Kupio gume

Davor Pasaric

Evo, nakon hrpe procitanih testova i preporuka na grupi (hvala CeeDee!)
uzeo sam u Drydenu Toyo Proxes T1-S 225/40/18. Obecajem da cu napisati
izvjesce kada sve to namontiram i malo testiram.

Tino Vatavuk

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

> Evo, nakon hrpe procitanih testova i preporuka na grupi (hvala CeeDee!)
> uzeo sam u Drydenu Toyo Proxes T1-S 225/40/18. Obecajem da cu napisati
> izvjesce kada sve to namontiram i malo testiram.

Zasto nisi uzeo CSC2?

IGor Sikanjic

> [...]
> uzeo sam u Drydenu Toyo Proxes T1-S 225/40/18. Obecajem da cu napisati
> izvjesce kada sve to namontiram i malo testiram.

a koje felge si uzeo na kraju ?

Davor (RzR)

ajde vidi pa javi koliko ce ti trajati jer su ove moje bridgestonke s03
"otisle" skoro do granicnika u 4000 km :(((

Robert Rasetina

Tino Vatavuk wrote:

> Zasto nisi uzeo CSC2?

Zato sto su skoro 30-40% skuplje i jednako trajne?
--
....l8r....Roby....

Davor (RzR)

eh da zaboravih napisati molim :)

"Davor (RzR)" <raz...@bigfoot.com> wrote in message

---=CeeDee=---

"Davor (RzR)" <raz...@bigfoot.com> wrote in message

jesam ja nesto propustio or?...t1s 18" su za 18" felgu koju nemas? ili mozda imas? u lost
me

Davor Pasaric

Davor (RzR) <raz...@bigfoot.com> wrote:

4000?! Ljudi moji... koji auto?

Davor Pasaric

Tino Vatavuk <BRISIt...@usa.com> wrote:

CSC sam imao na staroj Alfi i nisam bio nesto posebno odusevljen (iako
su za cijenu bile 10/10). Znam da je CSC2 daleko bolja guma, ali ipak
sam zelio probati nesto drugo. CSC su mi bile udobne i tihe, ali po kisi
daleko nesigurnije od Pilotica SX GT. Svi testovi koje sam vidio su
nekako pretezali u koristi Toyo... probati cu, pa cemo vidjeti...

Davor Pasaric

IGor Sikanjic <igor.s...@ri.tel.hr> wrote:

Speedline Type 2121 u 8,5 x 18". No, na kraju je ispalo da ce stici tek
drugi tjedan, pa sam lagano nervozan :-(. Inace, htio sam uze - 8 x 18",
ali taj model, naravno, nemaju u toj dimenziji. Ne volim kada mi je
felga bas toliko siroka - idealna sirina za 8 cola je 225, 8,5 je vec
nategnuto iako mi je Rafaj osobno rekao da 225 moze i na felge od 9
coli, pa se nadam da ce to sve skupa biti ok.

Alternativa je bilo uzeti slican model u dvokomponentnoj izvedbi, ali te
su skuplje i imaju one vide po rubu (barem su prave i funkcionalne, a ne
kic kao kod nekih), ali to bi mi narusilo cistocu dizajna, pa sam ipak
uzeo ove sire... ako se predomislim imam jos fore do kraja tjedna da
promjenim odluku.

Ninja

> [...]
> nategnuto iako mi je Rafaj osobno rekao da 225 moze i na felge od 9
> coli, pa se nadam da ce to sve skupa biti ok.

Razvalit ce ti ovjes po nasim cestama, to hoda vani po autobahnu, ali kod
nas noway

--
Fire walk with Me

Davor (RzR)

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

accord typeR...naravno samo prednje...straznje su 99% valjda jos...ne mogu
vjerovati da su toliko mekane...tip koji mi je prodao gume je rekao da ce
kontaktirati BS tehnicara, ali sumnjem da ce nesto moci oni napraviti...da
li se uopce moze dogoditi da ima neka losija serija gume koja se brze trosi
od ostalih?

da sam se bar divlje vozio ili slicno, ovak nemam pojma zasto se to
desilo...

Vedran - @lfa

F2002:-)))

Davor Pasaric

---=CeeDee=--- <dinko...@hrt.hr(remove)> wrote:

> jesam ja nesto propustio or?...t1s 18" su za 18" felgu koju nemas? ili
> mozda imas? u lost me

Ma nisi propustio - stvari se odvijaju sporo kao i obicno... gume nisam
jos namontirao je mi felge nisu dosle. Trebale su ovaj tjedan, ali na
kraju je ispalo tek sljedeci. Na kraju sam uzeo jedino sto se uopce moze
nabaviti na ovim prostorima, a da koliko-toliko izgleda skladno na autu
- uzeo sam pet vrlo cistih krakova - Speedline Type 2121 8,5x18". Trazio
sam 8", ali nemaju... Rafaj mi kaze da 225 moze ici i do 9", pa ce
valjda biti ok... znam da bi bolje legla 235, ali nisam siguran da li bi
stale bez dodatnih distancera jer mi likovi nisu znali reci koji offset
ima felga... strasno... kao da je prodaju kupus...

Davor Pasaric

Ninja <alli...@hotmail.com> wrote:

> Razvalit ce ti ovjes po nasim cestama, to hoda vani po autobahnu, ali kod
> nas noway

Znam da nije idealno za nase uvjete, ali je svakako bolje od 215/40/17
sto imam sada. Osim toga, vidim da se Rasho vec koju godinu vozi na tom
setupu i sve je ok.

---=CeeDee=---

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

boga moli da nedodju sa racimo et15...imas sliku felgi ?moze i PS
simulacija...

Tino Vatavuk

> [...]
> daleko nesigurnije od Pilotica SX GT. Svi testovi koje sam vidio su
> nekako pretezali u koristi Toyo... probati cu, pa cemo vidjeti...

CSC2 je ipak stvarno totalno nova generacija guma, sirenje gazne povrsine...
u odnosu na CSC.
S druge strane nisam imao pojma da se brzo potrose kao i T1S, ali buduci to
kaze Roby, onda ni nema smisla uzimati CSC2 iako nije velika razlika u
cijeni.

Tino

Tino Vatavuk

"Robert Rasetina" <rras...@loginet.hr> wrote in message

Ja sam ili nesto debelo zajebao ili moram okulisti, ali mi se cini da za
gore navedene gume u drydena je razlika oko 200kn po gumi.

Boris Ivicevic

On Tue, 16 Apr 2002 10:51:38 +0200, "Tino Vatavuk"
<BRISIt...@usa.com> wrote:

> [...]
>kaze Roby, onda ni nema smisla uzimati CSC2 iako nije velika razlika u

A nitko na grupi ne spominje Continetal PremiumContact?
Cijena im je kao i CSC2 - zna li netko prednosti/mane?

Boris
--
<< Kad odustanes, izgubio si. >>
Bicikl u prometu: http://bicikluprometu.haerbe.net/

Davor Pasaric

> boga moli da nedodju sa racimo et15...imas sliku felgi ?moze i PS
> simulacija...

A valjda nisu toliki debili - ako je rade s rupama za Alfu, onda valjda
imaju na umu da to mora normalno leci na taj auta... saljem ti
simulaciju mailom...

Tino Vatavuk

"Boris Ivicevic" <bivice...@mail.inet.hr> wrote in message

> A nitko na grupi ne spominje Continetal PremiumContact?
> Cijena im je kao i CSC2 - zna li netko prednosti/mane?

Premium Contact je klasa ispod Sport, tkz srednja klasa.
Ako se ne varam takodjer je Premium contact, zamjena za Eco Contact CP ili
je bilo EP. (Jedne od ove dvije ECO su total plastika a druge su jos i
pristojne gume, e pa u svakom slucaju zamjenjuju one citsto pristojne gume)

Niti se trose sumauto niti drze sumanuto, sredina.

Tino

---=CeeDee=---

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

nije Alfa jedina s tim razmakom...

Robert Rasetina

Tino Vatavuk wrote:

> Ja sam ili nesto debelo zajebao ili moram okulisti, ali mi se cini da za
> gore navedene gume u drydena je razlika oko 200kn po gumi.

Vrlo moguce. Sjecam se kad sam ih sebi uzimao da je na prednjima
bila neka pristojna razlika, ali na straznjima (255) je bila
totalno nebulozna, skoro 50%. Pasaricu su CSC2 onda mozda jos i
prihvatljive, ali meni nisu bile....
Btw, sto se tice CSC2, potrajale su mi 14k km, T1S 12,5k km. I puno
su bolje po kisi nego CSC1, ali jos uvijek malo iza T1S. Po suhom
su bolje od T1S, sto meni znaci da su ukupno bolje.
--
....l8r....Roby....

Davor Pasaric

> nije Alfa jedina s tim razmakom...

Znam, ali nije bas da ih ima puno s 5x98... obzirom da su talijanski
proizvodjac sigurno im je domaca Alfa bila prva na umu... vidjeti
cemo...

---=CeeDee=---

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

nego jel ti poznat najbitniji podatak...tezina?

---=CeeDee=---

"---=CeeDee=---" <dinko...@hrt.hr(remove)> wrote in message

nadjoh neke podatke...bome teska felga...dakle pripremi bubrege na pisanje krvi i novcanik
na dijelove...

Davor Pasaric

> nego jel ti poznat najbitniji podatak...tezina?

Nope, ne pise u katalogu kao niti offset, ali u introu kataloga se hvale
novom flow-form tehnologijom lijeva legure koja omogucava bitno tanju
stjenku uz ista svojstva, a time i manju tezinu. No, rasprava je suvisna
jer ionako se ne moze dobiti nista drugo, a magnezij mi je preskup -
jedna felga dodje 5000 kuna, a i nije tako lijepa kao Type 2121.

Davor Pasaric

> nadjoh neke podatke...bome teska felga...dakle pripremi bubrege na pisanje

> nakrvi i novcanik dijelove...

Gdje si nasao podatke? Ja sam odavno sve pregledao i nema niti traga od
Speedline Type 2121. Ta felga je ful nova i nema je cak niti na njihovom
web siteu, pa bih jako volio saznati nesto vise. Jos uvijek imam vremena
stornirati narudzbu ako postoji neki veci fuck-up jer stvar dolazi tek
sljedeci tjedan.

Shile

"Vedran - @lfa" <vka...@inet.hr> wrote

> F2002:-)))

Not quite. Prije bih rekao EJ12. ;-)

--
Prodajem Alfu 145 2.0 Quadrifoglio
Slike na http://www.pbase.com/shile/alfa

Vedran - @lfa

On Tue, 16 Apr 2002 21:03:01 +0200, "Shile" <sh...@hi.hinet.hr> wrote:

>"Vedran - @lfa" <vka...@inet.hr> wrote
>
>Not quite. Prije bih rekao EJ12. ;-)

Mislis da mogu toliko izdrzati da im se potrose gume:-))

Goran

Davor Pasaric <dpas...@mac.com> wrote in message

OZ Superleggera je odlična felga teľine nekih 7,5kg!!! pritom je jedna od
najkvalitetnijih,
koąta ti oko 2200kn/kom.
moľe se naručiti i ako ih ima u tvornici O.Z. na lageru imaą ih za tjedan
dana.

Davor Pasaric

Goran <dado-pr...@zg.tel.hr> wrote:

> OZ Superleggera je odlična felga teľine nekih 7,5kg!!! pritom je jedna od
> najkvalitetnijih,

Samo 7.5 kg u dimenziji 8,5x18"? Nekako mi se cini daleko premalo.

> ko'ta ti oko 2200kn/kom.
> moľe se naručiti i ako ih ima u tvornici O.Z. na lageru ima' ih za tjedan
> dana.

Sada imam OZ Superturismo i ne pasu mi na auto, Nije da nisam gledao i
Superleggeru, ali mi isto dizajnom uopce ne odgovara. Zelim nesto s 5
jednostavnih krakova - minimum kica.

Robert Rasetina

Davor Pasaric wrote:

> Samo 7.5 kg u dimenziji 8,5x18"? Nekako mi se cini daleko premalo.

15" ima samo 4kg. Podatak je sigurno tocan....ja sam i Elvisa
nagovarao da si uzme njih, samo sto su kostale duplo vise od
Synfonia, a nije ih bilo vecih od 17", sto bi i tebe vjerojatno
brinulo. No, mene bi prvenstveno brinulo da ne izgubim 10 km/h na
top speedu i tko_zna_koliko na ubrzanju, sto se njemu desilo. Tebe
to ne pogadja u tolikoj mjeri jer ti auto ipak ima dovoljno snage.

> Sada imam OZ Superturismo i ne pasu mi na auto, Nije da nisam gledao i
> Superleggeru, ali mi isto dizajnom uopce ne odgovara. Zelim nesto s 5
> jednostavnih krakova - minimum kica.

Meni se cini da bi ti super stajala. Samo ako ih ima u 18", a T&P
kaze da nema.
--
....l8r....Roby....

---=CeeDee=---

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

Sudim samo prema podacima ostalih Speedline felgi...u ove marketinske fore bas i ne
vjerujem...

---=CeeDee=---

> [...]

8kg je u 18"...

> [...]
> top speedu i tko_zna_koliko na ubrzanju, sto se njemu desilo. Tebe
> to ne pogadja u tolikoj mjeri jer ti auto ipak ima dovoljno snage.

kaze pravilo...1kg vise na kotacu = 25kg u autu...

> Meni se cini da bi ti super stajala. Samo ako ih ima u 18", a T&P
> kaze da nema.

ima...ima...a bome ima i 19"

---=CeeDee=---

> [...]
>
> Sada imam OZ Superturismo i ne pasu mi na auto, Nije da nisam gledao i
> Superleggeru, ali mi isto dizajnom uopce ne odgovara. Zelim nesto s 5

pa imas Crono Evolution...8,2kg u 18"

Davor Pasaric

> pa imas Crono Evolution...8,2kg u 18"

8.2 zvuci super, sada jos da vidim felgu... no, vjerojatno da mi se i
svidja nitko je ne moze nabaviti - kao i obicno...

Davor Pasaric

> Sudim samo prema podacima ostalih Speedline felgi...u ove marketinske fore
> bas i ne vjerujem...

OK, ali procitaj sto sam danas iskupao na netu... ispada da je felga cak
mrvicu laksa od vecine BBS felgi, samo pola kg teza od sadasnjih 17" i
jos uvijek pola kg laksa od serijskih Alfinih 17" felgi.

Davor Pasaric

> pa imas Crono Evolution...8,2kg u 18"

Evo provjerio sam - ne svidjaju mi se jer ne volim kada krakovi idu
prema unutrasnjosti felge, a i centralni dio nije ono sto zelim - volim
kada je stvar cistih linija i bez nepotrebnih udubina i slicnih fora.
Anyway hvala na tipu...

---=CeeDee=---

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

dakle...tezine su u librama

OZ Superturismo Cast 18x8 26.0
OZ Crono EVO Cast 18x8 19.0
BBS RK Cast 18x7.5 18.2

Speedline Competition Cast 18x8.5 24.0
Speedline Prodrive 7 Cast 17x7 22.5
Speedline Race Cast 17x10 19.0
Speedline Routa/GT1 Lite Cast 18x7.5 18.5
Speedline Street Cast 17x10 25.0

---=CeeDee=---

"Davor Pasaric" <dpas...@mac.com> wrote in message

Pa cuj...jednostavnija nemre biti..5 krakova...imas je u 3 varijante i da sam ja na tvom
mjestu mam bi zakucao bijele gore...

Dragec

dado-pr...@zg.tel.hr wrote:
> OZ Superleggera je odlična felga težine nekih 7,5kg!!! pritom je jedna od
> najkvalitetnijih,
> košta ti oko 2200kn/kom.
> može se naručiti i ako ih ima u tvornici O.Z. na lageru imaš ih za tjedan
> dana.

Jel' znate mozda kolika je tezina Superturismo od 15"?

Davor Pasaric

> Pa cuj...jednostavnija nemre biti..5 krakova...imas je u 3 varijante i da
> sam ja na tvom mjestu mam bi zakucao bijele gore...

Da, bijele i inace idu fino na crvene aute, ali steta sto mi se ne
svidja dizajn Crono modela :-(. Ja sam izgleda jako izbirljiv -
sitnicaviji sam po pitanju felgi od cura kada kupuju cipele :-).