Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Re: Pauk na privatnom parkiralištu (trgovački centar)?

702 views
Skip to first unread message

Mikka

unread,
Apr 27, 2011, 9:59:48 AM4/27/11
to
On Wed, 27 Apr 2011 15:57:18 +0200, q wrote:

> smije li pauk operirati po privatnom parkingu tj odvoziti propisno ili
> nepropisno parkirane aute sa njega?

Ne.

q

unread,
Apr 27, 2011, 9:57:18 AM4/27/11
to

Cobra

unread,
Apr 27, 2011, 10:10:04 AM4/27/11
to

"q" <q@q.q> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ip97bv$l6b$1...@ss408.t-com.hr...

> smije li pauk operirati po privatnom parkingu tj odvoziti propisno ili
> nepropisno parkirane aute sa njega?
>

* Jesi li siguran da je u pitanju privatni parking kraj trgovackog centra, o
kojem se TC radi ? Vecinom parkirna mjesta Nisu vlasništvo trg.. cen.. .


Vedr@n

unread,
Apr 27, 2011, 10:13:12 AM4/27/11
to

Ljudi koji rade u gradu znaju na parkiralistima trgovackih centara
ostaviti auto tijekom radnog dana.
Ovi to toleriraju sat ili dva, a onda zovu pauka kad vide da nije
kupac u pitanju.

'ajde

unread,
Apr 27, 2011, 10:26:38 AM4/27/11
to
"Mikka" <mikk...@gmail.com> wrote in message
news:18k2tsz63t9vs.1...@40tude.net...

A ako ja uredno parkiram u TC, nakon toga me netko zagradi da ne mogu izaci
i ja zovem pauk?


Ivan Delac

unread,
Apr 27, 2011, 11:23:11 AM4/27/11
to
Vedr@n napisa:

> Ljudi koji rade u gradu znaju na parkiralistima trgovackih centara
> ostaviti auto tijekom radnog dana.
> Ovi to toleriraju sat ili dva, a onda zovu pauka kad vide da nije
> kupac u pitanju.

U tom slučaju naručitelj bi trebao platiti odvoz i tužiti vlasnika za tu
lovu. Kome se to isplati?

Vedr@n

unread,
Apr 27, 2011, 12:07:33 PM4/27/11
to

Ne znam, ali kolegi su nedavno napravili isto na parkiralistu Bille na
Crnomercu.
To je zgodna lokacija u nedostatku besplatnih parkiralista i ocito
nije nesto sto se vlasnicima svida.

No, meni je normalno da se onda stavi rampa, da je besplatno 1-2 sata,
a da se onda placa kako sam to vidio npr. na parkiralistima Lidla cini
mi se, kod Arene, iz slicnog razloga.

kzendra

unread,
Apr 27, 2011, 12:29:32 PM4/27/11
to

U Ljubljani sam na mjestima gdje se to dešava viđao rampu koja se otvara
pomoću bar code-a sa računa ne starijeg od 2 sata...

--
It ain't the fall that kills you
It's the sudden stop at the bottom.

http://www.opelclub.hr/

turski produzni

unread,
Apr 27, 2011, 1:10:53 PM4/27/11
to
On 27.4.2011 15:57, q wrote:
> smije li pauk operirati po privatnom parkingu tj odvoziti propisno ili
> nepropisno parkirane aute sa njega?
>


s privatnog parkinga ne, a sa javne povrsine (sto je parking trg.
centra) mogu.

davor55

unread,
Apr 27, 2011, 1:18:37 PM4/27/11
to

"turski produzni" <pl...@istanbul.tr> wrote in message
news:ip9ims$an9$1...@nntp.amis.hr...

hoces reci ako mi netko jako skrsi auto na tkz. 'privatnom' parking kod
nekog trgovackog centra da onda ni policija nece raditi uviđaj? hm

Muljaca

unread,
Apr 27, 2011, 1:43:17 PM4/27/11
to
On 2011-04-27 15:57:18 +0200, q <q@q.q> said:

> smije li pauk operirati po privatnom parkingu tj odvoziti propisno ili
> nepropisno parkirane aute sa njega?

teoretski ne smije, kao ni policija ako parkiras na mjestu za invalide
doci i naplatit ti kaznu

turski produzni

unread,
Apr 27, 2011, 1:43:36 PM4/27/11
to
On 27.4.2011 19:18, davor55 wrote:

>
> hoces reci ako mi netko jako skrsi auto na tkz. 'privatnom' parking kod
> nekog trgovackog centra da onda ni policija nece raditi uviđaj? hm

ne postoji privatni parking trgovackih centara.
i kad ti (nedaj bog) netko skrsi auto, policija dolazi na taj parking.

Muljaca

unread,
Apr 27, 2011, 1:44:35 PM4/27/11
to


ne..... ovisi na kojeg murjaka naletis ali u pravilu ne. jer to je
privatan parking, isto kao da ti se u dvoristu sudare 2 auta i zoves
murju na uvidjaj.... obicno zavrsi s njihovim komentarom nagodite
se.....

Igor Batinic

unread,
Apr 27, 2011, 1:50:11 PM4/27/11
to
pozdrav svima...

Ne postoji termin "privatan parking".

Ovo (parkiraliste svakog trgovackog centra, benzinska pumpa itd.) je
javna povrsina, definirana zakonom, na kojoj zakon vrijedi kao i na
svakoj drugoj cesti, bez obzira cije je vlasnistvo.

Uzivajte,

Iggy

turski produzni

unread,
Apr 27, 2011, 1:50:41 PM4/27/11
to
On 27.4.2011 19:44, Muljaca wrote:

> jer to je privatan parking, isto kao da ti se u dvoristu sudare 2 auta i zoves
> murju na uvidjaj.... obicno zavrsi s njihovim komentarom nagodite se.....
>

to su potpuno razlicite kategorije.
da bi trg. centar dobio dozvolu za rad, mora napraviti parking na svojem
zemljistu ALI dati ga za javnu upotrebu, cime to postaje javna povrsina
na kojoj vrijedi zospc.

da li ti u svom dvoristu mozes legalno postaviti znakove?

Jure C.

unread,
Apr 27, 2011, 1:50:24 PM4/27/11
to
On Wed, 27 Apr 2011 18:29:32 +0200, kzendra <kze...@email.t-com.hr>
wrote:

>U Ljubljani sam na mjestima gdje se to dešava vi?ao rampu koja se otvara
>pomo?u bar code-a sa ra?una ne starijeg od 2 sata...

Sto je jebena ideja jer nije problem nakon radnog dana otici u taj
ducan i kupiti nesto sto i tako svaki dan kupujes i izaci s racunom iz
garaze :)

J.

Igor Batinic

unread,
Apr 27, 2011, 1:52:59 PM4/27/11
to
Pozdrav svima...

Moze. :o)

Uzivajte,

Iggy

Cobra

unread,
Apr 27, 2011, 2:51:52 PM4/27/11
to

"turski produzni" <pl...@istanbul.tr> je napisao u poruci interesnoj
grupi:ip9kk7$cen$1...@nntp.amis.hr...

> On 27.4.2011 19:18, davor55 wrote:
>
>>
>> hoces reci ako mi netko jako skrsi auto na tkz. 'privatnom' parking kod
>> nekog trgovackog centra da onda ni policija nece raditi uvišaj? hm

>
> ne postoji privatni parking trgovackih centara.
> i kad ti (nedaj bog) netko skrsi auto, policija dolazi na taj parking.

* Postoji i privatni parking trgovackog centra iako su rijetki , npr Metro -
Jankomir, Mercatone - Stupnik, .... a ako nije ograšen onda je javno
parkiraliste ...


davor55

unread,
Apr 27, 2011, 2:59:43 PM4/27/11
to

"Jure C." <jurica...@inet.hr> wrote in message
news:0plgr6tbrt6s7mndv...@4ax.com...

> On Wed, 27 Apr 2011 18:29:32 +0200, kzendra <kze...@email.t-com.hr>
> wrote:
>
>>U Ljubljani sam na mjestima gdje se to desava vi?ao rampu koja se otvara

>>pomo?u bar code-a sa ra?una ne starijeg od 2 sata...
>
> Sto je jebena ideja jer nije problem nakon radnog dana otici u taj
> ducan i kupiti nesto sto i tako svaki dan kupujes i izaci s racunom iz
> garaze :)
>
> J.

ovo ima veliku rupu bas za ovo sto si opisao,
jer u ZG u Lidlu na Vukovarskoj dobijes na rampi karticu koju moras
potvrditi na blagajni (ne racun kupnje), pa imas prvih 2 sata besplatno, a
ostalo duze vrijeme parkiranja placas, ovjerenu karticu za samo 2 sata
besplatnog parkinga na izalzu guras u automat pored rampe

davor55

unread,
Apr 27, 2011, 3:03:11 PM4/27/11
to

"turski produzni" <pl...@istanbul.tr> wrote in message
news:ip9kk7$cen$1...@nntp.amis.hr...

> On 27.4.2011 19:18, davor55 wrote:
>
>>
>> hoces reci ako mi netko jako skrsi auto na tkz. 'privatnom' parking kod
>> nekog trgovackog centra da onda ni policija nece raditi uviđaj? hm
>
> ne postoji privatni parking trgovackih centara.

pa o kojim onda ti pricas, koliko sam ja i ostali shvatili iz cijele
diskusije ne pricamo o parking mjestu koje si kupio uz zgradu, već o
parkinzima uz trgovačke centre

> i kad ti (nedaj bog) netko skrsi auto, policija dolazi na taj parking.

dobra ti je logika nema što, pauk ne smije dizati, a policija može raditi
uviđaj, ajde se odluči ne može biti oboje!

kzendra

unread,
Apr 27, 2011, 3:27:49 PM4/27/11
to

Je, nakon što sam napisao onaj post sam se i ja sjetio da imaju ulaznu
karticu...

stylex

unread,
Apr 27, 2011, 3:48:19 PM4/27/11
to
"kzendra" <kze...@email.t-com.hr> wrote in message
news:kgdfggm2n2vn$.maqj1fg3ow3h$.dlg@40tude.net...

>> ovo ima veliku rupu bas za ovo sto si opisao,
>> jer u ZG u Lidlu na Vukovarskoj dobijes na rampi karticu koju moras
>> potvrditi na blagajni (ne racun kupnje), pa imas prvih 2 sata besplatno,
>> a
>> ostalo duze vrijeme parkiranja placas, ovjerenu karticu za samo 2 sata
>> besplatnog parkinga na izalzu guras u automat pored rampe
>
> Je, nakon što sam napisao onaj post sam se i ja sjetio da imaju ulaznu
> karticu...

Je li ulazna rampa nadzirana?
Ako ne, pravilna procedura je nakon radnog dana uzeti "friskiju" karticu
pjeske pa s njom na kasu po zvake ili sto vec pa izaci s time. :)


Igor Batinic

unread,
Apr 27, 2011, 3:57:57 PM4/27/11
to
Pozdrav svima...

stylex wrote:
> "Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
> news:ip9l05$hbq$1...@ss408.t-com.hr...


>> Ne postoji termin "privatan parking".
>>
>> Ovo (parkiraliste svakog trgovackog centra, benzinska pumpa itd.) je javna
>> povrsina, definirana zakonom, na kojoj zakon vrijedi kao i na svakoj
>> drugoj cesti, bez obzira cije je vlasnistvo.
>
>

> Hmm... situacija proslog ljeta negdje na makarskoj rivijeri:
> Covjek komad svog zemljista uredno iznajmljuje kao parking... na cesti
> postoji znak sa slovom P, uredno sam dobio i racun.... Interesantno da zimi
> niti stoji znak P, niti se zemljiste koristi kao parking. Zelis reci da je i
> to nekakva privremena javna povrsina, a ne covjekov privatni vrt privremeno
> prenamjenjen u parking odlukom nekog gradskog birokrata? :)

Da.

Uzivajte,

Iggy

stylex

unread,
Apr 27, 2011, 3:57:22 PM4/27/11
to
"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message
news:ip9l05$hbq$1...@ss408.t-com.hr...
>
> Ne postoji termin "privatan parking".
>
> Ovo (parkiraliste svakog trgovackog centra, benzinska pumpa itd.) je javna
> povrsina, definirana zakonom, na kojoj zakon vrijedi kao i na svakoj
> drugoj cesti, bez obzira cije je vlasnistvo.

Cobra

unread,
Apr 27, 2011, 4:25:02 PM4/27/11
to

>> Hmm... situacija proslog ljeta negdje na makarskoj rivijeri:
>> Covjek komad svog zemljista uredno iznajmljuje kao parking... na cesti
>> postoji znak sa slovom P, uredno sam dobio i racun.... Interesantno da
>> zimi niti stoji znak P, niti se zemljiste koristi kao parking. Zelis reci
>> da je i to nekakva privremena javna povrsina, a ne covjekov privatni vrt
>> privremeno prenamjenjen u parking odlukom nekog gradskog birokrata? :)
>
> Da.
>
> Uzivajte,
>
> Iggy

* Da / Ne , Nije privremena javna povrsina, vec privremeno privatno
parkiraliste, koje je vlasnik prijavio kao mali obrt ( sezonski ) i na to
placa porez ( cesto pausalno) i naplacuje parkiranje na svom "posjedu" ,
toga imas u svim gradovima pa i u zg ..


Igor Batinic

unread,
Apr 27, 2011, 4:29:19 PM4/27/11
to
Pozdrav svima...

Cobra wrote:
>>
>> Da.


>
> * Da / Ne , Nije privremena javna povrsina, vec privremeno privatno
> parkiraliste, koje je vlasnik prijavio kao mali obrt ( sezonski ) i na to
> placa porez ( cesto pausalno) i naplacuje parkiranje na svom "posjedu" ,
> toga imas u svim gradovima pa i u zg ..

Da. Cim je otvoreno za javnost, javna je povrsina, bez obzira tko je
vlasnik, na koji nacin se koristi i slicno.

Uzivajte,

Iggy

davor55

unread,
Apr 27, 2011, 4:52:59 PM4/27/11
to

"stylex" <not....@address.com> wrote in message
news:ip9ru5$10n$1...@ss408.t-com.hr...

kod ovog Lidla je čuvar u kućici pored ulazne rampe s jedne strane, a s
druge strane postoje video kamere pa bi te vidjeli da ideš pješke uzeti
karticu (ako nije ugrađen senzor težine pa ti to ne bi prošlo bez tereta
auta na senzoru uz rampu)

kzendra

unread,
Apr 27, 2011, 6:05:04 PM4/27/11
to

Neznam detaljno kako njihov sistem radi niti sam zainteresiran za raspravu.
Po broju parkirnih mjesta koja su slobodna je meni očito da radi jer je sve
u okolici nagurano i gdje se može i gdje ne, a kod njih je uvijek dovoljno
parkirnih mjesta za kupce...

vaso

unread,
Apr 27, 2011, 9:03:19 PM4/27/11
to

"turski produzni" <pl...@istanbul.tr> wrote in message news:ip9ims$an9$1...@nntp.amis.hr...

Smiju pokupiti auto koji nije tamo parkirao kupac toga centra, već netko drugi?

Bla

unread,
Apr 28, 2011, 2:00:17 AM4/28/11
to

"davor55" wrote

> kod ovog Lidla je čuvar u kućici pored ulazne rampe s jedne strane, a s

> druge strane postoje video kamere pa bi te vidjeli da ideą pjeąke uzeti
> karticu (ako nije ugrađen senzor teľine pa ti to ne bi proąlo bez tereta


> auta na senzoru uz rampu)

nije senzor tezine nego metala :)

dakle morao bi nagurat nesto tipa
metalni kontejner na senzor ;))

mislim da bi i sa skuterom proslo


--
signatjur nije moja furka ;)


Bla

unread,
Apr 28, 2011, 1:58:40 AM4/28/11
to

"Vedr@n" wrote

> Ne znam, ali kolegi su nedavno napravili isto na parkiralistu Bille na
> Crnomercu.
> To je zgodna lokacija u nedostatku besplatnih parkiralista i ocito
> nije nesto sto se vlasnicima svida.

tamo ima pet miljona upozorenja
da ce se desiti upravo to sta
mu se desilo

> No, meni je normalno da se onda stavi rampa, da je besplatno 1-2 sata,
> a da se onda placa kako sam to vidio npr. na parkiralistima Lidla cini
> mi se, kod Arene, iz slicnog razloga.

tamo nema mjesta za tako nesto,
uostalom oni nisu parking nego
ducan :)

kova

unread,
Apr 28, 2011, 7:34:38 AM4/28/11
to

"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message
news:1kfgr65m49rhere6g...@4ax.com...

> On Wed, 27 Apr 2011 15:23:11 +0000 (UTC), Ivan Delac
> <ivan....@gmail.k0m> wrote:
>
>>Vedr@n napisa:
>>
>>> Ljudi koji rade u gradu znaju na parkiralistima trgovackih centara
>>> ostaviti auto tijekom radnog dana.
>>> Ovi to toleriraju sat ili dva, a onda zovu pauka kad vide da nije
>>> kupac u pitanju.
>>
>>U tom slučaju naručitelj bi trebao platiti odvoz i tuľiti vlasnika za tu

>>lovu. Kome se to isplati?
>
> Ne znam, ali kolegi su nedavno napravili isto na parkiralistu Bille na
> Crnomercu.
> To je zgodna lokacija u nedostatku besplatnih parkiralista i ocito
> nije nesto sto se vlasnicima svida.
>
> No, meni je normalno da se onda stavi rampa, da je besplatno 1-2 sata,
> a da se onda placa kako sam to vidio npr. na parkiralistima Lidla cini
> mi se, kod Arene, iz slicnog razloga.

Mercator, Lidl, Konzum na Vukovarskoj svi imaju rampu zbog toga.


Duje Fratelli

unread,
Apr 28, 2011, 8:55:44 AM4/28/11
to
"Ivan Delac" <ivan....@gmail.k0m> wrote in message
news:yjltbp6f...@idelac.geof.hr...

> Vedr@n napisa:
>
>> Ljudi koji rade u gradu znaju na parkiralistima trgovackih centara
>> ostaviti auto tijekom radnog dana.
>> Ovi to toleriraju sat ili dva, a onda zovu pauka kad vide da nije
>> kupac u pitanju.
>
> U tom slučaju naručitelj bi trebao platiti odvoz i tuľiti vlasnika za tu
> lovu. Kome se to isplati?

Ovo nije tocno, vlasnik ce platiti odvoz direktno ZGparkingu.


Bla

unread,
Apr 28, 2011, 9:07:14 AM4/28/11
to

"Duje Fratelli" wrote

zanimljivo bi bilo vidjeti sudsku
praksu po ovom pitanju .. po cemu
onda privatni vlasnik parkinga ne
bi pozvao slep sluzbu haka koja
kosta parsto kn ili bolje 1000+
kn manje od pauka?? .. po cemu je
pauk nadlezan za micanje pravilno
parkiranih i registriranih auta
sa bilokakve povrsine uopce ako
nije pocinjen niti jedan prekrsaj
kaznjiv po zospcu ili odluci o
komunalnom redu?

postoje one odredbe da se treba
voditi ekonomskom racunicom kod
takvih stvari, dakle ima sanse
ostvariti neki regres od bille
npr. radi pozivanja pauka, a ne
slep sluzbe

Duje Fratelli

unread,
Apr 28, 2011, 9:34:04 AM4/28/11
to
"Bla" <nea_...@itiz.over.nao> wrote in message
news:ipbog0$d47$1...@ss408.t-com.hr...

> zanimljivo bi bilo vidjeti sudsku
> praksu po ovom pitanju .. po cemu
> onda privatni vlasnik parkinga ne
> bi pozvao slep sluzbu haka koja
> kosta parsto kn ili bolje 1000+
> kn manje od pauka?? .. po cemu je
> pauk nadlezan za micanje pravilno
> parkiranih i registriranih auta
> sa bilokakve povrsine uopce ako
> nije pocinjen niti jedan prekrsaj
> kaznjiv po zospcu ili odluci o
> komunalnom redu?

Pokusaj se pravilno parkirati registriranim autom npr. na parkingu ispred
zgrade Zupanijskog suda u ZG, na Zrinjevcu.

Ako vlasnik na ispravan nacin oznaci svoj parking kao privatan-rezerviran
isl. pauk ce premjestiti vozilo po njegovom pozivu, a na trosak vlasnika
vozila.


Bla

unread,
Apr 28, 2011, 9:59:28 AM4/28/11
to

"Duje Fratelli" wrote

> Pokusaj se pravilno parkirati registriranim autom npr. na parkingu ispred
> zgrade Zupanijskog suda u ZG, na Zrinjevcu.

da, ali tamo je sve cisto ko suza,
oznaceno je da pravo parkiranja na
ocrtana mjesta imaju samo oni koji
imaju dozvolu

> Ako vlasnik na ispravan nacin oznaci svoj parking kao privatan-rezerviran
> isl. pauk ce premjestiti vozilo po njegovom pozivu, a na trosak vlasnika
> vozila.

taj dio je okej, ali onda je ili
dozvoljeno parkirati ili nije, a
ove sve ostale kombinacije su po
meni lov u mutnom .. po cemu oni
mogu dokazati da ja nisam bio u
ducanu kad je pauk digao auto?

nek smisle neku pravno valjanu
kombinaciju, ali da se opet na
neki nacin zastite jer bi im u
slucaju da stave naplatu cijeli
parking bio pun kad mjesta nema
nigdje ni za ljek, a kupci bi
najebali jer ne bi imali di stat :)

naravno, ovako je lakse neimat
rampe jer su prethodne crkle il
su bile razvaljene, pa cemo opet
nesposobnost prebacit na tudja
ledja, po mogucnosti je stoka
sitnog zuba uvijek avejlabl :)

turski produzni

unread,
Apr 28, 2011, 11:29:11 AM4/28/11
to
On 27.4.2011 21:03, davor55 wrote:

>
> pa o kojim onda ti pricas, koliko sam ja i ostali shvatili iz cijele
> diskusije ne pricamo o parking mjestu koje si kupio uz zgradu, već o
> parkinzima uz trgovačke centre

naravno, i ja govorim da ako netko parkira na invalidsko mjesto, koje se
nalazi na parkingu npr. bille, pauk moze doci i dignuti ga.

>
>> i kad ti (nedaj bog) netko skrsi auto, policija dolazi na taj parking.
>
> dobra ti je logika nema što, pauk ne smije dizati, a policija može
> raditi uviđaj, ajde se odluči ne može biti oboje!

ma i jedno i drugo (mozda sam krivo skuzio sto pitas).
pauk dize i policija operira jer je to javna povrsina.

turski produzni

unread,
Apr 28, 2011, 11:34:11 AM4/28/11
to
On 28.4.2011 3:03, vaso wrote:

>
> Smiju pokupiti auto koji nije tamo parkirao kupac toga centra, već netko drugi?
>

to ne znam.
takve stvari idu po narudzbi trg. centra.

turski produzni

unread,
Apr 28, 2011, 11:40:48 AM4/28/11
to
On 28.4.2011 8:00, Bla wrote:

>
> nije senzor tezine nego metala :)
>
> dakle morao bi nagurat nesto tipa
> metalni kontejner na senzor ;))
>

to me podsjeca kad je mr. bean pokusavao izaci iz garaze :-)))

Igor Batinic

unread,
Apr 28, 2011, 1:31:43 PM4/28/11
to
Pozdrav svima...

On 28.4.2011 15:07, Bla wrote:
> "Duje Fratelli" wrote


>
>> Ovo nije tocno, vlasnik ce platiti odvoz direktno ZGparkingu.
>
> zanimljivo bi bilo vidjeti sudsku
> praksu po ovom pitanju .. po cemu
> onda privatni vlasnik parkinga ne
> bi pozvao slep sluzbu haka koja
> kosta parsto kn ili bolje 1000+
> kn manje od pauka?? .. po cemu je
> pauk nadlezan za micanje pravilno
> parkiranih i registriranih auta
> sa bilokakve povrsine uopce ako
> nije pocinjen niti jedan prekrsaj
> kaznjiv po zospcu ili odluci o
> komunalnom redu?

Pravilno parkirano vozilo, ako ne postoji nikakva oznaka zabrane
parkinga, ne moze pomaknuti nitko, osim u specificnim situacijama (sto
poziv trgovine nikako nije).

> postoje one odredbe da se treba
> voditi ekonomskom racunicom kod
> takvih stvari, dakle ima sanse
> ostvariti neki regres od bille
> npr. radi pozivanja pauka, a ne
> slep sluzbe

I to.

Uzivajte,

Iggy

Ivan Delac

unread,
Apr 28, 2011, 3:36:18 PM4/28/11
to
Bla napisa:

> dakle morao bi nagurat nesto tipa
> metalni kontejner na senzor ;))

Dovoljna su kolica, isprobano :)

Andrija

unread,
Apr 28, 2011, 4:33:01 PM4/28/11
to

Cudno, bio sam tamo vise od nekoliko puta pa nisam nista ovjeravao na
kasi, nego samo izasao s tom karticom, ali unutar 2 sata.

Andrija

unread,
Apr 28, 2011, 4:35:25 PM4/28/11
to

Bile su rampe tamo 2 puta. Ne znam zasto ali to ne potraje, kao ni na
konumovom parkiralistu u crnomercu. Da li odvoze s Konzumovog ne znam
ali vidim da ima puno vise auti sada kada rampe opet ne rade.

stylex

unread,
Apr 28, 2011, 5:08:08 PM4/28/11
to
"Bla" <nea_...@itiz.over.nao> wrote in message
news:ipavfh$okh$1...@ss408.t-com.hr...

Hmm... onda je pravilna procedura s kolicima po karticu, a spika za cuvara
je da si izgubio prethodnu karticu... :)


Igor Batinic

unread,
Apr 29, 2011, 2:36:34 AM4/29/11
to
Pozdrav svima...

I kofer s alatom. :o)

Uzivajte,

Iggy

davor55

unread,
Apr 29, 2011, 5:22:22 AM4/29/11
to

"Andrija" <inter....@gmail.com> wrote in message
news:ipcits$nq7$1...@sopnews1.vipnet.hr...

eto bio sam prije Uskrsa i bilo bas kako sam opisao i to u ZG na Lidlu u
Vukovarskoj nasuprot Konzuma, cak ti lijepo i pise na tabli da treba parking
karticu iovjeriti pri placanju racuna na blagajni da se dobije besplatni
parking za 2 sata

a prije 3 dana bio sam u Lidlu u ZG u Dubravi, a tamo nema rampe, ili je
popravljaju ili je netko potrgao

Bla

unread,
Apr 29, 2011, 7:18:45 AM4/29/11
to

"Andrija" wrote

> Bile su rampe tamo 2 puta. Ne znam zasto ali to ne potraje, kao ni na
> konumovom parkiralistu u crnomercu. Da li odvoze s Konzumovog ne znam
> ali vidim da ima puno vise auti sada kada rampe opet ne rade.

zapravo sam mislio na to da tamo
nema mjesta da bi oni imali foru
da promoviraju parking, jer bi im
se taj mini prostor napunio za cas
i onda kupci ne bi imali di parkirat

sta se tice rampi, ocito je zasto u
tako kratkom roku "nestaju" :)))

no ocigledno pauk-billa suradnja i
dalje cvjeta, preko ledja gradjana,
naravski

vaso

unread,
Apr 29, 2011, 7:49:44 PM4/29/11
to

"Igor Batinic" <_ime_._p...@email.htnet.hr> wrote in message news:ipc89f$cb1$1...@ss408.t-com.hr...
> Pozdrav svima...

>
> Pravilno parkirano vozilo, ako ne postoji nikakva oznaka zabrane
> parkinga, ne moze pomaknuti nitko, osim u specificnim situacijama (sto
> poziv trgovine nikako nije).
>

A oznaka tipa: Prolaz dozvoljen samo kupcima centra?

chuspy

unread,
Apr 30, 2011, 10:19:06 AM4/30/11
to
On Fri, 29 Apr 2011 08:36:34 +0200, Igor Batinic wrote:

> I kofer s alatom. :o)
>
> Uzivajte,

ja cuo da je dovoljan komad armaturne mreze, 20x20

Blento

unread,
Apr 30, 2011, 4:49:45 PM4/30/11
to

>
> eto bio sam prije Uskrsa i bilo bas kako sam opisao i to u ZG na Lidlu u
> Vukovarskoj nasuprot Konzuma, cak ti lijepo i pise na tabli da treba parking
> karticu iovjeriti pri placanju racuna na blagajni da se dobije besplatni
> parking za 2 sata
>
> a prije 3 dana bio sam u Lidlu u ZG u Dubravi, a tamo nema rampe, ili je
> popravljaju ili je netko potrgao

o ima rampe...nije je bilo jedan dan...

anyway..otkad je dosao lidl..i napravili su one na sjevernoj strani...te je
netko napravio fitnes klub u mojoj zgradi....više nema parkinga ni za
lijek....

trebalo bi i ovdje neku prvu zonu uvesti...

Igor Batinic

unread,
May 2, 2011, 3:49:08 AM5/2/11
to
Pozdrav svima...

chuspy wrote:
> On Fri, 29 Apr 2011 08:36:34 +0200, Igor Batinic wrote:
>
>> I kofer s alatom. :o)
>

> ja cuo da je dovoljan komad armaturne mreze, 20x20

Ne bih znao, nisam probao, s koferom jesam. :o)

Uzivajte,

Iggy

0 new messages