Ispitni rokovi???

alan_ford

-Postovani kolege, kakvi su vasi komentari na to sto se pojedini ispitni
rokovi poklapaju isti dan u isto vrijeme??

-Nevidim zasto bi bio problem malo voditi racuna pa da se ispiti koji su
isti dan malo rasporede tijekom dana?

-A ne ovako uz to sto imamo samo 2 roka u 2.mj jos mozemo izaci po jedan
ispit po roku!!!

marin

"alan_ford" <al...@sfsb.hr> wrote in message

slazem se, mislim da to nije nimalo korektno sa strane profesora i onih
koji prave te rasporede

mislim dakle nisam zena

je istina, malo je cudno, oke razumijem da ljudi misle da je nemoguce
spremit dva ispita za isti dan ali mislim da je moguce, jer jedan teorijski
ispit i jedan matematicki se mogu bez problema ucit paralelno tako da mi ovo
nema nikakog smisla,...
sve zbubali zajdno,... mogli ste barem jos ovaj drugi mjesec to razbacat da
ljudi jos nesto i poloze da nemoraju slusat ponovo jer nisu imali teoretske
sanse polozit neke ispite posto se preklapaju sa drugima (tzv. fatal eror)

marin

"mislim dakle nisam zena" <hom...@antigey.prkno> wrote in message

nadam se da ce profesori malo vodit racuna o tom rasporedu na iducim
rokovima!!!

LP Marin

HH

"marin" <mari...@net.hr> wrote in message

nece nikada nitko o tome voditi racuna
tako je vec godinama
i tako ce i biti

Zguljo

Procitati pravilnik fakulteta... Tamo pise sve kako treba izgledati,
on se moze mjenjati jedino na sjednicama... Adrese su onda na
predstavnicima i na profesorima koji imaju razumjevanja za nas problem
i jednostavno ga rijesiti ukoliko je moguce glasanjem ili koje bi
trebalo biti samo formalnost ukoliko se uspostavi racionalan dogovor.

Meni je smetalo to prije i to vrlo jako pogotovo kada se uce predmeti
koji su po svojoj strukturi i sadrzaju slicni. Ali i dva i vise se
predmeta moze poloziti na jednim rokovima, samo je stvar studenta, a
ukoliko to ne predstavlja veliki problem za "odrzavatelje" ispita ne
vidim razlog zasto ne provest kakvu takvu sinkronizaciju da se svima
izadje u susret? Iako treba provjeriti u pravilnik mislim da sam tamo
procitao nesto o tome kad sam i sam iskusio neugodnost tog tipa pa
probat vidjeti sa svima koji su odgovorni za taj aspekt koje su moguce
solucije za ovaj nazovimo problem. (Teznja najboljem je zdrava, ali
statisticki takvih studenata i nema bas previse da bi se sve vrtilo
oko BCS, trebalo bi se naci negdje u sredini, IMO)

Svako dobro!