Tko sada predaje CAD na faxu ????

andrew

Naco sam da je prof.Galeta out sa faxa pa me zanima tko sada predaje njegove
kolegije,,,,,,,,???

zvone

On 26 sij, 00:23, "andrew" <xandr...@gmail.com> wrote:
> Naco sam da je prof.Galeta out sa faxa pa me zanima tko sada predaje njegove
> kolegije,,,,,,,,???

Nama su za kolegij "Računalom podržan dizajn CAD" nositelji Kljajin i
Ivandić

andrew

"zvone" <zv.ka...@gmail.com> wrote in message

On 26 sij, 00:23, "andrew" <xandr...@gmail.com> wrote:
> Naco sam da je prof.Galeta out sa faxa pa me zanima tko sada predaje
> njegove
> kolegije,,,,,,,,???

Nama su za kolegij "Računalom podrľan dizajn CAD" nositelji Kljajin i
Ivandić

Da ali to ne znaci da ce ti oni i predavati.........:):)

yasha

On Jan 26, 8:27 pm, "andrew" <xandr...@gmail.com> wrote:
> "zvone" <zv.kata...@gmail.com> wrote in message

Pa nisam sigurna, ali dok sam ja isla i tako je vecinu drzao Mirko i
proslosj godini, takoder Mirko i Kokanovic, tako da pretpostavimo da
ce oni drzati.

alan_ford

"andrew" <xand...@gmail.com> wrote in message

a dobro andrija sta postavljas glupa pitanja? zar nisi ti vec diplomirao?

Andrija

"alan_ford" <alan...@sfsb.hr> wrote in message

> a dobro andrija sta postavljas glupa pitanja? zar nisi ti vec diplomirao?

Predstavi se neznani junace, da razgovaramo ko ljudi.....najlakse je laprdat
u prazno.

alan_ford

"Andrija" <andrija....@gmail.com> wrote in message

pa moje ime je sada najmanje bitno, al svaki put kad otvorim news grupu
faksa, jedino tvoji novi postovi, evo ja cu se prvi zalagati da te postave
za administratora news.sfsb-a

andrew

> pa moje ime je sada najmanje bitno, al svaki put kad otvorim news grupu
> faksa, jedino tvoji novi postovi,

Ceg se bojis, stidis se svoga imena ili pa javi mi se na mail da znam s kim
nesta pricam nevolim razgovarat sa siluetama.Ako ti smetaju moji postovi,
ignoriraj me...

evo ja cu se prvi zalagati da te postave
> za administratora news.sfsb-a

:) jos mi samo to treba.....