Krckanje u pogonu?

schw...@gmail.com

Daklem, bicikl star nekih mjesec dana i nakon 500tinjak predjenih km
prilikom jaceg ubrzavanja nest mi krcne kod pogona ili pedale.
Jedanput osjetim na desnoj nozi a onda u lijevoj (nije moje koljeno:).
Dakle nakon zakreta pedale za 360 stupnjeva krcne jedanput desno i
jedanput lijevo. Svi djelovi su cvrsti i nigdje nije razlohano. Mislil
sam sad prek vikenda rastaviti pedale, malo pocistiti sa krpicom i
ponovo vratiti, ak nebu bolje, u pon otfurati na servis. Bic je jos
pod garancijom al ne vjerujem da garancija vrijedi na pogon.

U starim postovima sam nasao svakakvih odgovora, od toga da je to
sasvim normalno pa do toga da mi pogon skor otisao.

zzeljkoo

imao sličan problem, mjenjao pedalu i onda prestalo.
<schw...@gmail.com> wrote in message

Damir Dominko

Imao sam oba problema i sa pedalama. Koliko se sjecam razlika je bila u
tome sto u predalama samo jednom cupnulo tijekom jednog okreta, a u
pogonu sam bas osjetio kao da se nesto melje, bar nakon nekog vremena.
Pogon sam promijenio, a pedala se sama rijesila (softveraski rijeseno:
izaso i ponovo uso; otsarafio i zasarafio natrag...). Nadam se da je
moje iskustov pomoglo.

Damir

evil zlayo

On Fri, 30 May 2008 14:48:15 -0700 (PDT), schw...@gmail.com wrote:

> [...]
> ponovo vratiti, ak nebu bolje, u pon otfurati na servis. Bic je jos
> pod garancijom al ne vjerujem da garancija vrijedi na pogon.

imao sam identičan problem. izglodali mi se dosjedi na kurblama. kupio novi
pogon.

--
Accountant: "Are you going to shoot me?"
Anton Chigurh: "That depends. Do you see me?"

Rale

<schw...@gmail.com> wrote in message

Ne znam koji je pogon u pitanju, ali ja sam imao pretegnut pogon pa je
krckalo.
Malo otpustio i prestalo je.

Grof Flek

On 2008-05-31 07:26:31 +0200, "zzeljkoo" <zzel...@net.hr> said:

> imao sličan problem, mjenjao pedalu i onda prestalo.

Isti problem i kod mene, mjenjao pedale, ali nije prestalo :(

Gvozden

ako ti se ništa ne klima (odn. samo te nervira) najbolje ti je rješenje:
parSto kilometara.
Meni su se ta krckanja često javljala i najčešći odgovor koji sam dobio u
servisima je da se radi o zrncu prašine (valjda pjesak), ali kako je to sve
skupa u bb-u, a isti je ušarafljen u ramu odzvanja cijeli bicikl.... a i kad
je izvor zvuka bio u pedali situacija je bila slična. ....dakle samo vozi
dok se zrnce ne samelje ili ako te jako nervira neka ti netko rastavi bb,
očisti ga, dobro podmaže i to je to.
Prije cijele akcije uzmi u obzir da solidan bb možeš dobiti za 150-200 kn, a
da te samo izmjena istog košta 50-ak kuna (bez čišćenja koju će ti vrlo
vjerojatno netko zaračunati još toliko, a ako su ti u bb-u indu lageri ništa
od tog čišćenja ti neće pomoći ...i onda se vraćamo na početak: ParSto km i
to je to, a ako se raspadne -2 glave i peri dalje.)
...Samo cijelo vrijeme pazi da su ti kurble dobro zašarafljene za bb (da
nema lufta) tako da kad kreneš u nabavku novog bb-a da ne bi bilo da si
trebao zašarafiti kurble i da ti je zvuk od tamo.

davor

On 31 svi, 12:52, "Gvozden" <gvozden.stop...@zg.t-com.hr> wrote:
> [...]

> Prije cijele akcije uzmi u obzir da solidan bb moľeą dobiti za 150-200 kn, a
> da te samo izmjena istog koąta 50-ak kuna (bez čiąćenja koju će ti vrlo
> vjerojatno netko zaračunati joą toliko, a ako su ti u bb-u indu lageri niąta
> od tog čiąćenja ti neće pomoći ...i onda se vraćamo na početak: ParSto km i

> to je to, a ako se raspadne -2 glave i peri dalje.)
> ...Samo cijelo vrijeme pazi da su ti kurble dobro zaąarafljene za bb (da
> nema lufta) tako da kad kreneą u nabavku novog bb-a da ne bi bilo da si
> trebao zaąarafiti kurble i da ti je zvuk od tamo.

slicno iskustvo.. prvih 500 km samo zvuk krckanja, u servisu su
podmazali, zategnuli i rekli da vozim.. ali evo sad je počelo opet
iritantnije nego ikad.. i još se povremeno javlja uz zvuk nelagodan
osjećaj prilikom okretanja u lakšim brzinama.. danas - sutra ću do
servisa, vidjet jel to ulazi pod garanciju.. pokušat doplatit za bolji
BB.. radi se o FSA powerdrive

schw...@gmail.com

Da ne odgovaram svakom posebno...
upravo se vratio iz supe, rastavio sam u namjeri da pocistim i
podmazem al sam odustao kad sam vidio da je sve cisto, nema tragova
istrosenosti i dobro podmazano.
Nista nije bilo pretegnuto tak da sam brze-bolje sve vratio na mjesto
da ga nebi tek sad zaprljao.
Da nisam za dzabe isao u supu usput sam ocistio te podmazao lanac i
pritom sam gurnuo prst u zbice i posteno si zgulio kozu. (Nisam
mazohist, pobjegao mi prst:)

Kako bilo da bilo, reko budem jos 100tinjak km razradio pogon pa ak
nema promjene idem na servis.
Jedino me zabrinjava kaj obavezno krcne desno pa lijevo. Nikad 2x na
istoj strani.

Tomo

<schw...@gmail.com> wrote in message

Eto ja trenutno imam isti problem, najteze je odrediti odakle zvuk
proizlazi, kada se krckanje javlja tek pod opterecenjem... Tako da sam
lijepo ustrcao WD40 onak bez skidanja u pedale, i krckanje je
nestalo....slijedecih 3 sata :P

ali barem znam odakle dolazi (inace, imam neki animozitet prema WDu, vidio
sam da ga neki prporucavaju, ali ne nagriza li on sve sto dotakne?)

upravo sam se danas salio sa frendom, ako si ustimamo krckanje i zvukove,
imali bi zanimljiv zvucni efekt, jer moje trenutno ide nesto kao bum, c c
bum c - bum c c bum c, onobas fino ritam daje LOL, a njemu se javlja neki
cudni huuk vjetra kroz upravljac, bolestina :D dodaj vibriranje diska i
lagano cvilenje pogona zbog nepodmazanosti, malo sinkroniziraj i dobis
umjetnost xD

pavo

najvjerovatnije je stvar u BB-u.bez brige,garancija se odnosi na
cijeli bajk tak da je najbolje da odeš tamo gdje si kupio bajk.wd se
ne preporuča korisit jer on odmaščuje,a lageri u bb su podmazani sa
mašću.najbolje je da odeš tamo gdje si kupio bajk da ti to zamijene

schw...@gmail.com

U garanciji pise da se odnosi na djelove koji nisu podlozni habanju.
Stoga ne vjerujem da bi BB mogao proci pod garanciju, ali svejedno ga
budem otpeljao na servis pa vidit kaj se da napraviti.

Gvozden

.....a ako imaš spd pedale probaj odkopčat lijevu i pedalirati samo s
desnom, a zatim obrnuto. Ako se zvuk javlja u oba slučaja onda je bb, a ako
u jednom od ta dva prestane onda se radi o pedali (onoj koja je krckala dok
si samo u nju bio ukopčan :-)

<schw...@gmail.com> wrote in message

ante....@gmail.com

U 90% slucajeva krckanja i cudnih zvukova na biciklu (u tvom slucaju
99,9%),
rjesenje je: rastavi-podmazi-sastavi. Rjesenje vrlo jednastavno ako
znas kako, a ako i ne znas
opet probaj, jednom moras nauciti.

schw...@gmail.com

Ako nekom koristi....

Nakon mjesec dana, taman me tolko nazivciralo to krckanje da sam se
zaletio do servisa. Nakon kaj sam mu rekao kaj se dogadja prvo je
rekao da su mi otisli lageri, onda sam mu rekao da je bicikl novi te
je iz druge pogodio da se BB otpustio. (nije ni pogledao bicikl).
Nakon 5 min mi sve fino zategnuo i sad ponovo radi kao nov.

dobrislav...@gmail.com

Odsarafiti pedale sve dobro ocistiti i staviti mast na lagere i to ce biti ok, tako je bilo meni.