cross:izrada web stranice kladionice

lotto blast

Zanima me cijena izrade jako jednostavne mini web kladionice na bitcoin ili
neki coin.
Ja mogu izraditi grafičke elemente u photoshopu,...
Kolika je otprilike minimalna cijena?

Zlatko Đurić

Između 500 i 500,000 kuna :)

Treba malo više detalja:
- trebaš user management, autoregistraciju, admin kontrolu korisnika
etc. pretpostavljam?
- trebaš odnekud skupljati i prikazivati rezultate?
- trebaš pripremati, negdje spremati i prikazivati izbor onoga na što
nudiš klađenje, koeficijente?
- kako planiraš voditi financijski dio? Uplate svi tebi u tvoj (sajtov)
wallet, pa ti onda ovisno o rezultatu isplaćuješ?
- ... i to sve automatizirano u kodu?
- ili želiš integrirati third party payment system?
- imaš preference za web stack (tipa LAMP, neka odr. baza, PHP, Rails
ili nešto drugo) ili ti je svejedno?

Što ti znači mini? To su npr:
- signup/login/my account stranice
- upravljanje korisnicima
- upravljanje "utakmicama" ili na što se već ljudi klade, uključujući
koeficijente
- pregled dostupnih tekmi za klađenje
- dodavanje tekmi na "listić" i samo klađenje - prebacivanje sredstava
- provjera dobitka
- isplata
.. ima toga još, da ti ne odradim baš sve :)

U svakom slučaju, ima posla dosta, samo treba više detalja što želiš.

--
Zlatko

Paor

Koliko nabrojanih grupa, a .poduzetnistvo nisi stavio na spisak. Imas
tamo ekipe koja ce ti web kladionicu napraviti za 700 kn, ukljucen
dolazak na dogovor kako-sta, neovisno gdje si u Hrvatskoj, ukljucen PDV,
ukljucena 30% provizija onome tko ga spoji s tobom i uredno izdan racun.

--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

Paor

De nemoj jebat, vidis da ce on napraviti graficke elemente u photoshopu.

lotto blast

Nešto kao doge-dice.com samo malo ljepše :)

Kruno

7

Cose

On Tue, 11 Mar 2014 00:14:01 +0100, "lotto blast" <nati...@org.gov>
wrote:
Jel se i na taj odgovor isto kladimo?

--
Kresimir Kos

"When people are fanatically dedicated to political or religious faiths
or any other kinds of dogmas or goals, it's always because these dogmas
or goals are in doubt." (Zen and the Art of Motorcycle Maintenance)

uY

On Tue, 11 Mar 2014 00:14:01 +0100, "lotto blast" <nati...@org.gov>
wrote:

Covjek ti je napisao, kladionica je u programskom smsilu mozda
najzahtjevnije sto mozes traziti.

Najmanja cijena: ciljaj na 3-5 tisuca kuna kod lokalnog klinca kojeg
ces moci iscrpljivati dok sam malo bolje ne vidis kako to sve ide - ne
samo u smislu tehnike, nego i u smislu posla.

lotto blast

Može vaša procjena koliko doge-dice.com stranica košta?

Zlatko Đurić

On 11.03.2014 18:12, lotto blast wrote:

> Može vaša procjena koliko doge-dice.com stranica košta?

Na prvih 30 sekundi na stranici, rekao bih da tu ima dva mjeseca
full-time posla, znaci cca 3-4 tisuce EUR. Naravno, moze i manje, ali
nekvalitetno.

Benthic

I onda kad se stavi u production ili za koji mjesec kreću problemi.

Benthic

:-)

Odustao?!