Problem sa printanjem u Autocad-u

andrew

Ako nacrtam neku poziciju zajedno sa okvirom u modelu(imam dakle okvir u
okviru jedan predstavlja rub papira a jedan je ona granica za uvez od 25mm i
sa strana po 5mm) i sad idem to da isprintam (naravno dimenzije su daleko od
onih 210x297) tj. oznacim sa window i sada kada isprintam meni Autocad
uvijek tako skalira da mi se na papiru uvijek vide oba dva okvira umjesto da
se vanjski okvir poklopi sa rubom papira i nestane i da ostane samo
jedan...e sada kako da nastimam da mi window prepozna vanjski okvir kao rub
papira tj da mi ne skalira i taj vanjski okvir koji predstavlja dimenzije A4
papira.... jeli to moguce.....znaci rad se zasniva samo u Modelu bez da se
ide u Layout.....hvala unaprijed.

Attack

ako vec nides na layout probaj taj vanjski okvir, tj onaj koji predstavlja
papir nacrtat u nekom drugom layeru pa kada zavrsis s crtanjem postavi taj
vanjski layer kao nevidljivi, mozda to upali

"andrew" <xand...@gmail.com> wrote in message

andrew

"Attack" <he...@grk.konj> wrote in message

> ako vec nides na layout probaj taj vanjski okvir, tj onaj koji predstavlja
> papir nacrtat u nekom drugom layeru pa kada zavrsis s crtanjem postavi taj
> vanjski layer kao nevidljivi, mozda to upali

Nemere tako jer racunalo shvaca tj. cad ono sto mu zadas nekim ogranicenjima
to sto si ti predlozio opet nece ic jer ce ga opet za neku odredjenu
vrijednost cad skaliratsamo sto sada samo nece ispisat te nevidljive linije,
al opet neces moc dobit tocno onih 25 od ruba
papira....itdddddddddd.....zanima me kako utjecat na to skaliranje, na tu
dodanu vrijednost koju cad odradi automatski, negdje mora postojat neki
broj...itddddddddd