Poslijediplomski specijalisticki studij

xand...@gmail.com

Molim nekoga ako mi moze pojasnit sta se dobiva odnosno koje su
konkretne prednosti ovog spec.studija u odnosu da ga nemamo
zavrsenoga....samo me zanima dali ce mi donijeti u zivotu neku
prednost (osim dobivenog znanja i jos jednog papira) u odnosu na
dipl.ing.str....dali se isplati dati nekome oko 18 000 kn... ????
Recimo da cu danas sutra mozda ici raditi izvan brodske zupanije i
izvan firmi koje imaju suradnju s nasim faxom....

Hvala

xand...@gmail.com

andra

<xand...@gmail.com> wrote in message