A Google Csoportok már nem támogatja az új Usenet-bejegyzéseket és -feliratkozásokat. A korábbi tartalmak továbbra is megtekinthetők.

Q:castelli bajk odjeća

291 megtekintés
Ugrás az első olvasatlan üzenetre

nbea...@gmail.com

olvasatlan,
2009. febr. 3. 11:44:292009. 02. 03.
Danas savim slučajno poslom zalutao kod jednog sela blizu Garešnice i
naletim na neku firmu koja šije bajk opremu za Castelli i kaže sve
izvoze!Kaže mi još da Castelli ima trgovinu nu Ilicipa me zanima jel
netko zna gdje je u Ilici i jel stvarno postoji trgovina.?Ne znam dali
je ženska to rekla samo da me skine s k...,jer sam navalio da mi proda
duge bicke,ali bila je neumoljiva!
Pozz!

E da kao i u Umagu postoji Castellijeva trgovina?

Robi

olvasatlan,
2009. febr. 3. 12:55:222009. 02. 03.

Selo je Velika Trnovitica, gazda je vlasnik šivaone koja za kunu šiva
(famozni "lohn" poslovi) iskrojenu likru od koje se rade dresovi i
gaće.
Svojevremeno smo s njim pokušavali napraviti "deal" da nam sašije
klupske dresove, ali osim gomile obećanja i velikih riječi, nije se
desilo
ništa...

Šivanje im još i ide, ali muči ih tisak, pa ako su dresovi jednobojni,
stvar bi i
funkcionirala. No ako gore treba nekaj napisati, sve pada u vodu...

Ukratko, bazična usluga, bazična kvaliteta i puna cijena...tipično
hrvatski.
Inače, takvih je radionica puno u Kremenju, tamo se šivaju gaće za
njemačko tržište, ali kao i u Trnovitici, nema prodaje, osim robe s
greškom
i kojekakvih restlova...

Naime, zabranjeno im je robu prodavati u Hrvatskoj, jer valjda im je
takav
ugovor s vlasnikom brenda za koji šivaju. Nešto slično kao kad Varteks
šiva odijela za Boss...šivačice dobiju za odijelo kunu, gazda Boss-a
5000 i
svi sretni...

No, tako je počela i NR Kina, pa pogledajte dokle je dogurala...pa
stoga
drage biciklistice i braćo biciklisti, Singericu među noge i
šivaaaaaaj! Jer
bogatstvo počinje od prve kune koju ćete zaraditi već s prvim
sašivenim
bickama! A kupca već imate, autor gornjeg posta bi duge bicke...

Stoga, nek' nam živi, živi rad!

nbea...@gmail.com

olvasatlan,
2009. febr. 3. 13:21:242009. 02. 03.
On 3 velj, 18:55, Robi <Bicikl....@gmail.com> wrote:
> On 3 velj, 17:44, nbeato...@gmail.com wrote:

Nemoj trčati pred rudu kak ono narod veli!!!

Tip koji šiva iz Velike Trnovitice se zove Luka,a krojački obrt
Atali,i lik je sasvim ok radio nam je neke majice i otisak i sve to po
100 kn kom. naravno naša priprema u Corelu.
Da se vratim na ono drugo, selo se zove Dišnik također kod Garešnice,a
firma nekako sa M i šivaju za Castelli sve ,ženska nije mi htjela
prodati duge bicke,a ima ih ono pune kutije,nemogu vjerovati neke
stvari nemože škupiti novcem .-)))

Cabo

olvasatlan,
2009. febr. 3. 13:33:512009. 02. 03.
mjesto se zove disnik
osobno poznam vlasnika
javi mi se na private

Robi

olvasatlan,
2009. febr. 3. 14:03:392009. 02. 03.

E, tak' je Atali...to je taj lik o kojem ja spikam...a za ovog tvog iz
Dišnika nemam pojma.
Ali vidim Čabo zna tu ekipu, a kako pozna i vlasnika, sigurno nekaj
možeš obavit ispod
tezge...

A glede novca, čuj, i Campagnolo šiva odjeću u Hrvatskoj, pa se tu ne
može kupiti...
ali su zato jako spremni to prodati u Italiji, i onda gaće platiš,
brat bratu 60 Ojra, i to
onda ispadne "distributerska" cijena...pa kad to uvezeš, platiš daće
na gaće, moraš
to prodat za barem 120, a to nitko normalan neće platiti...i to ti je
ujedno odgovor zašto
se ništa od toga ne može kupiti kod nas...ili može, ak' poznaješ gazdu
gizdavog...

nbea...@gmail.com

olvasatlan,
2009. febr. 3. 14:10:182009. 02. 03.

Ma sad definitvno odustajem od ovih iz Dišnika,ono jebote stojim im u
dvorištu iljepo pitam ,a onoženska neznam jel vlasnica ili koji k...
onaj sva uplašena,ma ne sve mi za izvoz sve nemamo mi ništa tu za
prodaju.I proda spiku da Castelli ima u Ilici,stvarno ne znam jel ima !

nbea...@gmail.com

olvasatlan,
2009. febr. 3. 14:12:462009. 02. 03.

Cabo hvala na ponudi,ali definitivno nek se j.... ti iz
Dišnika,stvarno mislim ono propali bi za jedne bicke ,nisam tražio da
mi daju besplatno!
Pozdrav!

Stingray

olvasatlan,
2009. febr. 3. 14:24:402009. 02. 03.
<nbea...@gmail.com> wrote in message

> Cabo hvala na ponudi,ali definitivno nek se j.... ti iz
> Dišnika,stvarno mislim ono propali bi za jedne bicke ,nisam tražio da
> mi daju besplatno!
> Pozdrav!

Nisu ludi da zbog jednog komada odjece ugroze ugovor ili plate povecu kaznu.
Kako da znaju da nisi inspektor, bilo od firme za koju sivaju, bilo drzavni?
Pogledaj samo ovog sto pekara sto je pola sata poslije radnog vremena
poklonio strucu kruha - 30000 kn kazne.

neno67

olvasatlan,
2009. febr. 3. 15:49:552009. 02. 03.

Danas savim slučajno poslom zalutao kod jednog sela blizu Garešnice i
naletim na neku firmu koja šije bajk opremu za Castelli i kaže sve
izvoze!

A kad ne šiju, ondak hrane kokoši, jel da?
A ovaj Luka bi mogao biti "No1", a Atali bi mogla biti "Cvjećara", a sin od
Luke bi bio "Grunf".
To kaj on radi s Corelom, nemore nit Coperfield. Lik me zajebal, ali ne
zamjeram mu, još mi je uvijek smješno da tak nekaj uopće postoji, da je u
stanju gaće naopak odštampati, da font na rukavu nije isti lijevo i desno
ili nogometni dres na kojem je vježbal moje (biciklističke) sponzore mi je
ipak "cool"..................... :) i da je to njima sve normalno !

N.

nbea...@gmail.com

olvasatlan,
2009. febr. 3. 16:16:292009. 02. 03.
On 3 velj, 21:49, "neno67" <n...@eltel.com> wrote:
> [...]
> izvoze!
>
> A kad ne ąiju, ondak hrane kokoąi, jel da?

> A ovaj Luka bi mogao biti "No1", a Atali bi mogla biti "Cvjećara", a sin od
> Luke bi bio "Grunf".
> To kaj on radi s Corelom, nemore nit Coperfield. Lik me zajebal, ali ne
> zamjeram mu, joą mi je uvijek smjeąno da tak nekaj uopće postoji, da je u
> stanju gaće naopak odątampati, da font na rukavu nije isti lijevo i desno
> ili nogometni dres na kojem je vjeľbal moje (biciklističke) sponzore mi je

> ipak "cool"..................... :) i da je to njima sve normalno !

ma pre smješno je,da došli smo sa pripremom i na njegovom kompu sve
napravili i kaže kad ste sve rješili evo dajem vam majicu kratki
rukav po 100 kn/kom.
da napomenem da smo negdje 4 ili 5 x bili da se dogovorimooko majica.

jelena...@gmail.com

olvasatlan,
2009. febr. 4. 3:36:022009. 02. 04.
Znam da smo mi u Extreme Sportu u Mesnickoj 3 imali Castelli, dok sam
ja tamo radila prije dvije godine. Tako da moguce da je na to mislila,
jer je to prakticki na Ilici. Ne znam za dealove, al njihove stvari su
mi super. Pa pogledajte tamo.

Robi

olvasatlan,
2009. febr. 4. 3:36:412009. 02. 04.
> da napomenem da smo negdje 4 ili 5 x bili da se dogovorimooko majica.- Sakrij citirani tekst -
>
> - Prikaži citirani tekst -
ini
Dragi moji bajkeri!

Ma to uopće nije smiješno, to je žalosna realnost koja vlada u našoj
RH. Većina uglavnom
sve obeća, nakiti, ponudi, a kad treba napravit...ajoj, čuj ono,
sorry, izvini, oprosti...škare su
nam otupile, konac ne valja, kreda pukla, nestalo tonera u
printeru...pa evo za 100 kn...a
prije toga si potrošil 29 sati na dogovore, 1200 kn na gorivo sim i
tam...i na kraju imaš dres
za 100 kn koji si u Ipercopu na početku priče mogao kupiti za 60...

Rekao bih da je to problem cijele tekstilne i inih branši u RH koje su
debelo zaostale za svijetom
u svakom pogledu. Možda da probamo u Srbiji? Bili su dugo pod
sankcijama, nije bilo uvoza, pa
nisu poput nas zaboravili radit...Čujem da su i oni u banani, možda i
većoj nego mi, pa su im
i proizvodi značajno jeftiniji...

A nama nek dragi Bog pomogne, kad si već sami nismo u stanju

Ivica J

olvasatlan,
2009. febr. 4. 3:44:332009. 02. 04.

Znaci, vlasnici ovih (poznatih i ozbiljnih) )firmi za koje nasi
kooperanti sivaju su budale?
Hmm...

Suncana

olvasatlan,
2009. febr. 4. 9:01:292009. 02. 04.
nbea...@gmail.com wrote:
> [...]
> firma nekako sa M i šivaju za Castelli sve ,ženska nije mi htjela
> prodati duge bicke,a ima ih ono pune kutije,nemogu vjerovati neke

Vjerojatno im se ne isplati zbog jednih bicika platiti kaznu od
par tisuca novaca i/ili popusiti ugovor s Castellijem, kak se desilo
jednom striceku u Medjimurju koji je sival za Campagnolo i prodaval
vise nego upotrebljive ostatke od kontingenta za male novce. Cujem
da siva i dalje, ali vise ne prodaje ni slucajno, jer ga je poprilicno
kostalo.

--
Suncana

pavic...@gmail.com

olvasatlan,
2020. máj. 31. 9:22:382020. 05. 31.
Poštovani,

Možda je dosta vremena prošlo od ovog chat-a ali možete li mi molim vas poslati kontakt firme is Dišnika, koja siva za Castelli. Zahvaljujem.

LP,

Toni

Milo Espirito Monspinosa

olvasatlan,