Prodajem serije i dokumentarce /19.01

bundyboy

Snimam na Traxdata ili Verbatim medije
Šaljem poštom
Kod veće narudžbe - popust
Kontakt na pm ili na e-mail
1 DVD = 15kn ( kod veće narudžbe - popust )
Većina serija ima hrvatski prijevod !
Ono što nije na popisu, slobodno pitajte !
Dodan popis dokumentaraca !!!
Među njima i Top Gear !!!

Serije :

Domaće:

Gruntovčani , 10 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
Kamiondzije, 18 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
Kapelski kresovi, 13 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
Smogovci, 38 epizoda, komplet serija , 3 DVD-a
Prosjaci i sinovi, 13 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
Vruć vetar, 10 epizoda, 1 DVD
Policajac sa Petlovog brda, 12 epizoda, 2 DVD-a
Osma Ofanziva, 8 epizoda, komplet serija, 3 DVD-a
Nikola Tesla, 10 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
Naše Malo misto, 13 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
Lud, zbunjen, normalan, Prve tri sezone, 4 DVD-a
Bitange i Princeze, prve četiri sezone, 6 DVD-a
Grlom u jagode, 10 epizoda, komplet serija, 1 DVD
Jelenko, 13 epizoda, komplet serija, 1 DVD
Mačak pod šljemom, 6 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
Kursadjije, 16 epizoda, komplet serija, 1 DVD
Povratak otpisanih, 13 epizoda, komplet serija, 2 DVD-a
U registraturi, 9 epizoda, komplet serija, 1 DVD

Strane serije :

24, prvih sedam sezona + extras ,sa Hrvatskim prijevodom, 13 DVD-a
Alf, komplet serija, sa hrvatskim prijevodom ,4 DVD-a
Andromeda, komplet serija, sa Hrvatskim prijevodom ,9 DVD-a
Allo, Allo, komplet serija + special, sa Hrvatskim prijevodom ,5 DVD-a
Bones ( Kosti ) , prve četiri sezone, sa Hrvatskim prijevodom, 6 DVD-a
Boston Legal, prvih pet sezona + 1ep extras, sa eng. Titlovima, 9 DVD-
Battlestar Galactica, komplet serija + extras, sa Hrvatskim
prijevodom, 6 DVD-a ili opcija HDTV
Babylon 5 ,komplet serija + extras, sa Hrvatskim prijevodom ,10 DVD-a
Beverly Hills, komplet serija, 18 DVD-a
Band of brothers (združena braća), komplet serija, sa Hrvatskim
prijevodom, 2 DVD-a (dvd-rip) ili 5 DVD-a (HD kvaliteta)
China Beach, prve četiri sezone, 8 DVD-a
CSI - Las Vegas, prvih devet sezona+1ep extras, , sa Hrvatskim
prijevodom, 17 DVD-a
CSI - Miami, prvih sedam sezona, sa Hrvatskim prijevodom, 13 DVD-a
CSI - New York, prvih pet sezona, sa Hrvatskim prijevodom , 9 DVD-a
DR. House HDTV, prve četiri sezone, HDTV, sa Hrvatskim prijevodom, 7
DVD-a
Desperate Housewives, prvih pet sezona + extras, sa Hrvatskim
prijevodom, 9 DVD-a
Everybody loves Raymond, komplet serija + extras, sa eng. Titlovima, 9
DVD-a
Eureka, prve tri sezone, , sa Hrvatskim prijevodom, 3 DVD-a
ER - Emergency room, komplet serija, sa engl titlovima, 30 DVD-a
Friends ( Prijatelji ), komplet serija + extras, sa HRT-a, 19 DVD-a
Frasier, komplet serija, sa Hrvatskim prijevodom ,11 DVD-a
Fresh Prince (Princ sa Bel aira), komplet serija+1ep extras, 4 DVD-a
Farscape, komplet serija, sa Hrvatskim prijevodom, 6 DVD-a
Gilmore Girls , komplet serija + extras, , sa Hrvatskim prijevodom, 13
DVD-a
Inspektor Columbo, komplet serija + pilot film, sa hr prijevodom 10
DVD-a
My name is Earl, prve četiri sezone + extras, 4 DVD-a(dvd-rip)il 9 DVD-
a (HDTV kvaliteta), sa Hrvatskim prijevodom
Married with Children ( Bračne Vode ), komplet serija sa hrvatskim
prijevodom, 11 DVD-a
Muppet Show (1976-1981), komplet serija, 7 DVD-a
Monk, prvih sedam sezona, sa Hrvatskim prijevodom, 10 DVD-a
M.A.S.H. , komplet serija + extras, sa Hrvatskim prijevodom, 11 DVD-a
MAGNUM P.I. , komplet serija + extras, sa eng.titlovima, 12 DVD-a
Miami Vice, komplet serija, 8 DVD-a
NYPD Blue ( Newjorški plavci) , prve tri sezone i 12 sezona, 8 DVD-a
Nikita, komplet serija + extras, sa hrvatstim prijevodom 9 DVD-a
OZ, prvih šest sezona, sa hrvatskim prijevodom 10 DVD-a
Only fools and Horses ( Mućke ), komplet serija + extras filmovi, sa
HRT-a, 7 DVD-a
Poirot, komplet serija + specijal sezona, sa hrvatskim prijevodom, 7
DVD-a
Prison break ( zakon braće) , prve četiri sezone, sa hrvatskim.
prijevodom, 7 DVD-a
Sex and the city, komplet serija + specijal sezona/deleted scenes, sa
hrvatskim prijevodom 6 DVD-a
Sopranos, prvih šest sezona, sa hrvatskim, prijevodom 7 DVD-a
Smallwille, komplet serija , sa hrvatskim, prijevodom 13 DVD-a
Seinfeld, komplet serija + extras, sa hrvatskim prijevodom, 8 DVD-a
Sherlock Holmes, komplet serija , 5 DVD-a
Stargate SG-1, komplet serija + specijal 2008 sa hrvatskim Titlovima,
20 DVD-a
Star Trek - The Original Series, komplet serija+extras, snimljeno sa
HRT-a, 14 DVD-a
Star Trek- The next generation, kompletan serijal + extras, snimljeno
sa HRT-a, 28 DVD-a
Ili opcija dvd-rip na 16 dvd-a (to nije snimano sa hrt-a) ali sa
hrvatskim prijevodom
Star Trek - Deep Space Nine, kompletan serijal, sa hrvatskim
prijevodom, 15 DVD-a
Star Trek - Voyager, kompletan serijal + extras, sa hrvatskim
prijevodom, 15 DVD-a
Star Trek - Enterprise, kompletan serijal + extras, sa hrvatskim
prijevodom, 9 DVD-a
Terminator - The Sarah Conner Chronicles, prve dvije sezone, sa
hrvatskim prijevodom
Opcija dvd-rip , 2 DVD-a ili opcija HDTV , 4 DVD-a
Thats '70s show, prvih 8 sezona, sa hrvatskim prijevodom, 8 DVD-a
X - Files, komplet serija + extras, sa hrvatskim prijevodom, 20 DVD-a

Dokumentarci :

100 Greatest Discoveries (Discovery) - 1 DVD
1000 Places To See Before You Die - 4 DVD-a
101 Embarrassing Sexual Accidents - 1 CD
2057 (Discovery) - 1 DVD
50 Years Of Television News - 1 DVD
A 4x4 Is Born (Discovery) - 1 DVD
A Bike Is Born (Discovery) - 1 DVD
A Car Is Born (Discovery) - 1 DVD
Arthur C. Clarke's Mysterious World, 1 DVD
Anthony Bourdain - No Reservations, 4 DVD-a
American Chopper, 10 DVD-a
American Drug War, 1 DVD
American Gangster (Discovery), 1 DVD
Absolute Zero - The Conquest Of Cold (Nova) - 1 DVD
Airships, The - 1 DVD
Britain In War In Colour, 1 DVD
Beirut To Bosnia (Discovery), 1 DVD
Battlefield Britain, 1 DVD
Battlefield Vietnam, 2 DVD-a
Battlefield (Discovery Channel), 5 DVD-a
Battle On The Volga 1941, 1 CD
Battle 360, 2 DVD-a
Battle For Hitler's Supership, 1 CD
Battle for The Desert, 1 DVD
Battle Of The Pacific - US Army Movies, 1 DVD
Body Building , 3 DVD-a
Britain at War In Colour, 1 DVD
Century of Warfare, The, 5 DVD-a
Cosmos - Carl Sagan, 2 DVD-a
Carrier, 2 DVD-a
China's Great Wall (National Geographic), 1 DVD
Cocaine Cowboys, 1 DVD
Color of War, The, 3 DVD-a
Combat Vietnam, 1 DVD
David Icke, 2 DVD-a
Deadliest Catch, 4 DVD-a
Dogfights, 3 DVD-a
Dirty Jobs, 7 DVD-a
Earth - The Power Of The Planet, 1 DVD
Earth (2007.) - BBC - HDTV 1080p, 2 DVD-a
Earth Investigated, 3 DVD-a
Elegant Universe, The, 1 DVD
Evolution (Nova), 2 DVD-a
Fifth Gear, 7 DVD-a
First World War, The, 2 DVD-a
Futureweapons (Discovery), 3 DVD-a
Great War (BBC), 2 DVD-a
Ganges (BBC), 1 DVD
Goran Milić - Idemo na Sjever, komplet, 1DVD
Goran Milić - Idemo u Ameriku, komplet, 1 DVD
Goran Milić - Idemo u Kanadu, komplet, 1 DVD
Holocaust, 1 DVD
Human Body (BBC), 2 DVD-a
Human Mind (BBC), 1 DVD
Hero Ships, 2 DVD-a
History Of Britain, 3 DVD-a
Hitler - Mein Kampf, 1 CD
Hitler And The Occult (National Geographic), 1 CD
Hitler's Family - In the Shadow of the Dictator, 1 CD
Hitler's Sunken Secret, 1 CD
Holidays In The Danger Zone (BBC), 1 DVD
How It's Made, 6 DVD-a
Hunt For Hitler's Scientists, The (National Geographic), 1 CD
Ice Hotel (Discovery Channel) (HD), 1 DVD
Ice Mummies, 1 DVD
Indiana Jones and the Ultimate Quest (National Geographic), 1 DVD
Inside The Mafia (Nationa Geographic), 1 DVD
Jungle (BBC), 1 DVD
Heroji Vukovara , komplet, 2 DVD-a
Koledzicom po svijetu, komplet, 3 DVD-a
Life In The Freezer - David Attenborough (BBC), 1 DVD
Life in the Undergrowth (BBC), 1 DVD
Life of Birds (BBC), 2 DVD-a
Life On Earth (BBC), 1 DVD
Lonely Planet, 12 DVD-a
Man Vs. Wild, 3 DVD-a
Mjenjačnica, komplet, 2 DVD-a
Magical Egypt, 2 DVD-a
Manufactured Landscapes, 1 DVD
Mega Disasters, 1 DVD
Michael Palin - Around the World in 80 Days (BBC), 1 DVD
Michael Palin - Full Cricle (BBC), 1 DVD
Michael Palin - New Europe (BBC), 1 DVD
Michael Palin - Sahara (BBC), 1 DVD
Missing Secrets of Nikola Tesla, The, 1CD
Monster Garage, 4 DVD-a
Mystery Of The Crystal Skulls (Sci-Fi) (HD), 1DVD
Mystery of the Milky Way - HDTV, 1DVD
NASA - 50 Years Of Space Exploration, 2 DVD-a
National Geographic Megacities, 2 DVD-a
Nikola Tesla - The Genius Who Lit The World, 1CD
Normandy - The Great Crusade (Discovery), 1 CD
NSA - Top Secret (Discovery), 1 CD
Nukes In Space - The Rainbow Bombs, 1CD
Na rubu znanosti, večina epizoda, 8 DVD-a
Paleoworld, 2 DVD-a
Paul Merton In China, 1 DVD
Pimp My Ride (MTV), 12 DVD-a
Pirates (Discovery), 1 DVD
Planet Earth (HDTV), 6 DVD-a
Planets, The (BBC), 2 DVD-a
Plot To Kill Hitler, The, 1 DVD
Pornucopia, 1 DVD
Prototype This (Discovery), 1 DVD
Punk Years, The, 1 DVD
Pyramids - How They Were Built (BBC), 1CD
Rail Away, 2 DVD-a
Star Trek - The Borg Documentary, 1 CD
Secret Life Of Formula One, The (Discovery), 1CD
Secret Life Of Machines, 1DVD
Secret Nasa transmissions, The, 1DVD
Secrets Of Lost Empires (Nova), 2 DVD-a
Seven Ages Of Rock (BBC), 2DVD-a
Seven Wonders Of The Industrial World, 2 DVD-a
Six Billion Dollar Experiment (BBC Horizon), 1CD
Smash Lab, 1DVD
Space Cadets, 1 DVD
Story Of India, The, 1DVD
Submarines, 1DVD
Smrt Jugoslavije, 1 DVD
Tanks - Evolution of a Legend, 3 DVD-a
Time Warp, 1 DVD
Top Gear, 20 DVD-a
Trials Of Life (BBC), 2 DVD-a
UFO Hunters, 2 DVD-a
UFO - razni filmovi na tu temu, 1 DVD
Ultimate Factories - BMW (HD), 1 DVD
Understanding ... (Discovery), 1DVD
Universe, The, 4 DVD-a
Victory At Sea, 2 DVD-a
Vietnam - A Television History, 2 DVD-a
Vietnam - The Ten Thousand Days War, 3 DVD-a
Viking Deception, The (Nova) (HD), 1 DVD
Voyages of Discovery (BBC), 1 DVD
Walking With Dinosaurs (BBC), 1 DVD
Warbirds of World War II, 1 DVD
Wild China (HD), 2 DVD-a
Wild Sex, 1 DVD
Wild Weather (BBC), 1 DVD
World's Deadliest Animals, 1 DVD
Who Killed the Electric Car, 1 DVD
Warplane - HDTV, 1DVD
Warship - History of War at Sea, 1 DVD
We Were Heroes, 1 DVD
Weird Creatures, 1 DVD
Wired Science, 2 DVD-a
Word War II - D-Day In Colour, 1 CD
World At War, The, 4 DVD-a
World War I, 1 DVD
World War II - The Lost Color Archives, 1 DVD
Vukovar - posljedni rez - 1 CD
Domovinski rat - Bljesak - 1 CD

vladimi...@gmail.com

vladimi...@gmail.com

vlada...@gmail.com

Ja hocu Columba! Iz Srbije sam i ako nema velikih zavrzlama oko slanja odmah bi narucio.

leona....@gmail.com

Ja bih kupila Gruntovčane...i ako imate mejaše

leona....@gmail.com

Gruntovčani i Mejaši ako ima

Nikolaj Lazic

Dana Tue, 22 Sep 2015 00:58:23 -0700 (PDT), leona....@gmail.com <leona....@gmail.com> napis'o:
> Ja bih kupila Gruntovčane...i ako imate mejaše

A, oglas je iz 2009... taj je mozda u zatvoru.

zenit...@gmail.com

Zenit Skamo

Zdravo da li imate mozda Normandija veliki krizarski rat

Nikolaj Lazic

Dana Sat, 19 Mar 2016 11:26:50 -0700 (PDT), Zenit Skamo <zenit...@gmail.com> napis'o:
> Zdravo da li imate mozda Normandija veliki krizarski rat

Ej... 19. siječnja 2009?!?!?!?!?!
Mislis da covjek nije vec nasao nekakav drugi posao?