Google グループは Usenet の新規の投稿と購読のサポートを終了しました。過去のコンテンツは引き続き閲覧できます。

seat servis

閲覧: 172 回
最初の未読メッセージにスキップ

BlackHat

未読、
2011/01/05 4:26:512011/01/05
To:
Koji Seat servis bi preporucli u Zagrebu za obavljanje redovnog servisa
i dijagnostike zasto je auto poceo trositi ulje (potrosio je litru i pol
u 2 mjeseca, cca 1500 km)?

Do sada sam bio kod Zubaka (i vise ne zelim), za PIA nisam procitao
nikakve dobre preporuke (samo savjete da ih se zaobilazi).

Auto je Seat Leon FR 2.0 TDI, 2007

pozdrav

bRkiX @ kanta

未読、

> i dijagnostike zasto je auto poceo trositi ulje (potrosio je litru i pol
> u 2 mjeseca, cca 1500 km)?
>
> Auto je Seat Leon FR 2.0 TDI, 2007

uuuu tuga.

btw, kef ce valda znat...
al ovo nije za ovlasteni vjerojatno

woobie

未読、

Servis Matokovic, Vinogradska ulica.

--
Petar Samardzija (projektilski, woobie)
projekti...@OVOgmail.com

Kef

未読、
2011/01/05 5:43:022011/01/05
To:
bRkiX @ kanta wrote:

> uuuu tuga.
>
> btw, kef ce valda znat...

ja sam servisiram svoga ;)

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

BlackHat

未読、
2011/01/05 5:46:452011/01/05
To:
On 5.1.2011. 11:43, Kef wrote:

> ja sam servisiram svoga ;)

A za popravke koje ne mozes napraviti sam? ;)

Kef

未読、

s tim autom za takvu stvar bi preporucil samo ovlasteni servis. iako
sam imal neka nevjerojatna iskustva sa servisom u Jankomiru, ipak bi
njega preporucil, jer su osim otkljanjanja kvara uporno nastojali biti
fer i korektni do kraja, koliko got je to bilo u njihovoj moci. odnos
prema stranci kakav je rijedak u velikim ovlastenim servisima...

Kef

未読、
BlackHat wrote:

> A za popravke koje ne mozes napraviti sam? ;)

idem u Jankomirski Seat servis, koji i tebi preporucujem.

未読、
2011/01/05 6:28:542011/01/05
To:
In article <ig1dgr$5hu$1...@news1.carnet.hr>, blackh...@gmail.com
says...

turbina sisa ulje? Dimi?

probaj na seatovom forumu potraziti iskustva sa dilerima

http://www.seatclubcroatia.com/smf/index.php?PHPSESSID=
060784d78ea9259f9d0af71b6015cd54&board=24.0

spoji si link

Dinko Vrucina

未読、

"BlackHat" <blackh...@gmail.com> wrote in message

Ak ti se da do vz-a preporucam Seat Taci

Black Hat

未読、
2011/01/05 12:22:222011/01/05
To:
On 5 sij, 12:28, y <paj...@gmail.com> wrote:

> turbina sisa ulje? Dimi?

primjetio samjednom da je ispod haube isao bijeli dim, odmah sam stao,
ugasio auto, digao haubu i primjetio da iza motora dolazi dim ali je
nakon par sekundi nestao. nakon toga sam pricekao 15ak min i vise nije
dimio. U ovlasteni servisu su mi rekli da se to cisti DSG filter i da
je to normalno !?!? Inace se po njihovom to najcesce desava u voznji
pa vozac ne primjeti. Kazu spojili su auto na komp i nista nisu dasli,
nikakve errore, alerte...
U trenutku kada je auto zadimio osjetio sam smrad u kabini, slicno
mirisu gume dok gori.
Nakon odlaska u servis s autom je sve bilo ok do danas kad je opet
zasmrdio (ali ovaj put bez dima ispod haube)

pozdrav

Black Hat

未読、
2011/01/05 12:23:032011/01/05
To:
On 5 sij, 12:04, Kef <as...@shit.net> wrote:

> idem u Jankomirski Seat servis, koji i tebi preporucujem.

ok, hvala na preporuci. Samo da provjerim, mislis na Porsche inter
auto?

Kef

未読、
Black Hat wrote:

> ok, hvala na preporuci. Samo da provjerim, mislis na Porsche inter
> auto?

da. imaju u tom kompleksu dva servisa, prvi za vw i drugi za seat.
uz servise su naravno i pripadajuci prodajni saloni...

未読、
2011/01/05 15:35:242011/01/05
To:
In article <bd036624-79c7-497a-9ae1-eda2f7142f21
@m35g2000vbn.googlegroups.com>, blackh...@gmail.com says...

--

trebao je dimiti iz auspuha, a ne ispod haube
možda je i neki spoj masina->ispuh popustio

to sto je zasmrdilo u kabini bi bilo od toga

a ovo da troši ulje.... nisi napisao kilometrazu, prvi vlasnik / ganjali
hladnog?

plavi dim auspuha -> trosi ulje
crni dim -> turbina
bijeli dim -> mijesa vodu

Black Hat

未読、
2011/01/06 6:08:032011/01/06
To:
On 5 sij, 21:35, a <a...@gmail.com> wrote:

> a ovo da tro¨i ulje.... nisi napisao kilometrazu, prvi vlasnik / ganjali
> hladnog?

47000, prvi vlasnik, ne ganjam hladnog ali vecina voznje je gradska,
dok dodjem do posla ni ne stigne se posteno zgrijat (3-5 km)

pozdrav

未読、
2011/01/06 15:36:152011/01/06
To:
In article <3d1678b4-41bc-4154-a0e3-
7eb17d...@l22g2000vbp.googlegroups.com>, blackh...@gmail.com
says...

> 47000, prvi vlasnik, ne ganjam hladnog ali vecina voznje je gradska,
> dok dodjem do posla ni ne stigne se posteno zgrijat (3-5 km)
>
> pozdrav

i ja se vecinom vozim u hladnom TDI-u :(

uglavnom ako je naglo poceo trositi ulje uvjeren sam da je turbina kriva
(na lezaju) tako da idi da to izmijene ako je pod garancijom.
prije nego se razleti.

na 2.0tdi su turbine li-la.

BlackHat

未読、
2011/01/07 4:25:472011/01/07
To:
On 6.1.2011. 21:36, a wrote:

> uglavnom ako je naglo poceo trositi ulje uvjeren sam da je turbina kriva
> (na lezaju) tako da idi da to izmijene ako je pod garancijom.
> prije nego se razleti.

nije pod garancijom, garancija je trajala dvije godine, tek za modele
kupljenje 2009 traje 4.
Koliko bi mogla kostati zamjena/popravak?

pozdrav

未読、
2011/01/07 5:12:482011/01/07
To:
In article <ig6m6r$fib$1...@news1.carnet.hr>, blackh...@gmail.com
says...

reparacija turbine kod pinjusica u ZG ti je oko 3000 kn,
nova turbina u ovlastenom ce ti biti mozda 7-8000...

未読、
2011/01/07 5:24:382011/01/07
To:
In article <MPG.27910587b...@news.t-com.hr>, paj...@gmail.com
says...

znam, puno ali osim turbine i zamasnjaka drugo ti nece poci po zlu u tim
masinama.
Ok, mozda i dizne :)

Jure C.

未読、
2011/01/07 10:30:552011/01/07
To:
On Thu, 6 Jan 2011 21:36:15 +0100, a <a...@gmail.com> wrote:

>i ja se vecinom vozim u hladnom TDI-u :(

Jebali vas ti moderni ucinkoviti dizeli, moja krama puse toplo nakon 2
km :)

J.

未読、
2011/01/07 14:03:152011/01/07
To:
In article <cccei6t9roo0s35o7...@4ax.com>,
jurica...@inet.hr says...

kaj ti to govori o efikasnosti motora? :)

Petar Juric

未読、
2011/01/07 14:12:102011/01/07
To:
On Fri, 07 Jan 2011 16:30:55 +0100, Jure C. wrote:

> Jebali vas ti moderni ucinkoviti dizeli, moja krama puse toplo nakon 2
> km :)

Da, tako i moj auto isto...ovi novi nisu takvi. Recimo, sa JTD-om sam neki
dan dosao do SB i nije mu palo napamet da se disciplinira po pitanju
grijanja...

--
Pero

Jure C.

未読、
2011/01/07 15:49:172011/01/07
To:
On Fri, 7 Jan 2011 20:03:15 +0100, a <a...@gmail.com> wrote:

>kaj ti to govori o efikasnosti motora? :)

Znam, ali mi je toplo :)

J.

Kef

未読、
2011/01/07 15:52:102011/01/07
To:
Jure C. wrote:

> Znam, ali mi je toplo :)

a zakojikurac ti uopce treba grijanje? :)

Ivan Matacic

未読、
2011/01/07 15:52:192011/01/07
To:
> Da, tako i moj auto isto...ovi novi nisu takvi. Recimo, sa JTD-om sam neki
> dan dosao do SB i nije mu palo napamet da se disciplinira po pitanju
> grijanja...

Ja se vozim s kartonom ispred kilera. Al dobro, mislim da me hebe
termostat, jer mu i usred ljeta padne temperatura cim se pustam nizbrdo.

Petar Juric

未読、
2011/01/07 16:17:202011/01/07
To:
On Fri, 7 Jan 2011 21:52:19 +0100, Ivan Matacic wrote:

> Ja se vozim s kartonom ispred kilera. Al dobro, mislim da me hebe
> termostat, jer mu i usred ljeta padne temperatura cim se pustam nizbrdo.

Po mom misljenju termostat ili rikne ili ne, znaci da ne moze nekad raditi
odlicno, a nekad ne raditi, a ovdje se izgleda bas tako ponasa. Sad ti to
dovezi na servis i reci da ti poprave :)))))))

--
Pero

Jure C.

未読、
2011/01/08 13:19:362011/01/08
To:
On Fri, 7 Jan 2011 22:17:20 +0100, Petar Juric
<pjuricne...@yahoo.com> wrote:

>Po mom misljenju termostat ili rikne ili ne, znaci da ne moze nekad raditi
>odlicno, a nekad ne raditi, a ovdje se izgleda bas tako ponasa. Sad ti to
>dovezi na servis i reci da ti poprave :)))))))

Ovisi u kojem polozaju zaglavi, ali kvar termostata je jedan od laksih
za dijagnozu :)

J.

Jure C.

未読、
2011/01/08 13:18:512011/01/08
To:
On Fri, 07 Jan 2011 21:52:10 +0100, Kef <as...@shit.net> wrote:

>a zakojikurac ti uopce treba grijanje? :)

Trebalo mi je zadnjih 10 dana kad je bilo ispod 10*, danas ne grijem
niti kucu :)))))

J.

新着メール 0 件