lotos...

prijatelj marulic

Pozdrav svima, zanima me Vase misljenje o uskracivanje menia u nasem
"predivnom" restoranu Lotos, naime doticni u zadnje vrijeme sve vise jela
izbacuju iz mogucnosti uzimanja na x-icu. Kako je krenulo svest ce se na 1-2
vrste jela i to je to, a sto je najzanimljivije i ovi dosadasnji obroci su
im stvarno abnormalno "veliki" , ja neznam od kud su oni skidali te
normative po kojim serviraju hranu al mislim da definitivno od jednom
normalnog obroka prave dva. Kome se zaliti, kad im istice koncesija i sl.? M
islim da u Brodu ima jako puno restorana koji su spremni preuzeti studente
pod svoje musterije, a svi jako dobro znamo kako "oba" sadasnja koncesionara
i vise nego dobro zaradjuju na nama!

yasha

Zaliti se studentskom zboru, premda ne znam koliko to ima svrhe jer
svaki put kad se prijave inspekciji netko im dojavi i taj dan je sve
divno i krasno, isto tako mi nije najjasnije u studentskom ono kucanje
jogurta i pudinga pod ajvar i cokoladica pod hot dog i tome slicno kad
po propisu ministarstva imaju pravo drzati te stvari...

miki

Napokon da je netko skupio hrabrosti progovoriti i o ovim stvarima, stvarno
je bilo krajnje vrijeme, ali zalosno je to sto se samo mozemo zaliti i
pricati jedni drugima a nista nemozemo poduzeti u vezi toga i nitko nece
nista da poduzme. U restoran Lotos vise nema smisla ici jer na meniju imaju
doslovno 5 jela, kazu da su im sva ostala zabranili iz ministarstva, tako da
smo osudeni na restoran u studentskom domu, a i tu je ponuda malo "jaca". Ne
razumijem kako svi ostali studentski gradovi u Slavoniji a i sire, imaju
bolje uvijete rada, a ovi nasi "posteni" koncesionari kao nemaju. Neznam,
vjerovatno na nekim jelima (pizza, cevapi, itd.) nemaju 300% zaradu, nego
mozda 100% pa su nezadovoljni i jednostavno su ih izbacili iz ponude.

damir

"yasha" <akki....@gmail.com> wrote in message

[...]

-slazem se s tobom kad to kazes za inspekciju, i onda mi imamo nesto pricat
o mitu i korupciji- kako toga NEMA u nasem drustvu..