Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

Toyota Corolla Verso ili VW Touran?

2,200 views
Skip to first unread message

Borici

unread,
May 8, 2007, 3:45:05 AM5/8/07
to
Sto bi izabrali?
Izbor SAMO izmedju ta dva modela sa tim motorima sa 7 sjedala.

Savjeti, iskustva, nedostaci itd.

Toyota 2.2 D-4D 136ks
od 180.000 kn
- prtljaznik (400l)
+ japanac

VW 2.0 TDI 140 ks
od 200.000 kn
- grub motor, manja garancija
+ prtljaznik (600l)


bRkiX_the keyMasteR

unread,
May 8, 2007, 3:52:07 AM5/8/07
to

uff...teľak izbor.....

brijem da bi nakon barem dvosatne probne voľnje bio pametniji...

vjerojatno toyota, al velim..treba probat obadva u voľnji pa vivid kak
koji
"pristaje"


I'm protected by SpamBrave
http://www.spambrave.com/


megas

unread,
May 8, 2007, 3:57:28 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...


probaj vozit oba... po meni toyota... ipak više garancije, i manja cijena...


Tomislav Siliæ

unread,
May 8, 2007, 4:07:55 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...

Tojotu. Frend ju ima i baą mi se sviđa. No turan nisam vozio za razliku od
tojote (samo sam bio voľen u njemu) I to baą iz razlog koji si napisao.
Bučnog i drndavog TDI-ja. A vjerujem da je i trajnija. No nisi napisao bitnu
stvar koja bi mene barem zabrinula a to je kakva je situacija s tojotom i
cijenama popravaka ako nekaj bitno ode... I kakva vraľja garancija na aute s
200000 km?


Miro-Vip

unread,
May 8, 2007, 4:21:49 AM5/8/07
to

"Tomislav Silić" <tomislav.silic@"SPAM"zg.htnet.hr> wrote in message
news:f1pb4t$s3s$1...@ss408.t-com.hr...
200000 km ili kn?!!?


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 4:26:30 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 09:45:05 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

>Sto bi izabrali?
>Izbor SAMO izmedju ta dva modela sa tim motorima sa 7 sjedala.
>
>Savjeti, iskustva, nedostaci itd.
>
>Toyota 2.2 D-4D 136ks
>od 180.000 kn
>- prtljaznik (400l)
>+ japanac

Mislis, Turcin?

>VW 2.0 TDI 140 ks
>od 200.000 kn
>- grub motor, manja garancija
>+ prtljaznik (600l)
>

Grub motor? Jesi ikada probao D4D?
TDI je V8 po svilenkastosti rada.

Touran je IMO bolji auto.
Svojedobno sam Versu zamjerao pomalo kictasti stil uredenja u maniri
najjeftinijih minilinija. Opcenito, auto izgleda plasticno.

Ako ti ovih 200 kn ne predstavlja problem, onda Touran.
Ako patis za dalekoistocnjacima i jamstvu, pogledaj KIAu Carens.
140KS za jednako toliko tisuca kn.
Dobar auto za nisku cijenu pa sve da ukalkuiras i pad vrijednosti.

http://www.kia.hr/carens/

Ili Mazda 5.

Scenic. Zafira. CMAX?

Tomislav Siliæ

unread,
May 8, 2007, 4:26:22 AM5/8/07
to
Ajme :-) Ja vidio km... Isprika!
Onda nema dileme. Tojota!


Borici

unread,
May 8, 2007, 4:31:28 AM5/8/07
to
Za sada sam samo sjedio u autima, na probnu voznju cu ici prije kupnje.
Navodno od slijedece godine VW prelazi na common rail dizelase.
Nekak imam osjecaj da je Toyota skoro pa vjecna, ali nesto vise trosi
goriva. Ali taj prtljaznik, u Touranu je ogroman, a u Versu prosjecan.
Ima nas dosta, supruga, dijete, 2 psa (pekinezeri), u buducnosti jos jednog
kikica. Bit ce teska odluka. Stari je imao Hondu accord 10 godina i presao
je
500.000 km, i nikad nista.

Nebi meni ni glasniji motor smetao, Touran je vec dugo vrijeme na trzistu,
pa su valjda i djecje bolesti uklonjene. Ali opet, u toyote garancija,
solidnost, i potpuno
ravni prtljaznik su vrlo privlacni (sa spustenim sjedalima).


Fran Mirtl

unread,
May 8, 2007, 5:36:26 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 10:31:28 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

> psa (pekinezeri), u bud

to ti u smart stane :D


--

Fabienne: Whose motorcycle is this?
Butch: It's a chopper, baby.
Fabienne: Whose chopper is this?
Butch: It's Zed's.
Fabienne: Who's Zed?
Butch: Zed's dead, baby. Zed's dead.

Borici

unread,
May 8, 2007, 4:48:06 AM5/8/07
to
Dobro, japanac samo po nazivu, proizvode se oni posvuda, ali to me ne zamara
previse (evo vozim corsu iz spanjolske)

Ovi novi 2.2 D-4D su po testovima vrlo tihi i ugladjeni.

Izgled u Versu je pitanje ukusa, suprugi se vise svidja Toyota, a meni VW,
ali nije mi to odlucijuci
faktor, niti jedan auto mi nije ruzan. Istina u versu je sredisnja konzola
kicasta, ali ne smeta. A dojam kvalitete kad sam sjedio mi je bolji u
toyoti nego u VW.

Nije mi ni cijena odlucujuci faktor, spreman sam dati i vise (za recimo
highline opremu u VW), ako se za to odlucim.

Ne stavljam japance i korejce u isti kos, tu mi nema uspredbe (pogotovo ne
hondu i toyotu)

Kia mi se ne svidja, Mazda nema nista vise mjesta od toyote, cak i sjedalo
manje (ono polusjedalo
u sredini srednjeg reda), te je dosta duza.

Scenic me ne privlaci izgledom, ali i njega cu ici pogledati, zbog supruge.

Zafira - vozim corsu vec 9 godina, malo promjena. Auto brojkama zadovoljava
i motorom i prostorom, ali nije mi ni tako lijep (grda robotska sredisnja
konzola sa radijem - cemu to), niti
mirise kvalitetom (ima i kozu i mekanu plastiku, ali nije to to.

C-Max je bio moj favorit, dok u Top-Gearu Clarkson nije dosao do zakljucka
da se ovakva vozila ne isplate ako nemaju 7 sjedala, jer nemaju bitnijih
prednosti u odnosu na kompakte -
i potpuno je u pravu.

Od ostalih (vecih) modela novi S-Max je izvrstan, ali nakon vijecanja treba
mi auto i za grad, manjih dimenzija, pa eto i konacnog rezultata.


DBO

unread,
May 8, 2007, 4:51:55 AM5/8/07
to
Borici wrote:
> Za sada sam samo sjedio u autima, na probnu voznju cu ici prije kupnje.
> Navodno od slijedece godine VW prelazi na common rail dizelase.
> Nekak imam osjecaj da je Toyota skoro pa vjecna, ali nesto vise trosi
> goriva.

od ovog VAG 2,0TDI-a teško da više troši.

moj glas za Toyotu ovdje iako neki detalji unutrašnosti izgledaju
infantilno (no dobro, to se i kupuje samo ako imaš klinčadije :) ).

Incognito

unread,
May 8, 2007, 4:50:09 AM5/8/07
to
Kao vlasnik Toyote 2.2D-4D toplo je preporucam. Motor, mjenjač i ovjes su
odlično pogođeni, kvaliteta izrade je na zavidnoj razini (moľda čeą naići na
sitne zazore na prednjoj armaturi kao i ąto je kod mene slučaj, no nista
strasno..), osjećaj sigurnosti na velikim brzinama neponovljiv.

Touran IMO ima bučniji i loąiji motor, pogledaj u predzadnjem-zadnjem AK su
kod testa toyote Avensis rekli da je to DALEKO najkvalitetniji motor kojeg
su ikada testirali obzirom na 300.000 km koje je presao, uz minimalna
odstupanja tvorničkih vrijednosti. Taj motor je stari 2.0 d4d --116 ks,
ali..mislim da ni 2.2d nije puno dalje od toga..

Jedino sto touran ima dosta veci gepek. i mislim da mu je to jedina
prednost.

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...

Tomislav Siliæ

unread,
May 8, 2007, 4:51:13 AM5/8/07
to
Pekinezeri nisu problem. Jedan stane u pretinac za rukavice a drugi u
pretinac ispod naslona za ruku :-)
Btw, moja pekinezerica je navršila 16 godina...

Ne znam. Ja bih tojotu jer mi se više sviđa a i nakako više vjerujem
japancima (mada vozim švabu i sve pet) no to je sve subjektivno. Odluka je
tvoja...


Borici

unread,
May 8, 2007, 4:51:42 AM5/8/07
to

>> psa (pekinezeri), u bud
>
> to ti u smart stane :D

Ovi pekici su malo veci,
pa skupa imaju skoro 16 kg.
Za to trebaju barem 3 kubika prostora,
jos kad ima stavim macku, evo veselja.


Incognito

unread,
May 8, 2007, 4:52:40 AM5/8/07
to
I da, ne znam da li je sa svim corollama verso takav slučaj, al na mojoj
pise: "Made in Japan" ..Valjda to znaci nesto..

:)

"Incognito" <tomislav....@ivicom.hr> wrote in message
news:f1pdk4$8ia$1...@ss408.t-com.hr...

...:::|Kroky|:::...

unread,
May 8, 2007, 3:56:25 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...

Vozim Tourana svaki dan (doduse 1.9TDI), i auto je IMHO zakon. Maknes zadnje
siceve i skoro pa sa vilicarom mozes paletu ufurat koliko ima mjesta, za tak
velik auto odlicno drzi cestu i opcenito jako dobro se ponasa na cesti, a ne
lupa drnda itd. Na armaturi je sve na dohvat ruke, a i u najnizoj opremi ima
tempomat, board computer, pun k. pretinaca itd... Prosjecna potrosnja je
7.5-8l s time da je vecinom polunatovaren i na autoputu (prosjek
130-160km/h), ulja od servisa do servisa potrosi oko 0.5l (castrol txt). u
50k km nije bilo nikakvih vanrednih kvarova osim 2 prednja zaruljica od
kratkog svijetla... Toyotu nisam vozio, al po velicini samog auta prije bi
bila u klasi Altea-e ili golfa plus...


Tomislav Siliæ

unread,
May 8, 2007, 4:56:21 AM5/8/07
to
> Touran IMO ima bučniji i loąiji motor, pogledaj u predzadnjem-zadnjem AK
> su kod testa toyote Avensis rekli da je to DALEKO najkvalitetniji motor
> kojeg su ikada testirali obzirom na 300.000 km koje je presao, uz
> minimalna odstupanja tvorničkih vrijednosti. Taj motor je stari 2.0
> d4d --116 ks, ali..mislim da ni 2.2d nije puno dalje od toga..

Da. Baą sam čitao test. Respektabilno.
Za razliku od TDI golfa koji se baą i nije proslavio na testu
izdrľljivosti...


Borici

unread,
May 8, 2007, 5:02:02 AM5/8/07
to
Napokon vlasnik.

Kako si zadovoljan tisinom - glasnocom motora, a kak potrosnjom?
Cak si razmisljam i o 177ks verziji, posto je doplata mala.

Kad vozis, dal ti smeta sto ne vidis gdje zavrsava prednji kraj (doduse samo
sam
sjedio, a ne i vozio vozilo).

Da je bucniji to je, a kvalitetu ne znam izmjeriti, pa niti necu, ali po
testovima,
TDI je stedljiviji. AK cu uzeti sa zrncem rezerve, jer nasim novinarima je
svaki
auto kojeg su vozili dobar za preporuku. U Auto Blicu su imali Verso sa 2.0
D-4D
na 100.000km, jedino sto im je smetalo je 5-brzinski mjenjac, sto je sad
ispravljeno.

Touran je do sada pobijedio na gotovo svakom usporednom testu.

Prtljaznik je i meni velika prednost, ali opet, jesi li bio u situaciji da
ti je ponestalo
mjesta u autu?


Borici

unread,
May 8, 2007, 5:14:44 AM5/8/07
to

> od ovog VAG 2,0TDI-a teško da više troši.

Tvornicka potrosnja:
grad/van grada
VW 7.6/5.2
Verso 8.1/5.4

A takva razlika je i po testovima u casopisima
nije puno, ali pola litre po pola litre...


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 5:20:54 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 10:31:28 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

>Za sada sam samo sjedio u autima, na probnu voznju cu ici prije kupnje.


>Navodno od slijedece godine VW prelazi na common rail dizelase.
>Nekak imam osjecaj da je Toyota skoro pa vjecna, ali nesto vise trosi
>goriva. Ali taj prtljaznik, u Touranu je ogroman, a u Versu prosjecan.
>Ima nas dosta, supruga, dijete, 2 psa (pekinezeri), u buducnosti jos jednog
>kikica. Bit ce teska odluka. Stari je imao Hondu accord 10 godina i presao
>je
>500.000 km, i nikad nista.

Imala je diesel zadnje generacije ili ?

Incognito

unread,
May 8, 2007, 5:27:33 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1peaa$b57$1...@ss408.t-com.hr...

Ovako..

Motor je glasniji kod prvog paljenja, sto je uobicajno na svakom autu. No
nakon 1-2 min je tisi. Sve u svemu dobro izolirana kabina od buke. Recimo
pri 160-180 je pravi uzitak voziti taj auto, imas osjecaj da vozis
100tinjak. Mislim da kod tourana to nije slucaj.

Potrosnja mi je cca 7 l/100 km mjesovite voznje. Motor ima dosta snage i
mislim da ti ne treba verzija sa 177ks jer ce ti "kopati" i u trecoj :).
Naravno, potrosnja raste barem za 1 litru kod jaceg motora. Meni osobno je
136 ks sasvim dovoljno, meduubrzanja su mrak, a i vise od 200 se ne vozim,
no pri 200 imam feeling da bi isooo jos dosta vise..

Na preglednost se naviknes, moj recimo nema parkirne senzore, pa mi je u
pocetku bilo malo teze, pa ako zelis, ja ti ih preporucam..

Najaca stvar je 6 brzinski mjenjac koji je po meni fenomenalan. Svaki dan
sam na zg zaobilaznici, na 140-150 u 6. brzini si na 2500-2700 o/min.

Iskreno, nemam verziju sa 7 sjedala, pa ne znam kako bi netko sjedio iza.
Klinci eventualno, no u tom slucaju nemas ni litru gepeka. Meni nikad nije
falilo mjesta, no opet - nemam djecu jos. Fora mi je sto mozes pomicati
svako straznje sjedalo napred-nazad, kao i kod prednjih sjedala, pa postoji
mogucnost regulacije gepek - prostor za noge putnika iza.

Najbolje sto ti mogu savjetovati je : Odi i probaj, nek ti ga daju na vikend
pa vidi. Mislim da ces uzivati :)


jozo

unread,
May 8, 2007, 5:32:21 AM5/8/07
to
"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message news:ugc0431m7mq42nvch...@4ax.com...
> >+ japanac
>
> Mislis, Turcin?
>

Ne kenjaj.

> Grub motor? Jesi ikada probao D4D?
> TDI je V8 po svilenkastosti rada.
>

:-))
Sad vec opako se*es.

> Ako patis za dalekoistocnjacima i jamstvu, pogledaj KIAu Carens.

Je l' razumijes da ima ljudi koji ne "pate", nemaju monokle...?

Xman

unread,
May 8, 2007, 5:30:23 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...

http://webapp.porscheinformatik.at/nwapp/nws_hr;jsessionid=EAF45882E8DC61C91976C9FC6F554828?SVC=CC_MODELLTRICHTER&ENV=VW!hr!HRAUTOZUBA!3020!V!!!&cc.MID=1178616394761&LE=CC&MODELL=1T2T43

Nisam vozio ni jednog al vozim gnoja pa mislim da mogu sudit i o Touranu. Ja
bi Touran jer mislim da je u kompletu cvrsci, na cvrcke i ostalo mozes
zaboraviti, iznutra izgleda kao ozbiljan auto a ne power rangers igracka.

O 2.0 TDI masini mislim da ne treba niti govoriti da je em izdrzljiva, em
stedljiva. I...ono o cemu jedna Toyota moze samo sanjati - DSG. DSG bi IMO,
bio prevaga i da je Verso na svemu ostalom za koplje bolje, a nije, vec je
obratno.


jozo

unread,
May 8, 2007, 5:35:24 AM5/8/07
to
"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...
> Sto bi izabrali?

Corollu Verso; na Touran je, barem u Njemackoj, bilo dosta prigovora...

jozo

unread,
May 8, 2007, 5:39:25 AM5/8/07
to
"Xman" <bero0812{makniovo}@gmail.com> wrote in message news:f1pfvf$htv$1...@ss408.t-com.hr...

> Nisam vozio ni jednog al vozim gnoja pa mislim da mogu sudit i o Touranu. Ja
> bi Touran jer mislim da je u kompletu cvrsci, na cvrcke i ostalo mozes
> zaboraviti,

Zasto bi mogao "zaboraviti", zato jer ti vozis Ueber-GTI-a?
Auto je drugaciji; a osim toga, npr. braticev 2.0 FSI ima par "cvrcaka", kao i jos jedan Caddy te
Passat...

BTW, jos jednom se pokazuje da je misliti = ku*ac znati.

> iznutra izgleda kao ozbiljan auto a ne power rangers igracka.
>

Subjektivno... (negdje u daljini nazire se i kretenski)

> O 2.0 TDI masini mislim da ne treba niti govoriti da je em izdrzljiva, em
> stedljiva.

TREBA govoriti, KADA vec tvrdis da imas takva saznanja.


megas

unread,
May 8, 2007, 5:40:54 AM5/8/07
to

"megas" <mega...@hotmail.com> wrote in message
news:f1pah3$aad$1...@sunce.iskon.hr...


btw da se nadovežem, 2.0tdi cica ulje ko blesav... tak da uvjek moraš imat
litru ulja u
gepeku pa natakat...


Incognito

unread,
May 8, 2007, 5:40:57 AM5/8/07
to

"Xman" <bero0812{makniovo}@gmail.com> wrote in message
news:f1pfvf$htv$1...@ss408.t-com.hr...
>
> http://webapp.porscheinformatik.at/nwapp/nws_hr;jsessionid=EAF45882E8DC61C91976C9FC6F554828?SVC=CC_MODELLTRICHTER&ENV=VW!hr!HRAUTOZUBA!3020!V!!!&cc.MID=1178616394761&LE=CC&MODELL=1T2T43
>
> Nisam vozio ni jednog al vozim gnoja pa mislim da mogu sudit i o Touranu.
> Ja bi Touran jer mislim da je u kompletu cvrsci, na cvrcke i ostalo mozes
> zaboraviti, iznutra izgleda kao ozbiljan auto a ne power rangers igracka.
>
> O 2.0 TDI masini mislim da ne treba niti govoriti da je em izdrzljiva, em
> stedljiva. I...ono o cemu jedna Toyota moze samo sanjati - DSG. DSG bi
> IMO, bio prevaga i da je Verso na svemu ostalom za koplje bolje, a nije,
> vec je obratno.


Ja bi prije rekao da je corolla verso moderniji auto od Tourana, koji ruku
na srce izvana izgleda kao prerada dostavnog vozila. I iznutra i izvana.

DSG mozda fali, slazem se, no mala utjeha da je da po volji imas i
automatski mjenjac u toyoti.

No ipak, na kraju krajeva, valja usporedit i cijene sa izniveliranom
opremom, ovako od oka vjerujem da je corolla 30000-tak tisucica jeftinija.

Xman

unread,
May 8, 2007, 5:48:15 AM5/8/07
to

"Incognito" <tomislav....@ivicom.hr> wrote in message
news:f1pgjc$klj$1...@ss408.t-com.hr...


> Ja bi prije rekao da je corolla verso moderniji auto od Tourana, koji ruku
> na srce izvana izgleda kao prerada dostavnog vozila. I iznutra i izvana.

ok, sad mozemo o tome raspravljati al necemo doci do pametnog zakljucka. Ne
kazem da mi se Touran svidja nesto previse al bas da je dostavnjak - nije. S
druge strane, ni Verso nije za bacit al po istoj logici stvari (iako nema
veze s ovom raspravom al cisto kao primjer) Leon mi se od Golfa iz vana
svidja jedno 3x vise al obzirom na unutrasnjost, ne bi ga nikad kupio. Isto
je i sa Verso vs Touran.

> DSG mozda fali, slazem se, no mala utjeha da je da po volji imas i
> automatski mjenjac u toyoti.

slaba je utjeha jer DSG je 100 svjetlosnih godina ispred bilo kakvog
klasicnog automatika. Istina, i kosta vise.

> No ipak, na kraju krajeva, valja usporedit i cijene sa izniveliranom
> opremom, ovako od oka vjerujem da je corolla 30000-tak tisucica
> jeftinija.

Covjek je naveo da ga cijena ne muci tolko da ju ne bi pregrizao ako mu se
bas nesto svidi. Ovih 30ak je mozda tocno ako uzmes manual Verso vs DSG
Touran al ako i tamo stavis automatik, razlika se smanjuje.

Jos jedan detalj na stranu VW-a opcenito je i jaaako razgranata mreza
servisa po cemu ziher nadmasuje mrezu Toyote. Sto ce reci da ako ides na
more i u nekoj polupripizdini ti se dogodi sranje, prije ces naci servis za
VW nego Toyotu.


jozo

unread,
May 8, 2007, 5:51:58 AM5/8/07
to
"Incognito" <tomislav....@ivicom.hr> wrote in message news:f1pgjc$klj$1...@ss408.t-com.hr...
> DSG mozda fali, slazem se, no mala utjeha da je da po volji imas i
> automatski mjenjac u toyoti.
>

Ne bih bas rekao da "fali", jer ako malo bolje pogledas ostatak modela i proizvodjaca, jedino ga VAG
i ima...
Osim toga, nije ni on bas posve bez mana (uz prednosti koje sigurno postoje)...pa mislim da nije
nuzan.


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 5:54:11 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 10:48:06 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

>Dobro, japanac samo po nazivu, proizvode se oni posvuda, ali to me ne zamara
>previse (evo vozim corsu iz spanjolske)

OK, samo napominjem da je Verso isljucivo model iz Turske.

>Ovi novi 2.2 D-4D su po testovima vrlo tihi i ugladjeni.

Mozda D CAT sa 177KS.

Imao sam priliku voziti malo dulje D4D 136KS.
Upravo vrlo grub i sirov motor.
Doduse, radilo se o RAVu, ali mi se slican ucinio i u Versu.

Nedavno je bas netko podastrao test Versa s tim motorom pa su mu bas
to prigovarali. Prednost je svakako sto je to 2.2 motor.

No, dozvoljavam da je to moja procjena. Svakako probaj.

>Izgled u Versu je pitanje ukusa, suprugi se vise svidja Toyota, a meni VW,
>ali nije mi to odlucijuci faktor, niti jedan auto mi nije ruzan.

Apsolutno. U toj klasi ni sa cim ne mozes pogrijesiti.

>Istina u versu je sredisnja konzola
>kicasta, ali ne smeta. A dojam kvalitete kad sam sjedio mi je bolji u
>toyoti nego u VW.

S ovim se nikako ne mogu sloziti.
Touran ima daleko bolje materijale. Verso je razigran, ali brate,
previse one svjetlucave, glatke plastike.

>Nije mi ni cijena odlucujuci faktor, spreman sam dati i vise (za recimo
>highline opremu u VW), ako se za to odlucim.
>
>Ne stavljam japance i korejce u isti kos, tu mi nema uspredbe (pogotovo ne
>hondu i toyotu)

:-)
Neki bi rekli da je riza, riza odakle god da dolazi. Osobno mislim da
nije ni po cemu losija od Toyote ako ne i bolja.
NHF.

>Kia mi se ne svidja, Mazda nema nista vise mjesta od toyote, cak i sjedalo
>manje (ono polusjedalo
>u sredini srednjeg reda), te je dosta duza.

>Scenic me ne privlaci izgledom, ali i njega cu ici pogledati, zbog supruge.

>Zafira - vozim corsu vec 9 godina, malo promjena. Auto brojkama zadovoljava
>i motorom i prostorom, ali nije mi ni tako lijep (grda robotska sredisnja
>konzola sa radijem - cemu to), niti
>mirise kvalitetom (ima i kozu i mekanu plastiku, ali nije to to.

Ne kuzim, to ti smeta, a u Versu ti je jos kicastija izvedba bolja.
No dobro.

>C-Max je bio moj favorit, dok u Top-Gearu Clarkson nije dosao do zakljucka
>da se ovakva vozila ne isplate ako nemaju 7 sjedala, jer nemaju bitnijih
>prednosti u odnosu na kompakte -
>i potpuno je u pravu.

Dolazi obnovljeni CMAX. Svakako vrijedi vidjeti.

>Od ostalih (vecih) modela novi S-Max je izvrstan, ali nakon vijecanja treba
>mi auto i za grad, manjih dimenzija, pa eto i konacnog rezultata.

Ako si toliko zaljubljen u Hondu zasto ne pogledas i FRV?

jozo

unread,
May 8, 2007, 5:56:09 AM5/8/07
to
"Xman" <bero0812{makniovo}@gmail.com> wrote in message news:f1ph0v$m7b$1...@ss408.t-com.hr...

> Jos jedan detalj na stranu VW-a opcenito je i jaaako razgranata mreza
> servisa po cemu ziher nadmasuje mrezu Toyote. Sto ce reci da ako ides na
> more i u nekoj polupripizdini ti se dogodi sranje, prije ces naci servis za
> VW nego Toyotu.
>

To je vjerojatno istina (moze ovisiti o konkretnoj lokaciji); no s druge strane, kolika je
vjerojatnost da ce se s*anje uistinu dogoditi?

BTW, kad je braticu nedavno "crknuo" Caddy (1.9 TDI), ionako je "slepan" u ZG...vjerujem da bi isto
bilo i sa bilo kojim drugim autom (tj. markom).


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 6:00:27 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 11:02:02 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

>Napokon vlasnik.
>
>Kako si zadovoljan tisinom - glasnocom motora, a kak potrosnjom?
>Cak si razmisljam i o 177ks verziji, posto je doplata mala.

Apsolutno to napravi i zaboravi Tourana i sve ostale.

Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 5:59:42 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 10:52:40 +0200, "Incognito"
<tomislav....@ivicom.hr> wrote:

>I da, ne znam da li je sa svim corollama verso takav slu?aj, al na mojoj

>pise: "Made in Japan" ..Valjda to znaci nesto..

> :)

To mnogi zucno tvrde za Yarise, a auto se prizvodi iskljucivo u
Francuskoj. :-)
Moguce da ima pojedinacnih slucajeva, ali sva proizvodnja Versa za EU
trziste dolazi iz Turske, motori iz Poljske...

jozo

unread,
May 8, 2007, 6:02:32 AM5/8/07
to
"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message news:23h0439i7n02tj4gu...@4ax.com...

> >Dobro, japanac samo po nazivu, proizvode se oni posvuda, ali to me ne zamara
> >previse (evo vozim corsu iz spanjolske)
>
> OK, samo napominjem da je Verso isljucivo model iz Turske.
>

Nemaju svi predrasude kao ti, pa si to komotno mogao izostaviti.

> Nedavno je bas netko podastrao test Versa s tim motorom pa su mu bas
> to prigovarali.

Cudi me da se ne sjecas "link-a"...

> No, dozvoljavam da je to moja procjena. Svakako probaj.
>

:-)
Smije...?? ;-)

> Apsolutno. U toj klasi ni sa cim ne mozes pogrijesiti.
>

O, mozes, mozes...
Kod svakog od tih modela mozes "naletjeti" na kukolj; samo je pitanje kod koga ih je vise i kakvi su
konkretni problemi...

> >Istina u versu je sredisnja konzola
> >kicasta, ali ne smeta. A dojam kvalitete kad sam sjedio mi je bolji u
> >toyoti nego u VW.
>
> S ovim se nikako ne mogu sloziti.
> Touran ima daleko bolje materijale.

:-)))))

Opet kuckanje...?? :-)))

BTW, tko kupuje auto, on ili ti?

> Verso je razigran, ali brate,
> previse one svjetlucave, glatke plastike.
>

Zanimljivo; u nedostatku onih objektivn(iji)ih argumenata nastojis izvuci one subjektivn(ij)e.

> :-)
> Neki bi rekli da je riza, riza odakle god da dolazi. Osobno mislim da
> nije ni po cemu losija od Toyote ako ne i bolja.
> NHF.
>

Ma nema problema, ti ionako nemas pojma o dalekoistocnim autima...

> >Zafira - vozim corsu vec 9 godina, malo promjena. Auto brojkama zadovoljava
> >i motorom i prostorom, ali nije mi ni tako lijep (grda robotska sredisnja
> >konzola sa radijem - cemu to), niti
> >mirise kvalitetom (ima i kozu i mekanu plastiku, ali nije to to.
>
> Ne kuzim, to ti smeta, a u Versu ti je jos kicastija izvedba bolja.

:-))
Verso je za Zafiru i (narocito) onu rucnu kocnicu remek-djelo.

jozo

unread,
May 8, 2007, 6:03:38 AM5/8/07
to
"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message news:kbi043dqmrj07l28k...@4ax.com...

> To mnogi zucno tvrde za Yarise, a auto se prizvodi iskljucivo u
> Francuskoj. :-)

Ne znas, pa ne se*i.

Incognito

unread,
May 8, 2007, 6:06:54 AM5/8/07
to
>
>> No ipak, na kraju krajeva, valja usporedit i cijene sa izniveliranom
>> opremom, ovako od oka vjerujem da je corolla 30000-tak tisucica
>> jeftinija.
>
> Covjek je naveo da ga cijena ne muci tolko da ju ne bi pregrizao ako mu se
> bas nesto svidi. Ovih 30ak je mozda tocno ako uzmes manual Verso vs DSG
> Touran al ako i tamo stavis automatik, razlika se smanjuje.
>


TOURAN 2.0 TDI Highline
Diesel / 2.0l / 103 kW/140 PS / Ručni mjenjač

Brutto cijena: Kn 222.757,90

Corolla Verso 2,2 D-4D Sol+, 100kW/136PS/ Ručni mjenjač
Cijena: Kn 192.458,00


--nadoplata za treci red sjedala kod VW kosta ~6500 kn, kod toyota ~4000 kn
--Ova usporedba je nepravedna, jer toyota ima VISE opreme od VW u navedenoj
usporedbi

> Jos jedan detalj na stranu VW-a opcenito je i jaaako razgranata mreza
> servisa po cemu ziher nadmasuje mrezu Toyote. Sto ce reci da ako ides na
> more i u nekoj polupripizdini ti se dogodi sranje, prije ces naci servis
> za VW nego Toyotu.
>

-- Necu razmisljati o servisu u pripizdini.


Borici

unread,
May 8, 2007, 6:15:11 AM5/8/07
to
> btw da se nadovežem, 2.0tdi cica ulje ko blesav... tak da uvjek moraš imat
> litru ulja u
> gepeku pa natakat...


To iz iskustva?


Borici

unread,
May 8, 2007, 6:16:29 AM5/8/07
to
>>Za sada sam samo sjedio u autima, na probnu voznju cu ici prije kupnje.
>>Navodno od slijedece godine VW prelazi na common rail dizelase.
>>Nekak imam osjecaj da je Toyota skoro pa vjecna, ali nesto vise trosi
>>goriva. Ali taj prtljaznik, u Touranu je ogroman, a u Versu prosjecan.
>>Ima nas dosta, supruga, dijete, 2 psa (pekinezeri), u buducnosti jos
>>jednog
>>kikica. Bit ce teska odluka. Stari je imao Hondu accord 10 godina i presao
>>je
>>500.000 km, i nikad nista.
>
> Imala je diesel zadnje generacije ili ?

Ne, benzinca - opcenito o japancima.


Incognito

unread,
May 8, 2007, 6:18:17 AM5/8/07
to
I na kraju, pitanje pouzdanosti:

http://www.autogodine.hr/vijesti/2007/01/28/istrazivanje_provedeno_na_450_000_vozila_starih_3_do_9_godina/

http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html?apc=3128339010848601

Svaki komentar je suviąan... :p


"jozo" <joz...@gmail.com> wrote in message
news:f1pg8s$c5h$1...@news1.carnet.hr...

jozo

unread,
May 8, 2007, 6:22:10 AM5/8/07
to
"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message news:f1pijg$sih$1...@ss408.t-com.hr...

A odakle inace...? :-)
Taj motor je AFAIK poznat po tome sto voli "popiti" nesto vise ulja, isto kao i ostatak PD game
motora (AFAIK posljedica takve konstrukcije)...


jozo

unread,
May 8, 2007, 6:23:44 AM5/8/07
to
"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message news:f1pilu$spd$1...@ss408.t-com.hr...

> >> Bit ce teska odluka. Stari je imao Hondu accord 10 godina i presao
> >>je
> >>500.000 km, i nikad nista.
> >
> > Imala je diesel zadnje generacije ili ?
>
> Ne, benzinca - opcenito o japancima.
>

Ha, al' jedno je Honda, a drugo Toyota...a tu je i razlika u godinama, problem (minalnog i upitno
reprezentativnog uzorka)...uglavnom, ne moras se obazirati na to iskustvo.


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 6:36:21 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 12:16:29 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

Da, tako sam i mislio.

Evo cisto informacije jedan usporednjak:

http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/204233/citroen_c4_picasso_v_ford_smax_v_vauxhall_zafira_v_mazda_5.html

:-)

Borici

unread,
May 8, 2007, 6:40:13 AM5/8/07
to
> OK, samo napominjem da je Verso isljucivo model iz Turske.
Dok je Incognitov iz Japana, ali i dalje mi nije bitno.

>>Ovi novi 2.2 D-4D su po testovima vrlo tihi i ugladjeni.
> Mozda D CAT sa 177KS.

Isti motor, drukcije brizgaljke (piezo), neznam je li tisi, pretpostavljam
da je akusticki jednak.

>>Istina u versu je sredisnja konzola
>>kicasta, ali ne smeta. A dojam kvalitete kad sam sjedio mi je bolji u
>>toyoti nego u VW.
> S ovim se nikako ne mogu sloziti.
> Touran ima daleko bolje materijale. Verso je razigran, ali brate,
> previse one svjetlucave, glatke plastike.

U versu kad sam sjedio, izgleda mi da bi auto prezivio uragan, sjedala su
cvrsta
nista ne zapinje pri pomicanju, straznja se lagano preklapaju i sklapaju.
U touranu je sve OK, izgled unutrasnjosti je puno bolji, savrseniji, ali
straznja
sjedala su u dva navrata zapinjala pri preklapanju. Srednji red kad ih
preklopis i
ucvrstis stangom, cak je i prodavac imao problema da otkopi stangu - dobro
to je vise iz neznanja. Drugi put se drugi red zaglavio dok sam bio u trecem
redu,
da je opet prodavac morao uskociti u pomoc i onda sjedalo napred nazad,
preklopi
otklopi i napokon izlaz.
Uglavnom mehanizam je kompliciraniji nego u toyoti i zna se desiti da zapne,
ali nista strasno.

Uglavnom dojam mi je da bih, primjera radi, lakse potrgao VW nego Toyotu.


> Ne kuzim, to ti smeta (u Zafiri), a u Versu ti je jos kicastija izvedba
> bolja.
> No dobro.
U Zafiri mi se ne svidja izgled i oblik konzole, a u versu odabir boja same
konzole.
Ali Opela necu iz drugog razloga - malo promjene.

> Dolazi obnovljeni CMAX. Svakako vrijedi vidjeti.

Ali i dalje sa 5 sjedala.
7 sjedala necu gotovo nikad koristiti, ali kad hocu, onda zlata vrijede.

> Ako si toliko zaljubljen u Hondu zasto ne pogledas i FRV?

Pimjer Honde je tu iskljucivo jer ju je stari imao. To ako sam spomenuo
Hondu dvaput, ne znaci da se lako zaljubljujem. Od svih modela u Rutingu
jedino nemaju FRV, ali nju smo izbacili jer nam se ionako ne svida, i
preskupa
je za to sto nudi.


Borici

unread,
May 8, 2007, 6:43:45 AM5/8/07
to
>>Cak si razmisljam i o 177ks verziji, posto je doplata mala.
>
> Apsolutno to napravi i zaboravi Tourana i sve ostale.

Cuj i Touran ima verziju sa 170 ks, a posto je motor 2.0 jos je
manji trosak za registraciju.


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 6:47:47 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 12:43:45 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

Da, ali je pitanje koliko to 'cijene' kod VWa?! :-)))

jozo

unread,
May 8, 2007, 6:50:54 AM5/8/07
to
"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message news:oik0435hikph6a0mi...@4ax.com...

> Evo cisto informacije jedan usporednjak:
>
>
http://www.autoexpress.co.uk/carreviews/grouptests/204233/citroen_c4_picasso_v_ford_smax_v_vauxhall_
zafira_v_mazda_5.html
>
> :-)

Ovo nije cisto /radi?/ informacije, jer testova ima vise, a rezultati su obicno (bitno) razliciti,
nego opet odredjeni monokli preuzimaju kontrolu nad tobom.

Za ilustraciju:
http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=10578&artikel_seite=4,
http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=6605&artikel_seite=4 ...


jozo

unread,
May 8, 2007, 6:53:09 AM5/8/07
to
"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message news:p9l043dsogiru52uh...@4ax.com...

> Da, ali je pitanje koliko to 'cijene' kod VWa?! :-)))

Onoliko koliko treba(ju).


Borici

unread,
May 8, 2007, 6:50:21 AM5/8/07
to
> Nisam vozio ni jednog al vozim gnoja pa mislim da mogu sudit i o Touranu.
> Ja bi Touran jer mislim da je u kompletu cvrsci, na cvrcke i ostalo mozes
> zaboraviti, iznutra izgleda kao ozbiljan auto a ne power rangers igracka.

Meni se cini da je Toyota cvrsca, ali VW ima uredniju unutrasnjost - citaj
ljepsu.
Kod Toyote je kicasta ta sredisnja konzola, ali to je ionako pitanje ukusa i
meni
ne smeta

> O 2.0 TDI masini mislim da ne treba niti govoriti da je em izdrzljiva, em
> stedljiva. I...ono o cemu jedna Toyota moze samo sanjati - DSG. DSG bi
> IMO, bio prevaga i da je Verso na svemu ostalom za koplje bolje, a nije,
> vec je obratno.

Nikakav automatik me ne zanima, pa ni DSG sa dvije spojke.
Manji gust (barem meni), veca potrosnja- da i DSG.


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 6:52:15 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 12:40:13 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:


>>>Ovi novi 2.2 D-4D su po testovima vrlo tihi i ugladjeni.
>> Mozda D CAT sa 177KS.

>Isti motor, drukcije brizgaljke (piezo), neznam je li tisi, pretpostavljam
>da je akusticki jednak.

Mislis da se samo tako dize snaga 40ak KS?



>Uglavnom dojam mi je da bih, primjera radi, lakse potrgao VW nego Toyotu.

Nikada necu shvatiti to sa trganjem auta.

Vozim Scenica, i priznajem da taj auto ne izgleda kao da je isklesan
iz mramora, ali je drasticno udobniji, meksi i ugodniji za koristenje
i nema nikakvih cvrcaka ili sl.

Ovjes uopce necu usporedivati, motor je benzinac pa isto necu o tome,
ali nekako mi je logika da bih vise volio zivjeti u sobi od barsuna
nego poplocenu kamenjem. :-))


>> Dolazi obnovljeni CMAX. Svakako vrijedi vidjeti.
>Ali i dalje sa 5 sjedala.
>7 sjedala necu gotovo nikad koristiti, ali kad hocu, onda zlata vrijede.

Hm...OK.

>> Ako si toliko zaljubljen u Hondu zasto ne pogledas i FRV?
>Pimjer Honde je tu iskljucivo jer ju je stari imao. To ako sam spomenuo
>Hondu dvaput, ne znaci da se lako zaljubljujem. Od svih modela u Rutingu
>jedino nemaju FRV, ali nju smo izbacili jer nam se ionako ne svida, i
>preskupa
>je za to sto nudi.

To je istina.

Denis Jelec - Sharkaat

unread,
May 8, 2007, 7:00:16 AM5/8/07
to
> Toyotu nisam vozio, al po velicini samog auta prije bi bila u klasi
> Altea-e ili golfa plus...

Grdno se varas. Golf plus prakticki i nije MPV. Altea moze proc za to u XL
verziji.

--
Scientists finally found out what's wrong with mankind:
In the left side of human brain there's nothing right.
In the right side of human brain there's nothing left.

http://sharkaat.deviantart.com - online artwork gallery


Borici

unread,
May 8, 2007, 7:00:38 AM5/8/07
to
> Ja bi prije rekao da je corolla verso moderniji auto od Tourana, koji ruku
> na srce izvana izgleda kao prerada dostavnog vozila. I iznutra i izvana.

Meni vise godi izgled Tourana - forma prati funkciju, a Verso je pomodan.
Touran ima VW dizajn uglavnom otporan na starenje. Za izgled dostavnog
vozila
iznutra se ne bih slozio, Touran iznutra izgleda vise kao monovolumen, a
Verso kao limuzina.

> DSG mozda fali, slazem se, no mala utjeha da je da po volji imas i
> automatski mjenjac u toyoti.

DSG je super, za onoga tko zeli takvu stvar, za mene nije, ustalom visa
je potrosnja, a bogme i cijena. Kako ima dvije spojke, veca je i mogucnost
kvara. Automatici su rijetko u brzini koju hoces.

> No ipak, na kraju krajeva, valja usporedit i cijene sa izniveliranom
> opremom, ovako od oka vjerujem da je corolla 30000-tak tisucica
> jeftinija.

Toyota sa sol+ opremom 197k kn
Touran Trendline +dodatno 225k kn


Xman

unread,
May 8, 2007, 7:01:11 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1pklf$735$1...@ss408.t-com.hr...

vozio sam Passat 2.0 tdi sa dsg-om i mogu ti reci da nemas pojma kaj pricas
:)


Denis Jelec - Sharkaat

unread,
May 8, 2007, 7:01:54 AM5/8/07
to
> Scenic. Zafira. CMAX?

C4 Grand Picasso?

RzR

unread,
May 8, 2007, 7:04:42 AM5/8/07
to

istina je da ju nemaju, jel? :)

megas

unread,
May 8, 2007, 7:07:57 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1pijg$sih$1...@ss408.t-com.hr...

jap, sa jednim napravio par k km i popio je skoro litru, frend ima jednoga i
ista pjesma
svakih 5k km ode litrenka ulja...

RzR

unread,
May 8, 2007, 7:05:25 AM5/8/07
to
jozo wrote:
> "Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message news:ugc0431m7mq42nvch...@4ax.com...
>>> + japanac
>> Mislis, Turcin?
>>
>
> Ne kenjaj.
>
>> Grub motor? Jesi ikada probao D4D?
>> TDI je V8 po svilenkastosti rada.
>>
>
> :-))
> Sad vec opako se*es.
>
>> Ako patis za dalekoistocnjacima i jamstvu, pogledaj KIAu Carens.
>
> Je l' razumijes da ima ljudi koji ne "pate", nemaju monokle...?
>
>

hehe vidis da ti ne odgovara ni na jedan post :)

Borici

unread,
May 8, 2007, 7:05:51 AM5/8/07
to
>> Sto bi izabrali?
>
> Corollu Verso; na Touran je, barem u Njemackoj, bilo dosta prigovora...

Sto se prigovora tice, Touran je vec par godina na trzistu, valjda su i
djecje bolesti
izlijecene.

To mi i ide u prilog za Toyotu, dojam da se nista nece pokvariti.


jozo

unread,
May 8, 2007, 7:13:20 AM5/8/07
to
"RzR" <2r4...@gmail.com> wrote in message news:f1plhm$7pq$2...@ss408.t-com.hr...

> hehe vidis da ti ne odgovara ni na jedan post :)

To je dobar znak, znaci da je ustuknuo uslijed nedostatka argumenata. ;-)
Kenja li ga...upravo fascinantno.


jozo

unread,
May 8, 2007, 7:14:27 AM5/8/07
to
"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message news:f1plif$apc$1...@ss408.t-com.hr...

> >> Sto bi izabrali?
> >
> > Corollu Verso; na Touran je, barem u Njemackoj, bilo dosta prigovora...
>
> Sto se prigovora tice, Touran je vec par godina na trzistu, valjda su i
> djecje bolesti
> izlijecene.
>

Izgleda da bas i nisu; uostalom, VW je trenutacno malo u "padu forme"...

> To mi i ide u prilog za Toyotu, dojam da se nista nece pokvariti.
>

Ne bih se bas kladio da ce biti tako; no s druge strane, po tom pitanju prednost bih svakako dao
Toyoti, a tu je i duza garancija...


Borici

unread,
May 8, 2007, 7:12:08 AM5/8/07
to
>> Toyotu nisam vozio, al po velicini samog auta prije bi bila u klasi
>> Altea-e ili golfa plus...
>
> Grdno se varas. Golf plus prakticki i nije MPV. Altea moze proc za to u XL
> verziji.

Razlika je 10 cm u dimenzijama u odnosu na alteu ili blizanca golfa+.
A ti u seatu. Nisu mi jasni.
Naprave Alteu, sto je OK, onda naprave Toledo - Alteu sa prtljaznikom
i onda Alteu XL, ali ne nude 7 sjedala.
Po meni su Toledo i Altea XL isti.


jozo

unread,
May 8, 2007, 7:21:46 AM5/8/07
to
"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message news:ual043hsq1hh5k7im...@4ax.com...

> >Isti motor, drukcije brizgaljke (piezo), neznam je li tisi, pretpostavljam
> >da je akusticki jednak.
>
> Mislis da se samo tako dize snaga 40ak KS?
>

?
A "cipanje"?

Npr. : http://wetterauer.de/wet_datasheet/datasheet.php?id=724; 26ks vise...

> >Uglavnom dojam mi je da bih, primjera radi, lakse potrgao VW nego Toyotu.
>
> Nikada necu shvatiti to sa trganjem auta.
>

Kako ne?
Nisi li meni objasnjavao, po pitanju pucanja "casice" rucice (kvake) na Clio-u II, da je auto nesto
"osjetljiviji"?

> Vozim Scenica, i priznajem da taj auto ne izgleda kao da je isklesan
> iz mramora, ali je drasticno udobniji, meksi i ugodniji za koristenje
> i nema nikakvih cvrcaka ili sl.
>

:-)
Ma odakle ti to znas; na temelju NEposjedovanja konkurenata?

> Ovjes uopce necu usporedivati, motor je benzinac pa isto necu o tome,
> ali nekako mi je logika da bih vise volio zivjeti u sobi od barsuna
> nego poplocenu kamenjem. :-))
>

Shvati vise da se (IPAK) uopce ne radi o tebi.


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 7:35:29 AM5/8/07
to

Ne znam, moguce. :-)

Meni se isto cini da bas nije neki pogoden model, a sto su mislili,
tko ce ju kupovati takvu i s tom cijenom...to je ipak njihov problem.
:-)

Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 7:37:21 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 13:01:54 +0200, "Denis Jelec - Sharkaat"
<de...@MAKNIufpcroatia.com> wrote:

>> Scenic. Zafira. CMAX?
>
>C4 Grand Picasso?

Pa da, vele testovi da je trenutno ispred svih u klasi po mnogim
kriterijima.
Drugi opet imaju neke svoje i to je ljepota razlicitosti. :-))

Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 7:38:12 AM5/8/07
to
On Tue, 08 May 2007 13:05:25 +0200, RzR <2r4...@gmail.com> wrote:

>hehe vidis da ti ne odgovara ni na jedan post :)

Sto, tko? :-))))

Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 7:39:52 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 13:07:57 +0200, "megas" <mega...@hotmail.com>
wrote:

>
>"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
>news:f1pijg$sih$1...@ss408.t-com.hr...

>>> btw da se nadove?em, 2.0tdi cica ulje ko blesav... tak da uvjek mora?

>>> imat litru ulja u
>>> gepeku pa natakat...
>>
>>
>> To iz iskustva?
>>
>
>jap, sa jednim napravio par k km i popio je skoro litru, frend ima jednoga i
>ista pjesma
>svakih 5k km ode litrenka ulja...

Ubilo bi te da kazes da su ti na Corolli mijenjali motor na 60K km?
:-)))

OTomo

unread,
May 8, 2007, 7:44:11 AM5/8/07
to
Vedr@n wrote:

>> jap, sa jednim napravio par k km i popio je skoro litru, frend ima
>> jednoga i ista pjesma
>> svakih 5k km ode litrenka ulja...

> Ubilo bi te da kazes da su ti na Corolli mijenjali motor na 60K km?
> :-)))

:)))))))

--
tomo
ICQ:423512896

Drhte ruke, oko moje plavo,
Oj rakijo odnio te davo
Mlad sam momak, velika je steta
Sto po mozgu rakija mi seta...


Borici

unread,
May 8, 2007, 7:43:44 AM5/8/07
to
>>> Mozda D CAT sa 177KS.
>>Isti motor, drukcije brizgaljke (piezo), neznam je li tisi, pretpostavljam
>>da je akusticki jednak.
>
> Mislis da se samo tako dize snaga 40ak KS?

Drukciji je i turbo, i common-rail radi pod visim
tlakom, te ima te neke keramicke zarnice, dok ostali imaju metalne. Sve sam
to
prije citao, pa zaboravio.

>>Uglavnom dojam mi je da bih, primjera radi, lakse potrgao VW nego Toyotu.
>
> Nikada necu shvatiti to sa trganjem auta.

Bila ti je jedna reklama, gdje tata sa dva mala sina dolazi u salon Skode, i
onda se prodavaci zgrazaju kako klinci skacu po autu i pokusavaju ga
demolirati. Na kraju tata kupuje auto zadovoljan jer je sve u komadu.

Vozilo cu imati mozda i vise od 10 godina, dosta sitnica se strgalo na corsi
u ovih
9 godina koliko ju vozim (Sjedala po visini, drzaci uticnice pojasa, drzaci
pokrova
prtljaznika itd, a nije da sam ih htio potrgati).

> Vozim Scenica, i priznajem da taj auto ne izgleda kao da je isklesan
> iz mramora, ali je drasticno udobniji, meksi i ugodniji za koristenje
> i nema nikakvih cvrcaka ili sl.

Nemam nekih predrasuda prema vozilima, ili mi odgovara ili ne.


>
>>> Dolazi obnovljeni CMAX. Svakako vrijedi vidjeti.
>>Ali i dalje sa 5 sjedala.
>>7 sjedala necu gotovo nikad koristiti, ali kad hocu, onda zlata vrijede.
>
> Hm...OK.

Recimo, znamo ici (doduse rijetko, ali ipak) sa supruginim starcima i
sestrom do njene bake van
Zagreba. Do sada je islo ali sa djecom u buducnosti... Opet je nekak
bolje ici sa jednim nego sa dvoja kola.


Borici

unread,
May 8, 2007, 7:45:30 AM5/8/07
to

>>>> Ako si toliko zaljubljen u Hondu zasto ne pogledas i FRV?
>>> Pimjer Honde je tu iskljucivo jer ju je stari imao. To ako sam spomenuo
>>> Hondu dvaput, ne znaci da se lako zaljubljujem. Od svih modela u Rutingu
>>> jedino nemaju FRV, ali nju smo izbacili jer nam se ionako ne svida, i
>>> preskupa
>>> je za to sto nudi.
>>
>> To je istina.
>
> istina je da ju nemaju, jel? :)

Nemaju za pokazivanje, evo bili prosli tjedan, imaju sve, ali FRV nemaju.
I malo ih dobivaju - kaze prodavac. I kaze da je najbolje cekati novu godinu
i onda uzeti proslogodisnji model zbog jakih akcija.


Borici

unread,
May 8, 2007, 7:46:37 AM5/8/07
to

> C4 Grand Picasso?

Prevelik. Nimalo vozacki auto. Ako bi nesto toliko, onda S-Max bez dileme.


Nub

unread,
May 8, 2007, 7:49:05 AM5/8/07
to

"megas" <mega...@hotmail.com> wrote in message
news:f1plmc$rsu$1...@sunce.iskon.hr...

>
> "Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
> news:f1pijg$sih$1...@ss408.t-com.hr...
>>> btw da se nadoveľem, 2.0tdi cica ulje ko blesav... tak da uvjek moraą
>>> imat litru ulja u
>>> gepeku pa natakat...
>>
>>
>> To iz iskustva?
>>
>
> jap, sa jednim napravio par k km i popio je skoro litru, frend ima jednoga
> i ista pjesma
> svakih 5k km ode litrenka ulja...

Nemoj pričat gluposti.


Nub

unread,
May 8, 2007, 7:52:24 AM5/8/07
to

"jozo" <joz...@gmail.com> wrote in message
news:f1pj0i$ej6$1...@news1.carnet.hr...

> "Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
> news:f1pijg$sih$1...@ss408.t-com.hr...
>> > btw da se nadovežem, 2.0tdi cica ulje ko blesav... tak da uvjek moraš
>> > imat
>> > litru ulja u
>> > gepeku pa natakat...
>>
>>
>> To iz iskustva?
>>
>
> A odakle inace...? :-)
> Taj motor je AFAIK poznat po tome sto voli "popiti" nesto vise ulja, isto
> kao i ostatak PD game
> motora (AFAIK posljedica takve konstrukcije)...

To iz osobnog iskustva? Koliko ti popije ulja na 10K kilometara 2.0TDI?


Borici

unread,
May 8, 2007, 7:50:07 AM5/8/07
to

>>Cuj i Touran ima verziju sa 170 ks, a posto je motor 2.0 jos je
>>manji trosak za registraciju.

>>
>
> Da, ali je pitanje koliko to 'cijene' kod VWa?! :-)))

Ah, ah, ah, posteno. Mozes uzeti samo Highline opremu, i sa
svim stvarima koje mene zanimaju bi bilo blizu 250k kn.

Da je razlika izmedju slabijeg i jaceg motora velika po performansama,
te da je rezlika u potrosnji nikakva...

Brzi je samo za 1 sekundu do 100km/h, a i sve ostalo nije impresivno
za tih 30 ks.


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 7:57:27 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 13:50:07 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

>
>>>Cuj i Touran ima verziju sa 170 ks, a posto je motor 2.0 jos je
>>>manji trosak za registraciju.
>>>
>>
>> Da, ali je pitanje koliko to 'cijene' kod VWa?! :-)))
>
>Ah, ah, ah, posteno. Mozes uzeti samo Highline opremu, i sa
>svim stvarima koje mene zanimaju bi bilo blizu 250k kn.

Uhhhh!!!!!

>Da je razlika izmedju slabijeg i jaceg motora velika po performansama,
>te da je rezlika u potrosnji nikakva...

Kao i uvijek kod diesela dok ne raste velicinom i cilindrima.
Snazniji se motor manje muci, jos visa korisnost.

>Brzi je samo za 1 sekundu do 100km/h, a i sve ostalo nije impresivno
>za tih 30 ks.

Osim cijene. :-))

Sin&sha

unread,
May 8, 2007, 7:57:51 AM5/8/07
to
>>> To iz iskustva?
>>>
>>
>> A odakle inace...? :-)
>> Taj motor je AFAIK poznat po tome sto voli "popiti" nesto vise ulja, isto
>> kao i ostatak PD game
>> motora (AFAIK posljedica takve konstrukcije)...
>
> To iz osobnog iskustva? Koliko ti popije ulja na 10K kilometara 2.0TDI?
Meni je Fabia 1.9 TDI trošila cca. 0.8l na 10KKm.


Borici

unread,
May 8, 2007, 8:21:19 AM5/8/07
to
>> Nikakav automatik me ne zanima, pa ni DSG sa dvije spojke.
>> Manji gust (barem meni), veca potrosnja- da i DSG.
>
> vozio sam Passat 2.0 tdi sa dsg-om i mogu ti reci da nemas pojma kaj
> pricas :)

Vozio sam dosta i automatik, znam da je DSG klasa za sebe, da mijenja bez
trzaja, da mozes sam mijenjati sa rucicama iza volana, ali kaj ti to vrijedi
kad to meni ne znaci puno. Ako ga vozis kao automatik zna se desiti da
ne prebaci u brzinu kad ti to zelis, a ako mijenjas sam, mozes i ustediti
i kupiti sa obicnim 6-brzinskim mjenjacem. Ali da trosi vise, trosi, do pola
litre.


Xman

unread,
May 8, 2007, 8:50:13 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1pq00$rnp$1...@ss408.t-com.hr...

jos jednom jok. Vozim gnoja sa dsg-om i tvrdim da bi potrosnja bila 1-2
litre veca da je manualni. A i ove ostale tvrdnje ti ne stoje, glede dsg-a,
sa prebacivanjem itd. No to je vec tema za sebe pa ne bi u to ulazio.


Incognito

unread,
May 8, 2007, 8:56:43 AM5/8/07
to
Čisto sumnjam da DSG smanjuje potroąnju za 1-2 litre. U stvari, to je
lotorna laľ.

RzR

unread,
May 8, 2007, 8:58:09 AM5/8/07
to

koji ce mu k**ac dsg u bilo cemu osim u necemu sto barem malo slici na
nekakav sportski auto? :)

Borici

unread,
May 8, 2007, 9:06:51 AM5/8/07
to
Ima li tko iskustva sa krpanjem guma pjenom, posto touran nema
rezervni kotac?


Incognito

unread,
May 8, 2007, 9:09:52 AM5/8/07
to
Ček, kak to mislią nema rezervni kotač? Ni onaj mali??

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message

news:f1pslb$8vj$1...@ss408.t-com.hr...

Xman

unread,
May 8, 2007, 9:07:19 AM5/8/07
to

"RzR" <2r4...@gmail.com> wrote in message
news:f1ps54$6h8$1...@ss408.t-com.hr...

eh, da si probao znao bi ;)


Xman

unread,
May 8, 2007, 9:10:05 AM5/8/07
to

"Incognito" <tomislav....@ivicom.hr> wrote in message
news:f1ps2f$6n0$1...@ss408.t-com.hr...

> Čisto sumnjam da DSG smanjuje potroąnju za 1-2 litre. U stvari, to je
> lotorna laľ.

yup. Ja sam notorni lazov.

Ovako cu ti reci, vozim se okolo, po gradu konkretno, na 60-70 km/h sam vec
u 6-oj, dakle trosim jako malo. Da imam rucni mjenjac, nikad ne bi bio u
6-oj nego u 3-oj, na visim okretajima i vise bi trosio. A kad stisnem gas do
jaja, brze salta u 2-u nego sto je rucni salta iz 3 i 2-u. Uostalom, nisam
nikad cuo za nekog s rucnim mjenjacem (pricamo o konkretnom autu) a da mu
trosi iole slicno meni i ostalima sa dsg-om.


Xman

unread,
May 8, 2007, 9:18:11 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1pslb$8vj$1...@ss408.t-com.hr...

> Ima li tko iskustva sa krpanjem guma pjenom, posto touran nema
> rezervni kotac?

doplata je 80 eur il manje, jel tako? Ja sam to nazicao gratis.


RzR

unread,
May 8, 2007, 9:53:01 AM5/8/07
to


alo...limit koristenja tog jednog, jadnog primjera je 100000...na grupi
ste ga vec debelo potrosili :)

Nub

unread,
May 8, 2007, 10:13:48 AM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...
> Sto bi izabrali?
> Izbor SAMO izmedju ta dva modela sa tim motorima sa 7 sjedala.
>
> Savjeti, iskustva, nedostaci itd.
>
> Toyota 2.2 D-4D 136ks
> od 180.000 kn
> - prtljaznik (400l)
> + japanac
>
> VW 2.0 TDI 140 ks
> od 200.000 kn
> - grub motor, manja garancija
> + prtljaznik (600l)

Prednosti Tourana: motor je zivlji, manje trosi. Unutrasnjost mi izgleda
kvalitetnija.
Gepek ogroman.
Prednosti Versa: kultiviraniji motor. Niľa cjena.


Borici

unread,
May 8, 2007, 10:22:17 AM5/8/07
to
> Ovako cu ti reci, vozim se okolo, po gradu konkretno, na 60-70 km/h sam
> vec u 6-oj, dakle trosim jako malo. Da imam rucni mjenjac, nikad ne bi bio
> u 6-oj nego u 3-oj, na visim okretajima i vise bi trosio. A kad stisnem
> gas do jaja, brze salta u 2-u nego sto je rucni salta iz 3 i 2-u.
> Uostalom, nisam nikad cuo za nekog s rucnim mjenjacem (pricamo o
> konkretnom autu) a da mu trosi iole slicno meni i ostalima sa dsg-om.

Po tvornickim podacima bez DSG-a 7,6/5,2, sa DGS-om 8,3/5,4 (grad/cesta
l/100km)
Ja ionako stedljivo vozim, u gradu pri 60km/h vozim u 4 ili 5 brzini (Corsa
sa 60ks),
i postizem potrosnju slicnu tvornickoj. Nisam vozac sportskih manira, vozim
relativno brzo u visokom stupnju prijenosa, pa zato se meni ne isplati
davati
15k kn vise za nesto me ne odusevljava toliko.


Borici

unread,
May 8, 2007, 10:25:54 AM5/8/07
to
Ima rezervni, bez doplate ako imas samo 5 sjedala.
Sa 7 sjedala je pojeden prostor za kotac, i dobijes samo
kit za krpanje + kompresor.
Pa me zanima jeli se kome desilo da mu je pukla guma(rijetko)
i da ju nije uspio zakrpati sa tom pjenom.

I svi Golfovi 5 nemaju rezervnu.

U ovih 9 godina mi je guma busena negdje 4 puta, a jedanput mi
se zbusila bocno, sto pretpostavljam se ne moze sanirati na
ovaj nacin.


Vedr@n

unread,
May 8, 2007, 10:35:02 AM5/8/07
to
On Tue, 8 May 2007 16:25:54 +0200, "Borici" <kis...@email.t-com.hr>
wrote:

Neka ogranicenja postoje.
Velike rasparotine ne popravlja, a katkada, ako se radi o cavlu npr,
vec samim vadenjem dobrim dijelom ili potpuno zatvoris gumu.

I sve ostalo je skoro potpuno moguce sanirati.

pluton

unread,
May 8, 2007, 11:02:34 AM5/8/07
to
opet pouzdanost?
bilo prosli mjesec na grupi.
adac za 2006.
pogledaj malo gdje su se smjestili japanci.
njihova nova vozila se kvare puno vise od europskih ekvivalenata u klasi.
i oni definitivno vise ne mogu sniziti greske. da mogu bi vec napravili to.

glavninu bajke o pouzdanosti (u odnosu na druge) vuce se iz 1999-2003
godine.
onda su europski auti stvarno imalo gomilu problema.
a opet je glavnina bila elektricne prirode.
jer su bas oni uvodili novitete. ne japanci.
dal se sjeca tko kolika je samo razlika u kilometrima zica bila za novog
passata u odnosu na avensisa?

statistike se uvijek rado izvlace da se potkrijepi svoje miljenike.
jednom ti odgovara drugi puta ti to kao nije vazno.
brojke prodanih govore sve.
focus u europi cvjeta kod nas ne.
astra tuce sve rekorde.
kvari se? zar to ne bi odvuklo kupce u tudje salone?
uvijek osporavani golf ima manje kvarova nego corolla.
tko je tu kome mjerilo u klasi?

"Incognito" <tomislav....@ivicom.hr> wrote in message

news:f1pipc$t47$1...@ss408.t-com.hr...
>I na kraju, pitanje pouzdanosti:
>
> http://www.autogodine.hr/vijesti/2007/01/28/istrazivanje_provedeno_na_450_000_vozila_starih_3_do_9_godina/
>
> http://www.reliabilityindex.co.uk/tophundred.html?apc=3128339010848601
>
> Svaki komentar je suvišan... :p


>
>
> "jozo" <joz...@gmail.com> wrote in message

> news:f1pg8s$c5h$1...@news1.carnet.hr...


>> "Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
>> news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...
>>> Sto bi izabrali?
>>

>> Corollu Verso; na Touran je, barem u Njemackoj, bilo dosta prigovora...
>>
>>
>>
>
>


megas

unread,
May 8, 2007, 12:25:00 PM5/8/07
to

"Nub" <nub...@fu.com> wrote in message news:f1po5q$f94$1...@news1.xnet.hr...

>
> "megas" <mega...@hotmail.com> wrote in message
> news:f1plmc$rsu$1...@sunce.iskon.hr...
>>
>> "Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
>> news:f1pijg$sih$1...@ss408.t-com.hr...
>>>> btw da se nadovežem, 2.0tdi cica ulje ko blesav... tak da uvjek moraš
>>>> imat litru ulja u
>>>> gepeku pa natakat...
>>>
>>>
>>> To iz iskustva?
>>>
>>
>> jap, sa jednim napravio par k km i popio je skoro litru, frend ima
>> jednoga i ista pjesma
>> svakih 5k km ode litrenka ulja...
>
> Nemoj pričat gluposti.
>

imaš ga ?? ne troši ulje ?


expozed

unread,
May 8, 2007, 12:47:58 PM5/8/07
to
cut

>> Vozim Scenica, i priznajem da taj auto ne izgleda kao da je isklesan
>> iz mramora, ali je drasticno udobniji, meksi i ugodniji za koristenje
>> i nema nikakvih cvrcaka ili sl.
>>
>
> :-)
> Ma odakle ti to znas; na temelju NEposjedovanja konkurenata?
>
>> Ovjes uopce necu usporedivati, motor je benzinac pa isto necu o tome,
>> ali nekako mi je logika da bih vise volio zivjeti u sobi od barsuna
>> nego poplocenu kamenjem. :-))
>>
>
> Shvati vise da se (IPAK) uopce ne radi o tebi.

a zasto se ti zamaras s odgovaranjem na njegov post kad je ocito da te ima u
filteru??


expozed

unread,
May 8, 2007, 12:50:18 PM5/8/07
to

"Vedr@n" <vka...@inet.hr> wrote in message
news:n8o0431gm4batll2d...@4ax.com...
> On Tue, 08 May 2007 13:05:25 +0200, RzR <2r4...@gmail.com> wrote:
>
>>hehe vidis da ti ne odgovara ni na jedan post :)
>
> Sto, tko? :-))))

a sta mislis tko? Netko kog imas ocitu u filteru :))


expozed

unread,
May 8, 2007, 1:04:51 PM5/8/07
to

"Xman" <bero0812{makniovo}@gmail.com> wrote in message
news:f1psre$9pj$1...@ss408.t-com.hr...

Eh, kao da si uhvatio "boga za muda" s tim DSGom, vjerujemo mi da je to
super i odlicno, ali ako covjek voli rucni i svi su mu automatici sranje,
cemu ga uvjeravat suprotno... :)))


Vedran

unread,
May 8, 2007, 1:23:57 PM5/8/07
to

"Xman" <bero0812{makniovo}@gmail.com> wrote in message
news:f1pfvf$htv$1...@ss408.t-com.hr...

>
> "Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message
> news:f1p9q0$n4a$1...@ss408.t-com.hr...
>> Sto bi izabrali?
>> Izbor SAMO izmedju ta dva modela sa tim motorima sa 7 sjedala.
>>
>> Savjeti, iskustva, nedostaci itd.
>>
>> Toyota 2.2 D-4D 136ks
>> od 180.000 kn
>> - prtljaznik (400l)
>> + japanac
>>
>> VW 2.0 TDI 140 ks
>> od 200.000 kn
>> - grub motor, manja garancija
>> + prtljaznik (600l)
>
> http://webapp.porscheinformatik.at/nwapp/nws_hr;jsessionid=EAF45882E8DC61C91976C9FC6F554828?SVC=CC_MODELLTRICHTER&ENV=VW!hr!HRAUTOZUBA!3020!V!!!&cc.MID=1178616394761&LE=CC&MODELL=1T2T43
>
> Nisam vozio ni jednog al vozim gnoja pa mislim da mogu sudit i o Touranu.
> Ja bi Touran jer mislim da je u kompletu cvrsci, na cvrcke i ostalo mozes
> zaboraviti, iznutra izgleda kao ozbiljan auto a ne power rangers igracka.
>
> O 2.0 TDI masini mislim da ne treba niti govoriti da je em izdrzljiva, em
> stedljiva. I...ono o cemu jedna Toyota moze samo sanjati - DSG. DSG bi
> IMO, bio prevaga i da je Verso na svemu ostalom za koplje bolje, a nije,
> vec je obratno.
ovdje se bas i nebi slozio. upravo suprotno, vw-ov 2.0 TDI se bas pokazao
kao prilicno nepouzdan motor za razliku od njihovih 1.9 TDI. Na testu
izdrzljivosti u AK to im je jedini motor koji su testirali do sada, a da im
se pokvario (i to prilicno rano). Prijatelj mi ima novu Octaviu 2.0 TDI i
izuzetno je nezadovoljan zbog ucestalih kvarova samog motora. Zeli ju prodat
i kupit verziju 1.9 TDI. Jos sam i po stranim casopisima vidjao priduzbe na
vw-ov 2.0 TDI. Moj glas ovdje dajem Versu jer je to ipak Toyota i mislim da
ce trajati puno dulje nego Touran (ili neki drugi vw).

Pozdrav!


Borici

unread,
May 8, 2007, 1:29:27 PM5/8/07
to
> Eh, kao da si uhvatio "boga za muda" s tim DSGom, vjerujemo mi da je to
> super i odlicno, ali ako covjek voli rucni i svi su mu automatici sranje,
> cemu ga uvjeravat suprotno... :)))

Nije bas da su mi sranje. Valjda cu negdje u periodu zivota htjeti automatik
(u mirovini recimo), ali za sada bi radije ustedio za Pizzu.
Recimo da mi idu na zivce svi ti testovi Ferrarija i Lamborghinija, i svi
imaju Michael Shumacher polugice iza upravljaca. Evo i nova prekrasna
Alfa 8c mora imati takav mjenjac. Svasta. E pa onda i ja moram imati takvog
u obiteljskom automobilu sa visokim tezistem, tako da se mogu naganjati
na Grobniku.


Borici

unread,
May 8, 2007, 1:31:40 PM5/8/07
to
> ovdje se bas i nebi slozio. upravo suprotno, vw-ov 2.0 TDI se bas pokazao
> kao prilicno nepouzdan motor za razliku od njihovih 1.9 TDI. Na testu
> izdrzljivosti u AK to im je jedini motor koji su testirali do sada, a da
> im se pokvario (i to prilicno rano). Prijatelj mi ima novu Octaviu 2.0 TDI
> i izuzetno je nezadovoljan zbog ucestalih kvarova samog motora. Zeli ju
> prodat i kupit verziju 1.9 TDI. Jos sam i po stranim casopisima vidjao
> priduzbe na vw-ov 2.0 TDI. Moj glas ovdje dajem Versu jer je to ipak
> Toyota i mislim da ce trajati puno dulje nego Touran (ili neki drugi vw).
>
> Pozdrav!

Pretpostavljam da pricas o Golfu 5, zar im nije nesto puklo na ovjesu, a ne
na
motoru. Ne kupujem redovito Auto Klub, pa nisam u toku, ali te sa Golfom sam
imao.


Vedran

unread,
May 8, 2007, 1:53:08 PM5/8/07
to

"Borici" <kis...@email.t-com.hr> wrote in message

news:f1qc5r$80h$1...@ss408.t-com.hr...

I ovo sto kazes je istina! Ali otisao je i motor, i to negdje prije 50 k km
ako me sjecanje dobro sluzi. Ovjes se "iskrivio" prije kvara motora. I kvaka
na vratima je pukla na istom tom golfu... Nije ni vw sto je nekad bio:)


Denis Jelec - Sharkaat

unread,
May 8, 2007, 1:57:58 PM5/8/07
to
> Prevelik. Nimalo vozacki auto.

Lol, koji bi ti to MPV klase sa sedam sjedala bio "vozacki" auto? :)

--
Scientists finally found out what's wrong with mankind:
In the left side of human brain there's nothing right.
In the right side of human brain there's nothing left.

http://sharkaat.deviantart.com - online artwork gallery


Denis Jelec - Sharkaat

unread,
May 8, 2007, 1:58:48 PM5/8/07
to
> Pa da, vele testovi da je trenutno ispred svih u klasi po mnogim
> kriterijima.
> Drugi opet imaju neke svoje i to je ljepota razlicitosti. :-))

Cekam prvo pravo snizenje i ubost cu si verziju s pet sjedala i hdi
motorom...

Borici

unread,
May 8, 2007, 2:05:39 PM5/8/07
to
>> Prevelik. Nimalo vozacki auto.
>
> Lol, koji bi ti to MPV klase sa sedam sjedala bio "vozacki" auto? :)

S-Max bez dileme, ali mi je prevelik. Od nesto manjih Mazda 5,
ni ovi ostali nisu losi (Touran, Zafira, Corolla verso).

Gle, svi oni idu oko 10s do 100km/h, dok Citroenu treba 12,5s,
a nije niti tezi, niti slabiji, i da dobijes ga samo sa relativno sporom
automatikom.


It is loading more messages.
0 new messages