Jel netko racuno mozda

venera

Jel netko mozda racuno ovisnost promjene temperature i vremena......naime
kad kuvam caj i provrije na 100c na atmosferskom tlaku i sobnoj
temperaturi....sad me zanima za koliko vremena ce se temperatura vode
smanjiti recimo za 10 stupnjeva na sobnoj temperaturi....jel netko racuno
mozda taj omjer, treba mi za caj (60 celzija).......davno sam se bavio
termodinamikom pa da sada ne trazim na tavanu predavanja....

HVALA

Gal

Kladim se da je zeleni :)
Da, računala je prof. dr. sc. Marija Živić na moju zamolbu. Ako se
dobro sjećam potrebno je oko 20 min. Ipak provjeriti još jednom, jer
ima dosta vremena od tada.

Sretno!

Dario

On Sat, 25 Jul 2009 17:03:07 -0700 (PDT), Gal wrote:

> Kladim se da je zeleni :)

> Da, ra�unala je prof. dr. sc. Marija �ivi� na moju zamolbu. Ako se
> dobro sje�am potrebno je oko 20 min. Ipak provjeriti jo� jednom, jer

> ima dosta vremena od tada.
>
> Sretno!

A oblik posude (odn. omjer volumena i povr�ine), te koeficjenti prijelaza
topline, nisu bitni?

Npr.
"Extrem1" - ako tu vodu nalijem u posudu promjera 1m, male visine ili
"extrem2" - ako je nalijem u posudu oblika kugle ili kocke ..