.

Uopće ne vozim posred ceste, ne znam otkud ti to. Samo sam reagirao na
tvoje "Kad ja vidim biciklista na sredini, natjeram ga na njegovo
mjesto", što mi zvuči posve retardirano s obzirom da je "njegovo mjesto"
bilo gdje na prometnoj traci.

A ovo sa stradavanjem biciklista pak nema nikakvog smisla u ovom
kontekstu - ako se dogodi da dijeliš cestu s budalom za volanom,
nastradat ćeš bez obzira voziš li se po sredini ceste ili uz rubnik. U
nekim je situacijama čak i sigurnije voziti dalje od rubnika jer ako se
povučeš skroz na stranu otvaraš prostor vozačima koji ne poznaju
prometne propise i pružaš im priliku da te pokušaju prestići *unutar*
iste trake, što je vrlo opasno i može završiti fatalno. Ako si dovoljno
daleko od ruba da moron shvati da te ne može zaobići unutar iste trake,
neće te svjesno pogaziti nego će vjerojatno trubiti i psovati ti mater.
A to ipak manje boli od frakture lubanje.

Boris Vuletic

On 24/04/2013 09:32, ch wrote:

> Ak nije bed, zanimalo bi mene. Prolazim u tom smjeru svakodnevno sa cestim
> promjenama ruta, pa za slucaj da mi je nekaj promaklo :)

Da ti nacrtam i Dugave - Mala Mlaka kad sam već pri tom poslu?

Petar Bjelčić

> [...]

> što mi zvuči posve retardirano s obzirom da je "njegovo mjesto" bilo gdje

Ti ne vozis uopce, jer da vozis znao bi da je takav tretman uobicajena
praksa i pravo.
Za to je i ugrađena truba, i vozačeva dužnost je da je upotrijebi u takvim
situacijama.
Kad netko cineci ne dopustenu radnju, odnosno voznjom tamo gdje mu nije
mjesto, svi kojima je oduzeto
pravo voznje, prolaska, ili ce time biti prisiljeni na obilazenje, dugom
trubom ce nastojat otjerat uzrupatora na svoje mjesto.
Nikad nisi vidio da trube budali koja stane, ili se parkira, bez obzira sto
ga mogu obici?
Sto ti tu nije jasno?
Hoces reci da su svi vozaci retardirani a uzrupator normalan?

Biciklisti su posebno osjetljivi na dugu trubu iza potiljka,
za mjesec dana im se skrati zivod uslijed šoka.

Boris Vuletic

On 24/04/2013 09:32, ch wrote:

> Ak nije bed, zanimalo bi mene. Prolazim u tom smjeru svakodnevno sa cestim
> promjenama ruta, pa za slucaj da mi je nekaj promaklo :)

Poslao na bic. binaries kao .KMZ file

Boris

Davor Čengija

Ajde molim te stavi i na neki dropbox (ili mi pošalji na mejl), Gugao ne prenosi binarne grupe.

BTW, ako netko zna kakav server koji preko weba prikazuje binarne grupe, može i komercijalni, bio bih zahvalan.

Davor Čengija

Može npr i http://ge.tt/

Nikakav acc, samo upload, kopiraš link i to je to. Odličan servis.

AAtrox

> Poslao na bic. binaries kao .KMZ file
>
> Boris

Hvala i u moje ime.

skerl

On 24.4.2013. 15:01, Petar Bjelčić wrote:

> Ti ne vozis uopce, jer da vozis znao bi da je takav tretman uobicajena
> praksa i pravo.

Nemam ti potrebu objašnjavati svoje životne navike, ali uobičajena
praksa i pravo je iskrcati par kubika otpada u neki šumarak uz Savu pa
to ne znači da je to ispravno.

> Za to je i ugrađena truba, i vozačeva dužnost je da je upotrijebi u
> takvim situacijama.

Nije.

> [...]
> pravo voznje, prolaska, ili ce time biti prisiljeni na obilazenje,
> dugom trubom ce nastojat otjerat uzrupatora na svoje mjesto.

Kakva nedopuštena radnja? Bicikl na cesti je vozilo kao i svako drugo,
ako ga možeš prestići ne kršeći zakon - slobodno ga prestigni. Ako nemaš
uvjeta za prestizanje, vozi se polako iza njega kao da se voziš iza
traktora ili šlepera.

Osim toga, biciklist se ne vozi "tamo gdje mu nije mjesto" sve dok se
vozi što bliže desnom rubu, kako već piše u ZOSPC-u. Koliko blizu, to je
na biciklistu da procijeni.

> Nikad nisi vidio da trube budali koja stane, ili se parkira, bez obzira
> sto ga mogu obici?
> Sto ti tu nije jasno?
> Hoces reci da su svi vozaci retardirani a uzrupator normalan?

Nisu svi vozači retardirani, ali neki jesu. Tu bi se mogla povući zgodna
paralela s korisnicima news-grupa. I, o kakvom uzurpatoru govoriš?

> Biciklisti su posebno osjetljivi na dugu trubu iza potiljka,
> za mjesec dana im se skrati zivod uslijed šoka.

Mene truba ne dira posebno. Ako tko poželi stati i licem u lice mi
objasniti gdje bih se trebao voziti, neka slobodno izvoli.

Boris Vuletic

On 25/04/2013 05:38, AAtrox wrote:

> Hvala i u moje ime.

ch se ne javlja, hoćete i Dugave - Mala Mlaka? Meni je to najkraća ruta
za izlazak iz grada koju sam uspio smisliti. Da nesto ostane mladjim
generacijama kad me jednom pokupi vlak...

Boris

ch

"Boris Vuletic" <xim...@inquisition.va> wrote in message
Sorry, njuze pratim povremeno tijekom radnog vremena pa nemrem odmah
reagirat :)

Uglavnom, iz Male Mlake imam skoro sve pokriveno (jer od tamo startam), samo
kaj ja idem u smjeru Otok/Slobostina. Do Dugava ak treba idem prek
nadvoznjaka, al sam nekad isla i kroz Buzin do Sarajevske - doduse, ima tome
par godina, pa ne bi bilo zgoreg da ponovim gradivo :)

Uglavnom, slobodno posalji :)

ch

Boris Vuletic

On 25/04/2013 07:38, ch wrote:

> [...]
> nadvoznjaka, al sam nekad isla i kroz Buzin do Sarajevske - doduse, ima tome
> par godina, pa ne bi bilo zgoreg da ponovim gradivo :)

Na binsima. Glavna ruta (žuta) ide stazicom uz gradilište pa preko pruge
divljim prelazom gdje treba nositi bicikl. Obilazak1 (crveno) prelazi
prugu malo dalje na "službenom" prelazu u Klari. Obilazak2 (crno) ide
stazicom uz prugu, na par mjesta treba sići sa bicikla i nekako mi ta
ruta baš i nije sjela iako je 0 semafora i 0 prometnih križanja. Pazi da
te ne zgazi vlak...

Boris

ch

> Na binsima. Glavna ruta (�uta) ide stazicom uz gradili�te pa preko pruge
> divljim prelazom gdje treba nositi bicikl. Obilazak1 (crveno) prelazi
> prugu malo dalje na "slu�benom" prelazu u Klari. Obilazak2 (crno) ide
> stazicom uz prugu, na par mjesta treba si�i sa bicikla i nekako mi ta ruta
> ba� i nije sjela iako je 0 semafora i 0 prometnih kri�anja. Pazi da te ne
> zgazi vlak...
>
> Boris

Thnx :) To je u principu ruta koju i ja koristim, osim sto kod rasadnika u
Klari idem lijevo uz prugu na glavni pruzni prijelaz, te zatim lijevo kroz
Otok uz hotel Miral s obzirom na to da me put dalje vodi u centar/zapad.

Pozz, ch

Petar Bjelčić

> [...]

> ga možeš prestići ne kršeći zakon - slobodno ga prestigni. Ako nemaš
> uvjeta za prestizanje, vozi se polako iza njega kao da se voziš iza

Ma vidi opet zagorskog fiškala.
Sjeti se te fiškalije kad biciklom pretjeces izmedju vozila na semaforu,
i kad biciklom vozis po pjesackoj stazi.

> Osim toga, biciklist se ne vozi "tamo gdje mu nije mjesto" sve dok se vozi
> što bliže desnom rubu, kako već piše u ZOSPC-u. Koliko blizu, to je na
> biciklistu da procijeni.

Opet fiškalski tumač.
Odredba je jasna, i nitko zdravog razuma ne smatra sredinu ceste blizinu
desnim rubom.
Matematicki i za sudskog vjestaka, odredba znači za debljinu gume od desnog
ruba.

-))))))))))))))))))))))))))

> Mene truba ne dira posebno. Ako tko poželi stati i licem u lice mi
> objasniti gdje bih se trebao voziti, neka slobodno izvoli.

A ti mislis da nekog intreresira tvoja faca i fiškalija.
Nemoj se bahatit, vozac i putnici auta su zasticeni barem limom, biciklist
nicim, tvrd lim, tvrdo dolje.
Ne mislis valjda da stati pred tvojom facom i pregovarat.

--
Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

skerl

On 1.5.2013. 21:40, Petar Bjelčić wrote:

> Ma vidi opet zagorskog fiškala.

Reci, hvarski uzgajivaču lavande?

> Sjeti se te fiškalije kad biciklom pretjeces izmedju vozila na semaforu,
> i kad biciklom vozis po pjesackoj stazi.

Krajnje je vrijeme da svoju kristalnu kuglu odneseš na servis, sve, al
doslovno sve pretpostavke su ti pogrešne. Idemo dalje.

> Opet fiškalski tumač.
> Odredba je jasna

Očigledno, samo osobama s dovoljno razvijenim intelektom.

> i nitko zdravog razuma ne smatra sredinu ceste
> blizinu desnim rubom.

Nitko zdravog razuma ne smatra _ništa_ "blizinu desnim rubom", jer to ni
ne znači ništa. Bar na hrvatskom, ako ti govoriš jezikom u kojem to
nešto znači - ja ti se ispričavam.

> Matematicki i za sudskog vjestaka, odredba znači za debljinu gume od
> desnog ruba.

Koje gume?

Uglavnom, tvoje tumačenje je nevjerojatno opasno i potencijalno pogubno
po život. Ako se ikad razmnožiš, ljudski te savjetujem da vlastitu djecu
ne tjeraš da voze tako blizu rubu jer ih rupa na cesti, utonuli šaht ili
komad smeća može u trenu baciti pod kotače kamiona.

> [...]
> biciklist nicim, tvrd lim, tvrdo dolje.
> Ne mislis valjda da stati pred tvojom facom i pregovarat.

Može trubiti, može stati i pokušat se svađat sa mnom ili me može
namjerno pogaziti. S tim da je takvih poput tebe koji bi namjerno gazili
bicikliste srećom jako malo.

Petar Bjelčić

> [...]

> pogaziti. S tim da je takvih poput tebe koji bi namjerno gazili bicikliste

Da sam ja na biciklu, to mi ne bi bila utjeha.
Ima ih malo, ali prodje jako puno vozila.
Nikad ne znas kad ces naletit na onoga ko ne upozorava i ne oprasta, vec mu
potaknes nagon, i drzi se svoje fiskalije ko i ti svoje.
Automobilisti imaju policu osiguranja, koja ih stiti nakon nesrece koju cak
i sami skrive.
Brigade fiškala od osiguranja će učinit sve da krivnju prebace na
biciklista, da ne moraju placat
odstetu, pogotovo ako je to smrt ili invaliditet.

skerl

On 2.5.2013. 12:50, Petar Bjelčić wrote:

> [...]
> biciklista, da ne moraju placat
> odstetu, pogotovo ako je to smrt ili invaliditet.

OK. Dakle, s obzirom da je broj rupa na pločniku, upuštenih šahtova i
smeća po kolnicima daleko veći od broja manijaka koji "ne upozoravaju i
ne opraštaju", sigurnije je voziti na komfornoj udaljenosti od rubnika i
tako prisiljavat vozače da poštuju ZOSPC (jer u tom slučaju ćeš
nastradati samo ako naiđe psihopat) nego riskirati pad pod kotače zbog
iznenadnog trzaja/pada koji je vrlo izvjestan ako se voziš uz rubnik (u
tom slučaju ćeš isto tako nastradati ako naiđe psihopat, ali i bilo koji
normalni vozač). Što si ti uopće želio reći? Nema veze, retoričko
pitanje, vrati se svom branju lavande.

Petar Bjelčić

> OK. Dakle, s obzirom da je broj rupa na plo�niku, upu�tenih �ahtova i
> sme�a po kolnicima daleko ve�i od broja manijaka koji "ne upozoravaju i ne
> opra�taju", sigurnije je voziti na komfornoj udaljenosti od rubnika i tako
> prisiljavat voza�e da po�tuju ZOSPC (jer u tom slu�aju �e� nastradati samo
> ako nai�e psihopat) nego riskirati pad pod kota�e zbog iznenadnog
> trzaja/pada koji je vrlo izvjestan ako se vozi� uz rubnik (u tom slu�aju
> �e� isto tako nastradati ako nai�e psihopat, ali i bilo koji normalni
> voza�). �to si ti uop�e �elio re�i? Nema veze, retori�ko pitanje, vrati se
> [...]

Pi�e� o lu�acima, manijacima, psihopatima i bera�u lavande. A �to si ti?
Precijenjujeďż˝ se.
Za volanom svi imaju dozvolu, za koju je trebala �ara u kojoj pi�e da nisu
ni�ta sto si naveo.
A ti tu �aru nema�.
Svaki manijak za volanom za tebe je
doktor, poli�io je ispit iz prve pomo�i.

Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

skerl

On 3.5.2013. 10:27, Petar Bjel�i� wrote:

> Pi�e� o lu�acima, manijacima, psihopatima

Ja? Ne, ti si napisao: "Nikad ne znas kad ces naletit na onoga ko ne
upozorava i ne oprasta, vec mu potaknes nagon" �to je to ako ne
psihopat, manijak?

> i bera�u lavande. A �to si ti?
> Precijenjujeďż˝ se.

Ne toliko koliko precjenjujem tebe. Smatrao sam da �e� sku�iti da je
"bera� lavande" bila ironi�na kontra na tvoje "zagorski fi�kal", ali
o�igledno sam se trebao zadr�at na nekim jednostavnijim razinama.

> Za volanom svi imaju dozvolu, za koju je trebala �ara u kojoj pi�e da
> nisu ni�ta sto si naveo.
> A ti tu �aru nema�.

Kao da je kod nas neki problem biti progla�en zdravim prema potrebi, ili
bolesnim/invalidom prema potrebi.

> Svaki manijak za volanom za tebe je
> doktor, poli�io je ispit iz prve pomo�i.

Kakve sad to veze ima?

I opet si nadrobio dva kubika stajskog gnojiva, a nisi niti jednom
rje�ju komentirao ni opovrgnuo logi�ki zaklju�ak da je sigurnije voziti
dalje od rubnika nego uz sami rubnik: "Dakle, s obzirom da je broj rupa
[...]

Mo�da ne komentira� zato �to nisi razumio o �emu govorim? Poku�aj ovako:
- ti voziti dalje od rubnik, manijak te zgazi, normalan voza� te zaobi�e
- ti voziti uz rubnik, ti pasti, manijak te zgazi i normalan vozaďż˝ te zgazi

Petar Bjelčić

> [...]

> - ti voziti dalje od rubnik, manijak te zgazi, normalan voza� te zaobi�e
> - ti voziti uz rubnik, ti pasti, manijak te zgazi i normalan vozaďż˝ te

Zaobidje ako te vidi, i moze pretec ili se zaustavit, ako iz drugog smjera
naidje vozilo, sto mislis da li bi ja radije pokupio biciklistu
ili popusio direktan sudar?
Onda sam ja manijak.
Manijak koji je radije odabrao biciklista koji nije na svojem mjestu nego
putnike u dva vozila, mozda djecu.

Ja sam za takvu odluku spreman snosit posljedice jer je manje losa odluka od
direktnog sudara sa vozilom vece mase i brzine od bicikla.

Kazneni zakon je i cijenik.
U njemu pise koliko vrijedi tvoj zivot. i tvoj bicikl.
Ako se ja sa tom cijenom slozim u jednoj sekundi na cesti?
Naravno, do isplate je jos puno puno cijenkanja za rapidno rusenje cijenika,
a dok se ja budem cijenkao sa sudcima i fiskalima,
ti ne sudjelujes u cijenkanju, platio si bez cijenkanja najvecu mogucu
cijenu gluposti.
Nasi zakoni ne omogucuju da tu cijenu platim i ja, znaci po defaultu manje
lose sam trgovao od tebe.

Dakle, drzi se ruba, sahtovi i rupe su tvoj problem, sahtu obilazi samo ako
iza tebe nikog brzeg nema.
Tog pravila se drze i oni za volanom, sahte na cesti ne znace da smijes
vozit drugom stranom ili sredinom.

Pozdrav !
http://paramedia.ath.cx

skerl

On 3.5.2013. 19:30, Petar Bjel�i� wrote:

> Zaobidje ako te vidi, i moze pretec ili se zaustavit, ako iz drugog
> smjera naidje vozilo, sto mislis da li bi ja radije pokupio biciklistu
> ili popusio direktan sudar?
> Onda sam ja manijak.

Nisi manijak, samo ti ba� ne ide pra�enje rasprave. Sad uvodi� nove
varijante u raspravu, kako bi obranio neke svoje primitivne ispade. Kad
sam spominjao manijake i psihopate, to se odnosilo na osobe koje si ti
spomenuo da ih iritira biciklist ispred njih pa �e ga zgazit ili tvojim
rije�ima: "onoga ko ne upozorava i ne oprasta, vec mu potaknes nagon". I
onda to izostavi� iz citata pa krajnje pateti�no...

> Manijak koji je radije odabrao biciklista koji nije na svojem mjestu
> nego putnike u dva vozila, mozda djecu.

...ubacuje� u pri�u junaka koji bi gaze�i biciklista spasio nedu�nu
mo�da djecu.

Ili si vrlo zloban ili si jednostavno izgubio nit rasprave pa ne mo�e�
pratiti. Razumijem to, nismo svi ro�eni sposobni za pra�enje rasprave
vi�e od jedne re�enice unatrag.

> [...]
> cijenu gluposti.
> Nasi zakoni ne omogucuju da tu cijenu platim i ja, znaci po defaultu

Ti uporno ne razumije� o �emu se radi, ha?
- ti voziti dalje od rubnika, normalan voza� te zaobi�e
- ti voziti uz rubnik, ti pasti normalan vozaďż˝ te zgazi
Doista mi je �ao, ali medij ove rasprave ne dopu�ta mi da ti crtam, ali
daj na nekoliko trenutaka zadr�i dah i oslobodi mo�dane resurse kako bi
shvatio da si u ve�oj opasnosti ako vozi� uz rub.

> Dakle, drzi se ruba, sahtovi i rupe su tvoj problem, sahtu obilazi samo
> ako iza tebe nikog brzeg nema.

Nema �anse, nisam malouman da tako vozim.

> Tog pravila se drze i oni za volanom, sahte na cesti ne znace da smijes
> vozit drugom stranom ili sredinom.

Smijeďż˝, ako ne izlaziďż˝ iz svoje prometne trake? Ili se po tebi ne smijeďż˝
ni autom odmaknuti od ruba (unutar svoje trake) da bi izbjegao �ahtu?

tomislav...@gmail.com

Pozdrav !

Koja bi mi bila najbolja biciklisticka ruta kroz Zagreb,ako putujem biciklom iz Varaždina prema Karlovcu? Centar,neki obilazak već u Sesvetama? Hvala...

Turbo

On 2018-07-31, tomislav...@gmail.com <tomislav...@gmail.com> wrote:
> Pozdrav !
>
> Koja bi mi bila najbolja biciklisticka ruta kroz Zagreb,ako putujem biciklom iz Varaždina prema Karlovcu? Centar,neki obilazak već u Sesvetama? Hvala...

Kojom cestom planiras do Karlovca ? :)

--
obruT

Matija Nalis

On Tue, 31 Jul 2018 01:04:52 -0700 (PDT), tomislav...@gmail.com <tomislav...@gmail.com> wrote:
> Pozdrav !
>
> Koja bi mi bila najbolja biciklisticka ruta kroz Zagreb,ako putujem biciklom iz Varaždina prema Karlovcu? Centar,neki obilazak već u Sesvetama? Hvala...

Ukratko, odes na https://graphhopper.com/maps/ odaberes slicicu bicikla (ili
"..." pa detaljno koji tip bicikla vozis) i pocetnu i zavrsnu tocku
(i eventualne medjutocke) i lupis "Search" i pregledas kud se ide.
Na kraju si skines GPX track za svaku offline navigaciju na mobu (za npr. OsmAnd)

A za bas sam prolazak Zagreb, ako ti je to zelja, imas dosta detaljnu kartu stanja
biciklistickih staza na:
http://sindikatbiciklista.hr/biciklom-kroz-grad/

Pitanje je da li zelis nesto vidjeti u Zagrebu, odmoriti, ili samo proci
pored njega? I da li zelis najbrze i ne smeta ti promet, ili zelis uzivati u
okolini bez stresa i bez prometa pa i ako bude i malo sporije?

Ja vise volim uzivanac nego strahovanje za zivot recimo, pa bih ako dolazim
iz smjera Zeline vjerojatno isao izmedju Sesveta i Ivanje reke na
servisno-industrijsku cestu (paralelnu sa Slavonskom avenijom), pa preko
mosta slobode uz Bundek na Botinec, i onda dalje na Pisarovinu, pa uz Savu
po malim mjestima do Karlovca.

(sjevernije od Zeline bas ne znam biciklom, ali bih isto birao mala mjesta i
prirodu i mirne ceste, pa i ako je koji kilometar vise).

--
Opinions above are GNU-copylefted.

bicik...@gmail.com

> Koja bi mi bila najbolja biciklisticka ruta kroz Zagreb,ako putujem biciklom iz Varaždina prema Karlovcu? Centar,neki obilazak već u Sesvetama? Hvala...

"Najneprometnije" (iako vozi ZETov bus) iz Sesveta "ravno" na jug (cestama istocno ili zapadno uz Metro/N. Jelkovec, Savskom ili Lj.Posavskog), preko/ispod autoputa, kad dodjes do ceste koja vodi istok-zapad (od Resnika do Ivanje Reke), ulica Ivanjorecka/I Resnik, II Resnik,na zapad vozis po glavnoj do Culinecke pa kod plinske pumpe (prije Petrola) skrenes lijevo (opet na zapad), pa skroz ravno (pokraj zelene trznice) do Heinzelove pa ides na jug Radnickom i skrenes u Velikogoricku i vozis skroz do nasipa.

https://taxicijene.info/

Mi smo do Karlovca isli preko Gornjih Ceha do Brezovice, pa preko Pisarovine, Kupcine i Luke Pokupske i cesta je OK

_hrvoje_

<tomislav...@gmail.com> wrote in message
Pozdrav !

Koja bi mi bila najbolja biciklisticka ruta kroz Zagreb,ako putujem biciklom
iz Varaždina prema Karlovcu? Centar,neki obilazak već u Sesvetama? Hvala...

Bicikl u vlak, ili ako je sklopiv u autobus, pa prugom prema jugu. Neki
stanu u Karlovcu, a neki samo produže.

hm

Na auto na nosače.
Na putu prema moru, stati na par mjesta gdje su veliki usponi i
napraviti selfi sa biciklom, izgledati uspuhan i crven u licu.