Plin na crno i atest

dBmax

Imam prilike kupit audi a4 sa ugradenim Lovato sistemom prije nekih
5godina...

Problem je kaj plin nije atestiran i ja bih ga kod kupovine atestirao.
Kaj mi sve treba za atest? I koliko novaca otprilike?

Audi a4 99god, 1.8t 110kw, boca umjesto rezervne gume.

Paor

dBmax wrote:
> Imam prilike kupit audi a4 sa ugradenim Lovato sistemom prije nekih
> 5godina...

Kako je prolazio tehnicki 5 godina?

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Djuro

Da bi atestirao plin moras imati racun od ugradnje, svu dokumentaciju od
plina, certifikate od opreme... Sumnjam da sve to imas uz auto koji ima
5 godina na crnjaka ugradjen plin

Gyz

On Sun, 18 Jan 2015 14:55:18 +0100, Djuro wrote:

> Sumnjam da sve to imas uz auto koji ima
> 5 godina na crnjaka ugradjen plin

mene fascinira spoznaja
da ako deneš "plavu ledicu"
ne pušta te na tehničkom, dok ne skineš

a ovdje se spominje instalacija plina,
i to 5 godina

;-O

kobac

Ekipa uredno skida instalaciju prije tehnickog

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> Ekipa uredno skida instalaciju prije tehnickog

ako baš nikako ne ide, dovoljno je skinuti bocu i to je to....

a oni malo mudriji ne skidaju ništa....naravno, to je javna tajna kako to u
tom slučaju ide :)

a još uvijek ide....čak i sa bačvastom bocurinom u gepeku, provjereno...tj
provjeravano cca 10tak godina za redom :P

dBmax

"kobac" je napisao u poruci interesnoj
grupi:266440211443284982.6...@news.optinet.hr...
Decki, kaj je bilo neznam...kak je prolazil neznam.

Ja znam da bi ja taj plin htio atestirat. Mene zanima dal se uopce moze?

dBmax

"Gagharin" je napisao u poruci interesnoj
grupi:m9gk1a$3te$1...@gregory.bnet.hr...
pa fora je u tome kaj mi nije za 1000kn za atest, i htio bih to rijesit, al
me muci to kaj ne uzmem auto, pa dodem na tehnicki i vele da nije moguce to
atestiran....
onda ili se vozit tak dalje, ili vadit to van i uzimat drugu instalaciju...

Djuro

Za tehnicki nije problem. Iscupas isparivac kao najveci vidljivi dio a
ako je spoj sa usisnom granom izveden preko flandje i ako je instalacija
od boce do elektroventila izvedena da se ne vidi, tehnicki prodjes bez
problema.
A 5 godina se voziti bez atesta se zove hrabrost. Jer zadnjih godina i
policija je postala pametnija. Cuo sam price da policija prilikom
rutinske kontrole zna prosetati oko auta, posebno oko auspuha i
ponjusiti ispuh. I ako osjete miris plina a nema atesta, samo te posalju
na izvanredni tehnicki a onda kuku lele...

lbet...@gmail.com

Nadji auto sa uredno atestiranim plinom i amen. BTW, ako je netko na tome skrtario, pitanje je gdje je sve stedio na odrzavanju auta...

Gyz

On Sun, 18 Jan 2015 17:42:04 +0100, dBmax wrote:

> [...]
> atestiran....
> onda ili se vozit tak dalje, ili vadit to van i uzimat drugu instalaciju...

na atestu, ti treba papir od licenciranog instalatera plinskih instalacija
u auto.

znači, najdi najbližega, i pitaj

postoji mogućnost, da polovno ne štel ni pogledat
a kamoli svoj potpis deti na nekakvi papir za to
;->>

vaso

"dBmax" <dbm...@gmail.com> wrote in message
Može, valjda, ako nađeš nekoga tko se stim bavi i spreman ti je dati sve
potrebne dokumente!?

Gagharin

<lbet...@gmail.com> wrote
>BTW, ako je netko na tome skrtario,
>pitanje je gdje je sve stedio na odrzavanju auta...

woooow...vidi ti logike....ovako govori stručnjak sa iskustvom...stvarno sam
iznenađen ingenioznošću ovog uma :)

vidi se da ti je plafon iskustva sa plinom eventualno posjedovanje
automobila sa ugrađenim plinom i da kurca nisi po plinu servisirao, a kamoli
se bavio istim da znaš može li se i ima li se na nečemu posebno škrtariti, a
istodobno narušiti sigurnost....ovakav gore komentar je ravan mom velebnom
youtube videu koji u slast svako toliko pejstaš :)))

toplo se nadam da ćeš me kao i obično u potpunosti ignorirati, ostati
doslijedan sebi....tako da, ipak, molim te, ignoriraj moj
komentar....eventualno indirektno u nekom trećem postu odgovarajući petoj
osobi spomeni nešto što se tiče mene, ali onako u svom beskičmeno
podrugljivom stilu koji ti najbolje leži :))

Bruno Babic

Zasto bi zelio kupiti auto od osobe koja je skrta dati godisnje 500 kn a
toliko ustedi doslovno na dva tanka plina? Tko zna na cemu je jos
skrtario... a kad turbina profucka, onda je kasno.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Gagharin

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote
> Zasto bi zelio kupiti auto od osobe koja je skrta dati godisnje 500 kn a
> toliko ustedi doslovno na dva tanka plina? Tko zna na cemu je jos
> skrtario... a kad turbina profucka, onda je kasno.

po kojoj vi to logici zaključujete da auto koji nema sluľbeno atestirane
instalacije, a slagan je u ovlaątenom servisu, je ąkrtaren tj upitne
kvalitete za razliku od istog takvog slaganom u istom servisu, istim
komponentama, ali sa neplaćenim sluľbenim atestom?!?!!??

to je kao ona fora ąto čovjek proizvodi eko grah i ima certifikat za 5 tona
godiąnje koje moľe prodati pod EKO.....a on zapravo proizvede oko 7 tona
godiąnje....i onda mu je 5tona graha po cijeni od 2 eura za kilu, a isti
takav ostatak od cca 2 tone mu je po 1.5eura po kili....

i onda dođu prekupci BB i LB kod njega....i defakto iz iste vreće ti vadi i
pita hoćeą li sa certifikatom ili bez....i nakon ąto ti natrpa jedan te isti
grah, ako si uzeo sa certifikatom onda ti samo gurne u ruke poątambiljanu
deklaraciju o certificiranom eko proizvodu i naplati 2eura po kili.....a gle
čuda, isti taj grah bez tog lista papira nije niąta ni loąiji ni bolji, ali
pola eura na cijeni je jeftiniji....pa kako to sad?!?

moľda je taj grah čaroban pa ako si uzeo bez certifikata i platio ga
jeftinije grah se promptno uľiľa....a ako si platio cijenu sa certifikatom,
e onda to grah zna i ostane prvoklasan :)))))))))))

tako i atest..obični porez na budale......ali ako te uhvate, ne kaľnjavaju
oni tebe jer si sebe i okolinu kao fol doveo u opasnost "neatestiranim"
sustavom....nego zato ąto se drľava nije namaknula za tu razliku koju manje
troąią na gorivu, a jednako se vozią :)

u konačnici....opasniji je HHO sustav i benzin, no plin, čak i bez atesta

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> "Bruno Babic" <a@b.c> wrote
>

> po kojoj vi to logici zaključujete da auto koji nema službeno atestirane
> instalacije, a slagan je u ovlaštenom servisu, je škrtaren tj upitne
> kvalitete za razliku od istog takvog slaganom u istom servisu, istim
> komponentama, ali sa neplaćenim službenim atestom?!?!!??

A cime dokazes da je slagan u ovlastenom servisu i po propisanim
standardima?

vaso

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote in message news:m9j1uq$i2s$4...@ls237.t-com.hr...
Nije ąkrtario? Radi se o načelu?
Zaąto plaćati tih dodatnih 500 kn/godiąnje za ekoloąki bla bla.....
prihvatljiviju opciju!?
Čovjek je uočio da nas DERU na svakom koraku!...LOL

Hellraiser

I tada nas je kobac počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
škrinje znanja:
što imaš ti nekome dokazivati?
evo ja sumnjam da si zgazio pješaka i pobjegao. pa ti sad dokaži da nisi,
ili idi u zatvor.

And even when the memory of us
fades completely, mankind will
still have a lot to learn...

kobac

Hellraiser <hellblade...@net.hr> wrote:
> [...]
>
> što imaš ti nekome dokazivati?
> evo ja sumnjam da si zgazio pješaka i pobjegao. pa ti sad dokaži da nisi,

Sto imas nekome dokazivati da znas prometna pravila i da si svladao
vjestinu voznje autom? Ili da si punoljetan? Ili da auto koji vozis nije
ukraden?

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> A cime dokazes da je slagan u ovlastenom servisu i po propisanim
> standardima?

e pa upravo se o tome i radi....uopće nije bitno ako su na oba automobila
oba sustava jednako sloľena u istom ovlaątenom, certificiranom, renomiranom
servisu od ruku istih majstora i sa istim dijelovima uz jednaku
kvalitetu....nego potpis tamo nekog prdeka u drľavnoj sluľbi za ateste
takvih sustava :))

ne znam jesi li kada vidio kako izgleda atestiranje?!

dođe lik sa detektorom plina i proąeće oko spojnih točki na sustavu (ąto
isto naprave i u servisu koji je slagao sustav prije predaje vozila
klijentu), očima malo pobleji okolo....prepiąe serijske brojeve isparivača i
boce, potpiąe se, lupi pečat i naplati ti osjetnu cifru....

i po čemu je takav sustav kvalitetniji tj sustav na kojemu se manje
ąkrtarilo pa je sigurniji od onoga na kojemu se ąkrtarilo za taj potpis?!?

Bruno Babic

On 19.1.2015. 17:05, Gagharin wrote:
> po kojoj vi to logici zakljuèujete da auto koji nema slu¾beno atestirane
> instalacije, a slagan je u ovla¹tenom servisu, je ¹krtaren tj upitne
> kvalitete za razliku od istog takvog slaganom u istom servisu, istim
> komponentama, ali sa neplaæenim slu¾benim atestom?!?!!??

Po kojoj logici si ti zakljucio da je sve slagano u ovlastenom servisu,
samo bez papirologije?

Postoji razlog zasto se nesto atestira, a to nije samo da se drzava naplati.

Kada ti eksplodira plin u podrumu i doslovno srusi cijelu kucu (dogodilo
se prije 2 godine u Varazdinu) radi necije nestrucne instalacije, mozes
se samo zaliti upravi vodovoda.
Usteda na instalaciji 4000 kn i jos dobijes novu novcatu kucu -
neprocjenjivo!

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Bruno Babic

On 19.1.2015. 18:23, vaso wrote:
> Nije ¹krtario? Radi se o naèelu?
> Za¹to plaæati tih dodatnih 500 kn/godi¹nje za ekolo¹ki bla bla.....
> prihvatljiviju opciju!?
> Èovjek je uoèio da nas DERU na svakom koraku!...LOL

Nije htio placati 500 kn godisnje, a uredno je tipu na tehnickom gurnuo
100-200 kn u ruke da "previdi" plinsku instalaciju :)

Sada ima auto kojeg ne moze prodati, tj. samo bi budala kupila auto bez
svih potrebnih papira.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Bruno Babic

On 20.1.2015. 9:51, Gagharin wrote:
> ne znam jesi li kada vidio kako izgleda atestiranje?!
>
> doðe lik sa detektorom plina i pro¹eæe oko spojnih toèki na sustavu (¹to
> isto naprave i u servisu koji je slagao sustav prije predaje vozila
> klijentu), oèima malo pobleji okolo....prepi¹e serijske brojeve isparivaèa i
> boce, potpi¹e se, lupi peèat i naplati ti osjetnu cifru....

Zaboravio si jednu sitnicu - one papire koje serviser preda uz sve to u
kojima pise da je koristeno sve ono sto i treba biti koristeno te da je
sve izvedeno po pravilima.
Tip koji "atestira" samo gleda da li nesto ne pusta, a ne ulazi u
analizu sastava materijala od kojih je nesto napravljeno - to mu je
svojim potpisom garantirao onaj tko je ugradjivao instalaciju i na njemu
je sva odgovornost ukoliko se nesto dogodi.

> i po èemu je takav sustav kvalitetniji tj sustav na kojemu se manje
> ¹krtarilo pa je sigurniji od onoga na kojemu se ¹krtarilo za taj potpis?!?

Ti si valjda jedan od onih koji je uzeo vrtno crijevo i njime spojio
dovod plina u kucu jer nema smisla da kupis ono sto je zakonom propisano
i da ti to ovlasteni serviser spoji i naplati?

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Gagharin

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote

> Ti si valjda jedan od onih koji je uzeo vrtno crijevo i njime spojio dovod
> plina u kucu jer nema smisla da kupis ono sto je zakonom propisano i da ti
> to ovlasteni serviser spoji i naplati?

Bruno, gle, aj molim te, nemoj se praviti debilom kada to nisi....

naglasiti ću; ja sam govorio o 2 ista sustava, oba ugrađena u istom servisu,
od ruku istih majstora, iste komponente....

tako da mi nemoj gurati u usta da sam rekao kako je isto ako za plinsku
instalaciju uzmeą original cijev za to predviđenu i cijev za zalijevanje
vrta....
kuią, serkią malo tj malo si pretjerao sa usporedbom..

ja sam uvijek ZA propisno izvođenje radova tj sustava....ali ako mogu
izbjeći kao fol znanstveni SF atest koji koąta nemale novce za sve ono ąto
je već uredno na propisan način odrađeno i u konačnici TESTIRANO u samom
servisu, to mi baą i ne lijeľe ponajbolje...

evo...nedavno sam povlačio struju od glavnog razvodnog ormara sa satovima za
sve stanove u zgradi do svoje podrumske prostorije jer sam htio imati
odvojenu struju neovisno od struje sa zajedničkog brojila...

zvao sam HEP tj ovlaątenog električara iz HEPa koji je iziąao na teren,
napravio izmjeru....rekao ąto sve treba napraviti da bi se sluľbeno moglo to
odraditi, a da svi propisi budu zadovoljeni...preporučio mi je 3 različite
firme koje mi mogu obaviti sve te poslove do sata....a onda zovem njega, tj
sluľbenim obrascem on izlazi na teren, spaja na sat i plombira...

cifra za postavljanje instalacija u zgradi je iznosila oko 800-1000kn plus
materijal....

ja nisam uzimao nikakvu firmu jer nemam dvije lijeve, samo sam se
konzultirao za neke standarde koje moram ispoątovati i to je to...

sam sam sve razvukao...postavio ormarić, osigurače, fidovku, rasvjetno
tijelo, utičnice, sklopke....

i ne, nisam koristio ľice od zvučnika!!!! (to je prema onoj usporedbi da
sam ja jedan od onih koji bi koristili vrtnu cijev za navodnjavanje umjesto
originalne za plin)

uglavnom....doąao u petak čovjek iz HEPa, po sluľbenoj duľnosti....vrąi
nadzor nad izvedenim radovima i kaľe;

"odlično, to je to....koju si firmu uzeo..."

ma uzeo sam jednog kolegu koji mi je neąto duľan bio pa smo
iskompenzirali...

"...ok,ok....evo, za 20 minuta smo gotovi...."

fala,.....fala....bok...

znači...iz te priče po tebi ja kao "fuąer" sam to napravio fuąerski i nisam
zadovoljio standarde i propise jer nisam platio "certificiranje" tj ATEST
:))))))

i da ponovimo....2 ista sustava...od ruku istog majstora, iste
komponente...i oba na kraju testirana u istom tom servisu.....oba dva auta
iziđu na cestu...jedan ode na atest i plati ga...drugi se nastavi voziti bez
atesta....i sada je onaj bez atesta automatski loąiji jer je ąkrtareno na
atestu :)))))

ajmo to ovako interpretirati;

servis odradi 100 automobila i ugradi im plin

od tih 100 samo jedan ode na atest i plati ga i taj je jedini kakti OK...a
onih 99 je automatski nevaljalo i nesigurno te upitne
kvalitete..itd..itd...bombe na kotačima i svih tih 99 sustava se moľe
okarakterizirati "fuąerski obavljenim" :)))))

oprosti...ali meni je to smijeąno....i to jako smijeąno :)))

Gagharin

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote
> [...]
> 100-200 kn u ruke da "previdi" plinsku instalaciju :)
>
> Sada ima auto kojeg ne moze prodati, tj. samo bi budala kupila auto bez

glupost...

tebi je 100kn i 500kn godiąnje isto?!?

super....aj si onda sve svoje mjesećne troąkove pomnoľi sa 5 pa da vidimo
hoće li ti i dalje biti sve super :)))

ja sam kupio auto sa svim papirima i papirimia potrebnim da bih mogao
pristupiti atestu plina, ali NISAM otiąao na atest i vozio taj auto tako
punih 5 godina....na kraju ga prodao i predao kupcu papire za atest, ali
sumnjam da je i on to odradio...

i u čemu je problem?!

budala sam jer sam u tih 5 godina uątedio minimalno 2500kn?!?
pardon...2000....ako uzemmo u obzir 100kn za VIP propusnicu na STP :P

rabim Co2 i Argon u svojim poslovima zavarivanja....atest boce je
370kn....upravo sada, ovog trenutka nakon ąto poąaljem ovaj komentar idem do
impregnacije podignuti napunjenu bocu za CO2 koja je zadnji puta sluľbeno
bila atestirana 1988. godine, a boca datira iz 1976. godine....baą sam
budala, jel da :))))))

neće puniti neatestirane boce?! mhmmm...to je moľda samo kod vas tako, kod
mene nije jer ja sam očita budala pa meni uredno svaki puta napune i to po
normalnoj cijeni od 10kn po kili CO2, bez dodatnog ostavljanja za pivu,
ćevape i slične mitoloąke fore :)))))))

win7

a kako znaš da je plinska instalacija ugrađivana u ovlaštenom servisu za
ugradnju, a ne štef u svom dvorištu?

imao sam takav auto koji je kemija od plina s papirima i naravno ništa
od toga što je na papiru nije na vozilu?

Bruno Babic

On 20.1.2015. 11:54, Gagharin wrote:
> tebi je 100kn i 500kn godi¹nje isto?!?

Meni uopce nije problem dati 500 kn, a dao bih i 1000 kn godisnje dok
god uredno ustedim barem duplo vise od tog iznosa na razlici u cijeni.

Ali sada vidim zasto ti ustvari branis tog tipa - ti si isti on (mozda
cak i doslovno).

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Bruno Babic

On 20.1.2015. 11:33, Gagharin wrote:
<cut the crap>
> oprosti...ali meni je to smije¹no....i to jako smije¹no :)))

Gle, nitko ne sumnja da fusem mozes napraviti isto ili bolje, tako da
nema smisla o tome raspravljati uopce.

No, mi govorimo o covjeku koji je iz nekog razloga zakljucio da zeli
imati nelegalnu instalaciju plina u automobilu. 99.999% je razlog za to
usteda u novcu, a ne zato sto je on inace instalater plinskih sustava i
"zna sto radi" pa mu ne treba atest (iako i onda treba).

Dakle, od osobe koja odluci ustedjeti na legalizaciji (zakon te obvezuje
na to) necega mozes ocekivati da isto tako odluci stedjeti i na drugim
stvarima vezanim uz taj automobil i to je jedino sto je vazno u cijeloj
ovoj prici.

Zato i imamo kuce gradjene bez gradjevinske dozvole, bez nadzora, bez
izracuna statike, pa se ljudi zale kako im pucaju zidovi cim se zemlja
malo zatrese, ili im ulazi voda u podrume, otvaraju im se klizista,
itd... standardi i dozvole ne postoje samo i iskljucivo radi ubiranja
drzavnih nameta.

Prica mi prijatelj iz SAD-a, koji radi u firmi koja proucava utjecaj
necega na okolis i kaze da je sasvim normalno da se i kod njih
papirologija za gradnju toga necega rjesava godinama i da kosta
poprilicno i da se cesto dogodi da investitor propadne kada se napokon
realizira dozvola... ali kaze da to nije zbog toga da bi drzava ubirala
porez, nego je to zato da se jedan dan ne probudis, a u susjedstvu su ti
izgradili nuklearku ili tvornicu za MB obradu otpada bez da su ikog ista
pitali.

Stoga, nemoj se zaliti kada taj Audi odluci da eksplodira bas dok je
parkiran pored tvog automobila, a ti se ne mozes naplatiti jer je
vlasnik Audija zkljucio da je obavezno AO nepotrebno i sto nemas od koga
naplatiti stetu.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Gagharin

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote
> [...]
> Audija zkljucio da je obavezno AO nepotrebno i sto nemas od koga naplatiti

lijepo si to arugmentirao i slaľem se....a sada bih te lijepo molio da
proguglaą i pronađeą statističke podatke koliko je automobila sa plinskim
instalacijama eksplodiralo u po sljednjih 10...20...nebitno koliko
godina...i to zbog neimanja atesta!!!

i onda usporedi rezultate sa situacijama samozapaljenja ili eksplozija
automobila na klasična tekuća goriva, pogotovo benzin...

ja sam za proąlu godinu čuo za slučaj gdje je auto u nesreći izgorio jer se
razlio benzin i zapalio....te jedan motor....gotovo svake godine imaą po
jedan takav slučaj u naąim krajevima....a ne ľelim niti pomisliti koliko se
toga događa na svijetu....
ali za plin koji je eksplodirao, pogotovo sam od sebe jer nije imao
atesta....iskreno, ne pamtim za takav slučaj...

Gagharin

"win7" <wi...@vip.hr> wrote in message news:m9ld9h$n8n$1...@ls237.t-com.hr...
>a kako znaą da je plinska instalacija ugrađivana u ovlaątenom servisu za
>ugradnju, a ne ątef u svom dvoriątu?
>
> imao sam takav auto koji je kemija od plina s papirima i naravno niąta od
> toga ąto je na papiru nije na vozilu?

imao sam i ja doslovno kombinaciju Lovato-BRC-Landi Renzo....ikebana od
instalacije slagana u garaľi....ali jako lijepo i uredno sloľeno....

naravno da ne znaą osim ako imaą kakve konkretne papire od toga....recimo
kakav račun iz servisa sa deklaracijom tj popisom dijelova....i fino sve
prekontroliraą i to je to...

eto..jedan moj auto je bio slagan u ovlaątenom BRC servisu, a također nije
bio atestiran...ali sam dobio papirologiju sa kojom sam mogao otići na
atest....riknuo mi je benzinski elektroventil i otiąao sam u isti taj servis
da mi prodaju ventil...htjeli su mi kakti ugrađivati (čitaj; naplatiti
dodatno 80kn zamjenu ventila)....ali sam glatko odbio jer dati 80kn za
prespojiti jednu stopicu, 2 ąerafa na nosaču ventila i pretaknuti cijevi
benzina i pritegnuti ih ąelnicama ąto je ravno poslu 2-3 tj maks 4 minute
preko qrca je vrijeđanje moje muąkosti prije svega, a onda i 80kn manje u
novčaniku....uglavnom, i tada sam dobio potvrdu da je taj auto kod njih
rađen i pitali me da kaj joą nije atestiran....

reko, nije, a sumnjam i da hoće :))))

i da stvar bude interesantnija....stručnjaci sve poątelali i auto ni kapi
ispod 8 litara plina da bi troąio (a benzina isto toliko)....kod mene, bez
posebnog instrumentarija poątelan je troąio 6 litara....ako bih pazio kako
vozim, otvorena cesta naravno...uspijevao bih ga spustiti čak i na 5
litara...a bila je riječ o 1.8@90KS benzincu naravno...

na nautoputu je razvijao maksimalno 126km/h, a troąio max 5.5litara
plina....dok po istom servisu su tvrdili da ispod 7 litara ga je nemoguće
naątelati da pali normalno i lijepo radi u rasponu od lera do 5000RPM....

ja čak nikada nisam niti palio na benzin pa prebacivao na plin...uvijek sam
palio na plin bez pardona....osim po zimi ako bi bilo ispod nekih -3, e onda
sam morao ga ostavljati na benzinu i već nakon doslovno 10 sekundi rada na
benzinu ga vratiti na plin...

od kad pamtim svoje iskustvo sa plinom, samo 2 puta mi se dogodilo da me
uhvatilo u minusu, a da mi je ostao na plinu pa mi je zaledio isparivač...

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> [...]
> kvalitetu....nego potpis tamo nekog prdeka u državnoj službi za ateste
> takvih sustava :))
>

> ne znam jesi li kada vidio kako izgleda atestiranje?!
>
> dođe lik sa detektorom plina i prošeće oko spojnih točki na sustavu (što
> isto naprave i u servisu koji je slagao sustav prije predaje vozila
> klijentu), očima malo pobleji okolo....prepiše serijske brojeve isparivača i
> boce, potpiše se, lupi pečat i naplati ti osjetnu cifru....
>
> i po čemu je takav sustav kvalitetniji tj sustav na kojemu se manje
> škrtarilo pa je sigurniji od onoga na kojemu se škrtarilo za taj potpis?!?

Razlika je sto potpis i pecat nose nekakvu odgovornost. Inace, zasto ti to
onaj iz ovlastenog servisa ne bi ugradio popodne na svojoj grabi?

kobac

Bruno Babic <a@b.c> wrote:

> [...]
> Audija zkljucio da je obavezno AO nepotrebno i sto nemas od koga naplatiti stetu.

Iz AO se ionako nece naplatiti ako su stajali parkirani ;-)

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> [...]
> benzina i pritegnuti ih šelnicama što je ravno poslu 2-3 tj maks 4 minute
> preko qrca je vrijeđanje moje muškosti prije svega, a onda i 80kn manje u
> novčaniku....uglavnom, i tada sam dobio potvrdu da je taj auto kod njih
> rađen i pitali me da kaj još nije atestiran....
>
> reko, nije, a sumnjam i da hoće :))))
>

> i da stvar bude interesantnija....stručnjaci sve poštelali i auto ni kapi
> ispod 8 litara plina da bi trošio (a benzina isto toliko)....kod mene, bez
> posebnog instrumentarija poštelan je trošio 6 litara....ako bih pazio kako

Pa daj napisi u cemu je fora? Sta si ti napravio a oni nisu?

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> Pa daj napisi u cemu je fora? Sta si ti napravio a oni nisu?

oni ga poątelavaju prema tehničkim specifikacijama i drľe se toga ko pijani
plota.....da im auto maltene trokira...oni bi i dalje tvrdili da je sve u
redu jer su ga poątelali točno kako je predviđeno...

ja smanjim dotok plina na minimum tek toliko da jedva radi na leru....zatim
stisnem gas do kraja i poątelam ventil da ide na max 5500RPM, dok pod
opterećenjem ne moľe razviti viąe od nekih 4500RPM, a u 5. brzini max 3500
ma koliko god ga razlaufavao...kad malo bolje razmislią, kada ga uopće i
diľeą iznad toga?!?

sloľio sam sustav za gradsku i putnu voľnju, sa doslovno 2 solenoida na klik
klak prekidač i Y razdjelnik.....kada sma u gradu i ľelim da mi je na plin
startniji, prebacim ga na postavku bogatije smjese i imam snagu, startnost
taman kak ti treba za po gradu....

čim izlazim iz grada ili znam da imam otvorenu dionicu...samo kliknem i
prebacim na putni reľim, limitira snagu siromaąnijom smjesom plina i
limitira maksimalnu brzinu na 120-130km/h (od 0-90km/h se ne osjeti previąe
slabia smjesa....ali iznad toga ga dosta sporije diľe do max).......a
potroąnju na maąini 1.8 garantirano moľeą spustiti na 5 litara...

i sve to (ako izuzmemo elektromagnet solenoida) na čistu mehaniku....nikada
se niąta nije kvarilo niti raątelavalo.....čudio sam se kako malo-malo
sluąam ekipu kako kuka i plače kako im plin divlja...

a benzin?! ....njega sam u prosjeku troąio najviąe jedan tank godiąnje....

Hellraiser

točno tako.

kobac

Hellraiser <hellblade...@net.hr> wrote:
> I tada nas je kobac počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
> škrinje znanja:

> točno tako.

Pa nek se 12-gdsisnjaci voze po cesti.

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> [...]
>
> čim izlazim iz grada ili znam da imam otvorenu dionicu...samo kliknem i
> prebacim na putni režim, limitira snagu siromašnijom smjesom plina i
> limitira maksimalnu brzinu na 120-130km/h (od 0-90km/h se ne osjeti previše
> slabia smjesa....ali iznad toga ga dosta sporije diže do max).......a
> potrošnju na mašini 1.8 garantirano možeš spustiti na 5 litara...
>

> i sve to (ako izuzmemo elektromagnet solenoida) na čistu mehaniku....nikada
> se ništa nije kvarilo niti raštelavalo.....čudio sam se kako malo-malo
> slušam ekipu kako kuka i plače kako im plin divlja...

Ti si podesio na minimalnu potreosnju svjestan da tada nemas max snagu.
Ekipa se uglavnom dodje zaliti ili da nema snage ili da previse trosi.
Ne bih rekao da je ovo sto si napisao nedostizna tajna za obicne smrtnike u
servisima

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> Pa nek se 12-gdsisnjaci voze po cesti.

sad si ipak malo PRE-tjerao :)

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> [...]
> Ekipa se uglavnom dodje zaliti ili da nema snage ili da previse trosi.
> Ne bih rekao da je ovo sto si napisao nedostizna tajna za obicne smrtnike

nije nedostiľna...ali su ograničeni....jer bi oni maltene da sa plinom auto
ide bolje no sa benzinom....odnosno drľe se "uputa" ko pijani plota....

fali im snage?!?! za ąto?! ja vriątim od smijeha kada vidim kako obični
smrtnici tipa susjedi iz zgrade kupuju nekakve dizele i benzince sa po 150,
200 i viąe konja uz obrazloľenje; "da imam sape na semaforu" ili; "da se na
autoputu mogu komotno voziti"

na autoputu komotno?! sa 200KS postiľeą 300km/h ko iz pičke, a komotno se
vozią 160km/h....pri čemu si debelo u prekrąaju na većini autoputeva u
Europi...dakle, opet neopravdano...

po gradu je ograničenje 50 tj na brzim cestama u gradu u pravilu do 80....na
autoputu je 130........

dakle, čemu zapravo sluľi auto za "po gradu" sa 200KS?!?!?

normalna voľnja za po gradu se komotno moľe odvoziti i sa kakvim autom od
50tak KS...a za one koji su uisitnu zahtjevni i vole na semaforu malo
proąlajfati i biti prvi na slijedećem semaforu dovoljno je i 100KS i malo
nervozne noge na gasu.....a za autoput....ako se vozią 120-130 putno recimo
relaciju Zagreb-Hamburg...i preticajno do 150....auto sa 100KS je i viąe no
dovoljan.....jer na autoputu jednom kada dostigneą ľeljenu putnu brzinu
dovoljna ti je snaga i od svega 10tak KS samo za odrľavanje te brzine....

da, lijepo je stisnuti gas i da ti auto poleti za 2,2sekunde do 500 na
sat.....ali ljudi koji ugrađuju plin, ugrađuju ga zbog ekonomičnosti prije
svega...a ako idemo na ekonomičnost, e pa onda idemo do kraja pa se vozimo u
autu sa 200KS za 3kn na 100km....laganini, a ako ľelią tih 200KS da dođe do
izraľaja, onda se prebaci na benzin i gas do daske i uľivaj....

sad će se javiti neki duąebriľnici pa će reći da sam ljubomoran jer ja nemam
takav auto....bla,bla, ser, ser...

već sa 17 godina sam imao svoj prvi Yugo55 i jedva dočekao dobiti vozačku u
ruke pa da krenem.....sa 19 sam sjeo u Alfu 33 1.8TD i par mjeseci nakon
toga u 1.7IE....a sa 20 u Mercedes 190E - 2.6 (imao sam i 2.3 i 2.0 kasnije)
benzinac naravno sa dovoljno konjskih snaga da bih shvatio da je to za
konjine iako je bio guąt napraviti kick-down i osjetiti se kao pilot u
avionu...no ipak, besmisleno, a samo je troąio gorivo ko sumanut....isto kao
i VW Scirocco ąto sam vozio 5 godina MK2-1.8/8 obični i kratko MK2
1.8/16....te joą priličan broj razno raznih vozila, ąto zvučnijeg imena, ąto
maltene nepoznatih tipa Aleko...pa čak i par mjeseci legendarnog plastičnog
Trabanta....a Ladu i Wartburga 2T da i ne spominjem....

dakle; svaąta sam vidio, probao, vratio se na aute ispod 100KS i nikada
nisam imao problema da mi je zafalilo KS.....ali naravno, viąe nije bilo
driftanja po zavojima, na semaforima ulet pod ručnom, naglo u niľu i gas do
daske i slične filmske fore....na autoputu sa Gnoj MK3 1.9D uredno odvozim
relaciju Ka-Zg ne spuątajući ga ispod komotnih 120km/h ....i dođem 3-4
minute kasnije no ovaj sa 200KS koji se vozio komotno 160km/h.....a razlika
u cijeni auta doslovno 4 puta, a da i ne spominjem kako je sa 160 bio u
priličnom prekrąaju :)))

da mi se kurčiti sa konjskom snagom, onda bi uzeo ko LB Subarua ili
nabrijanu Hondu Civic pa bi furio samo po benzinu, a ne bih se zanaąao sa
plinom....

jasna je stvar, plin se stavlja zbog ekonomičnosti....tko ľeli snagu, neka
si prebaci na benzin...

Goran Mitrovic

On Wed, 21 Jan 2015 10:06:08 +0100, "Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:

>"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
>
>nije nedosti?na...ali su ograni?eni....jer bi oni maltene da sa plinom auto
>ide bolje no sa benzinom....odnosno dr?e se "uputa" ko pijani plota....
>

>fali im snage?!?! za ?to?! ja vri?tim od smijeha kada vidim kako obi?ni
>smrtnici tipa susjedi iz zgrade kupuju nekakve dizele i benzince sa po 150,
>200 i vi?e konja uz obrazlo?enje; "da imam sape na semaforu" ili; "da se na
>autoputu mogu komotno voziti"

Kaj, malo si ljubomoran?

kobac

Zasto? Provozaj se malo prema Draganicu starom cestom pa mozda naletis na
kakvog pre-brzog bmw-a s pre-mladim vozacem koji nema kome sto dokazivati
nego se pre-serava po cesti i trazi koga ce joa pre-straviti.

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> [...]
> daske i slične filmske fore....na autoputu sa Gnoj MK3 1.9D uredno odvozim
> relaciju Ka-Zg ne spuštajući ga ispod komotnih 120km/h ....i dođem 3-4
> minute kasnije no ovaj sa 200KS koji se vozio komotno 160km/h.....a razlika
> u cijeni auta doslovno 4 puta, a da i ne spominjem kako je sa 160 bio u
> priličnom prekršaju :)))
>
> da mi se kurčiti sa konjskom snagom, onda bi uzeo ko LB Subarua ili
> nabrijanu Hondu Civic pa bi furio samo po benzinu, a ne bih se zanašao sa
> plinom....
>
> jasna je stvar, plin se stavlja zbog ekonomičnosti....tko želi snagu, neka

Nije li mehanicaru lakse podesiti musterijii auto tako da ga pokusa uciniti
zadovoljnim nego svaku musteriju ici preodgajati i tumaciti mu kako njegov
auto od 200 konja ne treba razvijati vise od 101!KS?

woobie

Da samo to :)

--
Petar Samardzija (woobie)
projekti...@OVOgmail.com

Gagharin

"Goran Mitrovic" <gm...@inet.hr> wrote
> Kaj, malo si ljubomoran?

da mi se vozilo nesto sa brdo KS jednostavnije mi je bilo ostaviti si
190E@2.6, a ti sada ne bi imao se cime prosrati....

Gagharin

"woobie" <projekti...@OVOgmail.com> wrote
> Da samo to :)

a ti kao renomirani psihoterapeut imaš detaljnu dijagnozu mojih poremečaja
:))

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> [...]
> zadovoljnim nego svaku musteriju ici preodgajati i tumaciti mu kako njegov
> auto od 200 konja ne treba razvijati vise od 101!KS?

koji qrac je uopće kupovao auto sa 200KS?!? kada sam vozio 190tku 2.6 bez
katalizatora ąto je po papirima bilo 164KS bilo mi je interesantno jedno
ljeto....a impresije su mi rapidno pale sa potroąnjom goriva koju je bilo
prilično teąko pratiti novčanikom....a ugradnja plina je besmislena za takav
auto....kao kada vidią Lambo 6000 kubika i 500KS i onda plinara na
njemu...smijeh...

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> "kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
>
> koji qrac je uopće kupovao auto sa 200KS?!?

Zadto ne, nek mu se nadje.

kada sam vozio 190tku 2.6 bez
> katalizatora što je po papirima bilo 164KS bilo mi je interesantno jedno
> ljeto....a impresije su mi rapidno pale sa potrošnjom goriva koju je bilo
> prilično teško pratiti novčanikom....a ugradnja plina je besmislena za takav
> auto....kao kada vidiš Lambo 6000 kubika i 500KS i onda plinara na
> njemu...smijeh...

Ima onaj vic, pitalica, koja zavrsava sa .... sta tebe boli kurac gdje cu
ja drzat svoj klavir

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> Ima onaj vic, pitalica, koja zavrsava sa .... sta tebe boli kurac gdje cu
> ja drzat svoj klavir

ma gle...ne kažem niš...nek ljudi kupuju 200+KS aute ako si mogu to
priuštiti....ali mi nije jasno nešto drugo....kupuješ auto sa 200+KS jer
želiš sirovu snagu, da budeš baja od semafora do semafora....i onda
ugrađuješ u takav auto plin....da ti bude ekonomičnija potrošnja?!

ono; WTF....imaš 200-300 tisuća kuna za pljunuti na auto, a onda se jebeš sa
plinom kako bi uštedio 20-30kn na gorivu na 100km i rado bi ne izgubiti
snagu na plinu.....tu jebe lud zbunjenog....

svaki kurac palac može kupiti auto od 150-200KS bez pol frke.....polakomio
se i ja sa 190tkom 2.6....pa kad shvatiš da po gradu ga nemreš ispod 13-14
litara na 100tku spustiti....a čak i 16 pa i 17 litara mi je znao posrknuti
ako bi ga furio ko manijak, ono, startanja, driftanja i slične pizdarije po
gradu.....onda se pitaš jesi li uistinu takva lakoma i tašta budala da se
moraš qrčiti u društvu dok novčanik vrišti, a auto služi doslovno za
predrkavanje po gradu.....i onda kupiš isti takav auto, ali 2.0 sa svega
122KS, koji jednako dobro ide, dovoljno startan u svim situacijama....a
potrošnja ti padne na ispod 10 litara.....onda shvatiš kakav si kreten bio i
smiješ se ovakvima koji se smiju meni i misle da sam ljubomoran na aute sa
150...200 i više KS.....

ali naravno, svaka čast onima kojima 15-20 litara na 100km ne predstavlja
problem za novčanik....tko može i voli nek izvoli.....ali ugrađivati plin na
auto od 200KS da bi zaštedio 20-30kn, e to je već jad i bijeda...koji si
qrac uopće kupovao auto od 200KS ako nemaš love ga točiti normalno.....

jebote kad se sjetim.....po Karlovcu....od Hrvatskog Doma Domobranskom do
Korza "kreten rutom" pa stanemo na trgu ispred Carstada na autobusnoj
stanici pa bi pobirali pičke za pravac Matuzić ili alternativno okupljalište
kod pekare na Dubovcu preko puta INA benzinske ili na parkingu KA555 na
Švarču kod Tifona....i odmah na Tifonu natočim 100kn što mi je u prosjeku
trajalo jednu večer....ekipa je trošila 50tak kuna na cugu po bircevima, a
ja sam trošio 100kn na benzinskoj pumpi za svaki izlazak....jedno vrijeme je
i jednooki Ogi sa Jelse imao 190E kad i ja pa smo imali duele ko budale....a
Robi je samo pratio sa Jeep Wranglerom....s njima sam kratko bio u društvu
jer je ekipa bila izdramatizirana medjuljudskim odnosima (nije se znalo tko
koga jebe pa su bili ko nadrkani pijetlovi jedan nad drugim) pa sam netragom
nestao....

glavna neandertalska fora je bila; "koja će biti sa mnom neka sjedne do
mene" ....istina, bilo je situacija kada niti jedna nije htjela pa bi kao
fol okrenuo na šalu ono; "ma zafrkavam se..." a bogami je znalo biti
situacija i kada po dvije su bile pretendenti za suvozačko mjesto pa bih
doslovce morao prstom upirati kao za odstrel; "ti"

obožavao sam "pleh-pičke"....da ne povjeruješ kako se osjeti razlika između
Golfa i Mercedesa u toj dobi....

Bruno Babic

On 21.1.2015. 22:30, Gagharin wrote:
> auto....kao kada vidi¹ Lambo 6000 kubika i 500KS i onda plinara na
> njemu...smijeh...

Ispred mene na benzinskoj tip u Cayenneu tanka plin. Bilo mi se neugodno
smijati dok se tip zali kako puno trosi :)

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Sin&sha

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote in message news:m9qfjo$85h$1...@ls237.t-com.hr...

> Ispred mene na benzinskoj tip u Cayenneu tanka plin. Bilo mi se neugodno
> smijati dok se tip zali kako puno trosi :)

Zašto neugodno i zašto smijati?

Bruno Babic

On 22.1.2015. 10:28, Sin&sha wrote:

> Zašto neugodno i zašto smijati?

Zasto neugodno? Zato sto su me roditelji ucili da nije lijepo smijati se
drugima.

Zasto smijati? Zato sto si tip kupi auto od 40-50k EUR i onda se zali
kako ga previse kosta da ga doista i vozi.

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Sin&sha

"Bruno Babic" <a@b.c> wrote in message news:m9qmql$boo$1...@ls237.t-com.hr...
> [...]

Dobro, ali ako je nešto smiješno a ne izrugujemo se ....

> [...]
> drugima.
>
> Zasto smijati? Zato sto si tip kupi auto od 40-50k EUR i onda se zali kako

Pa kakve veze ima nabavna cijena s cijenom posjedovanja i korištenja? Svako
mudar bi, bez obzira na financijsku situaciju, razmislio o postojećim
troškovima i mogućnosti da ih smanji. Smatrati ljude s puno novaca
nezainteresiranima za troškove je bezvezno.

Goran Mitrovic

On Thu, 22 Jan 2015 12:58:11 +0100, "Sin&sha" <buick....@gmail.com>
wrote:
Isto tako je suludo trositi vrijeme i trud na beznacajne ustede.

Sin&sha

"Goran Mitrovic" <gm...@inet.hr> wrote in message
Ako je cijena vremena i truda viša od uštede, u pravu si. Međutim, plin je i
ekološki prihvatljiviji.

Gagharin

> [...]
> drugima.
>
> Zasto smijati? Zato sto si tip kupi auto od 40-50k EUR i onda se zali kako

pa upravo se o tome radi.....ako imaą love za 40 i viąe tisuća eura
auto...onda nemoj srat o ekoloąkoj osvijeątenosti i ugradnji plina....jer da
si ekoloąki osvijeąten već pri kupovini auta bi uzeo neąto ąto inicijalno
znatno manje troąi, a prosječnih je performansi na cesti...

samo kada to JA kaľem onda ja ispadam "ljubomoran i isfrustriran" jer kao ja
ne vozim (sada) takav auto....a činjenica da sam vozio takve aute se
zanemaruje jer nije bitno ąto si voziO, već ąto SADA vozi© :)))))

auto je zadnja stvar u ľivotu u koju bih ulupao viąe od 10.000eura
keąa....OK, da imam par milijuna eura temeljnog kapitala u lovi, onda bih
vjerojatno podignuo tu cifru na oko 50.000eura....u protivnome je suludo
bacati novce na aute....

nekoć davno u vrijeme dok sam se kurčio sa 2.6 didijem uz potroąnju od 15tak
litara za 100kmh sam bio mlad, nadobudan, taąt, kurčevit, zadovoljavao se
sponzoruąama koje su padale na pleh i slično....pa sam to i plaćao.....i iz
istog razloga (a bilo je love) sam uzeo custom PC po narudľbi gdje me
komplet koątao 21.000kn onda....da bi svega 2 godine kasnije to računalo
vrijedilo nekih 3-4 tisuće kuna na jedvice jade....i reko sam sebi; ta me
ąkola skupo koątala....viąe NIKADA neću kupiti poptuno novi mobitel (tj mob
iznad 1000kn vrijednosti), novi PC ili laptop te auto iznad 3-4 tisuće
eura....

vozim se u autu vrijednosti par tisuća kuna, kao i na motoru, PC mi je
vrijednosti moľda do 1000kn....tj imam 5-6 laptopa od kojih niti jedan ne
vrijedi viąe od 1000kn....a mobitel je Nokia 6288 slide vrijednosti
100tinjak kuna....

ako slupam auto, totalku....već sutra kupujem isti takav drugi i nastavljam
se voziti bez da sam trepnuo glede troąka tj gubitka, nikakve krede niti
posebni izdatak....isto tako i sa mobitelom i laptopom....to su potroąne
stvari gdje utroąena cijena ne garantira vijek uporabe, a za svrhu za koju
je namijenjeno, apsolutno odlično funkcionira...uz uvjet da je ispravno...

pred oho-ho godina...frend kupio neku Motorolu na preklop, ostavio doslovno
cijelu mjesećnu plaću u keąu za mob....i ąećemo mi taj isti dan promenadom
uz Koranu i idemo preko mosta do neke ekipe na kuli....on drľao mob u prsnom
đepu karirane koąulje....na pol mosta od ispod mosta sa lukova se netko
zadere, on se nagne da vidi tko se dere i mobitel iz đepa....buć u
Koranu....pogleda me i kaľe; "a u pičku milu materinu....ode cijela plaća"
ja vriątim od smijeha i prokomentiram; "hoćeą da iz suosjećanja ja i svoj
bacim?!?"....a ja imao tada Sony CD5 koji nije vrijedio viąe od 100tinjak
kuna....

bio je ponosni vlasnik potpuno nove motorole nepunih 12 sati :)))))))))))))

Gagharin

"Sin&sha" <buick....@gmail.com> wrote in message
> Ako je cijena vremena i truda viša od uštede, u pravu si. Međutim, plin je
> i ekološki prihvatljiviji.

u pravu si.....ali ne zaboravi da je 98% korisnika plina u autu iz razloga
cijene, a ne ekološke osviještenosti!!!!!!

Hellraiser

I tada nas je Gagharin počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
škrinje znanja:
> PC mi je
> vrijednosti možda do 1000kn....tj imam 5-6 laptopa od kojih niti jedan ne
> vrijedi više od 1000kn....

a koju će ti kitu 5-6 laptopa? wtf :)

Hellraiser

I tada nas je Sin&sha počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
škrinje znanja:
> Smatrati ljude s puno novaca
> nezainteresiranima za troškove je bezvezno.

da je bio "zainteresiran za troškove", kupio bi odmah auto koji mu paše u
budžet. ali on je morao kupiti porsche.

ToMo

Goran Mitrovic wrote:
> Isto tako je suludo trositi vrijeme i trud na beznacajne ustede.

Beznacajne? Tebi je 3.5 i 9 kn beznacajna razlika?
--
ToMo

Gagharin

"Hellraiser" <hellblade...@net.hr> wrote in message
>I tada nas je Gagharin počastio joą jednim biserom iz svoje nepregledne
> ąkrinje znanja:
>
> a koju će ti kitu 5-6 laptopa? wtf :)

a gle...2-3 su mi uvijek u opticaju za dilanje dalje....
imam jedan na stolu za svaki dan...jedan u servisu, jedan u drugom
servisu....jedan kod staraca, jedan mali Acer One za kampiranje i putovanja
i tak....drugi Acer One mi je u autu stalno....i tak..nabere se...
kako servisiram lapiće, reballinzi po matičnim pločama i slično, nerijetko
mi uleti u otkup kakav lapić za malo novaca....ja zamijenim GPU i evo ti
lapić potpupno ispravan....

mnogi nemaju niti jedan UPS kod kuće....a oni koji ga imaju, imaju
jedan....ja ih imam 4......TONE....doslovno....moľda sada već i 5...mislim
da je to u brojci negdje oko 550-600komada....jebi ga...bavim se
time.....sumnjam da itko u cijeloj balkanskoj regiji ima na lageru tako
ąiroku paletu UPSova kao ja...a imam ljudi koji kada vide skladiąte pitaju;
"a koji će ti qrac toliki UPSovi?!" :))))))

kobac

A i puno je isplativije imati plin na autu koji ttosi 20L nego na onom koji
trosi 5L.

kobac

Zbog superiornosti.

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> [...]
> gradu.....onda se pitaš jesi li uistinu takva lakoma i tašta budala da se
> moraš qrčiti u društvu dok novčanik vrišti, a auto služi doslovno za

A mozda novcanik uppce ne vristi pa bi kurcenje zapravo bilo svarati
troskove tamo gdje se mogu elegantno izbjeci.

> [...]
> potrošnja ti padne na ispod 10 litara.....onda shvatiš kakav si kreten bio i

Tko zna sto ces za 20 godina misliti o onim sto radis ili pises danas...

> [...]
> auto od 200KS da bi zaštedio 20-30kn, e to je već jad i bijeda...koji si
> qrac uopće kupovao auto od 200KS ako nemaš love ga točiti normalno.....

Pa sto auto vise trosi veca je usteda na razlici u cijeni goriva.
Ti ne bi radije razliku u cijeni potrosio na nesto trece?

> [...]
> doslovce morao prstom upirati kao za odstrel; "ti"
>
> obožavao sam "pleh-pičke"....da ne povjeruješ kako se osjeti razlika između

I kad si presao na intelektualke?

kobac

> [...]
> škrinje znanja:
>
> da je bio "zainteresiran za troškove", kupio bi odmah auto koji mu paše u

Ne morao, MOGAO. Vjerojatno ne mora ni tociti plin, ali moze pa ga toci.

Hellraiser

I tada nas je kobac počastio još jednim biserom iz svoje nepregledne
škrinje znanja:
to ti je ona logika za naivce po kojoj kad kupiš TV koji je sa 5000 snižen
na 2000 ti zapravo nisi potrošio 2000 kn nego si uštedio 3000. baš ste
dobro prošli, kaže ti prodavač i ti sav sretan i zadovoljan odeš doma 2000
kn lakši. bravo :)

Goran Mitrovic

Potpuno beznacajno na cifri od, npr, milijun kuna.

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> Tko zna sto ces za 20 godina misliti o onim sto radis ili pises danas...

za 20 godina neću niti čitati, a kamoli pisati po njuzima... :P

> I kad si presao na intelektualke?

čim sam se počeo voziti u prosječnim autima :))

Sin&sha

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote in message
I zbog takvog pogleda na život možda i ima za Porsche.

Sin&sha

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote in message
Ali onako, dobrohotne.

kobac

Znaci ti mislis da je ugradnja plina isplativija onom ciji auto manje
trosi? Tom logikom je najispletivije ugraditi plin onom ciji auto ne triosi
nista. A nista ne trosi ako ugradis plin, ostavis auto u garazi i ides
pjesice. Bravo :-)

kobac

Tako je, tko danas jos gleda na 600.000 kn razlike?

Luka Betevic

23.1.2015. u 9:49, kobac je napisao/la:

> Tako je, tko danas jos gleda na 600.000 kn razlike?

Ja imam auto koji puno trosi, recimo da mi je prosjek 15 (12
otvorena/AC, 18 grad), pa me ovo sad skroz zaintrigiralo. Sto trebam
napraviti da ustedim 600.000 kn, ili barem pola od toga (pretpostavljam
da Cayenne trosi vise od mojega pa mi je u tom kontekstu jasno da ne
mogu ustediti bas onoliko koliko bi ustedio netko tko vozi Cayenne)?

Goran Mitrovic

Sto vise trosis, to vise stedis?

kobac

GM Je napisao "potpuno beznacajno na cifri od milujun kuna". Ja sam samo
izracunao (ne u decimalu, priznajem) koliko je to beznacajna azlika.

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> "kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
>>

> za 20 godina neću niti čitati, a kamoli pisati po njuzima... :P

Nisam rekao pisati nego sta ces mislit o tome sto danas pises. i

> čim sam se počeo voziti u prosječnim autima :))

Ajd, bit ce bolje, ne moze ni ova kriza vjecno trajati..

kobac

To je odlika istisnkih mangi.

kobac

Goran Mitrovic <gm...@inet.hr> wrote:

> Sto vise trosis, to vise stedis?

U odnosu na koliko bi potrosio sa skupljim gorivom - da.
Kuzis, odatle sintagma "vratit ce se ulozeno nakon toliko km".

Sin&sha

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote in message
Ali s diskretnim trepavicama.

woobie

On Thu, 22 Jan 2015 18:36:38 +0100, Hellraiser wrote:

> [...]
> škrinje znanja:
>
> da je bio "zainteresiran za troškove", kupio bi odmah auto koji mu paše u

Govoriti istinu, da Porsche puno trosi, ne znaci da i nemas za troskove
tankanja ali ako mozes smanjiti te troskove, zasto ne? Sto ima tocno lose u
tome da netko smanjuje svoje troskove, pa makar imao para ko pljeve?

--
Petar Samardzija
projekti...@OVOgmail.com

MasterBlaster

On 23.1.2015. 13:29, woobie wrote:

> Govoriti istinu, da Porsche puno trosi, ne znaci da i nemas za troskove
> tankanja ali ako mozes smanjiti te troskove, zasto ne? Sto ima tocno lose u
> tome da netko smanjuje svoje troskove, pa makar imao para ko pljeve?

Nista, samo se ne uklapa u balkansko pojmanje kapitalizma :)

Bruno Babic

> [...]
> tankanja ali ako mozes smanjiti te troskove, zasto ne? Sto ima tocno lose u
> tome da netko smanjuje svoje troskove, pa makar imao para ko pljeve?

Ti si valjda jedan od onih koji stedi na WC papiru (tj. koristi dnevni
tisak), a uredno je pretplacen na npr. Vecernjak/Jutarnji/24 sata (zbog
onog prije)?

--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?

Luka Betevic

I ja sam, cisto iz znatizelje, jer ne mislim voziti na plin, isao
izracunati razliku, koristeci sljedece inpute:

- novi Cayenne
- 5 godina
- 100.000 km

Pa sam dosao do sveukupne razlike od 60-ak tisuca kuna.

kobac

Za koje kupis skuter ili klavir. Ili Sanaderov sat.

woobie

Ovo su kruske i jabuke. Papir za novine nije jednakog sastava i nemoguce je
postici da brise i cuva guzicu kao toaletni papir. Da postoji nacin da se
takav papir pretvori u toalet papir i da time radis ustedu, zasto tocno ne?

Kvalitetnom instalacijom plina nista ne gubis, dapace...

--
Petar Samardzija (woobie)
projekti...@OVOgmail.com

Goran Mitrovic

U toj prici to kupis bez da trepnes ako i nemas zajebanciju s plinom. Tu
se negdje skriva i poanta.

P.S. Isto tako neces ici vracati flase za 50lp kaucije.

lbet...@gmail.com

Dana petak, 23. siječnja 2015. u 17:49:49 UTC+1, korisnik kobac napisao je:

> Za koje kupis skuter ili klavir. Ili Sanaderov sat.

Ne razumijem se niti u skutere niti u satove, pa cu se povuci iz ove teme. Na trenutak mi se ucinilo da pricamo od sest stotina tisuca ustede na milijun, ali prihvacam da postoji mogucnost da nisam pazio.

lbet...@gmail.com

Dana petak, 23. siječnja 2015. u 20:10:29 UTC+1, korisnik Goran Mitrovic napisao je:

> U toj prici to kupis bez da trepnes ako i nemas zajebanciju s plinom. Tu
> se negdje skriva i poanta.

E, ali ovo su njuzi, poanta uvijek vristeci pobjegne....

kobac

Zasto bi to bila zajebancija? Dodje na pumpu i toci. Ionako mora na pumpu.

> P.S. Isto tako neces ici vracati flase za 50lp kaucije.

Zasto ne? Je li ito zajebanc!ija? Gdje je granica? Kod koje razine
standarda postaje biti nepristojno traziti povrat vlastitog novca?

Goran Mitrovic

On Fri, 23 Jan 2015 21:36:38 +0000 (UTC), kobac <ko...@hotmail.hr> wrote:

>Zasto ne? Je li ito zajebanc!ija? Gdje je granica? Kod koje razine
>standarda postaje biti nepristojno traziti povrat vlastitog novca?

Naravno da je zajebancija (osim ako nisi popusio 'eko' spikicu).

Opet fulas poantu - ne radi se o (ne)pristojnosti, vec mogucnosti da
realno vidis nekakvu korist od tvoje akcije. Ako se radi o nekoj decimali
nekakvog postotka, onda su to samo uzalud utroseni trud i vrijeme.

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> Ajd, bit ce bolje, ne moze ni ova kriza vjecno trajati..

zajebi radnju...mene nećeą viąe NIKADA vidjeti u autu skupljem od 2-3 tisuće
eura...4 je plafon.....(ľenin auto ne računam)...

em ąto sam proľivio vlastite ąkole...em od nesuđenog ąogija....kupi frajer
nekakav Opel za 10.000eura.......tada sam vozio VW Scirocco....staru kantu
koja realno vrijedi(la) 3000kn....ali je bio furija na cesti....s obzirom na
godine i cijenu, odličan bolid....

kurči se on; "vidi ąto je auto...a ne to tvoje groblje :P"

5 dana kasnije....Subotnje veče.....

njih 4 u autu....i zaąpura se uz ekonomsku tj uz Hrvatski Dom prema
ąumarskoj ąkoli ona cesta i taman iza hrvatskog sa desne strane stablo
kestena....

pogađaą?! ...da; pogodio ga je po desnom boku i totalizirao
aut....ovaj....10.000eura... :)))))))

srećom nitko nije stradao....osim kaj si je netko nabio malo rebra...

a auto, kompletna destna strana od početka do kraja zguľvana...auto se
totalno izvitoperio...jedan kotač doslovno na zraku bio....u kiflu ga je
sfrkao...smijeh....

par dana kasnije dolazim ja u Domobransku kod Gimnazije iza na
parking.....zguľvana olupina na ąlepi.....reko; "jaooo...vidi kako se auto
od 10.000eura pretvorio u groblje u manje od 7 dana...."

poslao me u kurac :))))))

a da stvar bude gora...to se dogodilo pred 5 godina....nedugo kasnije je
ostao bez posla, a kreda za auto mu je i dalje stizala....vjerujem da se dan
danas bori sa tim kreditom za auto koji je imao čak punih 5 dana :))))))))))

Gagharin

"Luka Betevic" <lbet...@gmajl.kom> wrote
> Ja imam auto koji puno trosi, recimo da mi je prosjek 15 (12 otvorena/AC,
> 18 grad), pa me ovo sad skroz zaintrigiralo. Sto trebam napraviti da
> ustedim....

a ąta tebe boli kita za uątedu...ti si pametan dečko, sposoban, odličan
vozač, ątoviąe, vrhunski....a tek izgledom tj pojavom, pravi Apolon......a
novčanik ti ko zlatna koka....

Gagharin

"woobie" <projekti...@OVOgmail.com> wrote

> Da postoji nacin da se
> takav papir pretvori u toalet papir i da time radis ustedu, zasto tocno
> ne?

a daaaaj ne seri :))))))

moja je pokojna teta iz Berlina bila damski teąi kronični alkoholičar i joą
k tomu rakaą, od čega je i konačno preminula....

za ľivota je imala mali restorančić iz kojeg je muzla lovu da se smrzneą,
njoj bi 1000eura bilo ąto bi tebi i meni bilo sada 50-100 kuna, ali bi
uredno sjedila u njenom omiljenom bircu stotinjak metara dalje i ostavljala
za konjake u prosjeku po 100 eura dnevno, a "svom" konobaru "trinkgelde" od
po 20tak eura dnevno...i kako je uvijek svima u obitelji govorila;
"odjebite, to je moja lova, boli me pička ąto vi mislite"....a u vlastitom
lokalu ga je imala na desetke litara....no nije joj bio tako "ukusan" kao u
tuđem bircu....a lova svakako nije bila problem...
eto...mogla je uątedjeti, ali nije...jer ju je; "bolila pička za lovu"

otvori paątetu 100 grama za 4.99EURA....umoči kiflu i izbelji se; "yaaaaak,
nije mi dobra..." i doslovno ko koąarkaą ju zafitili u koą za smeće, sa onom
klapnom kaj se njiąe....ja reko; "pa kaj meni nisi dala da probam?! a ona;
"mali , goni se u kurac, jebala te jedna paąteta, imaą ih u ąpajzi pa si
otvori novu...."

knap 40 kuna za jednu malu konzervicu kao fol delikatesne paątete, a ona;
"mali, otvori si novu, ko ga jebe"

ili; "mali, večeras idemo van se napit...zapravo, ja bum pila, a ti vozią
jer mi se ne da taksijem...."
ja; OK....moram samo na benzinsku stati....a ona; "evo ti 100eura pa natoči
koju litru...oće ti to biti dosta?!" ....napravili smo 30km :))))))

pa ti sad meni reci gdje ti je tu računica i uąteda....100eura za gorivo za
30km....pa da smo taxijem iąli, koątalo bi najviąe 30eura :)))))))

ali to nju nije jebalo....nije bila multimilijuner...ali mogla si je
priuątiti kupiti novi Porsche recimo....i ti mislią da bi ona se drkala sa
plinom?! ...ma daj molim te....ne nasmijavaj me...

istina je da multimilijarderi paze na svaku lipu...da su najveće
ąkrtice....al imnogi ne razmiąljaju tako....

evo, moj bivąi direktor firme u kojoj sam radio....vozi nekakav Audi da ni
ne znam kojih je oznaka, ali znam da je koątao za keą 380.000kn.....a plin?!
...ma daj me nemoj nasmijavati....kakav jebeni plin....njemu je 20 litara
benzina ili 20 litara plina bilo kao da tebi iz đepa ispadne kovanica od 2
lipe u travu.....bi li se sagnuo ju traľiti?!? ....mhmmm, moą si mislit
:))))))

imaą hrpu ekipe koja zarađuje mjesećno po 50tak tisuća kuna i njih boli
pička za činjenicu da su mjesećno potroąili 2000kn na gorivo, a mogli su
proći sa 1200-1300...

suprotno tome ima ekipe koja isto tako lijepo zarađuje....vozi auto od
250-300 tisuća kuna i onda toči na INA Heinzlova jer tamo mu je gorivo
uvijek 5-7 lipa jeftinije no igdje drugdje......pa radi uątedu cca 3kune po
tanku....pa puta 2 tanka mjesećno...pa puta 12 mjeseci...pa puta 10
godina....pa je to 720kn....a to ti je skoro pa 100 eura....pa
bla,bla...ser.ser.....kenj kenj....nemoj me jebat....da netko moľe biti
takav ROB zbog 5 lipa.....a sa druge strane ode na skijanje i spička
18.000kn u 10 dana....e to mu nije puno...

Goran Mitrovic

On Sat, 24 Jan 2015 11:15:17 +0100, "Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:

> [...]
>pro?i sa 1200-1300...
>
>suprotno tome ima ekipe koja isto tako lijepo zara?uje....vozi auto od
>250-300 tisu?a kuna i onda to?i na INA Heinzlova jer tamo mu je gorivo
>uvijek 5-7 lipa jeftinije no igdje drugdje......pa radi u?tedu cca 3kune po
>tanku....pa puta 2 tanka mjese?no...pa puta 12 mjeseci...pa puta 10
>godina....pa je to 720kn....a to ti je skoro pa 100 eura....pa
>bla,bla...ser.ser.....kenj kenj....nemoj me jebat....da netko mo?e biti
>takav ROB zbog 5 lipa.....a sa druge strane ode na skijanje i spi?ka
>18.000kn u 10 dana....e to mu nije puno...

Eto, cak i ti kuzis princip...

Gagharin

"Goran Mitrovic" <gm...@inet.hr> wrote
> Eto, cak i ti kuzis princip...

ma kuzim ja princip, ali i sam sam picajzla...primjerice, na gorivu NIKAD
nisam stedio niti cu stedjeti, vec cu jednostavnije kupiti auto koji
inicijalno manje trosi na ustrp nebuloznih konjskih snaga jer meni ne treba
200KS za od kuce do posla i natrag....

s druge strane, stedim na mobitelu....ja bi UMRO da ja dam 4-5 tisuca kuna
za nekakav Samsung smartfon s kojim jednako pozivam, primam pozive, saljem i
primam SMSove kao i sa starudijom od Nokije 6288 koju korsitim vec punih 6
godina jer dubre jednostavno nece crknuti, a uredno sluzi svrsi...

meni osobno je glupo pokraj poptuno ispravnog mobitela kojemu baterija traje
po 3-4 dana uz razgovaranje i kojega mi nije zao sa masnim crnim rukama ga
mijesiti i vrijednosti jedva nekih 50tak kuna....ici ga mijenjati sa
mobitelom od 5000kn samo zato da bih mogao malo googlati, youtubirati ili
fejsbukirati preko moba...

eto, nije li to svojevrsno racionalno trosenje ili usteda?! ali ne na nacin
da sam rob toga ili da sam necime posebnim zakinut jer nemam mob od 5000kn,
vec od 50kn....

meni je na mobitelu najveca briga SIM KARTICA tj adresar sa
kontaktima....kontakti mi vrijede 50.000kn.....srecom pa svako toliko si
napravim backup...

s druge strane, trosim na alat....meni uopce nije bilo zao plljunuti
1000eura za novi TIG aparat....na kraju krajeva, TIG aparat za specijalna
zavarivanja uvijek moze oplemeniti ulozene novce....dok Samsung Galaxy S7
ili koji je vec redni broj samo je briga, muka i cisti gubitak love....

kupio sam tokarski stroj za 12.000kn....ali zato vozim motor koji vrijedi 5
do max 7000kn....

ekipa poput recimo Luke Betevica bi pao u srcani arest kada bi takvo sto
izveo....on ce uvijek radije voziti "pilu" od KratkoTrajnogMotora oliti
KTM-a i bez pardona ce ispljunuti 20-30 tisuca kuna za motor.....ali za
stvar poput tokarskog stroja bi mu puno bilo i 1200kn dati, a o 12 tisuca da
i ne govorimo....

prioriteti su razliciti....mi cesto sudimo jedan drugoga i ismijavamo s
obzirom na ono sto je ocigledno, ne znajuci pozadinu....ali robovanje nad 3
lipe razlikom cijene goriva primjerice, u takvim je situacijama stvar
prilicno egzaktna i tu nema izmotavanja i opravdanja....

evo....kupio sam novu i punu veliku bocu Argona za 1000kn sa 10 godina
atesta i bio sretan ko malo dijete jer sam povoljno dobio......i moram
mijenjati zadnju gumu na motoru....
LB bi bez pardona kupio Michelin T63 ili Continental TKC80 primjerice koja
kosta oko 900tinjak kuna....dok je meni dobra i MitasE09 za u pol cijene od
ove...ali sam zato uredno pljuno na "bocu" soma kuna....a okladim se da 90%
ekipe sa ove grupe niti ne zna cemu sluzi boca Argona....a kamoli da bi
trosili novce na takvo sto....ali zato vide ono sto je ocigledno i smiju se
tome...

no, na gorivu ne stedim ni pod razno....a cinjenica da godisnje na motoru
radim u prosjeku 12-15 tisuca km i u autu oko 10-12 tisuca govori koliko
zapravo "stedim" na gorivu...

kobac

Goran Mitrovic <gm...@inet.hr> wrote:

> Naravno da je zajebancija (osim ako nisi popusio 'eko' spikicu).

Mos mislit truda ponijet bice sa sobom kad ides u nabavku.

A i ne znam zaso bi to bila eko spikica.Bacati npr papir, staklo, plastiku
u za to predvidjene kontejnere umjesto sve skupa u svoju kantu za smece.
Od toga ne dobijem ni lipe. To rade sano sironasni.

> Opet fulas poantu - ne radi se o (ne)pristojnosti, vec mogucnosti da
> realno vidis nekakvu korist od tvoje akcije. Ako se radi o nekoj decimali

Korist je da vratim svoj novac, Radije cu ga pokloniti beskucniku nego
sustavu. Korist je da plastika zavrsi tamo gdje treba. Akcija je jos
minimalnija od decimala, uzmes vrecu i das tteti u ducanu.

> nekakvog postotka, onda su to samo uzalud utroseni trud i vrijeme.

... a moze inati i odgojnu funkciju kad npr "obavezu" prebacis ba dijete a
prikupljene novce ostavis njemu pa ga polako ucis zivotu.

woobie

On Sat, 24 Jan 2015 11:40:38 +0100, Goran Mitrovic wrote:

> Eto, cak i ti kuzis princip...

Citao si kaj pise? Mozes ukratko napisati poantu njegova posta?

Goran Mitrovic

On Sat, 24 Jan 2015 16:07:59 +0100, woobie
<projekti...@OVOgmail.com> wrote:

>Citao si kaj pise? Mozes ukratko napisati poantu njegova posta?

Ono sto i sam pokusavam objasniti - ako imas milijardu kamencica, a um ti
ne ostane na nivou kada ih nisi imao, boli te klincic za kamencic-dva jer
realno nemas neke koristi od njih (odnosno stete ako ih vise nemas).

Vec u iducem njegovom postu sam se pogubio.

Gagharin

"kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
> Korist je da vratim svoj novac, Radije cu ga pokloniti beskucniku nego
> sustavu.

da je sustav kako se spada, onda bi sustav pomagao tj davao taj novac tom
beskućniku, nakon ąto bi ti svoje novce potroąio na sustav....ali to je sada
već druga priča :)

Gagharin

"Goran Mitrovic" <gm...@inet.hr> wrote
> Vec u iducem njegovom postu sam se pogubio.

cek malo.....zar si ti uisitnu citao oba posta?!?!?!

ti si ludi od mene koji sam ih pisao, majke mi :)))))))))))))
jebote, ova grupa puna mazohista :P

kobac

"Gagharin" <gagh...@net.hr> wrote:
> "kobac" <ko...@hotmail.hr> wrote
>

> da je sustav kako se spada, onda bi sustav pomagao tj davao taj novac tom
> beskućniku, nakon što bi ti svoje novce potrošio na sustav....ali to je sada
> već druga priča :)

Upravo to je razlog da sustavu ne dam ni lipu vise od onog sto moram,
neovisno o tome koliko ih imam.
It is loading more messages.