cetkice za anlaser

DM

dakle trebao bih kupiti cetkice za anlaser za ford iz 95 godine. Cetkice se
nalate na zeljeznom kucistu i zalemljene su. da li se mogu kupiti samo one
ili treba kupiti sve sa kucistem. Gdje to u zagrebu nabaviti

hvala na odgovorima

Kef

DM wrote:

neznam di se mogu kupit, ali sam skoro siguran da nisu samo zalemljene.
kako se u anlaseru radi o velikim strujama i toplinama, nevjerujem da
bi bile samo lemljene, jer lem drzi sigurno samo do 130-140�C.
sve cetkice na anlaserima koje sam videl su bile ili pinktirane (varene)
ili krimpane i osiguracima osigurane.

kedino ako su zaista lemljene mozes kupit druge i zamjenit ih, ali meni
je to prilicno sumnjivo...

inace, cetkice se ne kupuju za "Ford" ili "Opel" ili neku drugu marku,
nego za vrstu\tip anlasera, kao Bosch ili Marelli, ili Lucas ili ...

--
Znam dovoljno da znam da nista neznam dovoljno

Kef

Kef wrote:

> ili pinktirane (varene)

hehe, pUnktirane.., jamacno

Marac

"DM" <med...@MAKNIhi.t-com.hr> wrote in message

AUTOELEKTRIKA CARGO D.O.O
Ante Topi�a Mimare 40
tel: 01 3730637

brada

"Marac" <ma...@makni.ovo> wrote in message

> "DM" <med...@MAKNIhi.t-com.hr> wrote in message

Heinzelova i Kneza Branimira ona tri nebodera ima ili je bila trgovina sa
�etkicama. Ulaz je izme�u dva nebodera.

DM

"> AUTOELEKTRIKA CARGO D.O.O
> Ante Topi�a Mimare 40
> tel: 01 3730637

eto nabavio kod ovih, bilo je za birati samo cetkice ili cijeli komplet.
komplet sa nosacima 100 kn