Zanimljivo i poucno

Attack

Hm, vec dugo nitko nista ne pise po grupi, sto vam je ljudi, toliko vas je
facebook ubio u pojam da ste zaboravili sve ostale nacine komunikacije i
stare nacine razmjena informacija?
Uglavnom da nefilozofiram previse, naletio sam na jednu stranicu i odlucio
postat link ovdje jer mislim da je poucna za sve odreda, krenuvsi od
profesora pa na nize. Za stranicu "TED: Ideas worth spreading", mozda su
neki i culi i posjetili ali vjerujem da vecina i nije bas previse, ima
stvarno svega, predavanja od ponajboljih profesora sa americkih sveucilista,
znanstvenika, umjetnika i to vecinom o temama o kojima mi samo naklapamo na
kavama poslje predavanja.

http://www.ted.com/

Pa proucite ako stignete malo, engleski jezik, nema titlova ;) ali je dosta
razgovjetno pa za one koji razumiju,.......

Attack

Recimo ovo je zanimljivo:

Pametan stojar prica o pomalo futuristicnim stvarima koje su vec zapocete
http://www.ted.com/index.php/talks/paul_moller_on_the_skycar.html

I malo matematicko-ekonomsko-psiholoskih naklapanja o vjerojatnosti i
donosenju odluka
http://www.ted.com/index.php/talks/dan_gilbert_researches_happiness.html