kupujem materijale za Alate i naprave (za usmeni)

damirk

095-814-8457

Attack

nekuzim?? oces kupit skriptu od nekog?? pa dodji samo u dom i po hodniku se
malo raspitas, siguran sam da ces nac ko ima i da ce ti taj netko drage
volje dat da kopiras

"Attack" <adfs...@asd.dd> wrote in message

> nekuzim?? oces kupit skriptu od nekog?? pa dodji samo u dom i po hodniku
> se malo raspitas, siguran sam da ces nac ko ima i da ce ti taj netko drage
> volje dat da kopiras

hvala sto si se javio,vidim da je ova grupa mrtva vec
mjesecima.........nemam vremena i zbog posla sam ogranicen da hodam po domu
i trzaim skripte,sto je i gore u domu ne znam ama bas nikog! trazim nekog
tko je prosao usmeni i da ima materijale jer ih ja nemam a koliko sam cuo na
usmenom budu specificna podrucja......kupio bih skripte i naravno
posavjetovao se cemu da posebno posvetim pozornost pri spremanju
usmenog......ako mos pomoc bilo kako samo daj!!! :-D bio bih ti jako
zahvalan!

Attack

pogledat cu ja sutra po domu pa ti skeniram i sibnem ma mail,... samo za
usmeni znaci,...

> pogledat cu ja sutra po domu pa ti skeniram i sibnem ma mail,... samo za
> usmeni znaci,...

ajd molim te!bio bi ti jako zahvalan! mislim da materijala ima dosta pa ako
nije problem zvrnes me,dosao bih po to,iskopirao i odma vratio!

Hh

jednostavno naucis cijelu knjigu napamet i to ti je to

onda jos dodjes nekoliko puta na usmeni

i eto ga

bez problema polozis