www.haerbe.net

Bluzbradr

Bok.

Kaj se dogodilo sa stranicom? Vec dva dana ne radi.

--
Davor
Elwood Jake Blues

Igor Bujanovic

Bluzbradr <da...@post.t-com.hr> wrote:

> Kaj se dogodilo sa stranicom? Vec dva dana ne radi.

Nas dvojica se ne znamo, al ja sam ti iz tzv. "stare garde" i zapocel
sam tu ideju haerbeta prije 10-tak godina (za uvod)...

Pranjic, bradonja, i Bero, lutalica, ne odgovaraju na emailove i
vjerojatno negdje izgubljeni lutaju ;)

Pranjicu, hebo ti ja taj BSD... Kao super stabilan, bolji od Linuxa, a
u praksi sipak. Jel mozes ti sredit da apache radi bez da se krsi
svaki drugi tjedan il jope ja moram uzest stvari u svoje ruke? ;)

ib

Bluzbradr

"Igor Bujanovic" <i...@t.com> wrote in message

to kaj se ne znamo da se lako rijesiti na nekoj voznjici uz tekuce dodatke
hmeljnog a u zadnje vrijeme i psenicnog porijekla ;-)

samo sam se prepao (kak mi se cini da se stara garda u zadnje rijeme manje
javlja) da se nije ideja trajno urusila.

marm

Ovo mora da je priviđenje :))) ib se javlja ne njuzgrupu, nakon koliko
vremena? :)

Puno pozdrava,
Marko

ivan milun

marm wrote:

> Ovo mora da je priviđenje :))) ib se javlja ne njuzgrupu, nakon koliko
> vremena? :)
>
> Puno pozdrava,
> Marko

pa ja mislim da su to sad vec 2 prividjenja ili barem 2,5 obzirom koliko
se i ja javljam:-)

Suncana

Bluzbradr wrote:
> "Igor Bujanovic" <i...@t.com> wrote in message

> to kaj se ne znamo da se lako rijesiti na nekoj voznjici uz tekuce dodatke
> hmeljnog a u zadnje vrijeme i psenicnog porijekla ;-)

Nekak si to nemrem zamisliti vec neko vrijeme ;-) IB-a radi, ne radi
tebe... Osim ako imas Zuzuki :-))))))))

> samo sam se prepao (kak mi se cini da se stara garda u zadnje rijeme manje
> javlja) da se nije ideja trajno urusila.

Nije, koliko ja znam. Domena je placena za par godina, a i lova
ceka na racunu da se netko sjeti apgrejdati sever. Idem vidjeti
gdje su se sistemci izgubili, jer stranica ni sad ne radi.
Imam za istresti slike iz Pirineja kad ih uredim, a i report
ce mozda jednom kad budem trebala izgovor da izbjegnem trenazer :-)

--
Suncana

Dijana

"Suncana" <izbaci_sve...@tilda.hr> wrote in message

> Nekak si to nemrem zamisliti vec neko vrijeme ;-) IB-a radi, ne radi
> tebe... Osim ako imas Zuzuki :-))))))))

Nemoj tako. Cuda se dogadjaju. I ja jucer zajasila Konu (da, dobro sam
napisala) i odradila voznjicu od nekih 60 i sitno km do Lovackog doma na
Poljanicama Plesivickim ;o)

db

Suncana

Bluzbradr wrote:

> Kaj se dogodilo sa stranicom? Vec dva dana ne radi.

Evo, sad radi.

--
Suncana

Igor Bujanovic

Suncana <izbaci_sve...@tilda.hr> wrote:

> Evo, sad radi.

Radi, i imam password pa cu moc ubuduce brze sredit stvar kad krepa.

ib

gogo

Lady D on the road again:

> Nemoj tako. Cuda se dogadjaju. I ja jucer zajasila Konu (da, dobro sam
> napisala) i odradila voznjicu od nekih 60 i sitno km do Lovackog doma na
> Poljanicama Plesivickim ;o)

Sto je, otisao fergazer?
;o))

Bluzbradr

> Nekak si to nemrem zamisliti vec neko vrijeme ;-) IB-a radi, ne radi
> tebe... Osim ako imas Zuzuki :-))))))))

Vec sam prestar za Zuzukije (buka pa nervira, puse prekomjerno a postoji i
faktor ucestale pojave vozacke retardacije u danasnjem gradskom prometu).

> [...]
> gdje su se sistemci izgubili, jer stranica ni sad ne radi.
> Imam za istresti slike iz Pirineja kad ih uredim

to su dobre vijesti i drago mi je da se dobra ideja (jos) ne raspada

Dijana

"gogo" <c...@haerbe.net> wrote in message

> Sto je, otisao fergazer?
> ;o))

Jok. Klepilo me srce ;o)

db

P.S. U mojoj verziji je "ajnspric" ;o)

Dijana

"Igor Bujanovic" <i...@t.com> wrote in message

> Radi, i imam password pa cu moc ubuduce brze sredit stvar kad krepa.
>
> ib

Dobri duh haerbea :o)

db