Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: voľnja po jarunu-neugodno iskustvo

29 views
Skip to first unread message
Message has been deleted
Message has been deleted
Message has been deleted

Aleks

unread,
Aug 26, 2010, 1:39:35 PM8/26/10
to
> htio bi iznjeti iskustvo koje sam danas doľivio na jarunu po prvi puta
> u 12 godina koliko se vozim i treniram po jarunskoj cesti.


Opcenito dosta vozaca automobila smatra da je cesta njihova i da su
biciklisti ovdje uljezi.

Mislim da lezeci policajci nisu u sredini spusteni zbog biciklista, auto
nema sta traziti preko pune linije i to je definitivno prekrsaj. Takodjer
mislim da biciklisti se moraju drzati desnog ruba ceste (mislim nekih 1 m od
ruba) ali sve to ne opravdava "balvana" kojeg si nabasao.

Cobra

unread,
Aug 26, 2010, 4:49:17 PM8/26/10
to

"Aleks" <alekMA...@hotmail.com> wrote in message
news:i568sp$juo$1...@gregory.bnet.hr...
* Na jarunu cijelim putem oko jezera postoji Biciklistička staza, a u zakonu
pise da je zabranjeno voziti se cestom ako sa strane postoji biciklisticka
staza, znači da su biciklisti koji se voze cestom u prekrsaju ...


Luka Djigas

unread,
Aug 26, 2010, 5:27:10 PM8/26/10
to
On Thu, 26 Aug 2010 19:39:35 +0200, "Aleks"
<alekMA...@hotmail.com> wrote:

>> htio bi iznjeti iskustvo koje sam danas do?ivio na jarunu po prvi puta

Naravno, treba takoder postovati i "uvjete koji vladaju na cesti", ili
kako oni to vec kazu.

A s obzirom na nase ceste i stanje sahtova, drzati se iskljucivo
unutar ovih 1m je cisto samoubojstvo.
(tko se ceste vozi primjerice Samoborskom, zna o cemu pricam)


ldigas

spinner

unread,
Aug 26, 2010, 6:44:33 PM8/26/10
to

"Cobra" <j...@ne.hr> wrote in message news:i56k0f$l2v$1...@sunce.iskon.hr...

> * Na jarunu cijelim putem oko jezera postoji Biciklistička staza, a u
> zakonu pise da je zabranjeno voziti se cestom ako sa strane postoji
> biciklisticka staza, znači da su biciklisti koji se voze cestom u
> prekrsaju ...


Jesu qratz!
Jarun je ograđeni sportsko rekreativni centar. Cesta je i namijenjena
treniranju CESTOVNIM biciklima između ostaloga. Ono ąto ti zoveą
biciklističkom stazom na Jarunu je staza za klince, rolere i ljude koji se
iz guąta vozikaju okolo. Nije to staza za trening.
A auti samo imaju dozvolu kretati se jarunskom cestom ali ne i brzo voziti i
osobito paziti na bicikliste radi kojih su leľeći policajci i napravljeni
takvi kakvi jesu.
U početku, kada je otvoren Jarunski ©RC, nije bilo leľećih policajaca, nije
bilo nikakvih policajaca, i tu su se u noći (ma i po danu) znali utrkivati
mahniti motoristi i stoka na kotačima ( i 2 i 4) pa je bilo i nesreća i
poginulih i svaąta se na toj cesti događalo. Dok danas mrtvih ima samo u
jezeru...

Ono ąto u ovom slučaju nije normalno jest da stoka vozi auto oko Jaruna... a
treba biti negdje u brdima, na paąnjacima...


spinner


P.S.
BTW, bio sam proljetos na Adi Ciganliji u BGD i tamo je prekrasan ©RC, neąto
kao Jarun.
Upitah iz zezancije, da koga vraga su naąli rezat i bacat svoje kriminalce u
zagrebački Jarun kad imaju ovakvu vodu pod nosom.
"E, pa kod nas nema viąe mesta" reče lik 'ladno...

;-)

laku noć, idem spat..


Aleks

unread,
Aug 27, 2010, 2:05:23 AM8/27/10
to
> Naravno, treba takoder postovati i "uvjete koji vladaju na cesti", ili
> kako oni to vec kazu.
>
> A s obzirom na nase ceste i stanje sahtova, drzati se iskljucivo
> unutar ovih 1m je cisto samoubojstvo.
> (tko se ceste vozi primjerice Samoborskom, zna o cemu pricam)

Nije samo Samoborska problematicna, meni se cini da je vecina cesata u rvata
takova.
Nemam trenutno volje kopati po zakonu ali pise i nesto da te nitko ne moze
zakonski obavezati da vozis ako je to opasno... tako nesto...

Svakako treba se prilagoditi uvjetima..


tvuk

unread,
Aug 27, 2010, 3:34:48 AM8/27/10
to
On 27 kol, 08:05, "Aleks" <alekc...@hotmail.com> wrote:
>
> Nije samo Samoborska problematicna, meni se cini da je vecina cesata u rvata
> takova.
> Nemam trenutno volje kopati po zakonu ali pise i nesto da te nitko ne moze
> zakonski obavezati da vozis ako je to opasno... tako nesto...
>
> Svakako treba se prilagoditi uvjetima..


Mislim da je to "opasno" iz starog zakona, te da je u novom maknuto,
dakle ne daje ti se izbor.

Medomish

unread,
Aug 27, 2010, 3:37:00 AM8/27/10
to

"spinner" wrote:
> Jesu qratz!
> Jarun je ograđeni sportsko rekreativni centar. Cesta je i namijenjena
> treniranju CESTOVNIM biciklima između ostaloga.

Dobro zboriš. Da nije tako, ljudi bi trenirali po zelenom valu.

Kierran

unread,
Aug 27, 2010, 3:46:37 AM8/27/10
to
bero wrote:
> pozdrav!
> isprika na dužem post ali zanimaju me vaša
> mišljenja jer koliko znam jarun je sportsko rekreacioni centar.
> živjeli!

Bio kolnik oko Jaruna prometnica, cesta, kolnik ili kakogod to htjeli
definirati, rijec je o sportsko-rekreacijskom centru, i ne vidim zasto
bi IKOME tko sjedi u autu s motorom od min 60ak konja i 4 ispravne
kocnice morao smetati biciklist koji trenira i koji se maknuo s "prave"
ceste kako ne bi, nedajboze, ometao promet svojim postojanjem.

Nadalje, kretenoidno brza voznja oko Jaruna trebala bi biti
sankcionirana, no cak i uz postavljene lezece policajce jos uvijek ima
bisera koji lijece komplekse malih pimpeka ili cega god vozeci brzo i
preseravajuci se svojim kantama.

Nadalje, tolerancija je nesto sto ljudi moraju nauciti primjenjivati. U
tvom slucaju ovaj cica te je mogao komotno propustiti i smijeseci se
nastaviti svoju voznju ali si se, eto, namjerio na nepristojnog kretena
koji trazi kavgu ili jednostavno nema pametnijeg posla u zivotu nego se
izivljavati na drugima. Takvi, nazalost, postoje u velikom broju.

Imas vrlo binarni izbor - ili takvim panjevima pokusati objasniti da
fleksibilnost i/ili tolerancija nije losa stvar ili otici svojim putem.
Pardon, imas jos jednu mogucnost ali nasilje nije rjesenje. :D

Pozz


bero

unread,
Aug 27, 2010, 3:48:47 AM8/27/10
to
On 27 kol, 00:44, "spinner"
<spinnerMAKNIOVOKAJENAPISANOVELIKIMSLOV...@vip.hr> wrote:
> "Cobra" <j...@ne.hr> wrote in messagenews:i56k0f$l2v$1...@sunce.iskon.hr...

> > * Na jarunu cijelim putem oko jezera postoji Biciklistička staza, a u
> > zakonu pise da je zabranjeno voziti se cestom ako sa strane postoji
> > biciklisticka staza, znači da su biciklisti koji se voze cestom u
> > prekrsaju ...
>
> Jesu qratz!
> Jarun je ograđeni sportsko rekreativni centar. Cesta je i namijenjena
> treniranju CESTOVNIM biciklima između ostaloga. Ono ąto ti zoveą
> biciklističkom stazom na Jarunu je staza za klince, rolere i ljude koji se
> iz guąta vozikaju okolo. Nije to staza za trening.
> A auti samo imaju dozvolu kretati se jarunskom cestom ali ne i brzo voziti i
> osobito paziti na bicikliste radi kojih su leľeći policajci i napravljeni
> takvi kakvi jesu.
> U početku, kada je otvoren Jarunski (c)RC, nije bilo leľećih policajaca, nije

> bilo nikakvih policajaca, i tu su se u noći (ma i po danu) znali utrkivati
> mahniti motoristi i stoka na kotačima ( i 2 i 4) pa je bilo i nesreća i
> poginulih i svaąta se na toj cesti događalo. Dok danas mrtvih ima samo u
> jezeru...
>
> Ono ąto u ovom slučaju nije normalno jest da stoka vozi auto oko Jaruna... a
> treba biti negdje u brdima, na paąnjacima...
>
> spinner
>
> P.S.
> BTW, bio sam proljetos na Adi Ciganliji u BGD i tamo je prekrasan (c)RC, neąto

> kao Jarun.
> Upitah iz zezancije, da koga vraga su naąli rezat i bacat svoje kriminalce u
> zagrebački Jarun kad imaju ovakvu vodu pod nosom.
> "E, pa kod nas nema viąe mesta" reče lik 'ladno...
>
> ;-)
>
> laku noć, idem spat..

hvala spinner na komentaru. to sam i ja mislio jer od cijelog zg-a
jedini je jarun gdje bi se trebalo na miru vozit a ne da i tu moram
gledat na idiote u autima koji samo gledaju kako će srušit nekog
biciklistu!

Spuzva

unread,
Aug 27, 2010, 4:10:08 AM8/27/10
to
Dana Fri, 27 Aug 2010 00:44:33 +0200, spinner napisao/la je:

>Cesta je i namijenjena
>treniranju CESTOVNIM biciklima između ostaloga. Ono što ti zoveš

>biciklističkom stazom na Jarunu je staza za klince, rolere i ljude koji se

>iz gušta vozikaju okolo. Nije to staza za trening.

zasto uopce auti mogu ici po toj cesti? zasto im se ne zabrani prolaz
ili dopusti da mogu ici samo po dijelu ceste?

Ziga

unread,
Aug 27, 2010, 4:49:54 AM8/27/10
to
Spuzva wrote:
> zasto uopce auti mogu ici po toj cesti? zasto im se ne zabrani prolaz
> ili dopusti da mogu ici samo po dijelu ceste?

pitaj Bandića
najgore je vikendom kad je tamo auto sajam, rostiljaju i slicno
uopce se ne mozes vozit pa moras bjezati van grada


--
Ziga

m p

unread,
Aug 27, 2010, 5:07:42 AM8/27/10
to
* Na jarunu cijelim putem oko jezera postoji Biciklistička staza, a u
zakonu
pise da je zabranjeno voziti se cestom ako sa strane postoji
biciklisticka
staza, znači da su biciklisti koji se voze cestom u prekrsaju ...


Gospodo pročitajte zakon a ne laprdajte bez veze,to što je Jarun ŠRC
ne daje nikom za pravo da rasteže pravila i prilagođava ih sebi kako
njemu paše.Ležeči policajci su na Jarunu preuređeni zbog triatlonskih
utrka a ne zbog treninga.Nitko od Vas nema dozvolu od ministarstva
prometa ili od policije da smije trenirat po javnoj prometnici što
cesta oko Jaruna i je,sviđalo se to Vama ili ne.Javna prometnica je
javna prometnica bez obzira nalazila se ona na području ŠRC-a,centra
grada ili nekog naselja.Tražite da vozači auta brinu u Vašoj
sigurnosti a sami ne brinete o njoj vozeči se po sredini ceste kao
lokalni šerifi.Jel Vama problem kad ste u grupi voziti se jedan iza
drugog umjesto jedan pored drugog ometajuči promet i navlačiti bijes
vozača.Očigledno je jer se to konstantno događa.Na koji način smatrate
normalnim vozit se uz rub ceste i u dotičnom trenutku bez ikakve
najave i signalizacije preči na sredinu ceste da bi prošli između
ležečih policajaca.Time nikog ne ugrožavate?Zaštitna kaciga na glavi
nije jedina zaštita.Koristite javnu prometnicu za treniranje bez
ikakve naknade što ste također zaboravili.Ako želite red onda je
jedini način postavit par policijskih patrola na ŠRC Jarun,dat im
radare nek kažnjavaju one koji se ganjaju autima i striktno provode
zakon,ali u tom slučaju je i Vašim treninzima odzvonilo.Mislim da sam
kompetentan izreči svoje mišljenje jer na Jarunu živim preko 20 godina
i svakodnevno boravim na jezeru

bero

unread,
Aug 27, 2010, 7:06:18 AM8/27/10
to
On 27 kol, 11:07, m p <shark...@gmail.com> wrote:

... vozeči se po sredini ceste kao
> lokalni šerifi.

ja nisam rekao da se vozim po sredini cesteniti sam se ikada vozio,
već da je po sredini ležeći spljošten i da je tu jedina mogućnost
njegova prelaska a i podijeljen je punom crtom tako da svaka strana
prometnice ima određeni dio gdje se može proći bez da skačem preko
njega a ako ti želiš tako restriktivno tumačiti zakone u krivoj si
državi. istina jarun je javna površina ali svatko imalo pametan zna da
će tamo naići na ljude koji se rolaju i voze bicikle za razliku od
autoputa gdje to nećeš očekivati. jedino tko se tamo vozi ko lokalni
šerifi su upravo poneki likovi u autima i na motorima kojima jarun
služi kao izložba friško ispoliranih auta i nadrkanih motora.

Al

unread,
Aug 27, 2010, 7:06:52 AM8/27/10
to

"bero" <mali...@gmail.com> wrote in message
news:08374dc3-0ac0-4c6c...@z10g2000yqb.googlegroups.com...
pozdrav!
htio bi iznjeti iskustvo koje sam danas doľivio na jarunu po prvi puta
u 12 godina koliko se vozim i treniram po jarunskoj cesti. naime na
dijelu gdje se drľe poniji na zavoju se nalazi onaj uski leľeći
policajac koje se pruľa po cijeloj cesti ali je na sredini "spljoąten"
da se moľe proći. u namjeri da ga na tom dijelu prođem bio sam
spriječen od "gospodina" srednjih godina koji me je prisilo da zakočim
i skoro ne zviznem u grbu od tog leľećeg te mi je isti pokazao i prst
koji se pokazuje u tim situacijama. okrenuo sam se i krenuo prema
njemu i on je stao da porazgovaramo. na moje pitanje kako se to ponaąa
on mi je odgovorio da ąta ja imam traľiti po cesti, da je to za aute
samo?! ok mislim si, onda su svi ljudi( kojih je bilo cca. danas 100
po cesti) u prekrąaju. pokuąao sam mu objasniti da su leľeći
"spljoąteni" na sredini baą zbog biciklista ali je rekao da pričam
gluposti. e da na to sve "gospodin" je valjda zaboravio da se puna
crta ne smije priječi. isprika na duľem post ali zanimaju me vaąa
miąljenja jer koliko znam jarun je sportsko rekreacioni centar.
ľivjeli!


Jarun je jedan veliki koc, tor,ili kako već zovete.
Niti pjeąaci imaju mira od biciklista i rolera, niti biciklisti i roleri od
pjeąaka,niti auti od biciklista niti biciklisti od auta, niti......, itd.
Jarun je postao pretijesan.Jednom je moj frend dao odličnu ideju, na Jarunu
bi trebao cestovni promet biti samo u jednom smjeru.
lp


Cobra

unread,
Aug 27, 2010, 7:28:29 AM8/27/10
to

"m p" <shar...@gmail.com> wrote in message
news:a9dbea02-2b08-4681...@q22g2000yqm.googlegroups.com...

* Na jarunu cijelim putem oko jezera postoji Biciklistička staza, a u
zakonu
pise da je zabranjeno voziti se cestom ako sa strane postoji
biciklisticka
staza, znači da su biciklisti koji se voze cestom u prekrsaju ...


Gospodo pročitajte zakon a ne laprdajte bez veze,to ąto je Jarun ©RC
ne daje nikom za pravo da rasteľe pravila i prilagođava ih sebi kako
njemu paąe.Leľeči policajci su na Jarunu preuređeni zbog triatlonskih


utrka a ne zbog treninga.Nitko od Vas nema dozvolu od ministarstva

prometa ili od policije da smije trenirat po javnoj prometnici ąto


cesta oko Jaruna i je,sviđalo se to Vama ili ne.Javna prometnica je

javna prometnica bez obzira nalazila se ona na području ©RC-a,centra
grada ili nekog naselja.Traľite da vozači auta brinu u Vaąoj


sigurnosti a sami ne brinete o njoj vozeči se po sredini ceste kao

lokalni ąerifi.Jel Vama problem kad ste u grupi voziti se jedan iza


drugog umjesto jedan pored drugog ometajuči promet i navlačiti bijes
vozača.Očigledno je jer se to konstantno događa.Na koji način smatrate
normalnim vozit se uz rub ceste i u dotičnom trenutku bez ikakve

najave i signalizacije preči na sredinu ceste da bi proąli između
leľečih policajaca.Time nikog ne ugroľavate?Zaątitna kaciga na glavi
nije jedina zaątita.Koristite javnu prometnicu za treniranje bez
ikakve naknade ąto ste također zaboravili.Ako ľelite red onda je
jedini način postavit par policijskih patrola na ©RC Jarun,dat im
radare nek kaľnjavaju one koji se ganjaju autima i striktno provode
zakon,ali u tom slučaju je i Vaąim treninzima odzvonilo.Mislim da sam
kompetentan izreči svoje miąljenje jer na Jarunu ľivim preko 20 godina


i svakodnevno boravim na jezeru

.
* Ko laprda bez veze , zasto si meni odgovorio .. to sta se ovdje vecina
"pretvara" da nezna kuda se smije ili nesmije voziti to je njihov problem.


brni

unread,
Aug 27, 2010, 8:28:15 AM8/27/10
to
> Jednom je moj frend dao odliènu ideju, na Jarunu

> bi trebao cestovni promet biti samo u jednom smjeru.

ta ideja je nazalost odbacena 88-e .......

b

brni

unread,
Aug 27, 2010, 8:32:27 AM8/27/10
to
> ..... .Mislim da sam kompetentan izreči
> svoje mišljenje .....

možda kad ponoviš gradivo jezika na kojem bi se htio izraziti, ima raznih
znakova iznad c ......

b

turbo

unread,
Aug 27, 2010, 8:54:27 AM8/27/10
to
On 2010-08-27, m p <shar...@gmail.com> wrote:
> Gospodo pročitajte zakon a ne laprdajte bez veze,to što je Jarun ŠRC
> ne daje nikom za pravo da rasteže pravila i prilagođava ih sebi kako
> njemu paše.Ležeči policajci su na Jarunu preuređeni zbog triatlonskih
> utrka a ne zbog treninga.Nitko od Vas nema dozvolu od ministarstva
> prometa ili od policije da smije trenirat po javnoj prometnici što
> cesta oko Jaruna i je,sviđalo se to Vama ili ne.Javna prometnica je
> javna prometnica bez obzira nalazila se ona na području ŠRC-a,centra
> grada ili nekog naselja.Tražite da vozači auta brinu u Vašoj
> sigurnosti a sami ne brinete o njoj vozeči se po sredini ceste kao
> lokalni šerifi.Jel Vama problem kad ste u grupi voziti se jedan iza
> drugog umjesto jedan pored drugog ometajuči promet i navlačiti bijes
> vozača.Očigledno je jer se to konstantno događa.Na koji način smatrate
> normalnim vozit se uz rub ceste i u dotičnom trenutku bez ikakve
> najave i signalizacije preči na sredinu ceste da bi prošli između
> ležečih policajaca.Time nikog ne ugrožavate?Zaštitna kaciga na glavi
> nije jedina zaštita.Koristite javnu prometnicu za treniranje bez
> ikakve naknade što ste također zaboravili.Ako želite red onda je
> jedini način postavit par policijskih patrola na ŠRC Jarun,dat im
> radare nek kažnjavaju one koji se ganjaju autima i striktno provode
> zakon,ali u tom slučaju je i Vašim treninzima odzvonilo.Mislim da sam
> kompetentan izreči svoje mišljenje jer na Jarunu živim preko 20 godina
> i svakodnevno boravim na jezeru

Istina. Zato i treniramo po (ne)prometnim cestama oko Zagreba gdje ne
krsimo prometna pravila, a ne u *Sportsko rekreacijskom centru*, gdje
se *sportom* nazalost ne mozes baviti...

--
Turbo aka Ivan Brozovic
tu...@linux.hr

Ziga

unread,
Aug 27, 2010, 9:03:06 AM8/27/10
to
turbo wrote:
> Istina. Zato i treniramo po (ne)prometnim cestama oko Zagreba gdje ne
> krsimo prometna pravila, a ne u *Sportsko rekreacijskom centru*, gdje
> se *sportom* nazalost ne mozes baviti...


tako je, zasto ja moram vozit se po samoborskoj i slicnim cestama?
jer zbog istih ne mogu se u miru voziti oko Jaruna

--
Ziga

Kerozin

unread,
Aug 27, 2010, 3:04:34 PM8/27/10
to
>
> Istina. Zato i treniramo po (ne)prometnim cestama oko Zagreba gdje ne
> krsimo prometna pravila, a ne u *Sportsko rekreacijskom centru*, gdje
> se *sportom* nazalost ne mozes baviti...

Kupis normalan bic i vozis se gdje god hoces.

spinner

unread,
Aug 27, 2010, 4:24:51 PM8/27/10
to

"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
news:alse76ttqph1mdr70...@4ax.com...

> Dana Fri, 27 Aug 2010 00:44:33 +0200, spinner napisao/la je:

> zasto uopce auti mogu ici po toj cesti? zasto im se ne zabrani prolaz
> ili dopusti da mogu ici samo po dijelu ceste?

Zato jer plaćaju za to extra.
Zbog para ąefe, zbog para...


spinner


Spuzva

unread,
Aug 27, 2010, 4:56:58 PM8/27/10
to
On Fri, 27 Aug 2010 22:24:51 +0200, "spinner"
<spinnerMAKNIOVOKAJEN...@vip.hr> wrote:

>Zato jer plaćaju za to extra.

>Zbog para šefe, zbog para...

ja nekako ne vjerujem da u cijelom Zg i okolici nema nekog normalnijeg
puta za vozit se baciklom. tako da meni cijela ova kuknjava izgleda ko
najjadnije preseravanje

turbo

unread,
Aug 28, 2010, 4:51:19 AM8/28/10
to
On 2010-08-27, Kerozin <ker...@gmail.com> wrote:
> Kupis normalan bic i vozis se gdje god hoces.

Kakav je to normalan bic i gdje se to mogu vozit "gdje hocu" preko tjedna
oko 21-22h tako da oko sat-dva drzim isti tempo, a bez da ugrozavam sebe
ili druge ? Nadji mi takav bicikl i odmah ga kupujem.

Jackie

unread,
Aug 28, 2010, 9:40:31 AM8/28/10
to
turbo napisa:

> oko 21-22h tako da oko sat-dva drzim isti tempo

za to je trenazer k'o stvoren ;-))

--
Jackie


turbo

unread,
Aug 28, 2010, 2:20:31 PM8/28/10
to
On 2010-08-28, Jackie <jacki...@email.t-com.hr> wrote:
> za to je trenazer k'o stvoren ;-))

:) eh :) vani je vani :)

Xtr Rider

unread,
Aug 29, 2010, 4:07:50 AM8/29/10
to
On Aug 27, 12:44 am, "spinner"
<spinnerMAKNIOVOKAJENAPISANOVELIKIMSLOV...@vip.hr> wrote:
> "Cobra" <j...@ne.hr> wrote in messagenews:i56k0f$l2v$1...@sunce.iskon.hr...

> > * Na jarunu cijelim putem oko jezera postoji Biciklistička staza, a u
> > zakonu pise da je zabranjeno voziti se cestom ako sa strane postoji
> > biciklisticka staza, znači da su biciklisti koji se voze cestom u
> > prekrsaju ...
>
> Jesu qratz!
> Jarun je ograđeni sportsko rekreativni centar. Cesta je i namijenjena
> treniranju CESTOVNIM biciklima između ostaloga. Ono ąto ti zoveą
> biciklističkom stazom na Jarunu je staza za klince, rolere i ljude koji se
> iz guąta vozikaju okolo. Nije to staza za trening.
> A auti samo imaju dozvolu kretati se jarunskom cestom ali ne i brzo voziti i
> osobito paziti na bicikliste radi kojih su leľeći policajci i napravljeni
> takvi kakvi jesu.


Ooooo pa to je izvrsna vijest! Da li je mozes argumentirati nekim
citatom iz NN, nekom gradskom uredbom ili bilo cime?

Xtr Rider

unread,
Aug 29, 2010, 4:08:58 AM8/29/10
to

Imas prav. Kvacica iznad c je jedina stvar koju je pogresno napisao.
Dobro da si ga ispravio.

Xtr Rider

unread,
Aug 29, 2010, 4:11:14 AM8/29/10
to
On Aug 27, 10:56 pm, Spuzva <fl...@vk.t-com.hr> wrote:
> On Fri, 27 Aug 2010 22:24:51 +0200, "spinner"
>
> <spinnerMAKNIOVOKAJENAPISANOVELIKIMSLOV...@vip.hr> wrote:
> >Zato jer plaćaju za to extra.
> >Zbog para šefe, zbog para...
>
> ja nekako ne vjerujem da u cijelom Zg i okolici nema nekog normalnijeg
> puta za vozit se baciklom. tako da meni cijela ova kuknjava izgleda ko
> najjadnije preseravanje

Apsolutno netocno.
Ako se voze bilo gdje drugdje nitko nece vidjeti njihove karbonske
okvire u dura-ace straznje mjenjace. Dakle, MORAJU se voziti oko
Jaruna.
E sad, da bi bili kul moraju bitchati kako je na Jarunu grozno.

Pa sada ti meni reci, gdje, za ime boga miloga, ti vidis "najjadnije
preseravanje"?

bero

unread,
Aug 29, 2010, 5:02:31 AM8/29/10
to

stari gdje ti vidiš preseravanje? zato što, govorim u svoje ime, volim
nekad otići na jarun i radit intervale i razvrtit se ili zato što sam
naveo kako mi je lik prešao u traku i onemogućio prolazak mimo ležećeg?

Spuzva

unread,
Aug 29, 2010, 5:28:05 AM8/29/10
to
On Sun, 29 Aug 2010 02:02:31 -0700 (PDT), bero <mali...@gmail.com>
wrote:

>stari gdje ti vidiš preseravanje? zato što, govorim u svoje ime, volim
>nekad otići na jarun i radit intervale i razvrtit se ili zato što sam
>naveo kako mi je lik prešao u traku i onemogućio prolazak mimo ležećeg?

zato sto je ocigledno da ne mozes na jarunu vrtit ili intervalizirat
ili bilo sto drugo u miru i kako bi ti htio. pomirite se vise s tim
da je tamo cesta koja prvenstveno sluzi za promet auta i da je sa
strane nekakva bic. staza koja sluzi za izdvojeno prometovanje
bicikala i ostalih ne-motornih vozila. i da osim tebe tamo ima more
ljudi koji ne razmisljaju svi isto kao i ti.
a ako u cijelom Zg i okolici ne mozes naci neko drugo mjesto gdje se
mozes voziti biciklom onda se mahni bicikliranja ili si kupi trenazer,
valjke ili sobni bicikl.
mozda ce ti se ciniti cudno ali u drugim gradovima nema jaruna pa
ljudi ipak treniraju i voze se i NE KUKAJU na njuzama kako im je
zasmetao auto, travka, roler ili nesto drugo.

Xtr Rider

unread,
Aug 29, 2010, 5:46:38 AM8/29/10
to

Nema preseravanja! Pa upravo sam se ja zestoko sukobio s spuzvom oko
toga. :)

Btw zasto si nepropisno vozio po cesti iako se to ne smije ako
postoji bic staza uz cestu? Ne samo da si vozio po cesti a ne bic
stazi nego si jos vozio po sredini staze a ne 1m od ruba.

I onda tu dodes plakati jer si naletio na sebi slicnog balvana!?!
Steta sto obojica niste zavrsili na policiji i/ili hitnoj pa da
naucite nesto.

bero

unread,
Aug 29, 2010, 12:21:20 PM8/29/10
to


kao prvo nitko ne plače, balvane, već sam samo izneso moj doživljaj s
jaruna na koji si ti dao svoj komentar. ako ti smeta nemoj ga čitat i
davat ljudima svakakve nazive jer ja tebi, do sada, nisam dao nikakav.
po sredini ceste sam se vozio samo taj trenutak kad sam htio zaobići
ležeći i to u granicama moje trake ne prelazeći u suprotnu kao lik u
autu. a kad završim na policiji ili hitnoj tebi ću prvom javit jer
vidim da bi te to veselilo!

brni

unread,
Aug 29, 2010, 1:42:11 PM8/29/10
to
>> > ..... .Mislim da sam kompetentan izreči
>> > svoje mišljenje .....
>>
>> možda kad ponoviš gradivo jezika na kojem bi se htio izraziti, ima
>> raznih znakova iznad c ......
>>
>> b
>
> Imas prav. Kvacica iznad c je jedina stvar koju je pogresno napisao.
> Dobro da si ga ispravio.

po mom misljenju to govori o kompetentnom izricanju ali kako god.

b

Xtr Rider

unread,
Aug 29, 2010, 2:13:28 PM8/29/10
to

Ne drzis se prometnih propisa i cudis se kao pure dreku kada otkrijes
da vas ima jos. :)

"
Ne boj se! nisi sam! ima i drugih nego ti
koji nepoznati od tebe žive tvojim životom.
"

A ti si vidim imao tu srecu da si upoznao svoju srodnu dusu. :p

Xtr Rider

unread,
Aug 29, 2010, 2:16:17 PM8/29/10
to
On Aug 29, 7:42 pm, brni <branko.nize...@gmail.com> wrote:
> ali kako god.
>

ok

bero

unread,
Aug 29, 2010, 2:16:26 PM8/29/10
to

zato je ti vidim tražiš po netu! sretno

Niki

unread,
Aug 30, 2010, 2:05:45 AM8/30/10
to
On 8/26/10 6:57 PM, bero wrote:
i
> "spljošteni" na sredini baš zbog biciklista ali je rekao da pričam

> gluposti. e da na to sve "gospodin" je valjda zaboravio da se puna
> crta ne smije priječi. isprika na dužem post ali zanimaju me vaša
> mišljenja jer koliko znam jarun je sportsko rekreacioni centar.
> živjeli!

Jarun je odavno prestao biti sportsko rekreacioni centar i birtijaški
lobi se dobro pobrinuo da se na Jarunu ne zabrani vožnja autima i da se
motoristima gleda kroz prste iako im je zabranjen promet Ista stvar je
sa Sljemenom gdje je vikendom u parku prirode prevelika gužva iz samo
jednog razloga da bi netko pojeo nešto u sljemenskim birtijama. Vrlo
jednostavno rješenje za obje lokacije: Jarun - vlakić, Sljeme autobus i
imamo 2 prekrasna rekreaciona centra. Koliko bi ljudi ovim izgubilo, a
koliko dobilo?

Suncana

unread,
Aug 30, 2010, 3:35:29 AM8/30/10
to
turbo wrote:
> On 2010-08-28, Jackie <jacki...@email.t-com.hr> wrote:
>> za to je trenazer k'o stvoren ;-))

> :) eh :) vani je vani :)


Cuj, ne znam kak tebi, al' meni je Jarun isti kukuruz ko i
trenazer. Jednom sam napravila 3 kruga u komadu (silom prilika,
nakon gripe mi je trebalo 20 km ravnog) i pobjegla doma. Tih
trifrtalj sata palo mi je jednako tesko kao sat trenazera.
Na trenazeru mi se bar nitko ne baca pod kotace...

--
Suncana

Kerozin

unread,
Sep 2, 2010, 9:24:58 AM9/2/10
to
> > Kupis normalan bic i vozis se gdje god hoces.
>
> Kakav je to normalan bic i gdje se to mogu vozit "gdje hocu" preko tjedna
> oko 21-22h tako da oko sat-dva drzim isti tempo, a bez da ugrozavam sebe
> ili druge ? Nadji mi takav bicikl i odmah ga kupujem.

Evo ja trosim Haro X7 i vozis se gdje hoces i kada hoces, moze cak
preci i preko lezeceg, ne moras skretat autima pod kotace.

Tezak ti je, siroke su gume i tesko se vrte pedale? Nemoj biti tetka i
sjeti se kakav ti je tezak zivot djed imao pa se nije zalio.

Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 3, 2010, 9:54:22 PM9/3/10
to
"bero" <mali...@gmail.com> wrote in message
news:08374dc3-0ac0-4c6c...@z10g2000yqb.googlegroups.com...
> pozdrav!
> htio bi iznjeti iskustvo koje sam danas doľivio na jarunu po prvi puta

Prijatelju, u krivu si. Jarun nije SRC, Jarun je prcija za nabrijane
seljacine koje tamo slusaju narodnjake.

Za krace upute i savjete, procitaj news:i5s888$ktc$1...@ss408.t-com.hr


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 3, 2010, 9:58:29 PM9/3/10
to
"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
news:dh9g7655seoq3eos2...@4ax.com...

> ja nekako ne vjerujem da u cijelom Zg i okolici nema nekog normalnijeg
> puta za vozit se baciklom. tako da meni cijela ova kuknjava izgleda ko
> najjadnije preseravanje

Trolas?


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 3, 2010, 9:59:37 PM9/3/10
to
"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
news:km9k76p35ji28vdbu...@4ax.com...

> zato sto je ocigledno da ne mozes na jarunu vrtit ili intervalizirat
> ili bilo sto drugo u miru i kako bi ti htio. pomirite se vise s tim
> da je tamo cesta koja prvenstveno sluzi za promet auta i da je sa
> strane nekakva bic. staza koja sluzi za izdvojeno prometovanje
> bicikala i ostalih ne-motornih vozila. i da osim tebe tamo ima more
> ljudi koji ne razmisljaju svi isto kao i ti.
> a ako u cijelom Zg i okolici ne mozes naci neko drugo mjesto gdje se
> mozes voziti biciklom onda se mahni bicikliranja ili si kupi trenazer,
> valjke ili sobni bicikl.
> mozda ce ti se ciniti cudno ali u drugim gradovima nema jaruna pa
> ljudi ipak treniraju i voze se i NE KUKAJU na njuzama kako im je
> zasmetao auto, travka, roler ili nesto drugo.

Ti si fakat moroncina? Posebnost ZG-a je STO IMA JARUN, a ti seres ljudima
zasto se voze po Jarunu? :-)))) Daj molim te idi napravi IQ test i vrati se
kad ti score bude iznad 80.


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 3, 2010, 9:58:07 PM9/3/10
to
"Xtr Rider" <ride...@gmail.com> wrote in message
news:fca013c7-ef6a-4bc2...@n3g2000yqb.googlegroups.com...

> Apsolutno netocno.
> Ako se voze bilo gdje drugdje nitko nece vidjeti njihove karbonske
> okvire u dura-ace straznje mjenjace. Dakle, MORAJU se voziti oko
> Jaruna.
> E sad, da bi bili kul moraju bitchati kako je na Jarunu grozno.
>
> Pa sada ti meni reci, gdje, za ime boga miloga, ti vidis "najjadnije
> preseravanje"?

Jesi li ti moron? Ako si ovo gore napisao ozbiljno, ne moras odgovarati na
pitanje.

Jarun je namijenjen biciklistima i rekreativcima itd., a ti se pitas zasto
nejdu drugdje? LOLCINA.


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 3, 2010, 9:55:37 PM9/3/10
to
"Cobra" <j...@ne.hr> wrote in message news:i56k0f$l2v$1...@sunce.iskon.hr...

> * Na jarunu cijelim putem oko jezera postoji Biciklistička staza, a u
> zakonu pise da je zabranjeno voziti se cestom ako sa strane postoji
> biciklisticka staza, znači da su biciklisti koji se voze cestom u
> prekrsaju ...

Netocno. Kao prvo, Jarun je SRC i tamo nemaju KURCA sta trazit auto. Kao
drugo, na vise mjesta se biciklisticka/rolerska staza PREKIDA ili je cak
NITI NEMA nego moras ici bas po cesti da zatvoris krug.


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 3, 2010, 10:01:54 PM9/3/10
to
"Xtr Rider" <ride...@gmail.com> wrote in message
news:abe9fb1b-7e16-4d94...@l20g2000yqm.googlegroups.com...

> Ooooo pa to je izvrsna vijest! Da li je mozes argumentirati nekim
> citatom iz NN, nekom gradskom uredbom ili bilo cime?

Dodji mi s autom na Jarun i presijeci put. Skuzit ces me jer sam obrijan na
celavo i jurim ko blesav. ;) Takve pametnjakovice kao ti jedva cekam. };->>>


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 3, 2010, 10:05:14 PM9/3/10
to
"m p" <shar...@gmail.com> wrote in message
news:a9dbea02-2b08-4681...@q22g2000yqm.googlegroups.com...
> prometa ili od policije da smije trenirat po javnoj prometnici što
> cesta oko Jaruna i je,sviđalo se to Vama ili ne.Javna prometnica je

Gospodine dragi, Jarun nije "javna prometnica".

> grada ili nekog naselja.Tražite da vozači auta brinu u Vašoj
> sigurnosti a sami ne brinete o njoj vozeči se po sredini ceste kao

Gospodine dragi, niko ne trazi da se takve kretenoidne spodobe brinu o
tudjoj sigurnosti vec da paze NA SVOJE PROPISE. Moroncina koja prelazi u
moju traku KRSI prometna pravila.

> kompetentan izreči svoje mišljenje jer na Jarunu živim preko 20
> godina svakodnevno boravim na jezeru

Kompetentan si ti my ass.


Spuzva

unread,
Sep 4, 2010, 3:53:54 AM9/4/10
to
On Sat, 4 Sep 2010 03:59:37 +0200, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:

>Ti si fakat moroncina? Posebnost ZG-a je STO IMA JARUN,

cestitamo!

a ti seres ljudima
>zasto se voze po Jarunu? :-)))) Daj molim te idi napravi IQ test i vrati se
>kad ti score bude iznad 80.

nek se voze, ko im brani. a zelim im jos puno susreta sa rolerima i
autima jer i njima niko ne brani da se voze po jarunu. pace, zelim im
da se cijeli Zg s okolicom vozi po jarunu jer ga imaju pa je steta sto
ga svi ne koriste

Spuzva

unread,
Sep 4, 2010, 3:54:26 AM9/4/10
to
On Sat, 4 Sep 2010 03:58:07 +0200, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:

>Jarun je namijenjen biciklistima i rekreativcima itd.,

di to pise?

Spuzva

unread,
Sep 4, 2010, 3:55:47 AM9/4/10
to
On Sat, 4 Sep 2010 03:55:37 +0200, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:

>Netocno. Kao prvo, Jarun je SRC i tamo nemaju KURCA sta trazit auto.

a cesta je za? i kako to da je dvosmjerna sa iscrtanim smjerovima i
odgovarajuce sirine za cestovni promet?

Tomo

unread,
Sep 4, 2010, 4:43:10 AM9/4/10
to

"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
news:apu386l9a269et1db...@4ax.com...

> On Sat, 4 Sep 2010 03:58:07 +0200, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:
>
>>Jarun je namijenjen biciklistima i rekreativcima itd.,
>
> di to pise?

Sve dok se po Jarunu izricito ne zabrani promet autima (a to se nece
dogoditi jer se poprilicno sredstava slijeva od parkinga) oni se tamo mogu
normalno kretati, a pjesaci i svi ostali postivati prometna pravila i
signalizaciju.


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 4, 2010, 5:49:13 AM9/4/10
to
"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
news:apu386l9a269et1db...@4ax.com...
> On Sat, 4 Sep 2010 03:58:07 +0200, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:
>
>>Jarun je namijenjen biciklistima i rekreativcima itd.,
>
> di to pise?

Pise tebi na celu. Odi se pogledaj u ogledalo.


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 4, 2010, 5:49:00 AM9/4/10
to
"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
news:blu386188js00oidk...@4ax.com...

> On Sat, 4 Sep 2010 03:59:37 +0200, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:
>
>>Ti si fakat moroncina? Posebnost ZG-a je STO IMA JARUN,
>
> cestitamo!

Znam da si ljuboMORON, but it's OK!


> a ti seres ljudima
>>zasto se voze po Jarunu? :-)))) Daj molim te idi napravi IQ test i vrati
>>se
>>kad ti score bude iznad 80.
>
> nek se voze, ko im brani. a zelim im jos puno susreta sa rolerima i
> autima

Jako pametno i zrelo, svaka cast. Zelis ljudima da nastradaju. Bravo.

> jer i njima niko ne brani da se voze po jarunu.

Rolerima i trkacima ne brani jer se bave sportom. Auti se bave... CIME?
Drkanjem?

> pace, zelim im da se cijeli Zg s okolicom vozi po jarunu jer ga imaju
> pa je steta sto ga svi ne koriste

Upravo tako. ZGovci, nazalost, nisu svjesni sto imaju.


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 4, 2010, 5:55:39 AM9/4/10
to
"Spuzva" <fl...@vk.t-com.hr> wrote in message
news:fqu386hp94ga3140c...@4ax.com...

ZA ROLERE I BICIKLISTE *TE ZA NUZNI AUTO PROMET*. Jesi ti jedan od oniih
morona koji subotom navecer idu na narodnjake u SRC Jarun i moraju se
preseravati sa svojim auticem od tate iz kojeg treste narodnjaci? Svaki
drugi majmun slajdra s gumama kako bi ispao faca i zaletava se od lezeceg do
lezeceg. A znas koliko ih zna biti u koloni na ulazu u Jarun? Jednom ih je
bilo skoro SKROZ DO HORVACANSKE sto je nekih ~400m. Sramota.


Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 4, 2010, 6:06:58 AM9/4/10
to
"Tomo" <_krkl...@gmail.com> wrote in message
news:i5t0r8$s87$1...@ss408.t-com.hr...

> Sve dok se po Jarunu izricito ne zabrani promet autima (a to se nece
> dogoditi jer se poprilicno sredstava slijeva od parkinga) oni se tamo mogu
> normalno kretati, a pjesaci i svi ostali postivati prometna pravila i
> signalizaciju.

Ma cak nije problem u svim vozacima i autima! Glavni promet je u KRETENIMA
koji dodju nabrijani i preseravaju se. Dodju cugati u narodnjacke birceve
itd. Imas svako malo slucajeva da se kreteni NAMJERNO zaletavaju prema
rolerima/biciklistima :-S. Bez zajebancije!

Zadnji je moj slucaj bio prije cca mjesec dana. Ja se vozim po desnoj strani
ceste, PO SREDINI svoje trake, a iz suprotnog smjera dolazi neki kreten i
apsolutno ne smetamo jedan drugom. Kad na nekih 20-30m jedno od drugog,
kreten pocne skretati u moju traku. Mislim si, majmun valjda nesto zaobilazi
i dalje nastavljam normalno kad vidim kreten i dalje zadrzava smjer prema
mojoj traci (direktno prema meni). Mislim opet, valjda nesto vise zaobilazi
i ja se povucem skroz desno na svoju traku, za svaki slucaj, kad li kreten i
dalje nastavi DIREKTNO PREMA MENI! U zadnji tren sam skuzio sto kreten radi
i jos se malo pomaknuo u desno i zaobisli se za par cm, a kreten je skoro
dosao skroz do mog desnog ruba kolnika! Nakon kaj sam prosao, odmah se
ispravio i dao gas i odjurio. Ajde reci sto mislis o takvim pacijentima? :-)
Takodjer, prije ~2godine je isto takav jedan majmun namjerno srusio najbolju
hrvatsku rolericu dok je bila na treningu. Sjecam se tog dogadjaja jer se
bas desilo da sam i ja bio tada tamo.
http://www.adventure-sport.net/Inline-skating/3160-Jucer-ugrozen-jos-jedan-zivot-na-Jarunu/View-details.html .
Takvih slucajeva je bilo, nazalost, jos poprilicno.


Xtr Rider

unread,
Sep 5, 2010, 4:21:21 AM9/5/10
to
On Sep 4, 12:06 pm, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:
> Sjecam se tog dogadjaja jer se
> bas desilo da sam i ja bio tada tamo.http://www.adventure-sport.net/Inline-skating/3160-Jucer-ugrozen-jos-....

> Takvih slucajeva je bilo, nazalost, jos poprilicno.

Roleri su pjesaci i kao takvi nesmiju na cestu. Iskreno se nadam da je
cijeli slucaj dobio sudski epilog te da je tvoja frendica dobila kaznu
te da je morala platiti stetu na autu te nadoknadu za gubitak vremema
i zivaca nesretnom vozacu..

Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 5, 2010, 6:09:13 AM9/5/10
to
"Xtr Rider" <ride...@gmail.com> wrote in message
news:0f1733c8-d225-4d4a...@l6g2000yqb.googlegroups.com...

On Sep 4, 12:06 pm, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:
>> Sjecam se tog dogadjaja jer se
>> bas desilo da sam i ja bio tada
>> tamo.http://www.adventure-sport.net/Inline-skating/3160-Jucer-ugrozen-jos-....
>> Takvih slucajeva je bilo, nazalost, jos poprilicno.
>
> Roleri su pjesaci i kao takvi nesmiju na cestu.

:-DD

> Iskreno se nadam da je cijeli slucaj dobio sudski epilog te
> da je tvoja frendica dobila kaznu
> te da je morala platiti stetu na autu te nadoknadu za gubitak vremema
> i zivaca nesretnom vozacu..

Ti stvarno imas mali IQ, jelda? :-D Nisi nista skuzio, jelda, sinek? Probaj
malo sporije citati, mozda uhvatis koju rijec. Lik ju je NAMJERNO srusio.
Btw, jesi ti kad bio na Jarunu il seruckas bezveze ko zivotinja bez mozga?


Xtr Rider

unread,
Sep 5, 2010, 6:50:13 AM9/5/10
to
On Sep 5, 12:09 pm, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:
> "Xtr Rider" <rider...@gmail.com> wrote in message

>
> news:0f1733c8-d225-4d4a...@l6g2000yqb.googlegroups.com...
> On Sep 4, 12:06 pm, "Dark.0 2yb4n" <c...@c.com> wrote:
>
> >> Sjecam se tog dogadjaja jer se
> >> bas desilo da sam i ja bio tada
> >> tamo.http://www.adventure-sport.net/Inline-skating/3160-Jucer-ugrozen-jos-....
> >> Takvih slucajeva je bilo, nazalost, jos poprilicno.
>
> > Roleri su pjesaci i kao takvi nesmiju na cestu.
>
> :-DD

Članak 2.
(1) Pojedini izrazi u ovom Zakonu znače:
61) >>pješak<< je osoba koja sudjeluje u prometu, a ne upravlja vozilom,
niti se prevozi u vozilu ili na vozilu, osoba koja vlasti-tom snagom
gura ili vuče ručna kolica, zaprežno vozilo ili motorno vozilo, dječje
prijevozno sredstvo, bicikl ili prijevozno sredstvo na osobni ili
motorni pogon za osobe s invaliditetom ili starije osobe, ako se
pritom kreće brzinom čovječjeg hoda, te osoba koja klizi klizaljkama,
skijama ili saonicama ili se vozi na koturaljkama, skateboardu i sl.,

21. KRETANJE PJEŠAKA
Članak 124.
(1) Pješak se ne smije kretati ni zadržavati na kolniku.
(2) Na kolniku je zabranjeno igranje, vožnja dječjim biciklom,
romobilom i koturaljkama kao i sanjkanje, skijanje i sl.
(3) Pješak se mora kretati nogostupom ili drugom površinom određenom
za kretanje pješaka, odnosno površinom pokraj kolnika prikladnom za
kretanje pješaka.
(4) Novčanom kaznom u iznosu od 300,00 kuna kaznit će se za prekršaj
pješak ako postupi suprotno odredbama ovoga članka.


Ocito si vec dovoljno star da bi trebao znaki kako se treba kretati
pjesak. S obzirom da si potpuno neupucen nije ni cudo da cijelo
vrijeme upadas u nevolje.

>
> > Iskreno se nadam da je cijeli slucaj dobio sudski epilog te
> > da je tvoja frendica dobila kaznu
> > te da je morala platiti stetu na autu te nadoknadu za gubitak vremema
> > i zivaca nesretnom vozacu..
>
> Ti stvarno imas mali IQ, jelda? :-D Nisi nista skuzio, jelda, sinek? Probaj
> malo sporije citati, mozda uhvatis koju rijec. Lik ju je NAMJERNO srusio.

Da li mu je to dokazano? To tvrdi tvoja frendica u uzaludnom pokusaju
da se izvuce od zasluzene kazne.

BTW nesto si mi jako agresivan, ako te toliko muci ta tvoja celavost
kupi se periku.

Spuzva

unread,
Sep 6, 2010, 3:00:57 AM9/6/10
to
Dana Sat, 4 Sep 2010 11:55:39 +0200, Dark.0 2yb4n napisao/la je:

>ZA ROLERE I BICIKLISTE *TE ZA NUZNI AUTO PROMET*.

kakav je to nuzni auto promet? nisam bio u skoli kad se to ucilo pa te
molim da mi objasnis i po mogucnosti das neki citat zakona kao sto su
i drugi sudionici u ovoj nadasve zanimljivoj raspravi činili.

Spuzva

unread,
Sep 6, 2010, 3:02:09 AM9/6/10
to
Dana Sat, 4 Sep 2010 04:05:14 +0200, Dark.0 2yb4n napisao/la je:

>Gospodine dragi, Jarun nije "javna prometnica".

onda je privatna? cija je? kako to da vlasnik dopusta da se auti
nesmetano voze po njegovoj privatnoj prciji?

Xtr Rider

unread,
Sep 7, 2010, 6:27:19 PM9/7/10
to

Evo, sada si ga otjerao. Tko ce nas sada zabavljati?

Dark.0 2yb4n

unread,
Sep 8, 2010, 6:09:10 PM9/8/10
to
"Xtr Rider" <ride...@gmail.com> wrote in message
news:445ae451-b2eb-487b...@v41g2000yqv.googlegroups.com...

> Evo, sada si ga otjerao. Tko ce nas sada zabavljati?

Tvoja mama?


0 new messages